گزیده خبر های 2 و 1 آذر - 89
تصویر: برخورد حداد عادل و احسان نراقی
http://www.fardanews.com/fa/news/126486
این تصور ادبی – فلسفی – مکتبی بسیار جالب است . زیرا که نمونه اش را در هیچ باغ وحش جهانی نمی توانید به بینید . اگر توضیح داده نشده است که چرا این حیوان شبه آدم این چنین مقابل هم ژست تهاجمی مکتبی – اصول گرائی گرفته اند . ولی بدون شک بی ارتباط به شکست کنگره جهانی فلسفه در تهران نیست که از سوی یونسکو تحریم شد که نقش دلال و جاسوس شاه و شیخ احسان نراقی دراین شکست برجسته است.
خلبان بسیجی به سلامت به زمین نشست
http://www.fararu.com/vglezv8p.jh8z7jrbbz9ij.2.html
مشخص نیست که این خانم خلبان بسیجی با چند توپ پارچه که بصورت لحاف کرسی دور سر و گوش خود پیچیده است . چگونه می تواند بشوند ودر شرایط ضروری پیام در یافت نماید؟ عجیب است که همه کپی برر داری و طوطی صفتی و ادا و اطوار های رژیم ضد بشری می بایست بس مضحک و کمدی و ارتجاعی و قرون وسطائی منحصر به فرد باشد؟
امروز دوشنبه اول آذرماه سال 1389 به روایت تصویر: پرواز خلبان بسیجی... دیدار علی لاریجانی و نخست‌وزیر الجزایر... بالون خاص... کارگران معدن طلا در بولیوی و...
سرب داغ بر بدن کارگران لوله سازی + عکس
http://www.fardanews.com/fa/news/126484
این تصویر یک سند انکار نا پذیر مبنی بر عدم شرایط امنیتی و بهداشتی در محیط کار به خصوص کار گران محروم در رژیم فاشیستی مذهبی ضد بشری کودتائی است که مدعی مقتدر و آزاد و امن ترین کشور جهان می باشد.
فردا: وقتی عکاس روزنامه فرهنگ جنوب این عکس را می گرفت نمی دانست ریخته شدن سرب داغ بر بدن کارگران لوله سازی ... عادی شده است. کمال نعامی از کارگران این کارخانه است که دوستانش پیراهن او را بالا زده بودند و نشان می دادند که چگونه سرب داغ تنش را سوزانده است. سرتاسر کمر ، دست ، شکم و پاهایش تاول های بزرگ و زخم های عفونی گرفته بود. نکته پنهان در این تصویر این است که نه تنها 7 ماه حقوقش را ندادند بلکه هزینه درمانش را نیز ندادند و شناسنامه اش در بیمارستان تهران بدلیل عدم پرداخت 400 هزار تومان گرو مانده است. او شش فرزند دارد و شرایط سختی را می گذراند.
کارگران پارس متال: با ۲۰ سال سابقه، ماهی ۲۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیریم
عجیب است شتر با بارش برده می شود . و لی لنگه پشه کوره گرفته می شود و دست و پایش قطع می گردد . رقم تعیین شده نرخ زیر خط فقر اقتصادی حد اقل یک میلیون تومان است . اما اکنون گزارش شده است که کار گر با 20 سال سابقه ی کار دستمزد یک پنجم نرخ دستمزد زیر خط فقر اقتصادی دریافت می کند؟
ایلنا : در حالی که به موجب مصوبه دستمزدهای شورای عالی کار در سال ۸۹ دستمزد یک کارگر ساده نباید از سیصد و سه هزار تومان کمتر باشد، کارگران کارخانه پروفیل پارس از دریافت ماهانه ۲۰۰ هزار تومان به عنوان دستمزد در سال ۸۹ خبری دهند.به گزارش ایلنا، این کارگران می‌گویند: از ابتدای سال جاری، کارفرمای شرکت بدون درنظر گرفتن مصوبه حداقل مزد شورای عالی کار حقوق هرکارگر را هفته‌ای ۵۰ هزار تومان تعیین کرده است.این در حالی است که به گفته همین کارگران در سال ۸۸ متوسط دریافتی ماهانه هر کارگر برمبنای مصوبه وقت شورای عالی کار حداقل ۶۰۰ هزار تومان بوده است.به گفته کارگران پارس متال، هم اکنون دراین کارخانه نزدیک به ۳۸۴ کارگر با سابقه ۱۸ تا ۲۰ سال آماده به کار هستند که به دلیل نبود برنامه‌ریزی سهم تولید روزانه کارخانه به روزانه ۱۵ تن لوله و محصولات فلزی کاهش یافته است.