"خط زنجیره ای سناریو سازی برای حذف کامل رقیب از صحنه7مرداد کیهان"


نقدوبررسی " بار ديگر علي(ع) (يادداشت روز)" روزنامه ی کیهان یکشنبه 7 مرداد ماه سال 1386
"خط زنجیره ای سناریو سازی برای حذف کامل رقیب از صحنه"
روز پنجشنبه در یادداشت روز کیهان پادگانی – اطلاعاتی – امنیتی به عنوان پدر روزت مبارک یادداشتی بی نام ونشان تنظیم شده بود. یعنی در حقیقت پاسدار حسین شریعتمداری سخنگو ومفسر سپاه پاسداران آنچه از قبل برای ولی فقیه آلت دست سپاه پاسداران آماده کرده بود ولی فقیه می بایست که برای بیان آن در اجرای نقش برروی صحنه ی در روز تولد علی آماده شود و بگوید:، پايداري در راه خدا، نهراسيدن از سرزنش ديگران و تلاش خستگي ناپذير براي اجراي عدالت را از جمله زيبايي هاي شخصيت اميرمؤمنان است و خاطرنشان كرده منطق و راه علي(ع)، سلوك راه خداست و افزوده شيعه يعني كسي كه علاوه بر محبت و تمجيد از امير مؤمنان، در اين راه «حركت و تلاش» مي كند؛ چرا كه ستايش و تعريف از امير مؤمنان و محبت قلبي به آن بزرگوار، بدون حركت در راه او، فايده اي ندارد و مورد رضايت امير مؤمنان نيست. در دنباله افزوده است تشكيل جمهوري اسلامي را مصداقي هر چند ناقص از راه امير مؤمنان خواندند و افزودند: هويت نظام اسلامي، مبتني بر اهداف امير مؤمنان يعني عدالتخواهي و مقابله با ظلم و زور و تبعيض است؛ به همين علت ستمگران و صاحبان زر و زور كه با تبليغات مزورانه خود و «به اسم دموكراسي و آزادي و حقوق بشر»، به بشريت ظلم مي كنند با جمهوري اسلامي، سر ناسازگاري و ستيزه گذاشته اند. ولی فقیه پس از تکرا ر دیکته شده ی محتوای یادداشت روز 4 مرداد کیهان همچون طوطی همان اتهاماتی را بیان کرده است که از طریق شوی اعتراف گیری تلویزیونی دمکراسی و انقلاب مخملین به نمایش گذاشته شده بود ودر ادامه ی فرمایش سفارشی خود به ايستادگي جمهوري اسلامي را در مقابل شبكه صهيونيستي زورگويان جهاني، مظهر راه امير مؤمنان اشاره کرده و تأكيد كرده آحاد ملت و مسئولان، با شناخت كامل اين راه، پيگيري دقيق «عدالت خواهي و دين داري»، تاسي به مجاهدت ها و روش هاي امام راحل عظيم الشأن و ايستادگي كامل در مقابل دشمنان زورگو، راه اميرمؤمنان را به عنوان تنها راه تحقق آرمان هاي بزرگ ملي و دستيابي به عزت و عظمت و افتخار، ادامه خواهند داد و جمهوري اسلامي ايران را هر چه بيشتر به الگوي اصلي يعني راه امير مؤمنان، نزديك خواهند كرد. در نهایت ایشان افزوده است که رژيم صهيونيستي و دولت آمريكا را دشمنان اصلي ملت ايران است که افزوده با اشاره به نفرت روزافزون ملت ها از رژيم آمريكا دارد تصريح نموده امروز، برخلاف تلاش هاي ناكام دشمنان نظام اسلامي، ملت ايران در ميان ملت هاي مسلمان عزيز است و به بركت شعار عدالت و مردم دوستي كه بحمدالله به طور دائم بر زبان دولتمردان جاري است، ايران اسلامي، راه خود را با نشاط و اقتدار ادامه مي دهد.اما پس از اجرای نقش ولی فقیه ، پاسدار حسین شریعتمداری که از تولید به مصرف رسیده با نام ونشان خود وارد صحنه شده است و با عنوان یادداشت روز "بار دیگر علی" که منظور نام سید علی رهبر چلاق می باشد سناریوی طراحی شده خودش علیه رقیب به خصوص رفسنجانی و باند وی ودفاع کردن از دولت پاسدار احمدی نژاد وبا ادعای عدالت محوری را چنین دنبال کرده است:
" اين سؤال را بي پاسخ مي گذاشتند كه مردم مگر هميشه، در همه جاي دنيا و در تمامي روزهاي دراز تاريخ تشنه عدالت نبوده اند؟ و مگر حاكمان جور براي جلب ميل و رغبت مردم به خويش از عدالت دم نمي زدند؟ و به فريب از برانگيختگي خود براي گسترش عدالت سخن نمي گفتند؟ بنابراين چگونه مي توان اين تهمت را برتافت كه مردم عدالت علي(ع) را تاب نمي آوردند؟! جماعتي از خواص بودند، آلوده به چرب و شيرين دنيا... خواص آلوده اي كه مثل همه اسلاف و اخلاف خود در همه طول تاريخ، خشنودي ها و ناخشنودي هاي خويش را به زبان مردم بيان مي كنند و امروز هم... مردم از برخورد با مفاسد اقتصادي ناخشنودند!... مردم از سخت گيري نسبت به عوامل ترويج فساد اخلاقي گله دارند! مردم از گزينش در سپردن مسئوليت ها ناراضي هستند! مردم از ايستادگي در مقابل باج خواهي قدرت هاي استكباري ناراحتند! مردم، بازداشت جاسوسان بيگانه را نمي پسندند! مردم از برخورد با اراذل و اوباش نگرانند! مردم از اين كه افراد بدسابقه براي حضور در خانه ملت رد صلاحيت شوند ناخشنودند! مردم، مردم، مردم و...!"
