پاسخ به گزارش سایت بازتاب از گردهمآئی پاریس، تروریست چیست و کیست؟


پاسخ به گزارش سایت بازتاب از گردهمآئی پاریس، تروریست چیست و کیست؟
گویا علائم گردهمآئی 30 ژوئن پاریس مجاهدین اکنون بیشتر دارد نمایان می شود .زیرا که سایت بازتاب غضنفر پاسدار محسن رضائی گزارشی با عنوان " تروريستهاي همجنس باز يا همجنس بازان تروريست، يا .." تاریخ 13 تیر در این مورد بازتاب داده است که نشان فراوان از اعمال نشادور دارد که بشکل بالا و پائین پریدن ها بروز داده شده که در این گزارش فراوان اثرات آن دیده می شود. البته که باید گفت که عجب پاسدار غضنفر محسن رضائی دست به خود زنی زده است و خواب سنگین وعمیق خود وگزارشگرش را به حساب مسئولین رژیم تروریستی در پاریس گذاشته است . زیراکه مدعی شده درحالي كه بسياري از مسئولان ايراني (بخوان عوامل اعزامی رژیم تروریستی آخوندی )در گير «خواب» و مسائل حاشيه‌اي بودند، تروريست‌هاي سازمان مجاهدين خلق با توسل به انواع روش‌ها، از جمله بهره‌گيري از كارناوال هموسكوئل‌ها، ميتينگي پرسروصدا برگزار كردند. گزارشگر نشادری و فرو رفته در خواب که نمی داند دستگاه بد نام وزارت اطلاعات چاقو کشان مزدورش را در ژوئن17 روانه ی پاریس کرده بود تا اینکه بتواند زمینه بر هم زدن این گردهمآئی را آماده کند و نه اینکه خواب نبودند ، بلکه بسیار هشیار هم بودند . ولی چون با دستگیر شدن چاقوگشان مزدور توطئه سر خودشان آوار شد . بنابراین نوبت دست بکار شدن لابی های مزدورش در آلمان واروپا شد تا که از طریق بسیج کردن شورای وزیران محیط زیست اتحادیه ی اروپا اهرم فشار را دنبال کنند و دیدیم که چگونه یک روز به شروع گردهمأئی، به عنوان امدادهای غیبی به خدمت رژیم تروریستی آخوندی در آمدند وهمگام با دستگاه تبلیغاتی شیطان سازی و جنگ روانی وزارت بد نام اطلاعات رژیم تروریستی آخوندی علیه ی مجاهدین وارد صحنه شدند که اکنون سایت غضنفر محسن رضائی، پاسدار تروریستی که خودش در لیست پیگیرد پلیس بین المللی می باشد به نقل گزارش سرويس بين‌الملل «بازتاب»، گزارش کرده است درست پس از تأكيد اتحاديه اروپا بر تروريست بودن اين گروهك، روز 30 ژوئن، هم‌زمان با كارناوال «گپرايد هموسكسوئل‌ها» در پاريس، تجمعي از طرف سازمان تروريستي مجاهدين به سركردگي مريم رجوي برگزار و اين سازمان، مدعی شد که پنجاه هزار نفر در این تجمع شرکت کرده‌اند. عجیب است که آخوندهای جانی در اثر رشد فرهنگ ناب اسلام طالبانی اشان هرروز در ایران لواط گر و هم جنس بازان.... را اعدام می کنند ولی معلوم نیست که چرا در گردهمآئی پاریس سر کله اشان یافت شده است؟!
