گزیده خبر های11و 12 بهمن ماه سال 1388

بيانيه جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي:مردم با حضور در راهپيمايي22 بهمن پاسخ محكمي به بسترسازان فتنه مي‌دهند.خبرگزاري فارس: در بيانيه جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي به مناسبت ايام دهه فجر آمده است: 22 بهمن در ادامه حماسه نهم دي است و مردم در اين روز نيز توطئه‌افكني فتنه‌آفرين و آشوب‌طلبي نظام سلطه و دشمنان خارجي را نقش بر آب خواهند ساخت

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811111751

آخر جمعیتی که رابطه ی نزدیکی با باند مافیائی انگلیسی مؤتلفه دارد و یکی از رهبرانش به نام حسین فدائی لمپن و لات و قاتل و شکنجه گری جزو وکیل الدوله ی بازار مکاره است و یکی از مجرمان و متهمان بازداشتگاه کهریزک می باشد که جزو لباس های شخصی دژخیم سر کوبگران خیابانی و زندان ها می باشد از چه کسانی دعوت ودر راستای چه اهدافی می باشد که در ضرب و شتم و جنایات و قتل معترضان در 8 ماه گذشته تجربه و مشخص نشده باشد؟

اولين شناسنامه جديد به نام مقام معظم رهبري صادر شد.خبرگزاري فارس: در آستانه دهه مبارك فجر، طرح صدور شناسنامه جديد براي افراد بالاي 15 سال، با صدور شناسنامه‌اي به نام حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، آغاز شد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811111592

یارو لوطی جماران از سوی مردم معترض شناسنامه اش در حال باطل شدن است . ولی اکنون می خواهد با شناسنامه جدید برای خودش ساختن موجب الگوی شنا سنامه مخالفانش شود.

مديركل رسانه‌هاي خارجي وزارت ارشاد در گفت‌وگو با فارس:300 خبرنگار خارجي مراسم بزرگداشت سالگرد پيروزي انقلاب را پوشش مي‌دهند.خبرگزاري فارس: مدير كل رسانه‌هاي خارجي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: بيش از 300 خبرنگار خارجي مراسم سي و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب را پوشش خواهند داد

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811101637

چرا کفته نشده است که چه تعداد از اینان به اتهام جاسوسی و شرکت در بر اندازی انقلاب مخملین بعنوان گروگان گیری باز داشت خواهند شد؟

دلیل جایگزینی حداد بجای هاشمی در12 بهمن

http://www.fararu.com/vdchvink.23nvidftt2.html

تا حال آب تیم را باا طل می کرد . اما اکنون چون کودتای پاسداری طالبانی شده است بر اساس فتوای طالبانی شرایط وارونه شده است . یعنی عضو مجمع مصلحت جای رئیس آن را گرفته است . در اصل کره از صاحب کره جلو زده است.

واکنش متکی به اظهارات هیلاری کلینتون

http://www.fararu.com/vdcj88ex.uqey8zsffu.html

منوچهر متکی وزیر آدم ربای دستگاه جاسوسیی و ترور امور خارجه از انتخابات سوپر آزادی در ایران و برنده شدن رئیس جمهور ماواری قانونی احمدی نژاد و جایگاه خودش در دولت خیلی ساده زیست و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران دفاع و تبلیغ کرده است و از شکست انتخابات ریاست جمهوری همتای آمریکائی و سر خوردگی اش از عملکرد سیاست امور خارجه آمریکا گفته است که چرا انتقاد به سرکوب و سانسور و خفقان در ایرا کرده است؟

خامنه‌ای: هاشمی با ما نیست، اما نگذارید به جبهه مقابل برود

با این گزارش خبری کاملاً فاش شده است که بدون شک لوطی جماران مترسک و آلت دست پاسداران کودتائی طالبانی می باشد که به عنوان مشاوره کردن بهش دیکته می کنند که چه بگوید و چه بگوید و چرا باید بطور وارونه وانمود شود که گویا وی همکاره است تا همچنان نقش اصلی قدرت پاسداران در پشت پرده و حاشیه امنیتی بماند تا همچون بسیج و لباس شخصی ها و نیروی انتظامی و اطلاعاتی مورد تهاجم افشاگرانه واقع نشود.

سايت خونويس : به گزارش یک منبع نظامی، در آخرین دیدار گروهی از فرماندهان رده بالای امنیتی سپاه با آیت الله خامنه‌ای، رهبر ایران گفته است که دیگر به هاشمی رفسنجانی اعتماد ندارد، اما نباید اجازه داد که اصلاح‌طلب‌ها هم به او بیش از این نزدیک شوند و یا او به کمک آنها برود. آیت‌الله خامنه‌ای، مایل نیست هاشمی به جبهه مقابل او برود.بنا بر اين گزارش ، در جلسه‌ای با حضور مقام‌های امنیتی سپاه از جمله طائب، و همچنین سردار نقدی و حجت‌الاسلام میرحجازی، آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به موقعیت هاشمی رفسنجانی در ساختار فعلی قدرت گفته است که «هاشمی با ما نیست، اما کاری نکنید که به جبهه مقابل برود».افزایش حملات مقام‌های سپاه به هاشمی رفسنجانی موجب شد که موضع‌گیری‌های رئیس مجلس خبرگان برای رهبر کشور خوشایند نباشد، و از «خواص» خواست که در موضع‌گیری‌های خود شفاف باشند.در طول ماه‌های گذشته، تعدادی از شخصیت‌های رده بالای سپاه خواستار بازگردانده شدن مهدی هاشمی رفسنجانی به کشور شده بودند تا با محاکمه او، میزان فشار به هاشمی رفسنجانی بیشتر شود، اما هاشمی با دور نگه داشتن فرزندش از کشور، کفه تعادل را به نفع خود حفظ کرد.یک منبع سابق امنیتی به خودنویس گفت که ماندن مهدی هاشمی در خارج به این معناست که در صورت تشدید فشار بر رئیس مجلس خبرگان، ممکن است اطلاعات و مدارکی از طرق مختلف منتشر شود که به اعتماد رده‌های پایین‌تر سپاه به آیت الله خامنه‌ای لطمه‌های جدی وارد خواهد کرد.حمله اخیر آیت‌الله یزدی به هاشمی رفسنجانی با پاسخ تهدید آمیز هاشمی روبرو شد که تلاش بعضی سران مجلس خبرگان موجب شد رئیس این مجلس از افشای بعضی مسائل در باره یزدی خودداری کند

فیلم : زیبا کلام در مناظره يکشنبه : انقلاب اسلامی برای اسلام نبود برای آزادی بود

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12920

جالب است در شرایطی که پاسداران کودتائی طالبانی با مرشدشان آخوند انگلیسی دزد مصباح یزدی و همیاری لوطی جماران می خواهند جمهوریت را نفی و حاکمیت اسلامی طالبانی حاکم کنند این نوچه ی سابق رفسنجانی در شوی تلویزیونی پاسدار ضر غامی چنین اعتراف کرده است.

