گزیده خبر های 19 آبان – 89 قسمت - 2
حكم 4 متهم فتنه 88 صادر شد .خبرگزاري فارس: دادستان عمومي و انقلاب تهران از صدور احكام قطعي چهار متهم فتنه پس از انتخابات خبر داد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908190587
شیوه ی چماق و هویج بازجوئی زندان اوین تبدیل به فرمول و رسم و رسوم دستگاه قضائیه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض شده است که پس از 22 خرداد 88 قبل از فرار رسیدن مناسبت ها که احتمال تظاهرات ضد حکومتی وجود دارد. بلافاصله مترسک های آلت دستی همچون عباس جعفری دولت آبادی جانشین قاتل بدنام سعید مرتضوی بعنوان اهرم چماق وارد صحنه می شوند تا اجرای نقش کنند . یعنی برخی از متهمان از زندان آزاد و حکم محکومیت برخی هم کاهش داده می شود اما حکم زندانی برای آنان که اعتراف و همکاری نکرده اند صادر می شود. تا اینگونه زهر چشم از مخالفین و منتقدین و ناراضیان گرفتته شود . بنابراین اکنون چون 16 آذر در پیش است .پس برای پیش گیری اینگونه احکام سفارشی و صلواتی برای این 4 متهم صادر شده ست.
به گزارش خبرنگار قضايي فارس، عباس جعفري دولت آبادي در حاشيه مراسم معارفه سرپرست جديد دادسراي ناحيه چهار رسالت در جمع خبرنگاران گفت: اين احكام مربوط به عماد الدين باقي، زيد آبادي، عباس ابوطالبي و خانم مفيدي است. وي در ادامه افزود: حداقل حكم اين محكومان حوادث پس از انتخابات زندان است.
بی‌خبری عجیب مسئولان از قطع انگشتان روستاییان گاودانه!+عکس
http://www.fardanews.com/fa/news/125258/
آیا این کمدی و تراژدی و سند جنایت علیه ی بشریت نمی باشد . برای اینکه با اغماض عمدی و عدم توجه و رسیدگی مسئولان رژیم ضد بشر قرون وسطائی که تعلق به عصر حجر دارند . زیرا که قطع دست را آخوند جنایتکار احمد خاتمی موجب رحمت و رستگاری می داند . بهرحال اکنون مسئولان این رژیم ضد بشری آنگونه ضد بشر و اوضاعش آشفته و خرت وخر شده است که قادر نیست بر یک رود خانه یک پل سیار ساده برای عبور اهالی محروم روستا احداث ی دائر نماید تا که موجب قطع انگشتان دست اهالی روستای گاودانه در کهگلیویه و بویر احمد موقع عبوراز رود خانه نشود . همینطور از سوی دیگر زوزه کشی قدرت بر تر جهان کشیدن به ویژه اینکه ادعا می شود که قرار است جهان را تغییر دهد و فضا را تسخیر گردد . از طرف دیگر پول های هنگفت به حزب الله و حماس برای تشویق جنگ افروزی در منطقه داده می شود تابا مذاکرات صلح دشمنی شود .بعلاوه در امور داخلی عراق مداخله گری می شود و ادعای نابود کردن اسرائیل می گردد . چونکه مرتبط با تلاش گسترده و اختصاص هزینه بس کلان به کوشش خستگی نا پذیر و پیگیر برای دستیابی به سلاح اتمی می با شد.
دین پرور مدیر روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به خبرنگار که خواستار مصاحبه با قوام نوذری استاندار کهگیلویه و بویراحمد درباره مشکل اهالی روستای گاودانه علیرضا شد تنها به این جمله اکتفا کرد که استاندار وقت ندارد پاسخ دهد!مهر: مسئولان استان کهگیلویه و بویر احمد خبر ندارند اهالی روستای گاودانه برای عبور از عرض رودخانه مارون مجبور به استفاده از وسیله ای هستند که تا کنون باعث قطع انگشت بیش از 30 نفر از اهالی روستا شده است.اهالی روستایی به نام "گاودانه علیرضا" در منطقه ای دورافتاده از استان کهگیلویه و بویراحمد مدتهاست مجبورند برای دسترسی به جاده، روستاها و مناطق دیگر و انجام کارهای روزمره، مانند رفتن به محل تحصیل، کار، خرید و ... از رودخانه عریضی به نام مارون عبور کنند. در این میان تنها راه ارتباطی آنها با دنیای خارج از روستا، وسیله ای به نام گرگر (جره) است.اما نشستن بر روی این تله کابین دستی و رفتن تا آن طرف رودخانه باعث قطع انگشتان دست روستاییان گاودانه شده است. چون شیب تند رودخانه و دخالت دست در گذر این وسیله به طرف دیگر رودخانه موجب می شود تا انگشتان دست به زیر چرخهای آن گیر کرده و قطع شود.