کارگران پارس متال همچنین از تاخیر چندین ماه کارفرما در مورد پرداخت عیدی بن کارگری و پاداش بهروری سال ۸۸ انتقاد دارند.کارگران می‌گویند: برای وصول مطالبات خود تاکنون چند بار به مجلس و نهاد ریاست جمهوری مراجعه کرده‌اند و با وجود انجام مکاتبات اداری هنوز به خواسته خود نرسیده‌اند.کارگران با یادآوری اینکه حتی کارگران بازنشسته این شرکت از چندسال گذشته تاکنون موفق به وصول سنوات پایان خدمت خود نشده‌اند، افزود: تاکنون شکایات بسیاری از سوی کارگران شاغل و بازنشسته در مورد عدم پرداخت حقوق و سنوات در مراجع قانونی طرح شده و برخی از شاکیان حکم توقیف اموال را نیز دریافت کرده‌اند.کارگران پارس متال با بیان اینکه مدیریت به جای رسیدگی به مشکلات کارگران اقدام به اخراج رئیس شورای اسلامی کار کارخانه نیز کرده است، افزود: حتی در یک مورد کارفرما با شناسایی کارگران معترض برای آنها مشکل تراشی کرده‌است.این کارگران می‌گویند: این درحالی است که به دلیل ماهیت سخت‌ و زیان‌آور بودن کار و ممانعت کارفرما از تهیه لباس و ابزار کار مناسب بسیاری از کارگران شاغل و بازنشسته درمعرض ابتدا به بیماری‌زا ناشی از کار قرار دارند.این اظهارات کارگران پارس متال درحالی است که به گفته یک مقام آگاه در دورن کارخانه وضعیت کنونی کارخانه در مقایسه با وامهای نخستین سال جاری بهبود یافته است!
عکس / پيشه هايي در غبار فراموشي
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24726
اینهم وضعیت اسفبار شغل و پیشه های طاقت فرسای فراموش شده در رژیم ضد بشری که مدعی ساده زیست و اصول گرا و عاشق خدمتگزاری به مردم ایران به خصوص مستضعفان و محرومان می باشد
رسایی: لاریجانی‌ها و احمدی‌نژاد متهمان پرونده‌اند!
http://www.fararu.com/vdcbazb0.rhb8apiuur.html
خوب از این آشکارتر اعتراف شود که چگونه رئیس 3 نهاد حکومتی رژیم ضد بشری متهم می باشند؟ جالب است که از سوی یک آخوند وکیل الدوله ی بازار مکاره این اتهام اعتراف شده است .
نماينده مردم تهران با اشاره به تحصن 6 ماه طلبه سيرجاني در حرم حضرت عبدالعظيم از بي‌توجهي سران سه قوه، كميسيون امنيت ملي مجلس به اين موضوع به شدت انتقاد كرد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام حميد رسايي نماينده مردم تهران و عضو هيئت رئيسه فراكسيون اسلامي در حاشيه جلسه علني امروز مجلس با حضور در جمع خبرنگاران از كميسيون امنيت ملي انتقاد كرد و گفت: «امروز حادثه شديدتري از حادثه كاج رخ داده است كه كميسيون امنيت ملي به آن توجه نمي‌كند». رسايي با اشاره به تحصن 6 ماهه حجت الاسلام عليرضا جهانشاهي ملقب به طلبه سيرجاني در صحن مطهر حضرت عبدالعظيم الحسني اظهار داشت: «چرا مجلس حاضر نيست براي اين طلبه سيرجاني كميته حقيقت ياب تشكيل بدهد». رسايي تأكيد كرد: «تفاوت حادثه كاج با طلبه سيرجاني اين است كه در حادثه كاج متهم يك فرد مهاجم بوده است اما در پرونده سيرجاني متهم سران سه قوه هستند كه حاضر نشدند در مدت 6 ماه سخن وي را بشنوند».
احضار 30 نفر در رابطه با پرونده کوی دانشگاه
اینگونه نمایش که هدف منحرف کردن اذهان عومی است که پس از یک سال از تهاجم وحشیانه ی نیروهای سرکوبگر بی تر مز دنده عقب کنده ی حکومتی به کودتای دانشگاه تهران انجام گرفت . اکنون در آستانه ی 16 آذر و وحشت از حضور اعتراضی دانشجویان دست به چنین سیاه بازی نمایشی زده شده است.
