تحریف گری و آدرس غلط دادن ها و وارونه گوئی های سایت مزدوران هابیلیان
رژیم تروریستی آخوندی آنگونه در برابر سازمان مجاهدین به بن بست وپیسی وزبونی افتاده است که مجبور شده است به هر خاک وخاشاک وفرافکنی وتناقض گوئی وشکر سرخ خوری روی آورد واز همه تجربیات اتهام زنی ساواک شاه وساوامای شیخ و برچسب های ضد انسانی علیه ی این سازمان استفاده کند و از مزدوران آدمکش حرفه ای در سایت هابیلیان استفاده کند که بیچاره ها گرچه دست پرورده ی حاکمان دزد و غارتگر وقاتل وحرفه ای می باشند ولی خودشان به صورت دزان ناشی که به کاهدان می زنند عمل می کنند وپیوسته دسته به خود زنی می زنند و برای اینکه مجاهدین را زیر سئوال ببرند شیوه ی آدرس غلط دادن شان موجب می شود که تف بیشتری بر ریش خودشان ومسئولانش بنشانند.مثلاً جائیکه از تاریخچه ی مجاهدین گفته اند و آنان را ضد آمریکائی معرفی کرده اند وتأکید بر ماندن نام شان در لیست گروه و وسازمان های تروریستی کرده اند. این مزدوران فراموش کرده اند که رفسنجانی در خطبه ی نماز جمعه ی تهران اعلا م کرد ونسخه صادر نموده بود که اگر فلسطینیان در ازای هر فلسطینی که ارتش اسرائیل در سر زمین اشغالی از فلسطینی ها می کشد، متقابلاً فلسطینیان 5 نفر اروپائی و آمریکائی را بکشند. دیگر اسرائیل جرأت نمی کند که فلسطینی بکشد . یا اینکه این مزدوران از یاد برده اند زمانی که پاسدار محسن رفیقدوست فرمانده ی سپاه پاسداران وقت ویار نزدیک رفسنجانی وخامنه ای افتخار می کرد تا که صد ها نفر تفنگدار دریائی آمریکائی که در لبنان در عملیات انفجاری انتحاری کشته شدند. هم چاشنی مواد منفجره وهم ایدئولوژی آین عملیات انفجاری - انتحاری از ایران به لبنان رفته بود. البته در چند سال اخیر نه لبنان و فلسطین و عراق که خاورمیانه به وسیله ی اینگونه صدور مواد منفجره و ایدئولوژی به خاک وخون وکانون مرگ کشانده شده اند. گر چه رفسنجانی در کسوت زد وبند وجمع آوری ثروت وزر اندوزی و تثبیت موقعیت خود این آخوند بساز وبفروش د ر تابستان سال 65 در تهران به دیدار رابرت مک فارلین نماینده ی رئیس جمهوری وقت آمریکا ریگان رفت و درست در شرایطی که امثال مزدوران وموجیان و جانبازان سایت وزارت اطلاعات هابیلیان با شعار مرگ بر آمریکا به عنوان یک بار مصرفان ومین پاک کنان جبهه ی جنگ ضدملی و ضد میهنی ایران با عراق با شعار مرگ بر آمریکا وصدام افلقی گسیل می شدند . رفسنجانی کیک وکلت وکتاب را دریافت می کرد تااینکه این شیاد زیر چتر یادگار به جا مانده از خمینی مبنی بر شعار مبارزه با شیطان بزرگ آمریکا وهر چه فریاد دارید بر سر آمریکا فرود آورید که حاصل اشغال سفارت آمریکا در 13 آبان در تهران بود که خمینی آن را لانه جاسوسی وانقلابی بزرگتر از انقلاب اول خطاب کرده بود . رفسنجانی سوگلی و نوچه ی دست پرورده ی خمینی و این به ساز بفروش باز دوباره در خطبه ی نماز جمعه ی تهران خطاب به بوش گفت اگر ما در اشغال نظامی افغانستان همکاری نکرده بودیم هنوز طالبان در افغانستان بر سر قدرت بود. ولی زمانی نگذشته بود که پس از اشغال نظامی عراق که تروریست های اعزامی از ایران در عراق میدان مانور یافتند، همین آخوند دلال و فرصت طلب ر فسنجانی بود که در نماز جمعه ی تهران حضور یافت و از ویتنامیزه کردن عراق برای آمریکائیان سخن گفت .