آقای زیبا کلام اسلام را در انقلاب اسلامی در چه جایگاهی میبینید؟ انقلاب اسلامی برای اسلام نبود،انقلاب اسلامی بدنبال تحقق اهداف آزادی خواهانه بود و رایطه ی آن در سال 57 با اسلام و شریعت این بود که مردم تصور میکردند اسلام میتونه این خواسته ها را پاسخگو باشد.31.01.2010علی مطهری : برعکس، انقلاب برای اسلام بود و مردم بر این اعتقاد بودند که جواب خواسته های ما،آزادی،عدالت و ... درون اسلام هست.

تجمع صدها نفر از خانواده ها و مردم برای آزادی زندانیان سیاسی در مقابل زندان اوین

اینگونه اقدام جسورانه خانواده های زندانیان سیاسی و عزادار و جانباختگان وقایع 8 ماهه نشان از بیان این واقعیت است که سران کودتائی نامشروع و ضد بشری فقط زبان خودش زور و فشار و مقاومت و ایستادگی و پیگیری کردن را می فهمند . به خصوص اینکه در صورت ادامه همه ابهت قدرت نمائی از مو ضع ضعف شان در هم شکسته می شود . اکنون نیز کابوس وحشت از تظاهرات ضد حکومتی 22 خرداد لحظه ای لوطی جماران و پاسداران کودتا گر طالبانی را رها نمی کند و چپ و راست می بایست که توطئه گری علیه ی معترضین کنند که گاهی هم علیه ی خودشان تمام می شود.

بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشسر و دمکراسی در ایران، یکشنبه غروب 11 بهمن ماه از ساعت 18:00خانواده های زندانیان سیاسی و تعداد زیادی از مردم در مقابل درب اصلی زندان اوین تجمع کردند و خواستار آزادی بی قید وشرط وفوری زندانیان سیاسی و پایان دادن به محاکمات نمایشی و صدور احکم اعدام و اجرای آن هستند.تعداد خانواده های زندانیان سیاسی و مردم که در مقابل درب اصلی زندان اوین دست به تجمع اعتراضی زدند تا ساعت 22:15 بین 600 الی 800 نفر تخمین زده می شود.خانواده ها و مردم بر آزادی فوری و بی قید و شرط زندانیان پافشاری می کنند.با شروع تجمع خانواده ها و مردم و گسترش یافتن آن یکی از مسئولین زندان اوین به خانواده ها اعلام کرد که تعدادی از زندانیان سیاسی امشب آزاد خواهند شد. تا ساعت 22:15 نزدیک به 23 زندانی سیاسی آزاد شدند. صحنه های عاطفی و احساسی هنگام آزادی عزیزانشان بین خانواده های و مردم حاضر در آنجا که ایجاد می شود غیر قابل توصیف است. زندانبانان از ترس فوران احساست خانواده های آنها و مردم، زندانیان سیاسی را با فواصل زمانی آزاد می کنند وبا دسته های 2 الی 3 نفره و بعضا هم تک نفره آزاد می کنند. یکی از دانشجویان هنگامی که از درب زندان اوین خارج می شد به محض خروج با شوق و احساس فراوان به هوا پرید و دستهای خود را به علامت پیروزی بالا برد. باین حرکت موجی از احساسات خانواده ها و مردم بر انگیخته شد و دست زدن و صوت زدن و صلوات فرستادن ها بصورت گسترده شنیده می شد.مادری که همراه با 3 فرزند دخترش دستگیر شده بود و در بند 209 با شرایط غیر انسانی نگهداری می شد. او را آزاد کرده بودند ولی فرزندانشان همچنان در بازداشت بسر می برند.نیروهای سرکوبگر ولی فقیه هر از چندگاهی برای ایجاد رعب و وحشت با خودروهای خود از میان خانواده ها و مردم تجمع کننده عبور می کنند. همچنین تعدادی از نیروهای اطلاعاتی و لباس شخصی را میان خانواده ها هستند. ولی خانواده بدون توجه به حضور آنها به تجمع خود ادامه می دهند و برا آزادی زندانیان سیاسی پافشاری می کنند.

مشاهدات یکی از شرکت کنندگان اعتراضات شب گذشته در مقابل زندان اوین

این گزارش بشکلی تداعی کننده ی تشابهات خاطرات تکراری آزادی زندانیان سیاسی در زمان شاه در دوران انقلاب است که اثبات کننده ی این واقعیت است که فرقی میان دو سیستم شاه و شیخ به جز ضریب سرکوب و ابعاد گسترده ی جنایت در حکومت شیخ نمی باشد . زیرا که عجیب شعار آزادی و استقلال دوران انقلاب سال 57 بر ضد خودش در 31 سال گذشته تبدیل شده است.


گزارشات تکمیلی رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ، از تجمع گسترده شب گذشته خانواده های زنداینان سیاسی ،زندانیان آزاد شده اخیر،مادران عزادار و تعداد زیادی از اقشار مختلف مردم در مقابل زندان اوین که تا نیمه های شب ادامه داشت و منجر به آزادی در حدود 40 نفر از زندانیان سیاسی گردید. این تجمع اعتراضی در اعتراض به اعدام 2 زندانی سیاسی و اعلام اعدام های بیشتر و همچنین خواستار آزادی فوری وبی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی صورت گرفت.هنگامی که جمعیت در حال تجمع گسترده خود بود مسئولین زندان اوین اعلام کردند که 23 نفر از زندانیان سیاسی را آزاد خواهند کرد. اولین خانمی که آزاد شد دختر جوانی بود که زانو زد و خاک را بوسید. چشم های همه پر از اشک شوق بود. در ابتدای آزاد شدن زندانیان اکثرا خانواده ها گریه می کردند البته بیشتر اشک شوق بود ولی بعد از آزادی 4-3 نفر چند تا از مادران به خانواده ها می گفتند که باید شاد باشید و بخندید تا بدانند این زندانی کردن ها ما را از پای در نمی آورد و وقتی بقیه زندانیان که اکثرا مردان جوان بودند آزاد می شدند تعدادی با فرستادن صلوات و تعدادی با دست زدن و ابراز احساسات از آن ها استقبال می کردند. فضای خیلی احساسی و پر شوری بود و در حقیقت روحیه آزاد شدگان از خانواده هایشان بالاتر بود. به خصوص وقتی ما یکی از هم بندی هامون را که روز عاشورا دستگیر شده بود بین آزادشدگان دیدیم و از او از حال بقیه که در آن دو روز دیده بودیم باخبر شدیم. فهمیدیم که هنوز تعدادی از بچه ها آزاد نشده اند. پسر جوانی می گفت این چند روز خیلی ها را به خاطر 22 بهمن آزاد خواهند کرد. یکی از مادرها که دو پسر ش را گرفته بودند و یکی از آن ها را دیروز آزاد کرده بودند می گفت ما ساعت 2 آمدیم گفتند: بروید ساعت 7 بیایید آنموقع آزاد می شود ما که رفتیم دیدیم ساعت 4 خودش آمد طفلک در این مدت یک ماه 13 کیلو وزنش کم شده بود. ولی می گفت در بند 1-الف سپاه با اینکه شرایط خیلی سختر است ولی روحیه بچه ها خیلی بالاتر از وقتی است که به بند 3 می روند. می گفت ریه پسرش عفونت کرده و نیز هنگام بازپرسی اذیت اش کرده بودند. پسرکی هم با مادرش برای آزادی پدر آمده بود که فکر میکرد به کیش رفته پدرش که مردی حدودا 32-30 ساله بود وقتی آمد از شوق آزادی گریه می کرد. گروهی از مادران کمی دیرتر آمدند و با خود نوشته هایی آورده بودند که بر روی آن نوشته شده بود "پروانه مادر عزادار را آزاد کنید". کسانی که آزاد می شدند از بند 209 خبری نداشتند. از مرد جوانی در این مورد پرسیدیم او گفت 209 ای ها را شما باید پیگیری کنید ما از داخل نمی توانستیم کاری بکنیم.علیرغم اینکه مسئولین زندان اوین گفته بودند 23 نفر را آزاد خواهیم کرد ولی با حضور جمعیت گسترده و پافشاری آنها تعداد کسانی که شب گذشته آزاد شدند به 40 نفر می رسید. با امید رسیدن بهاران آزادی و آزاد شدن تمامی زندانیان سیاسی

