تاریخ نگاری به شیوه ی بازجوئی وتحریف شده در ورق پاره ی پاسدار حسین شریعتمداری
قسمت پنجم
گزارشگر پر قیچی بخشی دیگر یا قسمت پنجم از عملکرد خود را به نمایش گذاشته است .عجیب است که مدعی گزارشگری که خود را عضو سابق مجاهدین معرفی کرده است که اعتراف کرده پس از دستگیری در زندان چون در اتاق بازجوئی با چشمان باز متوجه شده است که همه بازجویان قبلاً خودشان هوادار بودند وبا این بطر آزادانه بحث کردند تا که اینهم از مجاهدن جدا شده ومسیرآنان را بر گزید ، اکنون بطور معجزه آسا هرچه فاکت می آورد از جریاناتی در دوران انقلاب است که از ابتدا حامی خمینی بوده اند . مهم تر اینکه بر خلاف اینکه هیچگاه خمینی از مبارزه قهر آمیز در زمان شاه حمایت وپشتیبانی نکرد .حتی همان موقعی که در تظاهرات مردم با ارتش شاه در خیابان های سراسر ایران از او خواسته بودند کشته ومجروح می دادند و هچنانکه به مبارزه ی خود ادامه می دادند ولی فریاد می زدند رهبران ما را مسلح کنید . ولی گوش خمیی نه بدهکار نبود، بلکه از طریق بهشتی در پشت پرده مشغول زد وبند بای جابجائی و قبضه ی قدرت بود و هرگز هم بقول خودش علیه ی شاه حکم جهاد صا در نکرد. ولی اکنون گزارشگر از گروه ها پیرو خط خمینی نام برده است که همه هم مبارزه مسلحانه می کردند . عجیب تر اینکه برای خامنه ای هم که در آن موقع در سیستان بلوچستان تبعید وسنگر نشین منقل بود. گزارش کرده که که کشف کرده است ایشان کانال میان نیروی هوائی وهمافران در زمان شاه زده بود وخیزش همافران در 21 و 22 بهمن ماه سال57 نتیجه ی این کانال و پیوند با خامنه ای بوده است! البته می توان گفت که کودتاگران نوژه ی همدان در سال 59 هم جزو همان کانال های ارتباطی نیروی هوائی با خامنه ای بود که ارتباط آن در زمان شاه ایجاده شده بود.
از سوی دیگر گزارشگر مبلغ ولی فقیه و رژیم در این بخش از گزارش خاطرات خودنام خرده گروهک هائی را برده است اکنون که بیش از 28 سال از انقلاب سپری شده است هنوز کسی نمی داند که این نام هائی که این گزارشگر برده است کیستند تا چه رسد به اینکه کسی بداند که اینان در زمان شاه چگونه فعالیت داشتند آنهم عملیات نظامی که اکنون ادعا کرده است چرا مطبوعات آن موقع که پس از اعتصاب دوماهه فعال شده بودند نامی از اینان نمی بردند؟ آخر مگر اینان که خودشان را 7 گروه مبارز مسلمان گذاشتند و خمینی اینان را پس از انقلاب برای اینکه علیه ی سازمان مجاهدین خلق علم کند با ترکیب و تلفیق کردن شان در سپاه پاسداران تبدیل به سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی شدند که چهره سرشناس اینان بهزاد نبوی و محسن آرمین و سبزعلی رضائی بود که بعداً انشعاب نیز کردند و به چپ و راست در سپاه پاسداران تقسیم شدند که بخش راست آن شامل سبزعلی رضائی وپاسدار محمد باقز ذولقدرشد که اکنون معاونت سیاسی – امنیتی وزارت کشور را بر عهده دارد که وزیر آن یک آخوند اطلاعاتی – امنیتی و آدمکش حرفه ای به نام مصطفی پور محمدی می باشد. البه گزارشگر با آب وتاب فراوان نام يكي از این گروههاي مبارز مسلمان پيرو امام خميني(ره) به نام منصورون را برده که همچون:محمد جهان آرا، محسن رضايي و محمدباقر ذوالقدر را عضو آن معرفی کرده است (كه همگي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي از فرماندهان سپاه پاسداران شدند) . ناگفته نماند البته این رسم بود که اوایل انقلاب هر ازکدام این آخوندهای هفت خط حکومتی برای اینکه می خواست برای خودشان افتخار واعتبار و سابقه ی مبارزاتی در زمان شاه درست کند یک طوری خودش را به مجاهدین وصل و نزدیک می کرد که مثلاً د ر رابطه با مجاهدین دستگیر شدند. ولی پس از کودتای خائننه سال 53 که سازمان پیکار در سازمان مجاهدین کودتا کرد . زمینه را برای فرصت طلبان وجریان راست ارتجاعی مذهبی به سردمداری آخوند خمینی باز کرد که عاقبت