تصاویرهوگو چاوز در کنار صدام چه فرقی با تصویر وی با رهبر در جماران دارد؟

تصاویرهوگو چاوز در کنار صدام چه فرقی با تصویر وی با رهبر در جماران دارد؟!
شیوه وروش ومنش وحرکات ورفتار فرصت طلبانه و چند پهلوی آخوندهای دین فروش و جانی و حاکم بر ایران از همان روزی که خمینی پس از پانزده سال بی احساس وارد ایران شد شروع شد . زیرا که فرصت طلبی و روی موج احساسات مذهبی مردم سوار شدن خمینی که تنفر عمیق نسبت به خاندان پهلوی داشتند در همان وحله ی ورود خود عوامفریبی و شیادی ودروغگوئی را پیشه ی خود کرد . زیراکه چه آنجا که خطاب به ارتشیان گفت مگر شما خودتان نمی خواهید که آقای خودتان باشید . چه آنچا که به توده های محروم و منتظر وعده داد ن آب وبرق ومسکن مجانی و دادن پول نفت بر درب خانه هایشان داد . چه آنجا که گفته بود که روحانیت هر گز در حکومت دخالت نمی کند وبه مساجد باز می گردند وچه آن زمان که اقتصاد را شیادانه به خر حواله داد و از واگذاری حکومت آینده به مستضععفان وپابرهنگان خبر داد وچه آن موقع که برای به سقوط کشاندن دولت موقت بازرگان طرح اشغال سفارت آمریکا در تهران را تدارک دید و تأکید داشت که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و اشغال سفارت آمریکا در تهران در 13 آبان ماه سال 58 را انقلابی بزرگتر از انقلاب اول نامید با دجالگری تمام خطاب به سازمان چریک های فدائیان خلق قبل از انشعاب گفت که اگر چنانچه خود اینانی که دم از خلق می زنند وادعای مبارزه با امپریالیست وآمریکا دارند خودشان آمریکائی نمی باشند پس چرا از این اشغال لاله ی جاسوسی آمریکا در تهران اکنون حمایت نمی کنند؟!
چه آن موقع که گفت این کارکنان لانه ی جاسوسی باید به عنوان جاسوس محاکمه شوند. چه آن موقع که در مورد بنی صدر و قطب زاده وابراهیم یزدی و منتظری گفت که من هریک از این آقایان را بیش از 20 سال است که می شناسم و چه آنجا که جنگ ضد ملی وضد میهنی ایران و عراق را نعمت الهی نامید وتأکید داشت تا فتح کربلا وقدس ادامه خواهد یافت واگر 20 سال طول بکشد ما ایستاده ایم وچه آنجا که گفت اگر اساس خطر کنم فرمان تعطیلی نماز وحج وروزه را صادر می کنم و چه آنجا که فتوای جنایتکارانه ی تاریخی و ضد بشری قتل عام زندانیان سیاسی در سراسر زندان ها وسیاهچال های ایران را صادر کرد وچه پس از سرکشی جام زهر فراهم شده بود در آن بخش که در وصیت نامه خود نوشته بود که اگر چنانچه از صدام بگذریم از پادشاه عربستان هرگز نخواهیم گذشت و.... همه اش حقه بازی و شارلاتان بازی وعوامفریبی وتصو یر مارکشی و مارقالب کردن بوده است که جانشین وییروانش د قیقاً دست پرورده ی خمینی می باشند وهمان سیاست شیادانه وعموافریبانه نیرنگ ودروغ وی را دنبال کرده اند. زیراکه هدف قبضه ی قدرت وغارتگری هرچه بیشتر ثروت بهر بها ودوز وککی بوده است .
بنابراین اکنون تصاویی دیده می شود که هوگو چاوز را در کنار تصاویر صدام حسین در بغداد عراق نشان می دهد. البته که سران رژیم جنایتکار آخوندی از یک طرف رئیس جمهور سابق عراق صدام حسین را در روز عید قربان با آن وضع فجیع از طریق نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده بر دار کشدند واز سوی دیگر چاوز را در بیت جماران وتوی بغل پاسدار مضحک وگماشته احمدی نژاد حلوا حلوا می کنند. اینگونه چند دوزه بازی کردن ناشی از ماهیت پلید وکثیف ورذل و شارلاتان ودروغگوی آخوند های حاکم بر ایران است که همه ی جنایات وخیانات خود را زیر پرده ی دین وحقه بازی دنبال کرده و می کنند .
