روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی یکشنبه 23 آبان ماه سال 1389
برنامه پنجم براي اين معضل فكري كند
" برای برنامه ی 5 ساله آینده طرح تصویب خائنانه پولی کردن مدارس و ورود به دانشگاه بدون کنکور با پول و اذغام دوو زارتخانه آموزش و پرورش و علوم طراحی شده است "
در ادامه ی جنگ و نزاع ادامه دار میان نهاد های رژیم ضد بشری سرمقاله نویس اکنون توصیه به وکیل الدوله های بازار مکاره کرده است که به حساب این نهاد قانون گذار برای شفاف شدن سایه روشن های تیره و تاریکی که وجود دارد و اکنون که برنامه 5 ساله دنبال می شود . می بایست جلوی و تفریط و افراط ها پیرامون بر نامه ی 5 ساله آینده گرفته شود و تلاش گردد که عدم شفافیت اینگونه زمینه ساز بد بینی ها در جامعه نشود :
"قطعاً ترسيم چهره‌اي سياه و منحط از جامعه امروز ايران، آنچنان كه عده‌اي تلاش مي‌كنند وانمود نمايند، با واقعيت‌هاي موجود فاصله دارد. در نقطه مقابل، ناديده گرفتن مشكلات و معضلات و انحرافات موجود نيز به ارزيابي درستي از جامعه امروز ايران منتهي نمي‌شود. اولي بدبيني و دومي خوش بيني مفرط است و آنچه مي‌تواند راهنماي قابل اعتمادي براي رسيدن به يك ارزيابي درست باشد، نگاهي متعادل به جامعه است. از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، به دليل اينكه در جايگاه قانونگذاري حضور دارند انتظار اينست كه واقع بين باشند، از برخوردهاي افراطي و تفريطي مصون بمانند و با نگاهي متعادل به مطالعه وضعيت موجود بپردازند. چنين مطالعه‌اي قطعاً به تصميمات صحيح در تدوين برنامه پنجم خواهد انجاميد و راه را براي برطرف ساختن اشكالات موجود و يافتن راهكارهاي مناسب براي رسيدن به جامعه‌اي برازنده نظام جمهوري اسلامي هموار خواهد ساخت"
وقتی که رژیم قرون وسطائی ضد مردمی باشد که به سبک مالک و رعیتی وخان خانی دوران فئودالیته کنترل می شود که هر خانی هم برای خود شیوه ی خاص کنترل محدوده ی زیر نفوذ ش دارد . به خصوص پس از کودتا و حذف رقیب و یک پارچه شدن نظام کودتائی که به حساب قدرت قبضه شده ی مدعیان اصول گرائی می باشد . ولی از طرف دیگر به جای تأکید و توصیه های چپ و راست ولی وقیح که نهاد های حکومتی می بایست با هم تعامل داشته باشند . ولی مدتی است که جنگ قدرت و کشمکش و تیغ کشی ها میان دو نهاد حکومتی وجود دارد آنگونه که آشکار و علنی شده اوضاع و احوال طوری است که دو پاسدار که یکی رئیس جمهور تقلباتی و رئیس دولت نامشروع می باشد و دیگری پاسدار انگلیسی است که رئیس بازار مکاره ی موسوم به مجلس شده است . رو در روی هم دیگر قرار گرفته و برای هم دیگر تیغ کشی می کنند. بنابراین مشخص است که محال است که از این دو نهاد ارتجاعی و کودتائی در گیر جنگ قدرت آبی به نفع مردم ایران گرم شود . برای همین است که اکنون دولت نامشروع ور شکست شده که با افزایش کسر بودجه مواجه می باشد که راه در مان را فشار برروی مردم نهاده است . یعنی با قطع و زدن یارانه های دولتی و آزاد کردن قیمت ها قراراست کسر بودجه جبران گردد . همچنین در ادامه قرار است که طرح پولی کردن مدارس و وورد بدون نامنویسی به دانشگاه ها با پول دادن برای 5 سال آینده تصویب شود ..یعنی طرح خصوصی و انتفاعی کردن مدارس و دانشگاه و ادغام کردن این دو وزارتخانه با هم ،طرح خائنانه ی دیگری است که طراحی شده است که بطور مشترک از سوی دولت نا مشروع و وکیل الدوله ها در بازار مکاره دنبال می شود . البته این طرح آنگونه آشکارا ضد مردمی و ضد قانون اساسی می باشد که سر مقاله نویس به نمایندگان بازار مکاره اخطار داده است که باید این چنین هشیار باشند و اجازه ی تصویب این طرح ها داده نشود . زیرا که طرح مساجد جایگزین شده بدون طرح تأمین رفاه و امور معیشتی اجتماعی نتیجه منفی دارد:
