گزیده خبر های 5 آذر – 89 قسمت 2
سر بریده میرزا کوچک خان(عکس)
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36273
اگر استعمار خارجی و خا ئنین داخلی شان مرتکب چنین جنایتی نمی شدند و اگر در 28 مرداد سال 32 دست به توطئه ی خائنانه ی کودتای ننگین در ایران علیه ی حکومت زنده یاد دکتر مصدق زده نمی زدند ، مطمئناً اکنون نه مردم ایران دچار بد تر از خائنین جدا کنندگان سر میرزا کوچک خان جنگلی و کودتاگران ننگین 28 مردادی نمی شدند و نه اینکه اوضاع عراق و افغانستان و خاور میانه هم این چنین بی ثبات و نا امن نبود.
فیلم / قرائتی : امام علی شبی 1000 رکعت نماز می خوند!
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24879
گفته می شود به گنجشک گفته می شود منار به قلان جایت برود . جواب داد یک چیز بگوی تا بگنجد . اکنون داستان این آخوند دلقک کاشی پالان سائیده غارتگر است که با جوک و هذیان گوئی هایش صاحب ثروت باد آورده شده است که بقول خودش همچون مرده شورانی می باشد که بر حسب چقی و قد مرده ها مرده شوری می کند و پول می گیرد . در این شوی مکتب – اصول گرئی شب عید غدیر عجب گافی در راستای دین ابزاری شده و علی شناسی اش داده است . زیرا که گنده گوئی کرده است که هیچ رقم قابل ماستمالی و کتمان و تکذیب کردن نیست . چون خطاب به حضار جوان شوت و صفر کیلومتربا لودگی وخنده و دلقک بازی کردن ویژه ی آخوندی چند بر تکرارتأکیدی وسئوالی پرسش کرده است که کدامیک ازشما یک رکعت نمازشب می خوانید؟ اکنون برای رسوا کردن شیاد که اتهام دروغبه علی نسبت داده است .سئوال است که اگر چنانچه بطور متوسط حداقل هر رکعت نماز یک دقیقه وقتت بگیرد . 1000 رکعت نماز شب هزار دقیه می شود که بیش از 16 و نیم ساعت می شود . حال کدام شبی هست که بیش از 16 و نیم 15 ساعت باشد؟ چه کسی قادر است این مدت هر شب خم و راست شود و وضویش باطل نشود؟ مگر علی کار و زندگی و بر نامه ی دیگر به جز نماز شب خواندن نداشت؟ فراموش نشود که این آخوند پاچه ور مالیده ی دهان گشاد دلقک نماینده ولی وقیح مسئول نهضت سواد آموزی و مبارزه با بی سوادی رژیم ضد بشری هم می باشد . حال تا آخرش بخوانید آنانی که این تصویرمار کش و مار قالب کن با سواد کرده و می کند اینان چه لعبت یا معجون هائی کیستند؟
نقشه خليج فارس در بدترين قسمت لباس شناگر تيم ملی
عجیب و جالب است که بیشتر از چینی ها که در مسابقات جام جهانی آسیائی خلیج عربی را به جای خلیج فارس برده اند. نقش خلیج فارس بر روی مکان حساس مایوی ورزشکار شنا گر مکتبی اصول گرائی می باشد . آنگونه که سایت شفاف شهر دار تهران خجالت از شفاف گری این تصویر کرده است.
مازيار ناظمی گوينده خبر ورزشی تلويزيون در آخرين مطلب وبلاگش نوشت: در اينکه بايد از نام بلند خليج هميشه فارس دفاع کرد شکی نيست. بعد از تقلب چينی ها در مراسم افتتاحيه بازيهای آسيايی و مطرح کردن نام مجعول خليج ع ر ب ی ، ظاهرا دست اندرکاران فدراسيون شنا در تصميمی فرهنگی ! بهترين جا را برای دفاع از نام خليج فارس ، پشت مايوی قائم ميرابيان شيرجه روی ايران دانسته اند تا حساب کار دست همه اجانب بياييد .البته کاری نداريم که درشنا مقام و مدالی در اين بازيها نياورديم ولی بايد به هوش و ذکاوت دوستان تبريک گفت . البته ظريفی هم می گفت خوب شد تصوير خليج فارس را پشت مايو حک کردند !شفاف : به دلیل توهین آمیز بودن این عکس به نام ایران و خلیج همیشه فارس از انتشار عکس این شناگر کشورمان خودداری می کنیم .