آب ؛ رویای کودکان روستاهای جاسک + عکس

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12906

بخشی دیگر از جنایات حکومت شیخ است که در 31 سال گذشته اتفاق افتاده است . در صورتیکه قرار بود مستضعفان و پا بر هنگان صاحب قدرت شوند که اکنون برای بخشی از کودکان این محرومان وتهی دستان آب برای شان هدیه و رؤیا شده است.

اتهام محاربه به دلیل ارسال گزارشهای نقض حقوق بشر با ایمیل

معلوم نیست که جنایتکاران حاکم و بازجویان آدمکشان حرفه ای آمر و عامل قتل های زنجیره ای کودتا گر حاکم شده چرا نمی خواهند از تاریخ پند بگیرند که این سیاست حیوانی و ضد بشری در دوران خاتمی سوخت و سرنخ آن مشخص شد که کجاست و اکنون با بازی کردن با این اقدام کثیف همچون بازی کردن با چوب دو سر طلا و چیز بد بو می باشد ولی بازیگران از روی استصیال و در ماندگی ووحشت از تظاهرات ضد حکومتی 22 خرداد بازهم مجبور به تکرار و دنبال کردنش شده اند؟

ندای سبز آزادی : همانگونه که در اخبار منعکس شده بود آقایان مهرداد رحیمی ، سعید حائری و خانم شیوا نظرآهاری اعضای کمیته گزارشگران حقوق بشر که به اتهام محاربه بازداشت شده اند در روزهای اخیر تحت فشار شدیدی برای اعترافات تلویزیونی قرار دارند.براساس اطلاعات کسب شده از منابع مختلف مبنای اتهام فوق ارسال ایمیلهای حاوی گزارشات نقض حقوق بشر به سایتهای مختلف دلیل اصلی این اتهام بوده است و بر اساس نظربازجویان یکی از ایمیلها متعلق به سایت "ایران خبر" وابسته به سازمان مجاهدین خلق بوده است.همچنین اخبار رسیده حاکی از آن است که بازجویان وزارت اطلاعات موفق شده اند با تهدید و فشارهای مختلف بر روی یکی ازبازداشت شدگان مرتبط با این کمیته موفق به اخذ اعتراف تلویزیونی از وی شده اند و با استفاده از همین مساله فشار بر روی دیگر اعضا یکمیته را برای اخذ اعترافات مشابه افزایش داده اند

گزیده خبر های 11 بهمن ماه سال 1388

رهبر انقلاب در آستانه دهه فجر به زيارت امام و شهدا رفتند

http://www.kayhannews.ir/881111/2.htm#other204

دروغ نامه ی کیهان سربازجو پاسدار حسین شریعتمداری در صحفه ی اول خخود با سانسور با حذف کردن تصاویر دو فرزندان احمدی خمینی در کنار لوطی جماران را بازتاب داده است تا که حمایت تاکتیکی از خمینی شیاد ومرید آخوند متحجر انگلیسی مصبتاح یزدی مرشدان کودتا گران پاسدداران طالبانی را اثبات کند.

رهبر معظم انقلاب صبح ديروز در مرقد مطهر امام راحل حضور يافتند و با قرائت فاتحه، ياد و خاطره بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را گرامي داشتند.در آستانه ايام الله دهه مبارك فجر و سالروز ورود تاريخ ساز امام خميني(ره) به ميهن اسلامي، حضرت آيت الله خامنه اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي، صبح روز شنبه در مرقد مطهر امام راحل حضور يافتند و با قرائت فاتحه، ياد و خاطره بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را گرامي داشتند.رهبر انقلاب اسلامي سپس با حضور در مزار شهداي هفتم تير و گلزار شهدا، علو درجات ارواح مطهر شهدا را از خداوند متعال مسئلت كردند

در دادگاه فاش شد آموزش ترور در اروپاآشوبگران عاشورا اعتراف كردند

http://www.kayhannews.ir/881111/14.htm#other1402

در اقدامی که اثبات گر اوج خرینت ودر ماندگی و استصیال کودتاگران طالبانی پاسداری است . اکنون در یک حرکت همآهنگ تبلیغاتی و جنگ روانی علیه ی مجاهدین از سوی ورق پاره ی دولتی انگلیس رسالت ارگان باند مافیائی غارتگرانگلیسی مؤتلفه که حامی دولت است با دروغ نامه ی کیهان سربازجو حسین شریعتمداری شکنجه گر و طراح ترور و حذف مخالفان ودگر اندیشان وحتی ربا است برای تبرئه کردن اقدامات جنایتکاران حاکم کودتائی طالبانی تیتر درشتزده شده است که عامل جنایات قیام 6 دی عاشورا مجاهدین هستند که در زیر شکنجه و بیداد گاه دژخیم صلواتیجانشیین قصاب منفور و بد نام زندان اوین لاجوردی اینان می باشند زیرا در اروپا تعلیم عملیتات تروریستی دیده اند .

پيش بيني كيهان درست بود ستاد سياسي ترور فعال شد (خبر ويژه)

http://www.kayhannews.ir/881111/2.htm#other208

سر بازجو حسین شریعتمداری از موضع چوب و گربه دزده و فرار کردن و فتوای خمینی شیاد که مجاهدین خودشان را شکنجه می کنند تا نظام را متهم کنند و اذهان عمومی را نسبت به آن بدبین کنند . یا تجربه ی لو رفته ی ربودن و مثله کردن 3 رهبر مسیحی و انفجار حرم امام رضا اکنون ترور خواهر زاده موسوی ومسعد علی محمدی را به رقبای مغلوب نسبت داده است .