اعتیاد در کشور به سیلی ویرانگر تبدیل شده است
وقتی رژیم ضد بشری عوامفریب از ابتدای بنیان گذاری اش به مردم ایران دروغ گفته و وارونه عمل کرده است . همینطور در شرایطی که اسکله های غیر مجاز پاسداران در سواحل آبی جنوب کشور همراه با نیروی انتظانمی از طریق در نوار مرزی افغانستان و پاکستان مشغول وارد کردن مواد مخدر می باشند . سپس در سراسر کشور و حتی درون زندان ها آن را توزیع می کنند . البته بخش عممده ی از آن را به خارج منتقل می نمایند . مشخص است که می بایست نتیجه ی بیش از 31 سال مبارزه با قاچاقچیان و مواد مخدر و معتادین از سوی نیروی انتظامی و دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض اینگونه شده باشد که ایران تبدیل به اولین مصرف کنننده ی مصرف مواد مخدر در جهان مبدل شده باشد . آنگونه که اکنون اعتراف شده که اعتیاد تشبیه به سیل ویرانگر شده است؟
شهرزادنیوز: در همایش توجیهی که برای کادرهای پیشگیری از اعتیاد اولیه برگزار شد، طاهری، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، ابعاد اعتیاد در ایران را به سیلی ویرانگر تشبیه کرد و گفت: "امروزه مواد مخدر جزء آسیب‌های اجتماعی مزمنی است که امنیت ملی کشورمان را تهدید می‌کند".طاهری افزود که مساله مواد مخدر مساله‌ای چندوجهی است و تمام دستگاه‌ها باید در مبارزه با آن مشارکت داشته باشند.در همین نشست، مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر کمبود نیروی انسانی متخصص، ضعف دانش، عدم توجه به تغییر مداوم الگوی مصرف مواد مخدر را از مشکلات دولت در مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد
حمله قلبی و فوت مادر آرش صادقی در اثرحمله ماموران امنیتی
بازهم یک مورد دیگر اقدمات بربر منشانه ی وحشیانه ی دژخیمان آدمکشان امنیتی رژیم ضد بشری که بدلیل تهاجم به خانه ی یک متهم موجب سکته قلبی و مرگ یا مادر قربانی شده است تا که کارنامه ی ننگین نقض مستنر حقوق بشر پرونده ی جنایت علیه ی بشریت حاکمان آمکش ضد بشر سنگین وننگین تر شود.
در اثر حمله ماموران امنیتی به منزل آرش صادقی عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه علامه، مادر این فعال دانشجویی دچار حمله قلبی شده و پس از چهار روز دربیمارستان فوت می‌کند.به گزارش ندای سبز آزادی، صادقی که پس از انتخابات سال گذشته بازداشت شده بود، پس گذشت حدود یک سال و نیم برای مرخصی به منزل باز‌می‌گردد، اما پس از گذشت چند روز بدون هیچ‌گونه احضار نامه‌ای برای بازگشت و یا تماس تلفنی از سوی ضابطین قضایی، مامورین امنیتی جهت بازداشت مجدد آرش در ساعت چهار صبح به منزل مسکونی آنها یورش می‌برند، که همین مسئله منجر به حمله قلبی و فوت مادر آرش می‌شود.لازم به ذکر است که در حین بازجویی‌هایی که از این دانشجو به عمل آمده دو بار کتف وی در رفته و یک دندان او نیز شکسته است.آرش صادقی، دانشجوی کارشناسی ارشد فلسفه دانشگاه علامه و عضو شورای مرکزی انجمن اسلامی آن دانشگاه و از اعضای جبهه مشارکت، در دادگاه بدوی به شش سال حبس تعزیری و سه سال حبس تعلیقی محکوم شده است.