در این لینک ضمیمه شده تصویر آخر بازتاب داده شده مربوط به نقشه ی ایران و خلیج فارس در پشت مایوی شناگر مکتبی رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی مورد اشاره است.
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24883
عکس/ زن منهای حجاب مساوی است با ...
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36275
گفته می شود از آفتابه همان بیرون می ریزد که موقع رفع حاجت مورد نیاز می باشد . مگر از مغز متعفن و پوسیده ی آخوندهای فسیل های متحجر زن ستیز می توان غیر از اینگونه تبلیغ تصویر ترسیم شده ی مکتبی حجابی که تراوش می کند انتظار دیگری داشت؟ بلی پس از 31 سال که از عمر ننگین رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی زن ستیز کودتائی پاسداری آخوندی می گذرد . اکنون گاه و مقام زن تشبیه به صندلی 4 پایه ای شده است که اگر چنانچه حجاب را رعایت نکند صندلی است که یک پای آن شکسته شده است. حال معلوم نیست آنانکه حجاب دارند ولی بدلیل فقر مجبور به تن فروشی یا صیغه شدن برای خوش گذاران هستند . اینان چه مدل صندلی می باشند؟
رتبه اول ایرانیان در قاچاق مواد مخدر به مالزی.
ایرانیان در مالزی، آبروی ایران را بردند!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36282
مگر وقتی پس از ادعای بیش از 31 ساله ی مبارزه با مواد مخر و قاچاقچیان و معتادین که لیست بالا و بلندی از بیشماران اعدام شدگان در کار نامه ی ننگین دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض می باشد آنگونه که نتیجه به مقام اولی جهانی مصرف مخدر ایران نائل شده است . زیرا که نیروی انتظامی از طریق مرز زمینی افغانستان و پاسداران از طریق اسکله های غیر مجاز بنادر جنوب کشور مواد مخدر وارد کشور می نمایند . سپس پس از توزیع در سراسر کشور و حتی بردن درون زندان ها آنگاه محموله های مواد مخدر مازاد از طریق زمینی و هوائی و آبی به اروپا و جنوب شرق آسیا و حتی آفریقا منتقل و صادر می شود . بلی وقتی پاسداران تسلیحات همراه مواد مخدر صادر می کنند . آنچنان که تازگی چند تا کشتی حامل اینگونه مواد مشترک در سواحل نیجریه در آفریقا لو رفت و مصادر شده است . چرا نباید پیک های اعزامی دیگر باندهای مافیائی مواد مخدر پاسداران و نیروی انتظامی در مالزی و سایر کشور دیگر جنوب شرق آسیا این چنین بقول گزارشگر گلاب نزنند و آبرو ریزی برای حاکمان تهران به خصوص ولی وقیح بر پا نکنند که ادعای رهبریت ام ارقری جهان اسلام دارد ؟
آمار ایرانیان دستگیر شده به اتهام قاچاق مواد مخدر در مالزی، از ۱۶ نفر در سال ۲۰۰۹ به ۱۳۸ نفر در سال ۲۰۱۰ رسیده است. ۱۲۱ نفر از این افراد، قاچاقچیان حرفه‌ای هستند.قاچاقچیان مواد مخدر در مالزی با حکم اعدام روبرو هستند.یکی از سنگین‌ترین پرونده‌های قاچاق در مالزی متعلق به یک زوج ایرانی مقیم مالزی است که پلیس از خانه ‌آنها، ۲۰۰ کیلوگرم ماده روان‌گردان شیشه به ارزش یک میلیون و سیصد هزار دلار کشف و ضبط کرده است
محورعقب ازماشین درحال حرکت جداشد/ عکس
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36270
