تهدد عربستان وسایر کشورهای اسلامی از سوی آخوند صافی گلپایانی نماینده ی ولی فقیه
در مورد فتوای صادره و وتهدیدی که این روزها متوجه کشورعربستان شده است تعجب انگیز است ولی باید گفت: ازکوزه همان تراود که در اوست. مگر از دودکش بیت رهبری و سنگر آتش و منقل ودود چیزی جز دود سیاه و فتنه گری وآتش جنگ افروزی و خرافات وتوطئه وبحران سازی وصدور همراه با تروریسم وبنیادگرائی اسلامی، چیزی خیر دیگری هم بیرون می آید که اکنون فتوای تهدید آمیز آخوند متحجر ونماینده ی ولی فقیه صافی گلپایگانی شبیه فتواهای ولی فقیه نباشد و کمتر از ولی فقیه دست به توطئه وتهدید دیگران وتحریف گری نزده باشد . آخر کیست تا که نداند پس از اشغال نظامی عراق در این کشور چه می گذرد؟ ویادر جریان نباشد که روزانه بیش از صد ها نفر از مردم بی دفاع و بی گناه عراقی کشته ومجروح می شوند و وشک داشته باشد که نداند که نقش تروریست های اعزامی رژیم تروریستی آخوندی در عراق چگونه است؟ حتی نداند که چه نقشی این تروریست های اعزامی در انفجار حرمین در سامرا وسایر مساجد یا امکان های مقدس اهل تسنن در عراق ایفا کرده اند که اکنون آخوند نماینده ی ولی فقیه تلاش مذبوحانه کند برای انحراف اذهان عمومی و با پاک کردن صورت مسئله آدرس غلط بدهد . مگر انفجار در حرم امام رضا که هنوز عراق اشغال نظامی نشده بود فراموش شده است که چگونه و کدام دستان جنایتکار وتروریستی مأموران دستگاه آدم کشان حرفه ای وزارت بد نام اطلاعات در این بمب گذاری دخالت داشتند؟ یا چگونه ر3رهبر مسیحی ربوده ومثله شدند. ولی این جنایات به مخالفین وقربانیان اصلی این رژیم ترویستی ضد بشری نسبت داده شد که اکنون الگوی آن در مورد عربستان و عراق تکرار شده است؟
مگر هنوز شک و ابهامی وجو ددارد که اشغال افغانستان وعراق فقط به نفع حاکمان جنایتکار بر ایران شده است و اکنون بدون آنکه از اعزام تروریست ها به عراق و لیست افشا شده ی 32 هزار مزد بگیرانش در عراق سخنی گفته شود که اینان در عراق مشغول چه نوع اعمال تروریستی وضد انسانی بوده و می باشند؟ سئوال است که چرا قبل از اینکه پای عوامل رژیم تروریستی آخوندی به عراق برسند ، هیچگونه اثری از بمب گذاری و تخریب اماکن مقدس مذهبی شیعه و سنی در عراق نبود؟ اکنون چرا آخوند نماینده ی ولی فقیه به خاطر کشور عربستان پیشنهاد مذاکره صلح برای لبنان داده است وخواهان تحویل دادن تروریست های القاعده از حاکمان تهران شده است که در ایران به سر می برند که در انفجارات تروریستی پادگان نظامی ظهران در خبر عربستان شرکت داشتند ، عربستان شدیداً مورد مخالفت سران رژیم تروریستی آخوندی و سپاه پاسداران واقع شده است؟ چرا اکنون آخوند پادو و نماینده ی ولی فقیه ثافی گلپایگانی فرافکنانه گفته است. "ما ضمن محکوم کردن فتواي اخير مفتيان سعودي براي تخريب عتبات عاليات، آن را نشانه‌ عدم احساس مسووليت اينان به امور اسلامي مي‌دانيم و انگار که به جای رژیم تروریستی آخوندی، این عربستان است که در عراق حضور دارد که برای حکومت عربستان اینگونه کیفر خواست صادر و هشدار است"
اولا به حکومت عربستان و به شخص پادشاه عربستان هشدار مي‌دهيم که اين گروه جنايتکار براي شخص وي نيز احترام قائل نيستند. در بند دیگر این کیفر خواست که شبیه سرمقاله تهدید آمیز اول مرداد ماه روزنامه ی جمهوری اسلامی می باشد چنین به کشورهای دیگر نیز اعلام خطر کرده است:
"ثانيا به حکومت‌هاي ديگر اعلام خطر مي‌کنيم که به فکر اسلام و حفظ آبروي اسلام باشند."