رئيس مركز مطالعات راهبردي عراق در گفت‌ وگو با فارس: "شوراي راهبردي " به رياست علاوي توطئه آمريكايي عليه شيعيان است.خبرگزاري فارس: رئيس مركز مطالعات راهبردي عراق طرح تشكيل "شوراي ملي سياست‌هاي راهبردي " را توطئه‌اي آمريكايي با هدف محدود كردن قدرت شيعيان و طرحي شكست خورده دانست كه امكان اجرايي شدن ندارد.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908190233
باز توطئه مشترک ولی وقیح و پاسداران و سپاه قدس و نوری مالکی دست نشانده بر ای قالب کردن نخست وزیری دوباره نوری مالکی که با وجود بر نامه ریزی موج گسترده و خونین بمب گذاری و اقدامات انفجاری که منتهی به ریختن خون بی گناهان زیاد عراقی شد با شکست مواجه شده است که آدرس غلط دادن با توطئه گری و متهم نمودن ایاد علاوی از سوی یک نهاد غیر قانونی فرمایشی عراقی در دستور کار قرار گرفته شده است.
تحت فشار واشنگتن و با ناديده گرفتن تهديد هسته‌اي تل‌آويو صورت گرفت.موضع‌گيري سياسي آمانو در قبال برنامه هسته‌اي صلح‌آميز ايران.خبرگزاري فارس: مديركل آژانس بين‌المللي انرژي اتمي كه بارها تحت فشار آمريكا و متحدانش در قبال برنامه‌ هسته‌اي ايران موضع‌گيري كرده و گزارش تهيه كرده است، مدعي شد هنوز نمي‌توان ماهيت صلح‌آميز برنامه هسته‌اي ايران را تاييد كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908181353
بازهم هذیان گوئی و اتهام زنی و متهم نمودن با شیوه ی نخ نما شده ی فرار به جلو که بیش از 7 سال تجربه و تکرار شده است که در دفاع از پروژه ی هسته ای و تلاش برای دستیابی به سلاح هسته است که اکنون در راستای کتمان و ماستمالی کردن اهداف پروژه ی هسته ای این سیاست دنبال شده است که جز موجب خنده و تمسخر عاملان رژیم ضد بشری و دروغ گو وعوامفریب و وارونه گو حاصل دیگری در بر ندارد .
در دمشق؛دور دوم نشست فتح و حماس امروز ادامه مي‌يابد.خبرگزاري فارس: نشست ديروز هيئت‌هاي فتح و حماس در دمشق بدون اعلام نتيجه به پايان رسيد و قرار است امروز نيز اين نشست ادامه يابد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908190212
مشخص است که با دلار های اهدائی به حماس خط داده شده است تا از پاسدار گماشته احمدی نژاد دعوت به سفر نوار غزه کند که مکمل سفر وی به جنوب لبنان است که هدف مخالفت و دشمنی کردن با روند مذاکرات صلح خاورمیانه است . بنابراین اکنون بدون ابهام ثابت شده است که عامل اصلی ایجاد نفاق و اختلاف میان ساف و حماس حاکمان رژیم ضد بشری هستند . برای همین گزارشگر خبر گزاری دروغ پرداز فارس با خوشحالی و نگرانی این نشست میان حماس و ساف خبر داده است . خوشحالی ناشی از بی نتیجه نرسیدن نشست است و نگرانی از ادامه ی نشست ونتیجه مثبت داشتن این نشست است.
دعوت دوباره از یک خواننده لس آنجلسی!
تلاش دوباره ی رحیم مشائی که خودش از هر سو بر زیر سئوال است برای سرمایه گذاری کردن بر روی اسب شل بازنده که یک بار مسابقه دادن با وی منتهی به شکست شد . ولی بازهم از روی ناچاری تلاش برای باز گرداندن وی به ایران شده است تا شاید آبی برای رحیم مشائی گرم شود . چون تصمیم دارد این هنر مند ترکش خورده اهل خمس و زکات دادن مذهبی را از لوس آنجلس به ایران باز گردانده شود تا ادامه ی کلاس های هنری مکتبی اصول گرایانه اش را در ایران دنبال نماید.