همچنین سئوال است که اگر خود گزارشگر بازتاب اینکاره نبوده است در آنجا چه می کرده است ؟ گزارشگردر دنباله افزوده است یعنی چنین سوزش نشادری وعقده ای شدن ناشی از مغبون شدن را تخلیه کرده وگفته اين در حالي است كه نمايندگان ديپلماتيك جمهوري اسلامي در فرانسه، به راحتي مي‌توانستند با استناد به همين حكم، مانع برگزاري اين ميتينگ شوند كه هفته‌ها با عكس مريم رجوي، سركرده تروريست‌ها، به تبليغ آن در روزنامه‌هاي فرانسه اقدام شده بود. یعنی اینکه پاسدار اطلاعاتی اعزامی گزارشگر سایت بازتاب این پاسدار پخمه محسن رضائی لو داده است که پشت نشست شورای وزیران محیط زیست اروپا و بازبینی پرونده ی مجاهدین و مجدداً تروریست خطاب کردن آنان سفارش دریافتی از تهران بوده است که البته تأثیر گذار نبود . بنابراین گزارشگر سایت بازتاب غضنفر محسن رضائی حق دارد که مغبون شدگی خودش را چنین در مورد معنی ومفوم کروهگ بودن مجاهدین راگزارش کند و بگوید در اين‌كه ‌اين سازمان تروريستي در اعلام رقم شركت‌كنندگان اغراق كرده، شكي نيست، ولي پرسشی كه در پي اين تجمع پيش مي‌آيد، اين است كه چگونه ‌اين سازمان به رغم اعلام تروريست بودن از سوي كشور فرانسه، موفق به گرفتن مجوز و تسهيلات، بدون كوچك‌ترين مزاحمتي شده است و چرا نهادهاي رسمي جمهوري اسلامي مستقر در پاريس، به رغم امكانات متعدد در يك ماه تبليغ وسيع اين سازمان در رسانه‌ها و معابر عمومي براي مقابله با آن كوچك‌ترين حركتي از خود نشان ندادند؟
واقعاً که عجب دریدگی و پرروئی این گزارشگر وپاسدار اطلاعاتی اعزامی به پاریس دارد که فراموش کرده است پرونده ی تروریستی و نقض حقوق بشری رژیم تروریستی آخوندی چگونه است و فرانسه که ایران نیست که مشتی آخوند قرون وسطائی ومتجر وخرافه پرست وعوامفریب برآن حکومت کنند که هر کاری که به خواهند بکنند . جالب است که در دنباله گزارشگر بیشتر به خودزنی ادامه داده است و تکر داده بارها مسئولان عالي‌رتبه كشورمان در فرصت‌هاي مختلف با عناوين گوناگون به فعاليت‌هاي گسترده رواني و رسانه‌اي دشمنان اشاره كرده‌اند، ولي كمتر زماني را به بررسي چگونگي به‌كارگيري فرصت‌ها به وسيله آنان و نشان دادن نقاط ضعف نهاد‌هاي جمهوري اسلامي در اين زمينه اختصاص داده‌اند.
اما برای اینکه رفع شبهه شود که گزارشگر سایت پاسدار غضنفر گلزن خودی محسن رضائی توی باغ آید که بداند تروریست چیست وکیست تااینکه دوباره اشتباه نکند چنین ابتدا توضیح وسپس پرسش می شود.
جائیکه سایت بازتاب پاسدار محسن رضائی و غضفر گل زن خودی روزانه مشاهده می کند که در داخل ایران چه خبر است و چگونه جوانان ناراضی به عنوان اراذل و اوباش نه مورد ضرب وشتم واقع می شوند ودر خیابان تحقیر می شوند و شلاق می خورند وآفتابه بر گردن شان آویزان می شود ودر خیابان های تهران گردانیده می شوند وسپس روانه ی زندان می شوند، بلکه حکم اعدام نیز برایشان صادر شده است که خبرش در سایت خودش به نقل از مصاحبه آخوند جانی نمازی با ایسنا بازتاب داده شده است . بلی زمانی که با جوانان ناراضی که طبق طرح نیروی انتظامی تهدید امنیت خوانده شده اند به جای اینکه خواست ومطالبات آنان بر آورده شود اینگونه برخورد می گردد. می بایست که از موضع فرافکنی گزارشگر پاسدار اطلاعاتی اعزامی به پاریس