تمدن: خدا از فتنه‌گران نگذرد

http://www.fararu.com/vdcbf8ba.rhbgapiuur.html

منظورکدام خدااست؟آنکه آسمانیست یا انکه زمینی است و در جماران است که بعنوان لوطی معروف است که عنتری به نام پاسدار احمدی نژاد دارد که تمدن هم حامی اش می باشد؟ همینطور آیا منظور از فتنه گران همین لوطی جماران و پاسداران کودتاگر طالبانی است تا نه سران رقیب مغلوب و معترضان ناراضی می باشد؟

نامه انتقادی احمد توکلی به احمدی نژاد

http://www.fararu.com/vdcgxq9t.ak9zz4prra.html

طح آماده سازی برای پیگیری طرح عدم کفایت سیاسی در بازار مکاره ی کمدی و دکوری و انتصابی مجلس هشتم.

دعوت هاشمی از همه گروهها برای شرکت در 22 بهمن

http://www.fararu.com/vdcb9gba.rhbg9piuur.html

برای همین کودتا گران طالبانی پاسداران ترسیده هم مکان گردهمآئی 22 بهمن را به بهشت زهرا منتقل کرده اند تا که هر چه کمتر مرم حضور داشته وهم قابل کنترل باشد . همچنین اینکه سخنران را حداد ادل هم منقلی لوطی جماران کرده اند.

تجمع اعتراضی بیش از 2000 نفر در مقابل زندان اوین

این تجمع گسترده نشان از تعداد کثیر باز داشت شدگان است . از سوی دیگر گواه بر این واقعیت است که حربه ی سرکوب و ضرب و شتم و بگیر و ببند ها و اختناق در اراده ی معترضان با پذیرش خطر های حاشیه ای ایجاد خلل نکرده است.


بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،بیش از 2 هزار نفر از خانواده های زندانیان سیاسی ،مادران عزادار و مردم در مقابل درب اصلی زندان اوین تجمع کردند و خواستار پایان داد به اعدام و آزادی زندانیان سیاسی هستند.روز شنبه 10 بهمن ماه از حوالی ساعت 19:00 خانواده های زندانیان سیاسی مادران عزادار و تعداد زیادی از مردم و حتی زندانیان که در روزهای اخیر آزاد شده بودند در مقابل درب اصلی زندان اوین تجمع کردند.این تجمع علیه اعدام 2 زندانی سیاسی و تهدید به اعدام بیشتر دستگیر شدگان و همچنین آزادی بی قید و شرط زندانیان سیاسی صورت گرفته است. جمعیت به حدی زیاد است که از قسمت پایین تا درب اصلی زندان اوین مملو از مردم است. تا ساعت 21:15 بیش 2000 نفر در مقابل زندان اوین تجمع کردند و همچنان بر تعداد آنها افزوده می شود . این تجمع تا نیمه های شب ادامه خواهد یافت.از طرفی دیگر مادران عزادار که بطور معمول مراسم اعتراضات هفتگی خود را در پارک لاله برگزار می کردند امشب اعتراضات خود را در مقابل زندان اوین برگزار کردند.بعضی از مادران دست نوشته هایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود "پروانه مداح راد آزاد باید گردد"در تجمع امشب حتی دستگیر شدگانی که درطی روزهای اخیر آزاد شده بودند همراه با خانواده های خود در بین مردم بودند مقاومتها و خاطرات خود را برای دیگران تشریح می کردند و همچنین برخوردهای غیر انسانی واز نقل و انتقالهای مستمر آنها از بندی به بند دیگر می گفتند. یکی از آنها در گفتگوی کوتاهی اعلام کرد تا رسیدن به آزادی هر ریسکی را به جان خواهیم خرید و آرام نخواهیم نشست.بر اثر اعتراضات گسترده جاری در مقابل زندان اوین به خانواده ها ی دستگیر شدگان گفته شده است که قرار است 23 نفر از دستگیر شدگان امشب آزاد شوند و تا این لحظه تعدادی از آنها آزاد شدند که از جمله آنها یک دختر جوان 23 ساله و یک خانم دیگر بوده است. این دختر جوان ضمن قدر دانی از مردم در یک حرکت نمادین بر زمین خم شد و بر خاک ایران زمین بوسه زد. زندانیان سیاسی که آزاد می شدند با روحیه های بالا و با لبخند بر لب از درب مخوف اوین خارج می شدند. با آزادی هر زندانی مردم برای او دست می زنند و ابراز شادمانی می کردند. سرکوبگران و شکنجه گران زندان اوین هراسناک ازتجمع مردم آنها را تهدید می کردند که اگر دست بزنید و ابراز شادمانی کنیدبقیه را آزاد نخواهیم کرد.

بازداشت بیش از 40 نفر در مراسم چهلم آیت الله العظمی منتظری

رژیم پاسداری کودتائی طالبانی که حتی تحمل حضور در مراسم کسی را ندارد که 10 سال جانشین رهبر شیاد خمینی بود آیا مشروعیت دارد ومی تواند باا اینگونه سرکوب گری و خفقان ها به بقای ننگین و ضد مردمی خود ادامه دهد؟

8 نفر همچنان در بازداشت به سر می برندجنبش راه سبز (جرس): روز گذشته بیش از 40 نفر از عزاداران در مراسم اربعین آیت الله العظمی منتظری دستگیر شدند.به گفته مامورین امنیتی پس از 24 ساعت از این دستگیری ها به جر 8 نفر بقیه آزاد شده اند.به گزارش خبرنگار جرس ، تاکنون فقط هویت سه نفر از کسانی که همچنان در بازداشت به سر می برند مشخص شده است که عبارت است از: علی‌ اشرف فتحی، نویسنده وبلاگ تورجان- محمدمهدی ربانی ، نوه مرجوم شهید آیت الله ربانی املشی و مجتبی بیگی ، برادر عروس شهید محمد منتظری بر اساس همین گزارش یکی دیگر از دستگیر شدگان فاطمه دردکشان بود که امروز حدود ساعت 16 آزاد شد

سردار نائینی: بسیج سال آینده فضای مجازی را به تسخیر نیروهای حزب اللهی در می‌آورد

پیام به سرکوب بیشتر وحضور گسترده ی آدم کشان و بسیجیان بی تر مز وبی دنده با لباس شخصی های دژخیم آدمکش است که بمعنی بطور کامل ضدمردم و دشمن شان شدن پاسداران کودتا گران طالبانی و لوطی جماران است.