هرچند چندی پیش خبری مبنی بر دعوت از نصرالله معین در سایت‌ها منتشر شد، اما این بار یکی از اقوام نزدیک این خواننده لس آنجلسی خبر از دعوت دوباره از معین برای بازگشت به ایران خبر داده است.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیر، به گفته او با توجه به شرایط پیش آمده به احتمال زیاد معین به زودی به ایران سفر خواهد کرد.این فرد سپس در اظهاراتی به تطهیر معین پرداخته و او را فردی بسیار مذهبی، معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران و مخالف دول غربی معرفی کرده است.بر اساس اظهارات این فرد، معین خمس و زکات خود را هر ساله پرداخت می‌کند، در ماه‌ها حرام و روزهای وفات کنسرت برگزار نمی‌کند و عواید برخی از کنسرت‌هایش را به یکی از موسسات خیریه معروف تهران اهدا می‌کند.این فرد خبر داده که این خواننده لس آنجلسی از انتشار خبری مبنی بر کنسرت او در رژیم صهیونیستی بسیار ناراحت شده و تاکید کرده که برای ایرانیان کلیمی در نیویورک برنامه اجرا کرده و به سرزمین‌های اشغالی سفر نکرده است.وی در توضیح علت خروج معین از ایران در اوایل دهه شصت گفت که این خواننده جهت مداوای چشمش از ایران خارج شده و قصد دیگری نداشته است.به گفته او معین به یکی از خوانندگان مطرح سنتی ایرانی علاقه وافر دارد و می‌خواهد با بازگشت به ایران بر روی جوانان با استعداد کار کند.وی خاطر نشان کرده است که او برای دیدن خانواده‌اش در ایران لحظه‌شماری می‌کند و با توجه به اینکه وی فعالیتی علیه نظام نداشته و با توجه به دعوت‌های صورت گرفته هیچ مشکلی برای ورود به ایران ندارد و به احتمال زیاد در آینده نزدیک این خواننده به ایران سفر خواهد کرد.
توهم رقیب پنداری حامیان دولت؛
ذهنیت و کینه های انتخابات 84 را فراموش کنید
http://www.fardanews.com/fa/news/125256/
خمینی شیاد و لاجوردی قصاب زندان اوین زندان را دانشگاه کرده بودند . اکنون پاسدار گماشته احمدی نژاد دجال با دلقک باری ونمایش مسخره ظاهر سازی عوامفریبانه و دین فروشانه تونل جاده را به مسجد مبدل کرده است.
آزادراهی که در کوه و بیابان و صحرا احداث شده چه شباهت های فنی و مهندسی با تونل توحید داشته است که رسانه رسمی دولت در مقام مقایسه آن با تونل توحید برآمده است؟ توان فنی و عمرانی دولت با 21 وزارت خانه و بودجه ای به عمق چاه های نفت با مجموعه ای نظیر شهرداری تهران قابل مقایسه نیست و از این رو ظلمی بزرگ به دولت است که پروژه های آن با پروژه های شهری مقایسه شود.
تصمیم دولت برای گرفتن مترو از شهرداری
مجددا ً دولت نا مشروع قبرستان کهنه شکافته است و در ادامه ی جنگ قدرت و رقابت پاسداران با هم و فشار آوردن بر محسن رفسنجانی دولت نامشروع پرونده گشوده و خیز بر داشته است تا که مدیریت متروی تهران را ز دست شهرداری تهران خارج کند ا.
هدف از ماده 64 برنامه پنجم توسعه كه در آن از عباراتي شبهه دار و نامفهوم استفاده شده، گرفتن مترو از شهرداري و واگذاري آن به دولت است. به گزارش خبرنگار جهان، بررسي ماده 64 برنامه پنجم توسعه در جلسه عصر روز دوشنبه مجلس حاشيه هايي را به بار آورد. يكي از عبارتهاي بحث برانگيز اين ماده عبارت «بنگاه» است كه استفاده از اين عبارت در ماده مذكور مورد اعتراض نمايندگان واقع شد. برخي از نمايندگان معتقدند كه اگرچه در اين ماده به صراحت هيچ مطلب در خصوص مترو نيامده است اما دولت با گنجاندن اين ماده در برنامه پنجم تصميم دارد تا مترو را مديريت و كنترل كند و زير نظر دولت قرار دهد. الياس نادران نماينده تهران در هنگام بررسي اين ماده در صحن مجلس در تذكر آيين نامه اي خطاب به ابوترابي گفت: ماده 64 ناظر به واگذاري فعاليت‌هاي بنگاه‌هاست و شبهه ورود به اصل 44 را به همراه دارد؛ اين ماده همچنين ممكن است با اصل 110 قانون اساسي هم مغايرت داشته باشد و لذا درخواست مي‌كنم در متن ماده كلمه بنگاه را اصلاح كنيد تا دولت اين اجازه را نداشته باشد كه بنگاه‌ها را مجددا مديريت كند.