گزیده خبر های 9 و 8 آذر – 89
تهدیدهای بسیج دانشگاه تهران علیه هاشمی، سید حسن خمینی و خاتمی
http://www.fararu.com/vdca0eni.49nue15kk4.html
این تهدید کردن از سوی دم و دنبالچه و زائده های پاسداران کود تا گر و نوچه اش بسیج که در دانشگاه ها سازماندهی شده است که گذشته از ادامه ی جنگ قدرت و ثروت باندهای مافیائی حاکم کودتائی و حذف رقیب مغلوب به خصوص که اکنون رقابت و جدال با رفسنجانی است . طوریکه تلاش برای بر کنار کردن وی از صحنه می شود . باید گفت که بی ارتباط هم به 16 آذر و دو ترور دانشمندان هسته ای مسئله دار شده ی اخیر نمی باشد که قبل از اینکه اطلاعات شان را علنی کنند به سبک سعید امامی حذف شدند.
بسيج دانشجويي دانشگاه تهران، با تهدید رییس مجلس خبرگان رهبری و سید حسن خمینی گفته است که این تشکل سیاسی مشغول تنظيم یک كيفرخواست حقوقي علیه سید محمد خاتمي، كروبي و موسوي است كه تا 16 آذر آماده خواهد شد و "نقطه آغازي براي اقدام جدي قوه قضائيه در برخورد با سران فتنه" خواهد بود.
بررسی آلودگی هوای تهران در گفت‌وگوی «فرارو» با مصطفی کواکبیان
بهتر بود دولت به وظیفه قانونی‌اش در مورد مترو عمل می‌کرد /انتقال پایتخت از تهران به سمنان

http://www.fararu.com/vdcftmdv.w6d0xagiiw.html
اینهم یک شیوه ی دیگر مچ گیری با روش سر پل خر گیری در بازار مکاره که در مورد پاسدار گماشته احمدی نژاد شده است . زیرا که با اینگونه مچ گیری کردن فاش کردن سیاست خالی بندی و منحرف کردن اذهان عمومی این پاسدار رئیس جمهور قلابی و نا مشروع احمدی نژاد گماشته است. البته این نقال مدعی اصلاح طلب به جای پیگیری مطالبات مردم ایران سنگ پایتخت شدن شهر خودش سمنان را بر سینه زده است.
فرارو- نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی بر این باور است که برای حل ریشه‌ای و مبنایی مشکلات شهر تهران از قبیل آلودگی هوا، دولت باید مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر انتقال پایتخت را دنبال کند. به عقیده وی شهر سمنان می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌های پایتخت آتی محسوب شود.
این خبر تكمیل می شود: سومین بمبگذاری همزمان امروز در تهران پس از ترور 2 استاد و دانشمند هسته ای
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36581
پرسش است که این شیوه ی ترور دو دانشمندان هسته ای با بمب چسبی نصب شده بر خود رو ها که قبلاً هم در مورد مسعود علی محمدی از طریق موتور سیکلت و کنترل انفجاری از راه دور اجرا شد در کدامین کشور های همسایه اجرا می شود؟ چرا وجه اشتراک ترور ها مشترک می باشد؟ آیا هنوز شکی وجود دارد که طراح ترور ها پاسداران کودتاگر و همکاری سایر ارگان های سر کوبگر می باشند؟
موتور‌سواران تروریست نزدیك خودروی حامل استاد شده و با چسباندن یك بمب به ماشین از آن فاصله گرفته و سپس خودرو را منفجر می كردند.استاد دكتر مجیدشهریاری در بلوار نیروی زمینی ارتش بلافاصله و درجا پس از انفجار پژوی 405 به مقام شهادت نائل شد و استاد فریدون عباسی با همین شیوه در خودروی پژو 206مقابل دانشگاه شهید بهشتی ترور شد..بر اساس تحقیقات آینده، فریدون عباسی از جمله افرادی است كه در قطعنامه ۱۷۴۷ شورای امنیت مورد تحریم قرار گرفت. محل دقیق انفجار سوم در ابتدای شهرك محلاتی تهران و روبروی داروخانه لشكرك بوده است
رسایی:ازجان موسوی وكروبی دربرابر ترور محافظت نشود
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36663
این آخوند وکیل الد.وله بازار مکاره که مدافع سینه چاک پاسدار گماشته احمدی نژاد و دولت می باشد . اکنون نه اینکه لو داده است که سرنخ اصلی طرح ترور های اخیر کجاست ، بلکه آشکارا هوار زده و توصیه کرده است که باید کروبی و موسوی به جای حفاظت شدن ترور گردند.
