چگونه حاصل خوش باوری تبدیل به کرکری خواندن وخط و نشان کشیدن...9 مرداد جمهوری


نقد وبررسی "اعتراف شيطان" روزنامه ی جمهوری اسلامی سه شنبه 9 مردا ماه سال – 1386
" چگونه حاصل خوش باوری تبدیل به کرکری خواندن وخط و نشان کشیدن باتهدید کردن شده است؟! "
گفته می شود که هر کس باد بکارد توفان درو می کند. بنابراین اکنون نتیجه ی خوش باوری ها واعتماد تخیلی و رؤیائی که بوش وبلر به رژیم تروریستی آخوندی داشتند که تصور می کردند اگر دل شان به همکاری تاکتیکی رژیم تروریستی آخوندی خوش باشد که می توانند در تجاوز نظامی افغانستان وعراق از حمایت وهمکاری و همیاری سران رژیم تروریستی آخوندی و سپاه پاسداران برخوردار باشند، می تواند تضمینی وجود داشته باشد که تا پایان اشغال گری و بهره برداری های بادآورده ، بدون هیچگونه درد سر و پرداخت هزینه ی همراه باشد و اینان قادرند مشغول بهره برداری بادآورده شوند. اکنون متوجه شده اند که در حقیقت خواب شتری در خواب دیدن و پنبه دانه خوردن بوده است. برای اینکه در آن مقطع بنا بر مبنای سفارشات دریافتی وزد وبندهای کثیف و خائنانه ای که در پشت پرده انجام شده بود و برای قتل عام کردن رزمندگان آزادی و سر بر زیر آب کردن شان در عراق به توافق رسیده و طرح نابودی کامل شان تدارک دیده شده بود و طرفین فکر خام می کردند که اگر چنانچه قرار گاه های نظامی مجاهدین در عراق در زمان اشغال گری بمباران هوائی شود ، سپس آنان خلع سلاح شوند و نام شان در لیست گروه و سازمان های تروریستی گنجانیده شود . دیگر اوضاع رو براه خواهد شد وهمه چیز بر وفق مرداد طرفین به پیش خواهد رفت و برای شان مشکلی پیش نمی آید. البته که در این ماجرا و زد و بند های کثیف و خائنانه ی انجام شده در پشت پرده، نقش و مأموریت ووظیفه و جاده صاف کنی و واسطه گری آیت الله جک استراو و وزیر اسبق امورخارجه ی انگلیس بسیار برجسته بود. ولی اکنون مشخص شده است که اشغالگرایان چگونه همچون دزدان ناشی شبانه به کاهدان زده بودند. زیراکه رند یا دزد اصلی فانوس بر دست بر قافله زد وهمه چیز را برد وبه نفع خودش تمام کرد. گرچه پس از پرداخت هزینه ی بسیار سنگین مادی و انسانی اعتراف شد که برنده ی اصلی اشغالگری افغانستان و عراق، فقط رژیم تروریستی آخوندی در منطقه بوده است . ولی اکنون این سرمقاله نویس روزنامه ی ولی فقیه است که برای اینکه تیر خلاص بر شقیقه به مبلغونین وشکست خوردگان پرمدعا ولی خوش باور شلیک کرده است و اینگونه از موضع کبر وغرور و پیروزی ادعا کرده وبه رخ شکست خوردگان وبازندگان اشغال گری افغانستان وعراق کشیده وگفته است :
"فرقي نمي كند چه اشتباهات آمريكا باعث شده باشد و چه استراتژي ايران اكنون واقعيت اينست كه جمهوري اسلامي ايران يك قدرت بزرگ در منطقه خاورميانه است و هر روز نفوذ بيشتري در ميان ملت ها پيدا مي كند. همين واقعيت آمريكا را برآن داشته است تا براي مقابله با نفوذ ايران و حل مشكلاتي كه در خاورميانه گريبانگير دولتمردان واشنگتن شده چاره انديشي نمايد. روزنامه واشنگتن پست درباره سفر هفته جاري وزراي خارجه و دفاع آمريكا به خاورميانه كه امروز آغاز مي شود نوشت پيش بيني مي شود پيام اين دو وزير آمريكائي براي سران كشورهاي منطقه اين باشد : « از عراق به عنوان كمربندي عليه ايران حمايت كنيد يا اينكه حيات در سايه نفوذ رو به افزايش ايران در منطقه را تجربه نمائيد »