گزارش آنچنانی از گردهمآئی 30 ژوئن پاریس تهیه کند که یادآور خاطرات واعمال شخصی این پاسدار و محسن رضائی در پشت خاک ریز های جبهه های جگ ضد ملی و ضد مینی 8 ساله ی ایران وعراق است که گله گله دانش آموزان بسیجی و روستائیان را برروی مین های جبهه های جنگ می فرستادند وبه نیت به بهشت رفتن تیکه تیکه می شدند و ملقب به یکبار مصرفان می شدند . البته که باید اکنون این پاسدار غضنفر ودر یافت کننده ی دکترای افتخاری مکاتبه ای از دانشگاه آزاد جزیره کیش متعلق به دزد وغارتگر معروف رفسنجانی اکنون با آن مدرک کار تجارت فرهنگی و سیاسی کند . آخر مشکل این غضنفر پاسدار ورئیس گزمکان داروغه چی های سابق اینجاست که هر چه خوشرقصی می کند ودم تکان می دهد تا که پاسدار غلامک وگماشته رقیب انتخابات ریاست جمهوری اش احمدی نژاد حاضر شود این پاسدار تروریست غضنفر رضائی را به بازی بگیرد ودر کابینه ی خودش به این پستی بدهد یااینکه وزیر ارشاد تفتش عقیه وسانسورش سایت بازتاب پاسدار محسن رضائی را از توقیف در داخل کند تااینکه کمی از درد وسوزش وخارشش کاسته شود و بیهوده هی آب دهان بر سقف پرتاب نکند که بر ریش خودش بنشیند. ولی پاسدار احمدی نژاد و صفار هرندی توجهی به این نمی کند. اکنون از شیوه ی برخورد با دانشجویان گذشته که چگونه ستاره دار و اخراج می شوند وفضای دانشگاهها پادگانی شده است.
ولی آخر این دیگر خیلی مسخره است که اکنون که دستان خونین رژیم تروریستی آخوندی در عراق و فسلطین ولبنان رو شده است و اخیراً پاسدار لبنانی عضو سپاه قدس را آمریکائیان در عراق دستگیر کرده اند که دارای اطلاعات بسیار گسترده ومهمی می باشد که مأموریت داشته است نظامیان آمریکائی در عراق را بکشد. البته نمونه ی همان پاسداران تعلیم دیده ی سپاه پاسداران در ایران می باشد که این پاسدار تروریست غضنفر محسن رضائی در مصاحبه سال گذشته ی خود که با یکی شبکه ی تلویزیونی ر ژیم تروریستی آخوندی انجام داد اعتراف کرده بود که شیوه ی جنگ حزب الله لبنان و عراق و فلسطین وافغانستان که علیه ی اسرائیل و آمریکا می جنکند روش چریکی نمی باشد ، بلکه این یک روش جنگ منظم نظامی می باشد که تکنیک و روش آن در ایران زیر نظر سپاه پاسداران آموزش و تعلیم داده شده است و تأکید کرده بود که این روش سپاه پاسدارانست که در جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران وعراق بکار برده می شد و در جهان م بی نظیر ومنحصر به فرد است. حال این تروریست تحت پیگیرد فتوای انتقادی صادر کرده است که چرا سفیر رژیم تروریستی در فرانسه اقدام برای جلوگیری گرد همآئی مجاهدین در پاریس نکرده است؟ ودلیل آورده است که مگر اینان جزو لیست تروریست ها نمی باشند؟
البته سر کرده ی سابق کزمگان وداروغه چیان سپاه پاسداران وتروریست تحت پیگرد بین المللی نگفته است که معنی تروریست چیست وتروریست کیست؟ کدامین کشوری در جهانست که رکوردار نقض حقوق بشر است؟ تروریست های اعزامی و آدمکشان حرفه ای کدام کشور بودند که در فرانسه دارای چندین پرونده قتل وجنایت واعمال تروریستی وبمب گذاری وتهدید کردن می باشند از جمله سر دکتر شاپور بختیار آخرین نخست وزیر شاه چگونه از تنش جدا شد؟ رهبران کدام کشور تروریستی می باشند که در آلمان دارای پرونده ی محکومیت به اتهام ترور مخالفین دارند ؟ قتل های زنجیره ای یعنی چه ودر آن چه اتفاقی افتاد؟ در 30 خرداد سال 60 و در تابستان خونین سال 67 چه اتفاقی افتاد وچرا چندین هزار زندانی سیاسی محکومیت گرفته قتل عام شدند؟ این اقدامات ضد انسانی اگر اعمال تروریستی وجنایت علیه ی بشریت نمی باشد پس مصداق چیست؟