به
طور مثال در رابطه با پرونده ای که مربوط به شرکت بیمه ای می شود نزدیک به 50 و چند نفر را به میز محاکمه کشانده ایم و پرونده آنها نیز تشکیل و کیفرخواست های آنها نیز صادر شده است. مهر: رئیس قوه قضائیه با اشاره به بررسی پرونده کوی دانشگاه گفت: در این پرونده نیروهای امنیتی هیچ گونه کمکی به دستگاه قضائی نکردند و ما بر اساس اطلاعاتی که از دستگاههای دیگر رسید بر روی این پرونده کار می کنیم.
پاسخ اژه‌ای به نامه مهدی هاشمی
سخنگوي قوه قضاييه گفت: «هيچ يك از ابهامات در نامه مهدي هاشمي صحت ندارد.»
http://www.fararu.com/vdci5vaq.t1azu2bcct.html
ادامه جئگ قدرت و ثروت میان باند های مافیائی غالب با مغلوب عجیب جنگ میان گرگ و گرگ زاده های هار با آدم کشان حرفه ای آدم و گوش خوار بالا گرفته است . اما چون از راه دور بر روی هم آتش می گشایند بصورت عریضه نویسی و نامه پرانی انجام می گیرد . یکی از لندن دولت فخیمه تهاجم نامه ای برای تبرئه کردن خود و پدرش به دستگاه قضائیه آلوده به رشوه و فساد و تبعیض ارسال می کند و دیگری در پاسخ واکنشی زیرآب نامه ی مدعی را زده است .
چه كسي به هاشمي ظلم مي كند دادگاه يا جنايت هاي تو؟! (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890901/2.htm#other211
اکنون سر بازجو حسین شریعتمداری مدعی العموم شده است و پاسخ نامه ی مهدی رفسنجانی به آخوند قاتل حرفه ای مجرم جنایت علیه ی بشر محسن اژه ای را داده است.
اژه ای : 60 نفر از گردانندگان سايت‌هاي فارسي‌زبان شناسايي و دستگير شدند/ بيانيه اخير ميرحسين موسوي تنها برگي بر اوراق پرونده او اضافه مي‌كنند و حتما با اين فرد و امثال آنها برخورد خواهد شد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24743
این آخوند آدم و گوش خوار که شاگرد مدرسه ی حقانی قم آخوند متحجر دزد تئوری پرداز مرگ و خشونت و دروغ گوئی مصباح یزدی است که بیش از 31 سال است که سابقه ی جنایت و صدور احکام زندان و شکنجه و اعدام دارد . مگر امکان دارد که همچنان در راستای سیاست سابق و تفتیش عقاید و جنایت اقدام نکند و حکم صادر ننماید؟
تصاویر: دادگاه رسيدگی به جنايت میدان کاج
http://www.fardanews.com/fa/news/126400
اینهم صحنه های تراژدیک قربانیان رژیم ضد بشری که شامل خانواده ی قاتل و مقتول می شود که حاصل حکومت مداری دولت مردان و ولی وقیح در بیش از 31 سل گذشته می باشد .
دفاع پليس از عملكردش در حادثه ميدان كاج
http://www.fardanews.com/fa/news/126468
این ادعا که تبرئه کردن پلیس در صحنه های قبلی می باشد . می بایست گفت که منظور از مدیریت صحیح متبی اصول گرایانه در صحنه قتل یعنی بانی با قاتل کردن تا دو طرف شاهد جان دادن مقتول باشند تا در پایان این سناریوی دراماتیک قاتل هم به قصاص محکوم و نزد مقتول برود. چون از نظر پلیس قاتل و مقتول هر دو جزو اراذل و اوباش هستند.