پارلمان‌نیوز: معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین خبر داد: بسیج به عنوان متولی مقابله با جنگ نرم راه کارهایی را در دست انجام دارد که در سال آینده فضای مجازی را به تسخیر نیرو های حزب اللهی در آورد.سردار سرتیپ پاسدار محمد علی نائینی در پاسخ به سئوال مهر مبنی بر این که بسیج به عنوان متولی مقابله با جنگ نرم دشمنان انقلاب برای انعکاس حساسیت این برهه زمانی به مردم چه برنامه ای دارد، گفت : حماسه 9 دی در زمان بسیار کوتاه و تبلیغات اندک شکل گرفت ، ما نگران حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و دفاع از انقلاب نیستیم زیرا مردم در حماسه 9 دی نشان دادند که هر لحظه احساس نیاز کنند حضور پر شوری خواهند داشت.وی در عین حال گفت: موثر ترین اقدام در این شرایط آگاه سازی جامعه از ابعاد جنگ نرم دشمن و تقویت قدرت نرم انقلاب بدین وسیله است که عملا توسط همه دلسوزان انقلاب در جریان است ولی با این وجود نیاز به این احساس می شود که همه خواص و نخبگان حساسیت بیشتری داشته باشند.معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین درباره برنامه های این سازمان در فضای مجازی و اینترنت نیز گفت: دشمن برای تصاحب فضای مجازی و بهره برداری از آن در جنگ نرم علیه ایران سرمایه گذاری بسیاری کرده است و بسیج نیز به عنوان متولی مقابله با جنگ نرم راه کارهایی را در دست انجام دارد که در سال آینده فضای مجازی را به تسخیر نیرو های حزب اللهی در آورد.وی از برقراری ارتباط با سرشاخه های وبلاگ نویسان طرفدار انقلاب در سراسر کشور خبر داد و گفت: روند تولید سوژه و محتوی در بسیج در حال پیگیری است و تلاش برای مهیا کردن زمینه حضور جدی حامیان انقلاب در محیط مجازی از سوی سازمان بسیج آغاز شده است.نائینی در ادامه قدرت نرم جمهوری اسلامی را در همه زمینه ها فوق العاده دانست و گفت: برای این که بتوانیم در مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه انقلاب موفق ظاهر شویم باید صحنه جنگ را خوب بشناسیم و از ظرفیتهای خود به نحو احسن بهره برداری کنیم.

نامه جمعی از مردم آذربایجان غربی به علی لاریجانی : عدم کفایت احمدی نژاد را بررسی کنید

نامه احد توکلی به پاسدار گماشته احمدی نژاد که اصل 9 قانون اساسی را نقض کرده است مکمل این نامه برای به سرنوشت بنی صدر دچار کردن پاسدار گماشته احمدی نژاد است .

شبکه جنبش راه سبز (جرس): جمعی از مردم آذرباییجان غربی در نامه ای سرگشاده خطاب به علی لاریجانی از برخوردهای صورت گرفته با هواداران جنبش سبز و رهبران آن حمایت کردند.به گزارش جرس ، در بخشی از این نامه آمده است: حدودهشت ماه است که بر همه ما آن میرود که میدانید. انتخاباتی پر مسئله و تبعاتی خونین و ستم آلود را از سر گذرانده ایم و هنوز هم معلوم نیست که چه در پیش رو خواهیم داشت.در این نامه تاکید شده است: ما عده ای از رای دهندگان به مهندس میرحسین موسوی هستیم که به انتخاب خود افتخار می کنیم و همچنان بر رای خود هستیم. و به دلایل زیر تا کنون در تجمعاتی که تمایل به ایجاد و شرکت در آنها داشته ایم - با حسرت و دریغحاضر نشده ایم و از شرکت کنندگان و آسیب دیدگان نیز برائت نمی جوییم و خود را در کنار آنها می دانیم: اعتقاد به محوریت قانون و عدم صدور مجوز برای تجمع قانونی . ترس از کتک خوردن و زندان رفتن و هتک حرمت و بدرفتاری. پرهیز از واداشتن هموطنان عزیزمان که در لباس سپاه یا نیروی انتظامی یا بسیج و حتی افراد موسوم به لباس شخصی بر اینکه ما را ضرب و شتم نمایند یا حتی بر سرمان فریاد بزنند . به نمایندگان شهرهای خود امید نداریم زیرا که با شناختی که از ایشان داریم هیچیک در پی احقاق حق مردم نیستند . و با اینکه آمار رسمی وزارت کشور اعلام میکند بیشترین رای را در استان ما به مهندس موسوی داده اند چگونه است که نمایندگان ما در مجلس بازتاب چنین سلیقه ای نیستند.آنها همچنین در این نامه دولت محمود احمدی نژاد را فاقد کفایت معرفی کردند و نوشتند: آیا دولتی چنین ضعیف که از مدیریت کابینه خود هم عاجز است و ادعای مدیریت جهان را هم دارد ، در شان این ملت با پیشینه تاریخی و فرهنگی است؟ آیا در این مملکت قحط الرجال است که کودک لجبازی هر چه خواست ، یکه تازی کند و عقلای قوم با سکوت و حیرت بر آن بنگرند؟ آن وقت چگونه انتظار هست که مردم برای تغییر دولت به خیابانها نریزند؟ در حالیکه از خردمندان و صاحب منصبان تحرک جدی مشاهده نمی کنند . و بر عکس، آنچه شاهدند گسترده شدن دامنه نابخردی هاست آنهم با اعدام جوانانی که به ماجرای عاشورا ربطی نداشتند .

تلاش برای اعدام علنی ۵ متهم حوادث عاشورا قبل از ۲۲بهمن

مگر رژیم جنایتکار که 31 سال است لحظه ای ماشین کشتارش توقف نداشته است . امکان دارد که بدون صدور احکام اعدام به بقای ننگین خود ادامه دهد به خصوص در شرایط کنونی که آنگونه نامشروع و ضد مردمی بودنش عریان شده است که دیگر جای ابهامی بری خودی ها هم وجود ندارد؟

خبرگزاری هرانا : با توجه به اعدام دو زندانی سیاسی در سحرگاه پنجشنبه که از محکومان پرونده بمبگذاری در حسینیه رهپویان وصال شیراز بوده‌اند، احکام اولین گروه از متهمان حوادث عاشورا که شامل ۵ نفر می‌باشد، از سوی قاضی صلواتی ، رییس شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب صادر شده و این ۵ نفر به اشد مجازات محکوم شده‌اند.به گزارش سایت آینده، در بین این 5 نفر 3 نفر آنها اعترافاتشان مبنی بر رفتن به اردوگاه اشرف و فیلمبرداری از اعتراضات از صدا و سیما پخش شده است. در این بین دو مرد و زن بالای ۵۰ سال هم حضور دارند.طبق گزارشات رسیده فرزند این زن و شوهر در اردوگاه اشرف اقامت داشته و برادران مرد نیز در اوایل انقلاب به دلیل عضویت در گروه مجاهدین خلق اعدام شده اند. به نظر می رسد گروهی در تلاشند تا اعدام این 5 نفر را قبل از 22 بهمن در سطح شهر تهران، به ویژه مسیر خیابان انقلاب و آزادی انجام دهند. علاوه بر این افراد، محاکمه 14 تن دیگر از متهمان عاشورا از امروز در همین شعبه آغاز شده و به نظر می رسد برای اکثر این افراد هم حکم اشد مجازات صادر شودنامه همچنین تصریح می کند: آیا چهره آرمانی ام القرای جهان اسلام این بود؟ میوه انقلاب اسلامی در سی و یکمین سالگردش قرار بود اینگونه به بار بنشیند و این طعم و رنگ را داشته باشد؟ : ی ادبی – خشونت – بی ثباتی اقتصادی – بی اعتمادی – تهدید خارجی – بی تعهدی و بی سوادی مسئولان - استرس و نگرانی درباره آینده و...در این نامه همچنین از ریاست قوه قضائیه درخواست شده است: عدم کفایت دولت فعلی را در اداره امور کشور مورد بررسی قرار دهید . درخواست ما از شما این است که با بررسی کفایت یا عدم کفایت آقای احمدی نژاد برای تصدی ریاست قوه مجریه کاری کنید که بیش از این مورد فروپاشی درونی از نظر اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی نگردیم. آیا برای اثبات بی کفایتی ایشان و کابینه اشان شواهد بیشتری مورد نیاز است؟ مقدمات تجدید انتخابات ریاست جمهوری را پس از بهبود قوانین انتخاباتی ، فراهم نمایید.

