گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 24 آبان – 89
دايي (گفت و شنود)
گفتم: چرا سربازجوی صاحب شلاق و زنجیر
بطور مستقیم به رفسنجانی نمی دهد گیر
برای چه اینگونه دست می زند به هالوگری؟
در بیت جماران نموده هنرنمائی رقص مسگری
گفت: چون این نماینده ی ویژه رهبر پشمالو
ادا و اطوار و فکر کردنش هست مثل آن هالو
گاهی می خواهد ابتدا فکر کند سپس بزند حرف
تا کبک شود لنگ هوا کند سر فرو برد در زیر برف
بهش گفتندخواهرت زائیده نمی دونی چیست؟
تازه وارد ، دختره یا پسره ؟ کدام یکیست؟
گفت نمی دونم که دائی شدم یا خاله هنوز
گر خبرش گیرم آنتی می کنم این خبربه روز
گفت: سايت جرس- حلقه ماسوني لندن- به اپوزيسيون هشدار داده كه مراقب باشند و با هم دعوا نكنند و به يكديگر لگد نپرانند.
گفتم: به قول خودشان اسب هاي درشكه وقتي به سربالايي مي رسند و توان حركت ندارند، به يكديگر لگد مي زنند و همديگر را گاز مي گيرند.
گفت: حلقه ماسوني لندن مي گويد؛ كيهان، گروه هاي اپوزيسيون را به جان هم انداخته و باعث خودزني آنها شده است.
گفتم: به كيهان چه ربطي دارد؟! خودشون چشم ديدن همديگر را ندارند.
گفت: چه عرض كنم؟! يك سايت وابسته به بهايي ها هم به اپوزيسيون هشدار داده كه مراقب باشند و در مقابل انتقاد از يكديگر حسابشده موضع بگيرند.
گفتم: به آدم هالويي كه مي خواست اول فكر كند و بعد حرف بزند، گفتند؛ خواهرت وضع حمل كرده، نمي دوني دختره
يا پسر؟ و يارو كمي فكر كرد و گفت؛ نه متاسفانه هنوز نمي دونم دايي شده ام يا خاله؟!
گفت : سرباز شکنجه گر مزدور
پیوسته دارد هی می زند زور
گفتم : چرا زور می زند این بازجو؟
چه اهدافی دنبال می کند این یارو؟
گفت : تلاش می کند تا اوضاع کند شلوغ
تا وانمود کند تقلب 22 خرداد نبود ه دروغ
گفتم : این زشت روی میمون بیرون زده از قفس
مگر نمی داند این تقلب هست اظهر المن الشمس؟
همانگونه که گفته میشه ننگ با رنگ نمیشه کرد پاک
برای چه زور می زنداینکار کندسربازجوی داده دهان چاک؟
گفت : آخه سر بازجو هست یک مزدور مأمور
وظیفه دارد تا پاک کند توطئه وننگ رژیم پا بگور
برای همین با رقیب مغلوب مقیم لندن دارد دعوا
با گفتمان بازجوئی با اینان اینگونه می کند نجوا
تازه نقل قول هم می کند از دروغ نامه کیهان
تا اعتراف کندچگونه جاسوسی می کند در پنهان؟
گفتم : برای چه سربازجو کشیده گلنگدن؟
نشانه گرفته برخی رقبای مغلوب مقیم لندن
گفت : چون آقا زاده مهدی رفسنجانی
لندن نشین شده در کنار ِ مهاجرانی
در جرس دست می زنند به افشاگری
علیه ی ولی وقیح می کنند رسوا گری
گفت : پس بگو چرا قوه قضائیه می آورد فشار؟
مهدی رفسنجانی باز گردانداین دستگاه جنایتکار
چون فرمان صادر شده از سوی ولی وقیح چموش
باید رفسنجانی هدف واقع گردد تا شود خموش
چون پس از اینکه ولی وقیح به قم کرد سفر
خودش را هم مرجع جازده هم بی رقیب رهبر
ولی رفسنجانی این سفر را نکرد تأئید
برای همین از طریق آقازاده میشه تهدید
گفتم: چرا سربازجوی صاحب شلاق و زنجیر
بطور مستقیم به رفسنجانی نمی دهد گیر
برای چه اینگونه دست می زند به هالوگری؟
در بیت جماران نموده هنرنمائی رقص مسگری
گفت: چون این نماینده ی ویژه رهبر پشمالو
ادا و اطوار و فکر کردنش هست مثل آن هالو
گاهی می خواهد ابتدا فکر کند سپس بزند حرف
تا کبک شود لنگ هوا کند سر فرو برد در زیر برف
بهش گفتندخواهرت زائیده نمی دونی چیست؟
تازه وارد ، دختره یا پسره ؟ کدام یکیست؟
گفت نمی دونم که دائی شدم یا خاله هنوز
گر خبرش گیرم آنتی می کنم این خبربه روز