اگر چه عملكرد پليس در اين حادثه توسط رسانه هاي گروهي به ناحق مورد هجمه تبليغاتي قرار گرفته است، ليكن نيروي انتظامي معتقد است ماموران به وظايف خود به درستي عمل كرده و با مهارت و تسلط كامل صحنه را مدريت نموده‌اند.ایلنا: همزمان با وقوع حادثه ميدان كاج سعادت آباد تهران سردار اسماعيل احمد ي مقدم فرمانده نيروي انتظامي دستور بررسي‌هاي دقيق و كارشناسي را صادر كرد
اعلام حکم قاتل حادثه میدان کاج
http://www.fardanews.com/fa/news/126383
پس محاکمه مأموران پلیس که در صحنه حضور داشته ودر انجام وظیف ی خود که قصور کرده بودند چه می شو.د زیرا که اینان در اجرای مأموریت شان کوتاهی نمودند تا مضروب مقتول شود ؟
قاضي شعبه 71 دادگاه كيفري حكم قصاص متهم پرونده قتل در سعادت‌آباد را صادر كرد
پژوی احمدی نژاد به حراج گذاشته شد
اولاً مگر این ابو قراضه پاسدار گماشته احمدی نژاد چقدر می ارزد تاکه قرار باشد مشکل کمبود مسکن را حل نماید؟ دوماً : چرا گفته نشده که چه مدل خودروئی جانشین وی شده است؟ سوماً همین که پاسدار میلیاردی دزد محمد صادق محصولی خبرش را د اده است کمدی تر شده است . چونکه چرا ثروت های باد آورده غار تگرانه ی خودش را اختصاص نداده و یابه حراج گذاشته نشده است؟ چهارماً : مبلغ این خود روی اسقاطی قدیمی چه محلی اعرابی با سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور دارد به خصوص که یکرقم مبلغ 330 میلیارد دلار در آمد فروش نفت دولت نهم سر به نیست شده است؟
رئیس جمهور برای کمک به ساخت مسکن مهر روز گذشته خودروی خود را در یک اقدام خیرخواهانه برای فروش واگذار کرد که اکنون این خودرو در مزایده بین المللی قرار دارد و مبلغ آن به زودی اعلام می شود. مهر: وزیر رفاه و تامین اجتماعی گفت: روز گذشته در همایش خیرین مسکن طرح مهر، خودروی پژو رئیس جمهور برای کمک به ساخت مسکن به حراج گذاشته شد.صادق محصولی صبح دوشنبه در همایش مدیران ستادی و استانی وزارت رفاه و تامین اجتماعی افزود: رئیس جمهور برای کمک به ساخت مسکن مهر روز گذشته خودروی خود را در یک اقدام خیرخواهانه برای فروش واگذار کرد که اکنون این خودرو در مزایده بین المللی قرار دارد و مبلغ آن به زودی اعلام می شود.
حکم قطع يد متهم به سرقت ديگري در مشهد اجرا شد
وقتی که داد ستان کل کشور یک آدم کش و آدم و گوش خوار حرف ای شده باشد که عملکردش بمثابه ی یک مجرم جنایت علیه ی بشریت می باشد که می بایست زیر پیگرد بین المللی برای دستگیری و محاکمه قرار گیرد و مجازات شود . بد تر اینکه هنگامی که رئیس دستگاه قضائیه ی آوده به فساد و رشوه و تبعیض یک آخوند انگلیسی باشد که از سوی ولی وقیح انتصاب شده است که مأموریت وی دفاع از جانیان حاکم و کودتا گران و غارتگران حرفه ای حاکم و شرکای دزد شان می باشد . چرا نمی بایست برای مصونیت قاتلان و دزدان حاکم آفتابه دزدان با سلاخی و قصاب شدن قربانی نشوند؟ به خصوص که رژیم ضد بشری به آخر خط رسیده است که عجیب وحشت از قیام مردم دارد . طوریکه مجبور است دست بهر جنایت ضد بشری بزند تا بتواند به بقای حکومت متزلزل شده اش ادامه دهد.
روزنامه خراسان : به موجب حکم صادره از سوي قضات شعبه نهم دادگاه تجديدنظر استان خراسان رضوي يک متهم به سرقت که به اتهام دو فقره سرقت از گاو صندوق و منزل دستگير و زنداني و تحت محاکمه قرار گرفته بود به قطع يد محکوم و حکم صادره قبل از ظهر روز گذشته در مورد وي اجرا شد. گزارش خراسان حاکي است وي که مجيد نام دارد چندي قبل شبانه وارد يکي از مغازه هاي سراي بلور شده و با شکستن گاو صندوق مغازه وجوه نقد و چک هاي مسافرتي موجود در گاو صندوق را به سرقت برده و متواري شده بود.متهم در دومين سرقت ارتکابي خود شبانه وارد يک منزل مسکوني شده و پس از بستن دست و پاي صاحب خانه و شکستن قفل گاو صندوق محتويات داخل آن و اقلامي از وسايل ارزشمند منزل را سرقت کرده و با استفاده از خودروي صاحب خانه اموال سرقتي را حمل کرده و متواري شده بود.