گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 25 آبان - 89
حركت (گفت و شنود)
گفت : سربازجو ی دلقک معتاد مسخره
دست زده به باز گوئی یک خاطره
گفتم : خوب این خاطره چیست؟
مخاطب مورد نظر وی کیست؟
گفت : خاطره هست در مورد شیره کشی
در کنار دوستان بوده مشغول تریاک کشی
ناگهان پلیس واردمی شود، می گوید بی حرکت
وی گفته کدوم حرکت ، حال نگیر خیر بده و برکت؟
این را کرده چانی به موسوی و کروبی گیر دادن
چراجای حضور درصحنه مشغولندبه اطلاعیه دادن؟
این سر بازجوی دژخیم شکنجه گر وارونه گوی بد نام
حرف و هدف خود نقل قول میکنه ازسایت های گمنام
گفت: يك سايت ضدانقلاب خطاب به موسوي و كروبي و خاتمي نوشته است؛ چرا در خانه نشسته ايد و فقط اطلاعيه و بيانيه صادر مي كنيد؟
گفتم: پس چه كنند؟!
گفت: اين سايت نوشته است؛ بايد حركتي از خودشان نشان بدهند و اگر قرار بود فقط بيانيه صادر كنند كه به جنبش(!) و كشاندن هواداران به خيابان نيازي نبود.
گفتم: حيوونكي ها چي فكر مي كردند، چي شد؟!
گفت: همين سايت از سران فتنه پرسيده است؛ آيا مي توانيد گزارشي از اقدامات يكسال گذشته خود ارائه بدهيد؟ اصلا چرا رژيم شما را دستگير نمي كند؟!
گفتم: تعدادي شيره اي در زيرزمين خانه اي مشغول شيره كشي بودند، ناگهان پليس وارد شد و فرياد زد؛ بي حركت!
يكي از شيره اي ها با تعجب به پليس نگاه كرد و گفت؛ كو حركت؟
گفت : سربازجو ی دلقک معتاد مسخره
دست زده به باز گوئی یک خاطره
گفتم : خوب این خاطره چیست؟
مخاطب مورد نظر این بازجوکیست؟
گفت : خاطره هست در مورد شیره کشی
در کنار دوستان بوده مشغول تریاک کشی
ناگهان پلیس واردمی شود، می گوید بی حرکت
وی گفته کدوم حرکت ،حال نگیر جای خیر و برکت؟
این را کرده چانی به موسوی و کروبی گیر دادن
چراجای حضور درصحنه مشغولندبه اطلاعیه دادن؟
این سر بازجوی دژخیم شکنجه گر وارونه گوی بد نام
حرف و هدف خود نقل قول میکنه ازسایت های گمنام
گفتم : چرا سر بازجو پرونده رقیب را می کند دنبال؟
نگران اوضاع وخیم مردم را پیگیری نمی کند این دجال
گفت : چون جنگ قدرت است و خفه کردن رقیب
برای همین مدام بهش اتهام زده میشه و نهیب
چون با شیوه ی حوزوی به در گفتن تا بشنود دیوار
می خواهد زهر چشم بگیرد از مردم که می زند هوار
چون این سر بازجوی زرد کرده رخساره و شلوار
پس دفاع می کند از کودتاگر پاسدارباآخوندبر سرچلوار