"نكته‌اي كه اكنون و در مرحله بررسي و تصويب جزئيات برنامه پنجم احساس مي‌شود اينست كه نمايندگان مجلس حتي در همين مرحله نيز به استفاده از نقطه نظرهاي مردم و كارشناسان نيازمند هستند و بايد از شتاب زياد در تصويب لايحه بدون حصول اطمينان به رسيدن به واقعيت‌ها و تأمين نيازهاي واقعي جامعه بپرهيزند. بررسي بعضي مواد برنامه پنجم در روزهاي گذشته و ايرادها و اشكالاتي كه درباره آنها، چه در مجلس و چه در خارج مجلس، گفته شد نشان داد كه در تدوين اين لايحه دقت كافي بعمل نيامده و لذا نقص‌هاي موجود بايد در مرحله بررسي و تصويب توسط نمايندگان مجلس شوراي اسلامي برطرف شوند. پيشنهاد حذف تدريجي مدارس دولتي و تبديل نمودن آنها به مدارس غيردولتي و تصويب پذيرش دانشجوي پولي در دانشگاه‌هاي دولتي، از جمله مواردي هستند كه نشان مي‌دهند در بخش آموزش و پرورش و آموزش عالي، نگاه صحيحي به اين دو مقوله مهم و حياتي در ذهن تدوين كنندگان برنامه پنجم وجود نداشته و اين مجلس است كه بايد اين نقص‌ها را جبران نمايد و مانع وارد آمدن ضربه‌هاي جبران ناپذيري به پيكره آموزش و پرورش و آموزش عالي كشور گردد. اكنون زمزمه ادغام وزارت آموزش و پرورش در وزارت آموزش عالي نيز به گوش مي‌رسد كه بسيار خطرناك و براي حيات تعليم و تربيت كشور همچون سمي مهلك است. نمايندگان مجلس شوراي اسلامي، درست در همين مرحله و در قالب برنامه پنجم است كه مي‌توانند مانع چنين اقدام خطرناكي شوند. نمايندگان مجلس مي‌توانند با گنجاندن يك ماده در برنامه پنجم، ضرورت استقلال اين دو وزارتخانه را مورد تأكيد قرار دهند و مانع ادغام آنها شوند. در برنامه پنجم هر چند نگاه قابل تحسيني به امور معنوي از قبيل توجه به مساجد در قالب‌هاي مختلف شده است، لكن به نظر مي‌رسد امور مهمي از قبيل تحكيم پايه‌هاي خانواده، وظايف رسانه ملي در ترويج مباني استحكام خانواده و معرفي راه‌هاي عملي شدن احكام شريعت در جامعه مورد غفلت قرار گرفته‌اند. نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بايد به اين نكته بسيار دقيق توجه نمايند كه سرمايه‌گذاري براي ا مور معنوي فقط زماني به نتيجه مطلوب خواهد رسيد كه زمينه‌سازي‌هاي طبيعي براي عملي شدن احكام الهي و مقررات ديني بعمل آمده باشد. در غير اينصورت، هزينه‌ها "بازده" قابل قبولي نخواهند داشت و جامعه در جهتي حركت خواهد كرد كه عكس جهت مورد نظر همان هزينه هاست. مصداق روشن اين واقعيت تأسف بار را امروزه در هرز رفتن هزينه‌هاي سنگين تبليغات ديني به دليل تضادي كه در عملكرد صنعت سينماي كشور و همينطور رسانه ملي در بخش مجموعه‌هاي تلويزيوني به ويژه در عادي سازي روابط دختر و پسر و زن و مرد وجود دارد مي‌توان مشاهده كرد.رشد فرقه‌هاي منحرف و فرصت طلبي كه تحت عناويني از قبيل عرفان و تصوف و حتي ادعاي ارتباط با امام زمان عليه‌السلام، جامعه اسلامي ما را بشدت تهديد مي‌كند، يكي از عوارض همان تضادي است كه ميان جهت هزينه‌ها و عملكرد دستگاه‌هاي مورد اشاره وجود دارد. تا اين تضاد برطرف نشود، اين تلاش‌ها راه به جائي نخواهند برد. آيا براي حل اين معضل در برنامه پنجم توسعه، فكري شده است؟ "
در خاتمه اینکه اگر چه سر مقاله نویس از موضع ارتجاعی هنر سینما و... موضوع را پیگیری و بررسی کرده است و انتقادی خفیف به صنعت مداحی و مرثیه خوانی و گفتمان فرهنگ تملق و چاپلوسی خرافاتی نموده است . اما آنچه مهم است به رشد پدیده ی خرافه پرستی و رواج و تبلیغ آن نیز اشاره نموده است که حاصل ابزاری شدن دین است که اکنون از سوی باند مافیائی خرافی کودتا کرده و قدرت را قبضه نموده زیر پوشش مدافع امام زمان به شدت دنبال می شود . زیرا که تلاش برای هموار کردن شرایط ظهور امام زمان و جهانی کردن حاکمیت امام زمانی می باشد . همچنین اکنون دیگر شک یا ابهامی باقی نمانده است که نقش ولی وقیح چه اندازه ارتجاعی و ضد مردمی می باشد و چگونه نه جای قانون اساسی بلکه بالاتر از آن قرار گرفته است و رهبر امام القرای جهان اسلام نامیده شده است. بدتر اینکه جای خدا در بیت جماران قرار گرفته است که خدا گونه رفتار و فرمان صادر می کند .هر گز هم به هیچ مرجع و مقامی هم پاسخگو نمی باشد . جز اینکه مأمور است که از زیر مجموعه و نهاد های وابسته اش حمایت کند تا علیه ی مردم معترض و ناراضی و منتقدان و دگر اندیشان و رقبا عربده کشی کنند و دست به تهدید و وحشت آفرینی در جامعه بزنند . برای همین ولی وقیح با پاسداران دست به کوتا زد و رقیب مغلوب را حذف کرد تا که با بسته شدن سنگ سگ رها شود و همچون پاسدار گماشته آحمدی نژاد یکه تاز میدان شود و با تهدید کردن اهداف پلید مشترک کودتاگران پشت پرده علیه ی مردم را دنبال نمایند.
هوشنگ بهداد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890823/13890823_01_jomhori_islami_sar_magaleh_0001.روزی نامه ی حکومتی جمهوری اسلامی یکشنبه 23 آبان ماه سال 1389
برنامه پنجم براي اين معضل فكري كند