میرحسین موسوی و مهدی کروبی اعدامهای اخیر را محکوم کردند

مگر دولت نا مشروع دهم که حامی اش لوطی جماران و پاسداران کودتائی طلبانی هستند خواهان اینگونه اعدام ها نمی باشند؟ مگر کروبی نگفته است که این دولت را برسمیت می شناسد . مگر یوسف صانعی شیخ مهدی کروبی به اینگونه تناقض گوئی متهم و محکوم نکرده است؟ پس این بازی نمایشی خود زنی کردن محکوم کردن اعدام 2 قربانی اخیراز سوی کروبی برای چیست؟

شبکه جنبش راه سبز (جرس): مهدی کروبی و میرحسین موسوی ضمن اعتراض به تداوم وضعیت موجود نسبت به احکامی که بدون رعایت مراحل دادرسی برای اعدام برخی از شهروندان صادر شده اعتراض کرده و نسبت به اجرای عجولانه آن نیز ابراز تاسف کردند. رهبران سبز همچنین مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند. به گزارش جرس، در این دیدار که صبح امروز در منزل کروبی برگزار شد، میرحسین موسوی و مهدی کروبی با ابراز تاسف نسبت به اعدام برخی از شهروندان خواستار رسیدگی قانونی به وضعیت بازداشت شدگان اخیر شدند .موسوی و کروبی با اشاره به پرونده کسانی که اعدام شدند گفتند : " به نظر می رسد کسانی که اقدام به اعدام آنها شد ماهها قبل از جریان برگزاری انتخابات دستگیر شده و پرونده آنها نیز ارتباطی با حوادث انتخابات اخیر نداشته است و به گفته وکلایشان آنها تنها توانسته اند دیداری کوتاه با موکلان خود داشته اند و مراحل دادرسی برای آنها انجام نشده است . به نظر می رسد که چنین اقدامی برای ایجاد خوف در مردم جهت عدم حضور در راهپیمایی 22 بهمن است ."موسوی و کروبی تاکید کردند :" بازداشت های گسترده فعالان سیاسی ، مطبوعاتی و دانشگاهی به اتهام اعتراض جهت دفاع از حقوق خودشان غیرقانونی است و این در حالی است که روند اعتراف گیری از این زندانیان نیز مغایر با مبانی اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد . "کروبی و موسوی با اشاره به خطبه های احمد جنتی در نماز جمعه این هفته ضمن ابراز تاسف از بیان چنین مسائلی از زبان امام جمعه موقت تهران گفتند : "متاسفانه به جای آنکه از تریبون نماز جمعه برای دعوت مردم به تقوا استفاده شود، خطیب نماز جمعه با توصیه به قوه قضائیه مبنی بر اینکه اگر در 18 تیر ضعف نشان نداده بودید و دستگاه قضایی چند نفر را اعدام کرده بود حادثه روز عاشورا به وجود نمی آمد ، مسئولان را به برخورد و کشتار مردم و ترغیب می کند و عملکرد برخی مسئولان برای اعدام شهروندان به اتهاماتی مبهم و واهی را تبرئه می کند . این جای بسی تاسف است که تریبون نماز جمعه به جایگاهی برای تشویق به خشونت گرایی و ترغیب مسئولان برای اعدام شهروندان تبدیل شده است . "موسوی و کروبی تنها راه خروج از بحران و بازگشت آرامش به کشور را آزادی زندانیان سیاسی و رفع توقیف مطبوعات ، رفع پلمپ احزاب و برگزاری انتخابات آزاد دانستند و تاکید کردند : "اکنون اکثریت مردم برای احقاق حقوق خود بدون هیچ گونه واهمه ای در میدان حضور دارند و خواست آنها نیز برگزاری انتخابات آزاد می باشد که متاسفانه گویا صدای اکثریت مردم شنیده نمی شود."کروبی و موسوی تداوم وضع موجود را موجب وارد شدن ضربه به اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی که حاصل رنج و فداکاری ملت ایرات است دانستند و افزودند : " به نظر می رسد که در میان برخی از مسئولان کشور توهم توطئه نسبت به تغییر ساختاری در نظام شکل گرفته است که این تفکر کشور را به سقوط می کشاند و اصل نظام را با خطر رو به رو می سازد ."کروبی و موسوی تاکید کردند : "اکثریت مردم تنها حق خود را می خواهند و به دنبال تغییرات ساختاری در اصل نظام نیستند ولیکن به نظر می رسد که حاکمیت نسبت به همین صدای حق خواهی مردم نیز احساس خطر می کند در حالیکه شنیدن این صدای اکثریت و پاسخ به آن تنها راهکار خروج از بحران است ."گفتنی است کروبی و موسوی از مردم دعوت کردند که در راهپیمایی 22 بهمن حضوری گسترده داشته باشند .

كليه وزيران موظف به داشتن "مشاوران بسيجي" شدند

رقابت علنی شده با نیروی انتظامی و و وزارت بد نام اطلاعات عدم اعتماد به اینان و اعتراف به نقش اساسی کودتای پاسداران و زائده اش بسیج چماقدار و کنترل دولت. حتماً بسیجیان هم اعضای جمعیت ترکش خورد گان وموجی های ایثار گران هستند.