وقتی آق محمود خود روی پژوی از رده خارج شده ی اسقاطی اش را به حراج می گذارد تا با فروش آن مشکل مسکن معلولین و ترکش خورد گان را اینگونه از طرق پاسدار غارتگر میلیاردی محمد صادق محصولی حل نماید چونکه وی وزیر رفاه و تأمین اجتماعی است . همچنین وقتی خواهر زاده ی رئیس جمهور غیر قانونی وزیر صنایع شده باشد . هنگا میکه فرزند خوانده اش هم رئیس خورو سازی کشور شده باشد . مهمتر اینکه از بس اوضاع مردم خوب و ردیف است که در رفاه و آرامش بسر می برند که نیاز به پیکان مدل 46 برای مسافر کشی می باشد . چرا در شرایطی که یک مشت ترمز بریده و دنده عقب کنده حاکم شده اند و مدعی تغییر و اصلاح ساختار مدیریت جهان هستند و می خواهند فضا را تسخیر نمایند. همینطور چرا در رژیم مدعی قدرت بر جهان که آزاد و امن ترین کشور جهان هم می باشد . برای چه خودروی مدل بیش از 40 سال پیش هنگام حرکت دوچرخ و قسمت عقب آن جدا نشود تا که ابتکار جدیدی در تاریج از نوآوری و شکوفائی صنعتی و اقتصادی به ثبت تاریخ برسد که جزو پیام نو روزی دو سال پیش ولی وقیح است ؟!
آغاز فعالیت پلیس دوچرخه‌سوار در تبریز
اینهم یک مدل دیگر نوآوری دیگری است که گزارش شده است که درر استای سرکوب و خفقان و سانسور و رعب و وحشت در جامعه است که از سوی پلیس علیه ی مردم بکار گرفته شده است.
برنا (دولتی) : معاون عملیات فرماندهی انتظامی آذربایجان‌شرقی گفت: فعالیت گشت‌های انتظامی دوچرخه‌سوار در کلانتری‌های تبریز آغاز شد.به گزارش خبرگزاری برنا از تبریز، سرهنگ عیسی صباحی در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به کارگیری پلیس دوچرخه سوار با هدف افزایش تحرک و سرعت پلیس، جایگزین گشت های پیاده در مأموریت هاشده و در مرحله اول این طرح، تعداد80 دستگاه دوچرخه در اختیار کلانتری های تبریز قرار گرفته است.وی تصریح کرد: پلیس با اجرای این طرح مصمم است ضمن افزایش تحرک و سرعت مأموران به ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و توسعه ورزش در بین شهروندان بپردازد و در ماه های آینده این طرح در شهرستان های استان نیز اجرا خواهد شد.معاون عملیات فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی در پایان گفت: مردم می بایست همواره در انجام عملیات های پلیسی با گشت های پلیس دوچرخه سوار همکاری کرده و باعث ارتقای امنیت و آرامش بیشتر در شهر شوند.
نیجریه از توقیف یک محموله تسلیحاتی غیرقانونی دیگر خبر داد
لو رفتن انتقال مواد مخدر به مالزی موجب آبرو ریزی شده است . این سومین اقدام ارسال تسلیحات همراه با مواد مخدر به ساحل نیجریه از سوی پاسداران رژیم ضد بشری چه نام خواهد گرفت؟
مردمک : در حالی‌ که وضعیت 13 محموله سلاح متعلق به ایران که در نیجریه توقیف شد، هنوز مشخص نیست، دولت این کشور از توقیف بار تسلیحاتی دیگری خبر داد.کبیر عالیو، سخنگوی نیروی دریایی نیجریه، چهارشنبه سوم آذر (24 نوامبر) به خبرگزاری فرانسه
گفت که بار توقیف شده حاوی اسلحه کمری، صدها مهمات نظامی، جلیقه‌های ضد گلوله و چکمه‌های نظامی است.ماه گذشته ماموران امنیتی نیجریه، محموله‌ای غیرقانونی شامل راکت و نارنجک را در بندر لاگوس که بندر اصلی این کشور است، کشف و توقیف کردند. بعد از مدتی مشخص شد که این محموله از بندرعباس در جنوب ایران بارگیری و به مقصد گامبیا ارسال شده بود.سخنگوی نیروی دریایی نیجریه امروز گفت که محموله تازه کشف‌شده در داخل ماشینی قرار داشت که به رنگ سبز ارتشی رنگ شده بود و هشت کامیون سنگین رنگ شده در استتار نظامی هم با آن توقیف شده‌ است.