به فاصله ی میان دو یادداشت روز که خامنه ای از پای منقل به سوی منبر هل داده شده است تا روضه ای به مناسبت تولد امام اول شیعیان علی به خواند که تکرار مشابه شوی منشور8 ماده ای 6سال پیش ایشان است که به مناسب نوروز و پیام نوروزی علیه ی دولت و مجلس اصلاح طلبان صادر شده بود که سال علی خواندن ادعای مبارزه با فقر و تبعیض بیکاری ورشوه و... شده بود که اکنون ولی فقیه در شرایطی جنگ ورقابت وتضاد ونزاع میان باندهای وابسته به جناح غالب و مغلوب بالا گرفته شده است و نمایش خیمه شب بازی مجلس هشتم در پیش روی می باشد . بنابراین روضه ی از قبل تعیین شده را قبل از برگزاری نمایش مجلس هشتم قرائت کرده است که فرصت برای سناریوی ساز مداح سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری فراهم شده است تا که دست به بازگوئی و تکرار همان ادعاهائی بزند که قبلاً خود در یادداشت روز بی نام و نشان در یادداشت روز 4 مرداد خود بیان کرده بود که نقل قول کردن از زبان طوطی ولی فقیه در راستتای سناریوی طرح ریزی شدده چنین است :
"امروز، هرجا سخن از «عدالت» در ميان است، نام مبارك علي(ع) به گوش مي خورد، انگار «عدالت» بي نام علي(ع) معنا ندارد. هرجا ملت مظلومي بر ظالمان خروش برمي دارد و كساني حق پايمال شده اي را مي طلبند، اين روزها، در عصر ما كه به قول «آقا»، «عصر خميني» است، بار ديگر علي(ع) است كه به فراز آمده و شيفتگان عدالت و معنويت را به تماشاگه راز آورده است. آنجا كه عدالتخواهي و دينداري، شجاعت و خداترسي، خشم مقدس و مردم دوستي، از خود گذشتن و به خدا پيوستن، شهامت و شهادت، قدرت و خاكساري، اقتدار و تواضع و... به هم آميخته اند، «كثرت»ها راهي كوي «وحدت»اند، «زلف پريشان» اوست كه «در دست صبا» رها شده و هر جا كه دل عدالتخواه و خداجويي بوده است، در «دام بلا» افتاده. بلايي كه روزي «اهل ولا»ست و بلاگردان مردم از كيد و كينه حراميان."
در خاتمه اینکه هماگونه که در گذشته چندین بار تکرار وتأکید شده بود اگر تصور شود که سپاه پاسداران که به قدرت اجرائی نزدیک شده است ودربست تأسیسات هسته ای و پروژه ی هسته ای را در اختیار کامل خود دارد و ولی فقیه بدون چون وچرا بلند گوی تبلیغاتی اش می باشد و پاسدار احمد نژاد غلامک دسته نشانده ومبلغ دفاع علنی کردن اهداف هسته ای ولولو برای رفسنجانی می باشد و پاسدار حسین شریعتمداری تئوری پرداز و سخنگوی سپاه پاسداران می باشد .خلاصه اکنون که باند سعید امامی بازسازی شده ودر ون دولت جایگزین شده است . بنابراین هرگز باند امنیتی – نظامی – اطلاعاتی غالب که با سیاست چند لایه و پیچیده ی حرکت خاموش سپاه پاسداران به قدرت رسیده است که نوعی پیشبرد طرح کودتای خزنده می باشد به این سادگی از قدرت کنار برو نمی باشد. یعنی آمده اند تا که بمانند نه اینکه بروند. چونکه ولی فقیه و یادداشت روز نویس تأکید کرده اند که اینان 25 سال در نوبت انتظار چنین ایامی بوده اند. بنابراین سناریو سازی های داخلی که تعقیب می شود و شوی دمکراسی و براندازی مخملین نمایش داده شد که وزارت اطلاعات گزارش داده دستگیری هائی در این رابطه شده است که معنی آن این است اینگونه شوی تلوزیونی و اعتراف گیری ادامه دارد. همچنین از خاتمی نوار ویدئوئی دست دادن با 4 زن در ایتالیا پخش شده است. تصویر کروبی در کنار خانم اسفدیاری در آمریکا رو شده است . حسن روحانی وصل به حسین موسویان جاسوس هسته ای بیگانه شده است . خانم فاطمه رجبی همسر غلامحسن الهام سخنگوی دولت افشاگری های زنجیر ای علیه ی رفسنجانی و خانواده وحزب کارگزارانش می کند . طرح ضدامنیت اجتماعی نیروی انتظامی اجرای شده است . اعدام ودار زدن وسنگسار کردن ها گسترش داده شده است و اکنون تهدید کردن کویت وبحرین وعربستان شروع شده است که در راستای مداخله گری در امور داخلی عراق و فسلطین ولبنان وافغانستان می باشد. در مجموع این سیاست وخط زنجیره ای متصل بهم برای حفظ قدرت تیم امنیتی – نظامی – اطلاعاتی حاکم می باشد که برای حذف کامل رقیب تا فرارسیدن برگزاری خیمه شب بازی مجلس هشتم و ریاست جمهوری دوره دهم همچنان ادامه خواهد داشت.

هوشنگ – بهداد
یکشنبه 7 مرداد ماه سال 1386