همچنین در شرایطی که پاسدار غلامک وگماشته ی ولی فقیه احمدی نژاد اسراییل را تهدید به نابودی می کند و قبل از آن جهان بی آمریکا آرزو کرده بود و روزی نیست که ولی فقیه آمریکا را تهدید نکند و خواهان اخراج نظامیان آمریکائی از عراق نشود . همچنین از طرف دیگر در روند پیشنهاد بسته ای هسته ای اروپا پاسدار حسین شریعتمداری یکی از مسئولین اصلی سایت مزدوران هابلیلیان خطاب به بوش گفته بود که اکنون آمریکا باید از رژیم تروریستی تضمین امنیت برای نظامیان خود در عراق و خاورمیانه از رژیم تروریستی آخوندی تقاضا کند . همینطور در شرایطی که روزانه صفحات اول رونامه های کیهان وجمهوری اسلامی که هر دو متعلق ووابسته به ولی فقیه می باشند با خوشحالی زادالوصفی تصاویر سربازان کشته شده ی آمریکائی در عراق را با تیتر درشت خبری- تصاویری را بازتاب می دهند و افتخار به کشته شدن نظامیان آمریکائی در عراق می کنند . مهمتر اینکه همه ی رهبران کشورهای عربی را نوکر وگماشته وپادوی امریکا وانگلیس و اسرائیل خطاب می کنند وتهدید می کنند که باید به سرنوشت مشابه صدام حسین رئیس جمهور سابق عراق رفتار شوند. و از دولت دست نشانده ای نوری المالکی در عراق حمایت می کنند که مسئول مستقیم نه کشته شدن سربازان آمریکائی که عامل اصلی جنایات و انفجارات وناامنی ها و خشونت گرائی ها در عراق است که روزانه جان صدها نفر مردم بی گناه وبی دفاع عراقی را می گیرند که ردیف ولیست کردن جنایات واعداد وارقام از حوصله ی این نوشتار بدور است .
ولی اکنون زمانی که رهبران کشور عربستان خواهان تحویل دادن اعضای القاعده است که در خبر عربستان در عملیات انفجاری نظامی کشی آمریکائیان در چند سال پیش دست داشته اند وخود سند همکاری مشترک سپاه پاسداران با القاعده می باشد وهرروز سربازان آمریکائی در عراق از طریق بمب های کنار جاده ای وارداتی از ایران کشته می شوند؛ خیلی کمدی می باشد که سایت مزدوران ایرانی و عراقی هابیلیان و وصل به وزارت بد نام اطلاعات که آبشخورش توی آخور آخوند دزد وجانی واعظ طبسی در مشهد می باشد که مردم مشهد واستان خراسان با نام این آخوند جانی وهم منقلی ودمخور ولی فقیه آشنائی کامل دارند و خوب می دانند که ماهیت وعملکرد این آخوند غارتگر در 28 سال گذشته چگونه بوده است . عیب است که مزدوران سایت هابیلیان همه ی این جنایات را فراموش کرده اند و فقط اتهامات تحریف شده نسبت به مجاهدین را بازتاب داده اند وبدون آنکه بگوید که سران کدام کشور جنایتکاریست که رکوردار نقض حقوق بشر در جهانست و رهبرانش دارای پرونده ی محکومیت ترور مخالفین در آلمان می باشند وسابقه آدم ربائی اتباع خارجی به خصوص آمریکائیان در لبنان در گذشته واکنون در عراق دارد و 5 پاسدار تروریست اعزامی اش در اربیل عراق دستگیر شده ودر بازداشتگاه آمریکائیان به سر می برند و رهبرانش در گذشته با دادن باج های کلان اقتصادی به کشورهای اروپائی و چشمک وچراغ های خاتمی به کلینتون و وزیرامورخارجه اش از مقامات امور خارجه ی آمریکا خواستند که نام سازمان مجاهدین را در لیست گروه و سازمان های تروریستی بگذارند .اکنون سایت مزدوران هابیلیان به این زد وبد کثیف وخائنانه استناد کرده است.