در ادامه بند سوم کیفرخواست خطاب به حکومت عربستان چنین از عدم شرم کردن این کشور این آخوند مفتی بیت رهبری گفته شده است :چرا در برابر کفار احساس شرم نمي‌کنيد و عار عمليات اين فرقه را از دامن اسلام پاک نمي‌کنيد؟ چرا راضي مي‌شويد مسلمانان بر اثر اعمال و خشونت‌هاي ضد بشري اينان عقب مانده شوند؟
. جالب است کشوری که خودش یاغی بین المللی نام گرفته است ورکوردار نقش حقوق بشر می باشد و اعضای اصلی القاعده برای همکاری با سپاه پاسداران را در کنف حمایتی خودش گرفته و بطور مشترک در عربستان دست به عملیات انفجاری تروریستی در خبر عربستان زده است .اکنون اینگونه فرافکنانه وطلبکارانه در مورد پاکستان وعربستان گفته وپرسشگری کرده است : چرا بايد کشوري مثل پاکستان و افغانستان در يوغ اين فرقه و جنگ داخلي باشد؟
مضحک وکمدی تر اینکه روزی نیست که صدها نفر از مرم بی گناه وبی د فاع در عراق به خاک وخون کشانده نشوند و همگان می دانند که نقش رژیم ترورستی آخوندی و پاسداران تروریستی و اعزامی اش به عراق در زمینه ناامن سازی عراق چیست. ولی برای رد گم کردن هواپیمای ایر باس به نوری المالکی نخست وزیر دست نشانده در عراق هدیه می شود وحال آخوند نماینده ی ولی فقیه چنین ادعای کمیک در مورد مرد م و دولت عراق کرده است:! چرا در عراق ـ که مسلمانان با وحدت کلمه دست به کار تأسيس يک حکومت مردمي و دموکراتيک شده‌اند تا زمينه‌ اخراج اشغالگران را فراهم کنند ـ فتنه‌گري مي‌نماييد و به آنجا تروريست مي‌فرستيد؟
در دنباله ی کیفرخواست آخوند صافی گلپایگانی بطور شفاف تر حکومت عربستان تهدید شده است و مجدداً اینگونه علیه عربستان هشدار داده شده است : باز هم هشدار مي‌دهيم: اگر حکومت سعودي آتش اين فتنه را که از عربستان، روشن است خاموش نکند، قطعا خود و تمامي اين فتنه‌گران در آتش آن خواهند سوخت و عالم اسلام در همه جا زير سلطه‌ اجانب خواهد رفت.
نماینده ی ولی فقیه یا سخنگو ویا حاکم شرع القرای کشور اسلامی که مرکز آن جماران در تهران است به جز عربستان سایر کشورهای عربی مسلمان را نیز تهدید کرده و چنین برایشان خط و نشان کشیده است :به ساير حکومت‌ها مخصوصاً مصر، سوريه و کويت و ديگران هشدار مي‌دهيم که خطر اين فرقه را دست کم نگيرند و در سياست‌هاي خود تجديد نظر نمايند.
بالاخره در پایان مشابه همان توصیه و تهدیدی که روز گذشته در پایان سر مقاله ی روزنامه ی جمهوری اسلامی صادر شده بود اینگونه این نماینده ی ولی فقیه انتظار رژیم تروریستی از مسئولان کشورهای اسلامی را در خواست و مطرح کرده است : از مسئولان سياست‌هاي حکومت اسلامي‌مان ايران انتظار مي‌رود که در اين مسئله ـ که مسئله عالم اسلام و نه فقط شيعه ـ است تصميمات لازم را اتخاذ نمايند و به دوستان خود مانند سوريه نيز تذکر دهند که با اين تروريست‌ها مماشات ننمايند.

هوشنگ – بهداد
دوم مرداد-86
سایت بازتاب اول مرداد - 86بيانيه قاطع آيت‌الله صافي: عربستان مدرسه ترور است