به گفته او روی تعدادی از ماشین‌ها برچسب‌های کوچک پرچم بریتانیا دیده می‌شد و به نظر می‌رسد که این نشانه‌ها برای پنهان‌سازی به کار رفته باشد.به گزارش خبرگزاری فرانسه، سخنگوی کمیسیون عالی بریتانیا تا زمان انتشار این خبر از این توقیف اطلاعی نداشته است.علاوه بر این سخنگوی نیروی دریایی نیجریه از بازداشت تعدادی از افراد مظنون در رابطه با ورود غیرقانونی این تجهیزات نظامی خبر داده است.کبیر عالیو در باره مبدا و مقصد این بار تسلیحاتی سخنی نگفت و افزود که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
عکس / «عظيم آقاجانی» از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نیچریه متهم به قاچاق اسلحه به اين کشور شد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24912
این گزارش خبر تصویری هم مکمل خبر قبلی است . ناگفته نماند که هیکل و چشمان این پاسدار قاچاقچی بیشتر به لبنانی ها یا حزب الله لبنان شباهت دارد تا ایرانی . به خصوص اینکه هم پاسداران در لبنان حضور دارند . هم در کنار حزب الله لبنان خیلی سال است که در بعبلک لبنان مشغول کشت و تولید مواد مخدر هستند . هم اینکه حزب الله لبنان مطیع ولی وقیح و پاسداران هستند و در تهران و بغداد و افغستان در کنار پاسدران حضور دارند . فراموش نشود که سابقه ی همکاری مشترک و ترور مخالفین ایرانی در آلمان با هم دیگر همدارند.
دادگاهی در نيجريه روز پنجشنبه «عظيم آقاجانی» از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در ارتباط با محموله قاچاق اسلحه و مهمات، متهم کرد.در عکسهای زیر ماموران نیجریه «عظيم آقاجانی» را به دادگاه هدایت ميکنند
فیلم / افزايش خروج ارز از ايران : یک پنجم پولهایی که وارد ترکيه ميشود از ایران است
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24916
مسئولان غارتگر رژیم شیاد عوامفریب و وارونه گوی مقابل این یکی دست گل بی لام آب دادن شان چه پاسخی دارند که نه فقط آبروریزی است ، بلکه ننگی است که با هیچ رنگی پاک شدنی نمی باشد. به خصوص اینکه هوز سرنوشت انتقال مبلغ 18 و نیم میلیارد دلار نقد و شمش طلا به ترکیه مشخص نشده است که اکنون خبر از واریزی حجم هنگفت پول از ایران به بانک های ترکیه گزارش شده است؟
همسر جانباز شهيد «ايوب بلندي» در گفت‌وگو با فارس:خانواده شهدا منتظر محاكمه سران فتنه هستند.خبرگزاري فارس: همسر جانباز شهيد «ايوب بلندي» گفت: خانواده شهدا منتظر محاكمه سران فتنه خواهند ماند تا ببينند كه چطور تاوان فتنه‌گري خود را مي‌پردازند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909050039
خیلی مسخره است که یک همسر کشته شده جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران و عراق که مقصر و قاتلان حاکمان جنگ افروز و خمینی شیاد و جانشین و پیروان شان می باشد . چگونه این عنصر خریداری شده نماینده ی خانواده های کشته شدگان جنگ شده است و چرا به جای تقاضای محاکمه و مجازات جنگ افروزان و کودتاگران و قاتلان جان باختگان تظاهرات های ضد حکومتی پس از کدتای 22 خرداد 88 برای چه منتظر محاکمه سران رقیب مغلوب شده است؟