سرمقاله نویس در دنباله کرکری خواندن خود علیه ی مقامات آمریکائی ، بازهم بیشتر به رخ آمریکا کشیده که رژیم تروریستی آخوندی به جز دخالت گری در عراق و افغانستان، در لبنان وفلسطین حضورو نفوذ گسترده دارد و برای اثبات آن اینگونه از راه اندازی جنگ 33 روزه سپاه پاسداران و حزب الله لبنان با اسرائیل و شکست اسرائیل و آمریکا در منطقه ی خاورمیانه گفته شده است:
"ارائه اين قبيل تحليل ها با اين هدف صورت ميگيرد كه واقعيت ها پنهان بمانند و افكار عمومي در مسير غلط قرار بگيرند. مشكل آمريكا اينست كه علاوه بر ناكامي در عراق و افغانستان در لبنان و فلسطين نيز شكست سختي خورده و طرح « خاورميانه جديد » قبل از آنكه آغاز شود باطل اعلام شده است . پيروزي حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه اي كه صهيونيست ها بر لبنان تحميل كردند فقط شكست رژيم صهيونيستي نبود بلكه در واقع شكست آمريكا و اعلام بطلان طرح خاورميانه جديد بوش كوچك بود. در فلسطين نيز پيروزي حماس در انتخابات نمايش بزرگ وخيره كننده همان چيزي بود كه آمريكائي ها آنرا دموكراسي مينامند و همواره ادعا مي كنند ميخواهند آنرا به ملت ها آموزش بدهند. آمريكا با اقداماتي كه عليه حماس انجام داد در برابر اين واقعيت بشدت خلع سلاح شد و بزرگترين رسوائي را در منطقه خاورميانه براي خود خريد منطقه اي كه مثلا قرار بود نمايشگاه دموكراسي آمريكائي تحت عنوان طرح « خاورميانه جديد » باشد! "
بهر حال وقتی که سرمقاله نویس، حرکات ناشیانه ی وچند گانه ی آمریکا را موجب تقویت رژیم تروریستی آخوندی دانسته است که درست می باشد، برای اینکه مگر می توان انتظار داشت که آمریکا هم مخالف جدی و برانداز و سازمان یافته ی این رژیم تروریستی آخوندی را سرکوب وخلع سلاحش نماید! هم نامش را در لیست گروه و سازمان های تروریستی بگنجاند و هنوز دل خوش به جریانات داخل کشور کشور و حامیان برون مرزی اینان باشد که فقط دلار ودریافت آن را می شناسند . به امید اینکه شایداز طریق اینان بشود تغییر وتحولات اصلاح طلبانه مورد نظر در ایران به وجود آید ولی در مقابل باز هم منتظر اینگونه اظهار نظر و تحلیل دادن های مقالات روزنامه ی وابسته به ولی فقیه نبود که خطاب به اعترافات بوش چنین گفته یا در حقیقت با نقل قول کردن از خمینی اینگونه توهین شده است:
"با توجه به عملكرد خلاف و ناشيانه آمريكائي ها بسيار طبيعي است كه « بروس ايدل » از مسئولان سابق سازمان جاسوسي مركزي آمريكا (سيا) و شوراي امنيت ملي اين كشور اعتراف مي كند كه عملكرد آمريكا از سال 1380 تاكنون در منطقه خاورميانه (اشغال عراق و افغانستان و حوادث فلسطين و لبنان ) موجب شده است جمهوري اسلامي ايران اكنون نسبت به 5 سال گذشته از توانائي بيشتري برخوردار است . اين اعتراف جالبي است كه از زبان شيطان شنيده مي شود و درستي اين فرموده امام خميني را به اثبات مي رساند كه جنود رحماني همواره بر جنود شيطاني غلبه مي كنند."
در خاتمه اینکه بازهم همچون گذشته اذعان و تأکید می شود که شرایط کنونی حاکم بر عراق و خاورمیانه که رژیم تروریستی آخوندی نفوذ و تسلط کامل درآن یافته است. طوریکه برای مقامات آمریکائی می توانداز موضع بالا و قدرت نمائی کردن بر خورد کند و با اعلام قدرت بر تر منطقه ی خاورمیانه برای آمریکا کرکری به خوانده شود و مهمتر بایش خط و نشان کشانیده شود؛ نتیجه و حاصل سیاست مذاکره ومماشت گرایانه ی غرب با رژیم تروریستی آخوندی در چند سال گذشته بوده است که آن روی سکه نیز ادامه سیاست بیشتر خائنانه و رذیلانه ی غرب برای نگهداشتن نام سازمان مجاهدین در لیست گروه و سازمان های تروریست و فشار آوردن بر روی فعالیت های سیاسی و افشاگرایانه ی این سازمان می باشد و تازمانیکه به این سیاست اتخاذ شده ی خائنانه ادامه داده شود که دقیقاً خواست سران رژیم تروریستی و جهل و جنون وجنگ وخرافه پرستان حاکم برایران می باشد و تلاش برای خارج کردن این نام از لیست سیاه نشود واز پیشنهاد طرح راه حل سوم تغییرات دمکراتیک در ایران که از سوی خانم مریم رجوی پیشنهاد شده است حمایت و پشتیبانی نشود، شرایط از آنچه که هست بدتر خواهد شد. چه بسا که با دسترسی رژیم تروریستی آخودی به بمب اتمی وآغاز جنگی دیگر به فاجعه ای در خاوریانه منتهی گردد که امنیت و صلح نه در این منطقه که در جهان به مخاطره خواهد افتاد.

هوشنگ – بهداد
سه شنبه 9 مردا ماه سال – 138
6