همین جریان هم توانست موج سوارانه برروی موج انقلاب سوار شود وآن را قبضه کند. اکنون نیز این گزارشگر که باید یا محسن رضائی و یا پاسدار محمد باقز ذوالقدر می باشد دارد مشابه نمایشامه ی آخوندهای حکومتی را اجرا می کند که به عنوان عضو سابق مجاهدین خودش را جا زده ومعرفی کرده است . ولی در ادامه ی گزارشات خودش که از کتابش نقل قول می شود همه اش از رژیم تروریستی آخوندی و مهره هایش دفاع می شود و یا نام جریاناتی را می برد که تذکر داده شد هنوز هم کسی با اینگونه اسامی آشنائی ندارد. بطور مثال یکی از اعضای این گروها محسن مخملباف سینماگری می باشد که از زندان عادل آباد شیراز از توابان زندان فیلم ساخت ودر قم یک پاسبانی را با چاقو زده بود که گزارشگر مدعی شده است اینان عملیات انقلابی مسلحانه ای در راستای مردم ایران می کردند. البته که ی سر نخ محفلی ند نفره صیف در نهاوند نیز داشت و گزارشگر خاره ی تاریخی نویس مدعی شده این گروه ها بیش از عملیات مسلحانه مجاهدین وچریک های فدائی در زمان شاه عملیات نظامی انجام دادند که تازه طلبکار هم شده که مجاهدین وفدائی ها سرقت مسلحانه از بانک می کردند و عملیات سکتاریستی خشن انجام می دادند که به مردم عادی آسیب می رساند انجام.
فقط در سال 57 یک خبر مهم این بود که در پروسه ی انقلاب یک خبر از سقوط یک هلیکوپتر بل از اصفهان در جامعه بازتاب داده شد بود که اکنون گزارشگر اینگونه طلبکاری کرده است:
"اما روزنامه هاي آن زمان هيچ گاه از آنچه گروه «منصورون» در آن روز و ديگر روزها بر ضدرژيم شاه انجام داد و عمليات ديگر گروههاي انقلابي مسلمان مانند: سازمان موحدين، (19) گروه توحيدي صف(20) و. . . برخلاف توزيع اعلاميه ها و بيانيه هايشان هيچ گونه سخني به ميان نمي آوردند (كه به قولي حتي مجموع عمليات مسلحانه آنها بر ضدمراكز و مزدوران رژيم شاه چه به لحاظ كيفي و چه از نظر كمي از مجموع عمليات مسلحانه دو گروه «مجاهدين خلق» و «چريك هاي فدايي خلق» بيشتر بود) و صفحات خود را تريبون تبليغاتي گروههايي ساخته بودند كه عملاً در صحنه وجود نداشتند ولي گويي قرار بود با تبليغات سرسام آور آنها مجدداً جان بگيرند و كم كم مدعي انقلاب و متولي همه مبارزات مردم شوند!"
فراموش نشود اینگونه سناریو و داستانسرائی کردن که در پاورقی روزنامه ی کیهان پادگانی پاسدار حسین شریعتمداری علیه ی مجاهدین شروع شده است. جدا از سیاست جنگ روانی و شیطان سازی دستگاه بد نام وزارت اطلاعات علیه ی مجاهدین نمی باشد که اکنون با فعال شدن تیم بازسازی شده ی سعید امامی در دولت پاسدار غلامک وگماشته احمدی نژاد که میدان مانور برایشان باز شده است . تبلیغات گسترده علیه ی مجاهدین را از صدا و سیما و روزنامه ی کیهان تا فعال کردن 9 کانال تلویزینی عربی و مطبوعات درعراق شروع کرده و امتداد وبسط آن به سایت های مزدوران وصل به وزارت بد نام اطلاعات و کنسول و سفارتخانه ها وخانه های فرهنگ و سازمان تبلیغات اسلامی همگام با سفارتخانه های رژیم تروریستی در اروپا امتداد یافته وبالاخره تا اعزام چاقو کشان مزدور اطلاعاتی به پاریس گسرش یافته که یک نمونه عملرد آنان در 17 ژوئن در پاریس به نمایش گذاشته شد که به وضوح علائم ترس ووحشت از گروهکی می باشد که تا حال بیشمار بار اعلام شده که از هم پاشیده ونابود شده است و تأکید هم می شود که از مشروعیت وپایگاه مردم داخل ایران برخوردار ایست. ولی اینگونه ترس و وحشت در دل حاکمان وارکان های نظامی و اطلاعاتی و امنیتی و تبلیغاتی و مطبوعاتی ایجاد کرده است که وطیفه ومسئولیت دارند علیه اش پرونده سازی کنند وشو های گوناگون اجرا نمایند.
هوشنگ - بهداد
قسمت پنجم
http://andesheh.com/maghalat28/79.htm
قسمت سوم
http://andesheh.com/maghalat28/53.htm
قسمت دوم
http://andesheh.com/maghalat28/52.htm
قسمت اول
http://andesheh.com/maghalat28/45.htm