همچنین از جهت دیگر بی پرنسیبی امثال هوگوچاوز ها را اثبات می کند که هر کس به اینان بگوید سلام بلافاصله دست بر سینه وزانو شده و خم می شوند وزاویه 90 درجه برایش می سازند . البته که این گزارش بازتاب داده شده در سایت بازتاب پاسدار محسن از یک نظر جالب است . چونکه هم سران رژیم تروریستی آخوندی وهم چپول های پر مدعای شعاری که بینش آنان بیش از نوک بینی اشان نمی باشد و همقطاران امثال ولی فقیه وپاسدار احمدی نژاد اند که مواضع مشترک ضد استکبار ی و ضد شیطان بزرگی دارند همچون تف وتاق وریش است زیرا که در این گزارش سال 2000 میلادی آیت الله بی بی سی صدام حسین را شدیداً با موضع ضد آمریکائی معرفی کرده است که با آن اتهامات ساختگی وچرندیات مزخرفی که به صدام حسین زده می شد که نه آمریکائی بلکه مهره ی سازمان سیا می باشد را بد جوری اکنون تف پرتاب شده برریش اتهام زنند گان نشسته است.
بهر حال حرکات واعمال فرصت طلبانه و شامورتی بازی های سران رژیم تروریستی وبربرمنش وتاریک اندیش حاکم برایران و تصاویر هوگو چاوز و صدام حسین در بغداد و تصاویری که این روز در تهران از ایشان در کناراحمدی نژاد وولی فقیه در مطبوعات دالی وخبر گزاری های هانی مخابره شده است مصداق آن مثل معروف یک بام ودو هوا می باشد که گفته می شود یک مادری بود که دو فرزند دختر وپسر داشت که هر دو هم ازدواج کرده بودند . البته دامادش را بیشتر از عروسش دوست داشت . بنابراین در شب گرم تابستان که همگی بر بالای پشت بام خانه خوابیده بودند . مادر از خواب بلند می شد و می رفت سراغ پسرش وتوصیه می کرد که پسرم هوا گرم است از همسرت فاصله بگیر تا که زیادی گرمت نشود وخواب زده نشوی. از آن طرف می رفت به سراغ دخترش که در آن طرف بام خوابیده بود ونصحیت می کرد که دخترم امکان دارد که سرما بخوری به همسرت نزدیک شو که عروسش متوجه شده بود و گفته بود قربون برم خدا را یک بام ودو هوا را.
البته که تنظیم رابطه رهبران رژیم تروریستی آخوندی با مهره های درونی خود و سیاست دیپلماسی برون مرزی اش بر اساس همین فلسفه یک بام دو و یا چند هوا می باشد که مدام نیز متغیر است . اگر نه یکی نیست که از این فرصت طلبان بربرمنش وتاریک اندیش و ضد بشر وفرصت طلب پرسش کند. چگونه است که اگر چنانچه رهبر یک سازمان مخالف با حفظ استقلال خودش با صدام حسین دیدار داشته است خائن است و... وسایت های مزدوران بد نام وزارت اطلاعات مجاز هستند که 24 ساعته دست به خود زنی زنند و یک ریز همچون طوطی هرچه برایشان دستگاه شیطان سازی و تبلیغاتی وزارت بد نام اطلاعاتی دیکته وتجویزمی کند باید نشخور ورله کنند. ولی اگر هوگو چاوز با صدام حسین ملاقات داشته باشد و سپس در تهران بر سر قبر خمینی با دسته ی گل حضور یابد یکی از رهبران انقلابی و ضد آمریکائی آمریکای لایتن می باشد وچپ و راست در بیت جماران در کنار پاسدار گماشته احمدی نژاد در کنار ولی فقیه نیز لمیده است؟!
هوشنگ – بهداد
سیزدهم تیرماه سال – 1386
سایت بازتاب پاسدار محسن رضائی 13 تیر- 86
انتشار تصاوير ديدار تاريخي چاوز با صدام