رجا نيوز : در جلسه هفته گذشته ستاد عالي پشتيباني اردوهاي هجرت بنا به پيشنهاد معاون اول احمدی نژاد مقرر شد، پس از بررسي كارشناسي، كليه وزيران و معاون اول احمدی نژاد فردي واجد شرايط را به عنوان "مشاور سيجي" منصوب كنند، تا زمينه همكاري بسيج را در تمام عرصه‌هاي كاري همگان با مديران عالي كشور فراهم آورند.به گزارش رجانيوز، در ابتداي اين جلسه، رحيمي معاون اول احمدی نژاد توضيحاتي را درخصوص جايگاه و رسالت بسيج و نقش سازنده عملكرد اردوهاي هجرت بيان و نسبت به تشكيل جلسات مستمر ستاد تأكيد كرد.در ادامه، سپس با ارائه گزارش سازمان بسيج سازندگي از اردوهاي هجرت درخصوص برنامه‌هاي آتي به تفصيل بحث و تبادل‌نظر شد.در اين جلسه همچنين مقرر شد سازمان بسيج مستضعفين سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با هماهنگي كليه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها، براي كمك به دولت و محروميت زدايي كشور كارهاي عملياتي خود را به نحوي برنامه‌ريزي و تدوين كنند كه مبناي اجرايي آن از ابتداي سال 1389 باشد.سازمان بسيج مستضعفين سپاه پاسداران موظف شد با اتخاذ تدابير مطالعاتي و عملياتي در جهت فراگير شدن فرهنگ بسيج و نهضت علمي با هماهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري طرح اجرايي ارائه كند.همچنين مقرر شد سازمان بسيج سازندگي كشور در بخش روستا با مشاركت دفتر مناطق محروم رياست جمهوري برنامه‌اي مطابق آيين‌نامه اجرايي همكاري در سازندگي جنوب استان كرمان و خوزستان را تدوين كرده تا پس از تصويب كليه فصول توسط ستاد عالي براي اجرا از ابتداي سال 89 ابلاغ گردد.وزارت بهداشت نيز مكلف شد در زمينه همكاري و بهره‌مندي هرچه بيشتر از توان اجرايي بسيج، طرح‌هاي عملياتي براي ارتقا سطح بهداشت و درمان كشور ارائه كند.بنا به دستور و تأكيد معاون اول احمدی نژاد مقرر شد در جلسات شوراي عالي اشتغال براي كمك به شناسايي و ايجاد اشتغال بسيجيان كشور، فرمانده بسيج در جلسات مذكور شركت كند

جهت اطلاع

اینهم گزارشی از وضعیت هنری – حجاب که در 31 سال گذشته چه توطئه و جنایاتی علیه ی زنان کشور با بهانه ی مبارزه با بی وبد حجابی و شبیخون فرهنگی برای رشد بی حجابی نشده است

آيا اين سخن عجيب را معاون سينمائي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفته است به گزارش پارلمان نيوز سايت فاش نيوز كه متعلق به برخي از جانباران انقلاب اسلامي است نوشت : جواد شمقدري معاون سينمايي وزارت ارشاد در واكنش به اعتراض يكي از خبرنگاران نسبت به پوشش نامناسب برخي مهمانان جشنواره فيلم فجر گفته است : در كجاي قرآن و در كدام آيه گفته شده است كه حجاب الزامي است ! با توجه به اينكه حجاب يكي از احكامي است كه قرآن كريم با صراحت آنرا بيان كرده (سوره نور) چنين سخني از يك معاون وزير بسيار عجيب است و انتظار اينست كه آقاي شمقدري هرچه زودتر آنرا تكذيب كند.

كشف جسد 9 شهيد ايراني در عراق

کشف اینگونه اجساد نشان از دخالت گسترده در امور داخلی عراق است که حاکی از عمق گسترده ی اعزام تروریست و خلافکار و حامل سلاح و مواد مخدر به درون خاک عراق است

رئيس دفتر حقوق بشر بصره از كشف اجساد 9 شهيد ايراني در جزيره ام الرصاص خبر داد . به گزارش مهر به نقل از خبرگزاري براثا مهدي التميمي اظهار داشت كه يك تيم تخصصي پيكر 9 شهيد ايراني را در جزيره ام الرصاص در استان بصره يافته اند كه در جريان جنگ تحميلي عراق عليه ايران به شهادت رسيده اند. وي با بيان اين مطلب افزود : عمليات جستجو ادامه خواهد داشت و اجساد يافت شده طبق توافقنامه ها و معاهدات بين المللي با ايران مبادله خواهد شد. خاطرنشان مي شود كه عراق پس از سقوط رژيم ديكتاتوري صدام در سال 1382 تاكنون اجساد شهداي ايراني را تحويل كشورمان داده اند. كارشناسان بر اين باورند كه هنوز اجساد بسياري در نقاط مرزي دو كشور باقي مانده است سفر هيئت ويژه ايراني به عراق براي ايرانيان زنداني معاون كنسولي امور مجلس و ايرانيان وزارت امور خارجه خبر داد كه در نشست معاونين كنسولي ايران و عراق توافق شد هيئت هايي از ايران و عراق براي پيگيري زندانيان دو كشور سفر متقابل داشته باشند. به گزارش مهر حسن قشقاوي با اشاره به برگزاري پنجمين اجلاس كنسولي ايران و عراق كه در روزهاي پنجشنبه و جمعه در تهران برگزار شد تصريح كرد : در اين نشست با حضور حاجي حمود معاون حقوقي بين المللي و كنسولي وزير امور خارجه عراق 16 موضوع مورد بررسي قرار گرفت و در نهايت يادداشت تفاهمي با 16 بند به امضا رسيد. وي خاطرنشان كرد : در مورد زندانيان ايراني در عراق و نيز عراقي هاي زنداني در ايران توافق كرديم كه در اولين فرصت هيئت هايي از دو كشور اعزام شوند تا وضعيت زندانيان را مورد بررسي قرار دهند. معاون وزير خارجه افزود : همچنين طرف عراقي متعهد شد كه به سرعت نظر دولت عراق را درباره پيش نويس ارائه شده از سوي ايران درباره لايحه معاضدت قضايي و استرداد مجرمان اعلام كند. قشقاوي خاطرنشان كرد : همچنين طرف عراقي نسبت به برخورد احترام آميز با زوار ايراني تاكيد كرد و نيز توافق شد نسبت به سفر بدون تبعيض زوار اقدام شود و تنها تقدم و تاخر زوار در اعزام مد نظر قرار گيرد و اين موضوع با موافقت و حسن نظر طرف مقابل مواجه شد.

فرمانده نيروي انتظامي: 70 درصد اغتشاشگران روز عاشورا با همکاري مردم شناسايي شدند.خبرگزاري فارس: فرمانده نيروي انتظامي از سران فتنه خواست اظهار پشيماني كنند و اعلام كرد: با همكاري مردم و تلاش دستگاه‌هاي اطلاعاتي و امنيتي 70 درصد اغتشاشگران روز عاشورا كه تصاويرشان منتشر شده بود؛ شناسايي شدند

http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8811110283

اگر رژیم کودتائی پادگانی اینهمه حامی دار پس اینهمه ارگان های گوناگون سر کوبگر برای چیست که می بایست هم ضرب و شتم و هم جاسوسی کنند؟

کلمات نامتعارف در صدا و سیما عبور از مرزهای متعارف قاب شیشه‌ای

http://www.fararu.com/vdcfjydj.w6dxeagiiw.html

http://www.youtube.com/watch?v=0i0yMTsizgg

آخوند حکومتی ولمپن ناب یعنی همین محمد جعفر شجونی که هم حزبی لاجوردی قصاب زندان اوین بوده است . البته گفته می شود که از کوزه مان تراود که در اوست و از آفتانه همان تراوش کند که موقع رفع حاجت مورد مصرف واقع می شود . اکنون مگر قرار ست که از عنصر فاسدی که پرونده ی فساد دارد و عضو فعال بناندی مافیائی غارتگر انگلیسی مؤتلفه ی عسگر اولادی است و مناظره ها یا میز گرد تلویزیونی پاسدار ضرغامی بیش اازاین می توان از این پالان سائیده ی هفت خط توقع داشت؟ کسی که 25 بار زندان رفته باشد یا همکار ساواک بوده یا خلافکار حرفه ای اجتماعی بوده است ونه سیاسی.