حجت‌الاسلام رهبر در گفت‌وگو با فارس:هدف مشترك طرح منشور برادري و اظهارات خاتمي تطهير فتنه‌گران است.خبرگزاري فارس: رئيس فراكسيون روحانيون مجلس طرح منشور برادري و نصيحت‌هاي خاتمي را داراي يك هدف مشترك دانست و گفت: برخي مي‌خواهند با چنين اظهاراتي فتنه‌گران را تطهير كنند اما اينگونه رفتارها ديگر سودي براي آنها ندارد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909050029
رژیم ضد بشری غوطه ور در بحران های داخلی و بیرونی می باشد . چون از بدو شکل گیری اش با بحران آفرینی و جنگ افروزی و صدور تروریسم و ا رتجاع به برون مرز موجب منحرف کردن اذهان عمومی و سر کار گذاشتن مردم ایران شده است . البته با این تاکتیک توانسته است که به بقای ننگین خود ادامه دهد . اما چون شگرد ادعای مبارزه با آمریکا کردن نخ نما شده است . بنابراین مدتی است که اصطلاح فتنه گران که منظر رقیب مغلوب است جایگزین آمریکا و شیطان بزرگ و مبارزه کردن با آن را گرفته است. بنا براین بی جهت نیست که هر مهره وارد میدان نمایش معرکه گیری می گردد . می بایست که برای سفید کردن پرونده ی جنایتکار کودتا گر غلب با بکار بردن اصطلاح دیکته شده را طوطی وار تکرار کند . تا جائی که نقل قول از خمینی شیاد کردن و سخن از طر منشور برادری دادن بمنزله ی توطئه برای تطهیر کردن سران فتنه یا رقیب مغلوب می باشد.
نقدي در سخنراني پيش از خطبه‌هاي نمازجمعه تهران:دشمنان سعي دارند اين بار با ظاهري موجه فتنه‌انگيزي كنند.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين تاكيد كرد: دشمنان نظام اعتقاد دارند در فتنه 88 با شعارهاي غيرمذهبي و با روزه‌خواري وارد ميدان شده و شكست خوردند اما امروز طرح‌ريزي مي‌كنندتا با ظاهري موجه در مقابل ملت ايران بايستند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909050270
چقدر رژیم ضد بشری مستأصل و در مانده و نا مشروع و وحشت زده شده است که نیازمند منفور و بد نام ترین چهره های پاسدار و بسیجی و آخوندی شده است . تا که باید مدام از وارد صحنه ی نمایش کردن اینان دست به اجرای نمایش نشان دادن جای دوست و دشمن کنند و رقیب مغلوب را تهدید .و متهم نمایند؟
آيت الله خاتمي:برخي‌ها براي نجات فتنه‌گران از دام خودساخته منشور برادري را مطرح مي‌كنند.خبرگزاري فارس: امام جمعه موقت تهران گفت: برخي‌ها امروز براي نجات فتنه‌گران از دام خود ساخته خودشان، از منشور برادري امام خميني(ره) سوء استفاده مي‌كنند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909050549
ضریب منفوریت این آخوند متحجر عقده ای که مرید و سر سپرده ی ولی وقیح نا مشروع است کمتر از پاسدار بسیجی عراقی محمد رضا نقدی نمی باشد . زیرا که همچون تازی در خدمت صیاد ولی وقیح و پاسداران کودتاگر می باشد تا هر زمان که نیاز باشد به سوی رقبای مغلوب زیر پوشش شوی فتنه گران کیش داده شود.
روایت خبرنگار صدا و سیما از اختلافات علی آبادی و سعیدلو/ چینی ها سردرگم شدند !
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36280
ادامه جنگ قدرت و رقابت میان مدعیان عاشقان خدمت ونه شیفتگان قدرت که با کودتا حاکم شده اند نه فقط منحصر به رقابت مقابل رقیب مغلوب در داخل کشور نمی باشد ، بلکه دامنه ی این رقابت میان باندهای مافیائی خودی بدورن اردوگاه ورزشی چین هم کشیده است که گزارش داستانش خیلی کمدی و خنده دار و صد البته استثائی می باشد.