البته نباید فراموش کرد ضمن اینکه آمریکائیان وانگلیسی ها سابقه ی شرکت در طرح کودتای ننگین 28 مرداد علیه ی حکومت ملی دکتر مصدق را نیز دارند که چگونه تبدیل به واکنش های اعتراضی مردم ایران در بهمن ماه سال 57 شد وفضا آنگونه علیه ی اینان بود که خیمنی زد وبند چی فرصت طلبانه از این فضا سوء استفاده کرده و برروی موج سوار شد و به سفارت آمریکا در 13 آبان سال 58 حمله وآن را اشغال کرد واز آن تاریخ به بعد با حربه ی دشمنی و مبارزه با آمریکا هم آزادی را به بند کشاند وهم سازمان های انقلابی را از صحنه خارج کرد و هم حتی دولت موقت مهندس بزرگان را به سقوط کشاند و جانشین وپیروانشان همین سیاست را ادامه دادند و بالاخره منجر به باتلاق شدن عراق وبحران فراگیر خاورمیانه شده که تاوان همان کودتا در 28 مرداد درسال 32 است که مردم ایران اسیر زندانی وقربانی متحجران وخرافه پرستان آدمکش حاکم بر ایران شدند ومردم عراق نیز به موازات مرم ایران دارند بهای سنگینی را می پردازند که محصول سوغات آخوندهای جانی بر ایران و سیاست کثیف و خانئنانه ی مذاکره ومماشات غرب است .حتی دولتمردان آمریکائی نیز از طریق کشته شدن سربازان شان دارند بهای آن کودتای 28 مرداد و مماشات با رژیم تروریستی آخوندی و گذاشتن نام سازمان مخالف این رژیم بربرمنش وتاریک اندیش قرون وسطائی را می پردازد. بهرحال دولتمردان آمریکائی می بایست از تاریخ عبرت بگیرند وبیش از این با سیستم های ضد مردمی ومتحجر وخرافه پرست مذاکره ومماشات نکنند که تلاش گسترده برای دسترسی به سلاح هسته ای می کند و جایز نیست که بیش از این بیشتر نام سازمان دمکرات وآزادیخواه ومستقل این رژیم ضد بشری آخوندی را برای خوش آمدگوئی و استمالت جوئی جلادان وقصابان وقاتلان وغارتگران وجنگ افروزان حاکم بر ایران در لیست گروه وسازمان های تروریستی نگهدارند تا جائیکه آنقدر طلبکار شود که یکی از سایت های مزدوران بد نام وزارت اطلاعات بنام هابیلیان که همکارانش در عراق دست شان در ریختن خون مردم عراق و سربازان آمریکائی آلوده است نعله وارونه بزند وطلبکاری کند ودست به تحریف گری تاریخ بزند و برای سازمان حقوق بشر لیست تهیه کنند .
البته تنظیم کنند گان ونوچه های جلادان سایت مزدوران وزارت بد نام اطلاعات هابیلیان بدون آنکه اشاره کنند حاکمان جنایتکار بر ایران تا حال چه تعداد اعدام وتیرباران وسنگسار کرده اند ؟قبل از 30 خرداد چه تعداد به عنوان نشریه ی مجاهد فروش در خیابان های شهرهای ایران بوسیله چماق کشان حکومتی کشته شدند؟یا اینکه خمینی جلاد در تابستان خونین سال 67 فرمان چند هزار نفر را در فاصله چند در روز صادر کرد و جانشین وقتش منتظری در آن چه گفت؟. اکنون لیستی از آدمکشان وشکنجه گران وبازجویان تهیه کرده اند که مورد انتقام اعضای خانواده ها ی قربانیانی قرار گرفتند که اعضای خانواده هایشان را این شکنجه گران وبازجویان یا شکنجه یا اعدام کرده یا همکاری نزدیک با شکنجه گران وآدم کشان حرفه ای داشته اند که چون حسابرس وفریادرسی وجود نداشت برای دفاع از خود متقابل به مثل کردند.البته اینهم بخشی از عملکرد دلالان ولابی های همه چیز فروش به خاطر منافع ودلارهای خودشان در دو سمت وسوی می باشد .
پرسش نهائی این است چرا مزدوران این سایت هابیلیان دست ساز وزارت بد نام اطلاعات واهرم فشار علیه ی مجاهدین اگر خیلی ادعای دفاع از حقوق بشری مدل خمینی و جانیشنش ولی فقیه خامنه ای را دارند. پس چرا از دار زدن نوجوانان و محرومان دست پرورده ی همین رژیم تروریستی ـآخوندی سکوت کامل اختیار کرده اند و چرا کوچکترین اشاره ای در مورد اینگونه پایمال شدن عریان حقوق بشر سخنی نمی گو یند بطوریکه حتی اینگونه دار زدن و اعدام کردن و قطع اندام ها و سنگسار کردن ا... در 28 سال گذشته ی روز قطع نشده است ؟ بنابراین ادامه ی سیاست پلید خائنانه مماشات ومذاکره و 28 ساله کافیست زیرا که با دسترسی به سلاح هسته ای حاکمان جنگ افروز وضد بشری حاکم بر ایران، بیش ازاین دود اینگونه اتخاذ سیاست های اعمال شده ی دولتمردان اروپائی و آمریکائی دودش برتوی چشمان خودشان مماشانگران خواهد رفت.
هوشنگ - بهداد
هیجدهم تیرماه سال 1386