این حسین شریعتمداری اعجوبه ای است و متخصص خط شناسی است"، "اینها عمامه دارند هع، ریش دارند هع، بصیرت یك ریزه!"، "من خودم رئیس رادیو و تلویزیون هستم، 30 ثانیه یعنی چی؟"، " تعداد بسیجیان، سپاهی ها و روحانیون ارجمند به مراتب بیشتر از این لات ها و بی دین ها و بی نمازهاست و دلارهای خشك آمریكا برای آنها می رسد"!، "برخی با سهم امام بزرگ شده اند و عمامه دارند به چه بزرگی ولی می روند سایت جماران! كه چی؟ مگر امام در جماران هست؟"این گوشه ای از اظهارات عجیب حجت الاسلام جعفر شجونی است، شب گذشته این عضو شاخص روحانیت مبارز بار‌ها از "فیروزه خانم" دختر بنی‌صدر سخن گفت و بار‌ها به ماجرای "بتول خانم" و بنی‌صدر اشاره کرد و در جایی از اظهاراتش ادعا کرد که زندانیان دهه 60 سونا و جکوزی داشتند. داستان از این قرار بود که حجت الاسلام شجونی دبیرکل جامعه وعاظ و عضو شاخص روحانیت مبارز در برابر یامین‌پور مجری صدا وسیما نشست تا فتنه بنی‌صدر و "فتنه اخیر" را واکاوی کنند. چطور است به جاي سران فتنه مردم بازداشت شوند و آنها را محاكمه كنيم.» «برخي از آقايان جنايت‌كاران را «پررو» كرده‌اند و كساني را كه از امام(ره) و انقلاب فرار كرده بودند و پشت درب اتاق صدام پست مي‌دادند به كشور بازگرداندند و باعث شدند كه اتفاقات روز عاشورا در تهران به وقوع بپيوندد «من 77 سال سن دارم و از جواني در سياست هستم و 25 بار زندان رفته‌ام ولي با وجود 60 سال فعاليت سياسي خسته نشده‌ام اما در سال‌هاي اخير سكوت كرده بودم ولي امروز به دليل رفتار برخي از افراد دوباره مانند دوران جواني فعال شده‌ام در سال 1331 هم اولين ميتينگ را عليه حزب توده برگزار كردم و در آنجا 14 روز به سخنراني پرداختم و عليه رضاخان و كشف حجاب به صورت علني اعتراض نمودم. «در سال 55 مسعود رجوي خائن از بند 5 به بند 6 يعني اتاق آيت‌ا... انواري آمد و با كمال وقاحت گفت آيت‌ا... طباطبايي و امام خميني(ره)، طالقاني هيچ‌كدام قرآن و نهج‌البلاغه نمي‌فهمند چون ماركسيست نمي‌فهمند كه آيت‌ا... انواري در پاسخ به او گفت اگر حرف شما صحيح باشد بايد بگوييم ائمه معصومين(ع) هم هيچ‌كدام قرآن نمي‌فهمند چرا كه در آن زمان ماركسيست وجود نداشت من دلم به حال دختر بني‌صدر مي‌سوزد چرا كه وي در مصاحبه‌اي اعلام كرد كه به خاطر دو چيز از رجوي طلاق گرفته؛ يكي براي اين كه وي همزمان با اعدام يك منافق در ايران براي او وصيت‌نامه جعل مي‌كرد و ديگر اين كه مسعود رجوي ارتباط فراواني با دختران و زنان در سازمان مجاهدين داشت

رسایی: چرا با فائزه هاشمی برخورد نمی‌شود

http://www.fararu.com/vdcjavex.uqeyozsffu.html

این آخوند لمپن وکیل الدوله ی بازار مکاره ی هشتم چیزی از آخوند محمد جعفر شجونی کم ندارد

رسايي خواستاراحضار مهدي و فائزه هاشمي به دادگاه شد

حميد رسايي از قوه قضاييه خواست به اين سوال پاسخ دهد که چرا برخي چهره هاي شناخته شده نظير فائزه و مهدي هاشمي که در حوادث بعد از انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري نقش داشته است، هنوز به دادگاه احضار نشده اند.

فیلم : ترانه سراومد زمستان توسط یک بانوی ژاپنی

http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=12894

فیلم عملکرد مأموران فرهنگی اعزامی به هلند وواکنش روشنگرایانه ی معترضان

http://www.youtube.com/watch?v=4hGqrCUh5Mc

البته پاسدار دیپلمات تروریست ابوطالب سفیر رژیم کودتائی طلبانی پاسداری در پاریس با معترضان و پلیس فرانسه در گیر شده است که پلیس فرانسه حسابی حالش را در برابر مشت بر سینه ی پلیس زدن جا آورده است و خوابانیده و دستبند بهش زده شده است.

قاچاق مواد مخدر به كانادا در سنگ قبر ايراني 10 بهمن

http://www.jomhourieslami.com/1388/13881110/index.html

این زیر مدافعان فریاد زنده باد مردگان و مرگ بر زندگان دانشگاه ها قبرستان کنان و گورستان ها آباد کنان پیرون خمینی شیاد و مرشد پاسداران کودتا گر طالبانی مصباح یزدی می باشند که از طریق اسلکه های غیر مجاز در سواحل جنوب کشور و کنترل مرز زمینی با ترکیه از طریق آقازاده هائی که چندین سال در ونکور سرمایه گذاری سنگین ناشی از انتقال ثروت های باد آورده کردند می باشد.

تن در شهر ونكوور به خاطر ارسال سنگ قبري مملو از ترياك به آدرس آنها سخت به دردسر افتاده اند و بايد هفته آينده در دادگاه حاضر شوند . اين سنگ قبر كه 550 كيلوگرم وزن داشت از ايران به ونكوور ارسال شده بود و در فرودگاه بين المللي ونكوور ماموران متوجه وجود 56 كيلوگرم ترياك در آن شدند . اين بزرگترين محموله ترياك كشف شده در تاريخ ايالت بريتيش كلمبيا است .اين سنگ قبر قرار بود به آدرس يك زوج در كوكيتلام ارسال شود كه انها در حمله نيروهاي پليس به محل سكونتشان دستگير شدند و به جرم قاچاق مواد مخدر محاكمه خواهند شد.

جهت اطلاع 10بهمن

به بازی گرفتن آخوند اردبیلی بر سر سازی که چگونه ی شود با معترضان ناراضی در 22 بهمن برخورد و مهارشان کرد. البته این دار انجام شد

آيت الله موسوي اردبيلي از مراجع عظام تقليد ديروز براي ديدار با رهبر معظم انقلاب و بعضي مسئولان كنوني و سابق به تهران سفر كردند. منابع مطلع مي گويند هدف اين مرجع تقليد از سفر به تهران مذاكره درباره وضعيت كشور و تلاش براي حل مشكلات سياسي موجود است . بعضي از اين ديدارها ديروز انجام شده است .