خوب شد که همه مقامات ورزشی کشورها روز پس از مراسم افتتاحیه به کشورها شان بازگشتند و گرنه برای ما امکان ارائه خدمات سخت تر بود! موضوع افزایش روز افزون تعداد اعضای هیات هم چینی ها را کلافه کرد ، یکی شان می گفت :در نامه رسمی وزارت خارجه چین نام پنج نفر به عنوان میهمان رسمی ثبت شده اما در همان لحظه ورود دو نفر دیگر به جمع اضافه شدند که از ابتدا بر سر سوار شدن به خودرو بگو مگوها شروع شد و چینی ها بخشی از وقت و کار روزمره خود را به سر این موضوع که این ها جزو هیات نبوده اند و چرا حالا هستند اختصاص می دادند و سرانجام هم با نارضایتی مجبور به ارائه خدمت می شدند. بی نظمی و تصمیم گیری های فی البداهه هیات ایرانی چینی ها را سر در گم ساخته بود به گونه ای که شب که می شد مسئول هماهنگی کارهای هیات ،مغرش هنگ می کرد و سر به بیراهه می گذاشت ، تازه او کسی بود که تجربه کار با ایرانی ها و این گونه بی نظمی ها آشنایی داشت و با آن خو گرفته بود . دلش می خواست، سفر این هیات که تمام شود ، حداقل به یک ماه مرخصی با استراحت کامل بروددعوا و قهر وآشتی "سعیدلو" معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی و "علی آبادی" رئیس کمیته ملی المپیک هم ماجرایی است . اختلاف این دو به گونه ای بود که چینی ها هم می دانستند داستان چیست و نباید کاری کنند که اوضاع به هم بریزد . مثلا در هرپیروزی و کسب نشانی و پس از پایان مبارزه ورزشکاران ایرانی رقابت این دو با یکدیگر برای اعطای نشان به فرد پیروزآغازمی شد!! که دست آخر با وساطت خودی ها ، یکی نشان را به گردن ورزشکار قهرمان می انداخت و دیگری دسته گل به او می داد تا سهم هریک درعکس و تصویرو خبر محفوظ بماند و ایضا غائله فرو نشیند!!
قرارداد ميلياردي مجري مشهور سيما
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36274
معمولا ً سیستم بانکداری و انباشت سود و سرمایه ی آن به جز مبلغی از سرمایه ی اولیه ی خود در ادامه افزایش سیستماتیک سرمایه از طریق سپرده های نقدی مردم یا مشتریانش تأمین می شود . زیرا که از اختلاف بهره ای که بانک ها به سپرده های ثابت و کوتاه مدت با کار مزد به ومشتریان خود می دهد با بهره های وام های در یافتی که از مشتریان وام گیرنده ی بانک کسب می کنند . حال داشته باشید که این دو بانک خصوصی مر تبط با دولت نا مشروع دهم چگونه به چاپ به چاپ می کند که قرار داد هزینه ی تبلیغاتی دو میلیارد تومانی با صدا و سیمای پاسدار ضرغامی منعقد کرده اند؟
يكي از مجريان مشهور سيماي جمهوري اسلامي ايران طي قراردادي ميلياردي تبليغات رسانه اي يكي از بانكهاي جديد التاسيس را بر عهده گرفت به گزارش خبرنگار اقتصادي شبكه خبري آتي نيوز ، بدنبال انتشار خبر آغاز فعاليت دو بانك خصوصي به جمع بانكهاي كشور توسط شبكه خبري آتي نيوز در تاريخ 15 آبان سال جاري كه براي اولين بار توسط اين سايت خبري رسانه اي شده بود ، اين خبر با آغاز تبليغات رسمي بانك گردشگري از رسانه ملي تاييد شد .بر اساس اين گزارش دست اندركاران اين بانك خصوصي كه ارتباط بسيار نزديكي با چهره جنجالي دولت دهم دارند، با انعقاد قراردادي بيش از دو ميليارد تومان با يك شركت تبليغاتي تحت مديريت مجري مشهور سيماي جمهوري اسلامي ايران كه به "لري كينگ ايراني" شهرت يافته و سفر هاي او به خارج از كشور نيز مدتي خبر ساز شده بود ، كار خود را رسما آغاز كرد
.