در کجای جهان عمل پلید ضد بشری سنگسار انجام می شود؟ آیا روزی در 28 سال گذشته عمر ننگین رژیم تروریستی وبربرمنش آخوندی وجود داشته است که احکام اعدام ودار زدن وشلاق و قطع اندام وسنگسار و زندان صادر نشده باشد؟ آخر کدام رژیمی که حداقل پایگاه مردمی ومشروعیت داشته باشد اولاً بیش از 5 میلیارد دلار رایانه یا سو بسیدهای دولتی بنزین را یکباره قطع می کند و علیه ی مردم محرومی که به آنان قول بردن نان بر توی سفر های خالی اشان داده بود را با افزایش نرخ و سهمیه بندی بنزین به مرحله اجرا می گذارد وبا وجود اینکه از چند ماه جلوتر با طرح امنیت ملی نیروی انتظامی در حالت آماده باش کامل به سر می برده است ولی به دلیل بالا بودن ضریب تنفر ونارضایتی وخشم و نفرت مردم یکباره قیام می شود و در سراسر ایران به مراکز و جایگاه های توزیع بنزین تهاجم می شد و به آتش کشیده می شوند .همچنین مردم ناراضی و خشمگین به ساختمان ها وبانک های دولتی نیز تهاجم شد.
اکنون غضنفر گلزن خودی پاسدار محسن رضائی برای لغو فیلتر گذاری سایت بازتابش در داخل کشور از گردهمأئی مجاهدین در پاریس ناله سر داده است و همانگونه گزارش بازتاب داده است که وزیرآدم کش اطلاعات و تفتیش عقاید وسانسور پاسدار محمد حسین صفار هرندی وصد البته رئیس ومدیر مسئول سابق این وزیر پاسدار سربازجو حسین شریعتمداری می خواهد انجام وظیفه کرده است.
از سوی دیگر اینکه گر هرروز علیه ی دولت فخیمه شعار مرگ بر انگلیس فریاد زده نمی شود و کفن پوشان بسیجی در جلوی سفارت انگلیس تجمع نمی کنند و سنگ وچوب ونارنجک دستی به درون سفارت پرتاب نمی کنندو خواهان تعطیلی بقول خودشان این مرکز جاسوسی در تهران نمی شوند ویا مگر مانع از برگزاری و شرکت در مراسم 81 سالروز تولد ملکه انگلیس در این سفارت در تهران نشدند و پس از بدترین توهین وتهدید ها نثار ملکه ی انگلیس نشد که چرا ایشان نشان شوالیه را به سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی اعطائءکرده است؟. ولی اکنون چرا با کمال پرروئی گزارش شده است که اسفنديار رحیم مشائی معاون پاسدار احمدی نژاد ورئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري به دیدار حضرت آیت الله عظما جک استراو در لندن رفته است که وزیر داگستری شده است . لابد خواسته است که پیام همتای وی غلامحسین الهام سخنگوی دولت را تقدیم وی کند که درآن شکر سرخ خوری های فراوان نوکر نسبت به ارباب فخیمه ابراز شده است و شبیه همان شو وتئاتر سیاسی بصورت کتبی اجرا شده است که قبلاً پاسدار محمود احمدی نژاد در کنفرانس مطبوعاتی داخلی و خارجی برای آزادی گروگان های انگلیسی با تقدیم هدایا و عفو بخشش اجرا کرده بود. خلاصه اینکه حتماً از این آیت الله جک استراو خواسته شده است تا که وساطت کند تا در ازای آزادی 5 انگلیسی ربوده شده در بصره با 5 پاسدار تروریست اعزامی و بازداشتی د ر اربیل عراق تعویض گردند.

هوشنگ – بهداد
چهاردهم تیر ماه سال – 1386