متهم که در پي اعلام شکايت مالباختگان به مراجع قانوني توسط مامورين انتظامي دستگير و تحويل مراجع قضايي شده بود با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و پس از تکميل شدن پرونده در دادگاه صالحه محاکمه شد.دادگاه پس از رسيدگي به اتهامات وي و استماع مدافعات متهم و وکيل مدافع او وارد شور شد و با بررسي هاي همه جانبه و مطالعه دقيق پرونده با رعايت موازين شرعي و قانوني راي نهايي خود مبني بر محکوميت متهم را صادر کرد که براساس اين راي نامبرده به قطع يد محکوم گرديد.با صدور اين حکم و ارسال پرونده به دايره اجراي احکام دادگستري خراسان رضوي و تعيين وقت و فراهم شدن مقدمات لازم قبل از ظهر ديروز (دوشنبه) با حضور مسئولان قضايي (اجراي احکام) و انتظامي و پزشک قانوني و مسئولين زندان و جمع کثيري از زندانيان ندامتگاه حکم صادره در محل محوطه زندان مرکزي مشهد و طبق موازين شرع مقدس اسلام در مورد وي به مرحله اجرا درآمد.خبرنگار خراسان در گزارش خود مي افزايد: در پي اجراي اين حکم و قطع چهار انگشت دست راست سارق مذکور و انجام اقدامات اوليه درماني توسط تکنسين هاي پزشکي حاضر در محل نامبرده بلافاصله با استفاده از يک دستگاه آمبولانس اورژانس که در محل مستقر شده بود به بيمارستان اعزام و به اتاق عمل که از قبل با هماهنگي هاي لازم با مسئولان بيمارستان به عمل آمده بود منتقل و تحت انجام عمل جراحي فوري قرار گرفت چندي پيش نيز حکم قطع يد يک سارق در مشهد اجرا شد
تجمع كارگران ساختمانی مقابل مجلس
http://www.fardanews.com/fa/news/126431/
لابد به جای دان حق و حقوق کارگران محروم ومعترض می بایست در نوبت دستگیری و متهم شدن ومجازات به قطع اندام باشند تا اینگونه به حق و حقوق ضایع و پایمال شده ی خودشان برسند
صدها كارگر ساختماني پيش از ظهر امروز با تجمع در مقابل ساختمان مجلس شوراي اسلامي خواستار اصلاح ماده 156 قانون برنامه پنجم توسعه شدند/ درصورت تصويب اين ماده قانوني اجراي قانون بيمه اجباري كارگران ساختماني در طول برنامه متوقف خواهد شد.
اعضاي يك خانواده 3 نفري به علت مصموميت ناشي از نشت دودكش آبگرمكن فوت كرده‌اند.
اینهم یک سند جنایت دیگر رژیم ضد بشری که مدعی امن و آزاد ترین کشور جهان می باشد که بیش از 31 سال است که فقط مرگ تولید کرده و قبر ستان آباد نموده است.
به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس،درپي اعلام به فوريت‌هاي پليسي 110 شهرستان "ساوه" مبني بريك مورد گاز گرفتگي درميدان سرداران، ماموران كلانتري 11 بلافاصله به محل اعزام شدند. با حضور ماموران در محل مشخص شد، اعضاي اين خانواده به علت مسموميت ناشي از نشت دودكش فوت كرده‌اند. همچنين خبر يك فقره گاز گرفتگي به مركز فوريت‌هاي پليسي شهرستان زرنديه مخابره و بلافاصله ماموران كلانتري 11 اين شهرستان به محل اعزام مي‌شوند. بررسي ماموران نشان مي‌دهد مردي حدود 25 ساله در داخل حمام فوت نموده و همسر 23 ساله‌اش نيز در داخل پذيرائي منزل داراي علائم حياتي و بيهوش افتاده كه سريعا خانم مذكور را به بيمارستان انتقال مي‌دهند. گفتني است، متاسفانه مصدوم حادثه گاز گرفتگي حين انتقال به بيمارستان امام خميني اراك فوت نموده است.
مريي كاراته بانوان به طر زفجيعي به قتل رسيد
این جنایت هم همچون توطئه ی طرح ترور پزشکان تهران است که از سوی ارگان های اطلاعاتی امنیتی و پاسداری و دست اندر کاران عاملان و آمران قتل های زنجیره ای طراحی و سازماندهی شده است
به گزارش آژانس ايران خبر، سيده پروانه جلالي ,مربي کاراته بانوان,در ايلام بطرز فجيعي بقتل رسيده و جسد وي بعد از 20 روز بي خبري در يکي از جنگلهاي اطراف شهر ايلام پيدا شد. وي متأهل و داراي چندين مدال ورزشي برجسته در رشته خودش بوده است. جسد وي بطرز وحشيانه و فجيعي متلاشي شده بود. دو تن از پسر عمه هاي سيده پروانه جلالي يکي در سال 1360 و ديگر طي چند سال اخير بدست حكومت ديكتاتوري آخوندي كشته شده اند .يکي ديگر از اقوام ايشان هم اکنون به حبس ابد محکوم و درزندان بسر ميبرد