سخنگوی فراكسیون انقلاب اسلامی مجلس با انتقاد از عدم حفاظت از سرمایه‌های علمی با وجود محافظت از سران فتنه، تاكید كرد: «باید به جای حراست از كسانی كه سرمایه دشمن هستند، از سرمایه‌های ملی حفاظت كرد.» نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با ابراز تاسف از اینكه جوانان پاك كشور مأمور حفاظت از سران فتنه و كسانی شدند كه جز فرومایگی و خدمت رسانی به دشمن هیچ وظیفه دیگری نداشتند، متذكر شد: «امروز فتنه‌گران محافظ دارند اما دانشمندان هسته‌ای ما حفاظت ندارند
ادامه نزاع بر سر محل فرودگاه ولی عصر نمایندگان ملایر تهدید به استعقا کردند
http://www.fararu.com/vdcba5b0.rhb5wpiuur.html
مشخص است وقتی در بازار مکاره جانوران درنده و آدم کشان حرفه ای همچون روح الله حسینیان و همکارش حمید رسائی وجود دارند که حکم ترور رقبای مغلوب را توصیه می کنند. مشخص است که دیگر جائی در این بازار مکاره برای سایر رقبا در گیر نزاع بر سر مکان فرود گاه وجود ندارد و می بایست یا خارج شوند یا سکوت محض تسلیم بر گزیند
امین حسین رحیمی و حسن ونایی نمایندگان مردم ملایر در خانه ملت با ارسال نامه ای به رئیس جمهور، اعلام کرده اند در صورت انتقال فرودگاه ولیعصر(عج) به بروجرد استعفا خواهند داد.
واكنش صالحی به ترور دو استاد هسته اي
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36591
اینهم ادعای وارونه ی رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم ضد بشری که با فراموش کردن ترور مسعود علی محمدی و با وجود این که این ترور دو دانشمند هسته ای هم مشابه همان ترور است . اما وی محور این دو ترور از موضع نماینده ی ملت شدن و وارونه گوئی نمودن دشمن را تهدید کرده که با آتش بازی نکنید.
صالحي خطاب به دشمنان افزود: با آتش بازي نكنند، صبر ملت ايران هم حدي دارد و اگر اين كاسه صبر لبريز شود، عاقبت بدي نصيب دشمنان خواهد شد، البته ما صبر خود را نشان خواهيم داد رييس سازمان انرژي اتمي در واكنش به حادثه ترور دكتر مجيد شهرياري و دكتر عباسي، اساتيد دانشگاه شهيد بهشتي تهران خطاب به دشمنان گفت: با آتش بازي نكنند، زيرا صبر ملت ايران هم حدي دارد و اگر كاسه صبر، لبريز شود، عاقبت بدي نصيب دشمنان خواهد شد.
کلهر: آیا فقط در 22بهمن مردم ما غیور هستند؟
http://www.fararu.com/vdcewx8p.jh8wwi9bbj.html
اینهم از مزایای یک دست شدن رژیم ضد بشری کودتائی که اکنون باند های مافیائی کودتاگران غالب خودشان به جان همدیگر افتاده اند. جالب اینکه اکنون فاش شده است در شرایط جنگ خانمان بر انداز موهبت الهی که خمینی شیاد حتی اجازه به خانواده های داغدار و عزادار نمی داد که شیون و زاری کنند . چون مدعی بود شیون موجب می شود تاکه اجر و قرب کشته شدگان جنگ ضد ملی و ضد میهنی نزد خداوند از بین برود. ولی همان زمان 70% پرسنل مازاد صدا و سیما به ساحل زیبا کنار برای تفریح و تفنن می رفتند . درست مثل همان سبک زندگی تناقض آمیز آخوند های دین فروش و عوامفریب در داخل خانه ها و ویلا ها و گشت گذار و مسافرت های شان دارند اما در ظاهر دست به سیاه بازی و تظاهر نمائی خلاف آن می زنند .
مشاور اطلاع رسانی احمدی نژاد در مصاحبه‌ای با مجله مدیریت ارتباطات با بیان اینکه با تلویزیون دولتی و ممنوعیت ماهواره مخالف است و به نقد عملکرد تلوزیون ایران پرداخت. گزارش مشروح این گفت و گو را در زیر می‌خوانید.وی در بخشی از این مصاحبه، گفت: «در زمان جنگ و بمباران های تهران، در اسفند 66 قرار شد 70 درصد کارکنان صدا و سیما از تهران برای شب عید به زیباکنار بروند و ما با 30 درصد کارکنان، صدا و سیما را اداره کنیم. خب وقتی با 30 درصد نیرو هم می توان صدا و سیما را اداره کرد، چرا باید این سازمان را تا این حد بزرگ کنیم؟»
پیش بینی جنتی درباره مشایی بعد از فوتش
وقتی زیادی شیاد یا اصول گرا شده باشی که وجودت مملو از کینه و نفرت نسبت به مدعیان اصول گرای از قماش خودت شده باشد. نتیجه اینگونه می شود که وصیت می کنی پس از خودت نا مزدی ریاست جمهوری دوره ی یازدهم رحیم مشائی تأئید صلاحیت نشود . چونکه رئیس دفتر رئیس جمهور قلابی و نامشروع پاسدار گماشته احمدی نژاد مدعی اصول گرا می باشد. حال این جانوران که اینگونه خشم و کینه نسبت بهم دیگر دارند آیا دلشان به حال مردم ومملکت می سوزد؟
سایت جهان نوشت، چندی پیش در حاشیه جلسه مشتركی كه چند تن از مسؤولین و رییس جمهور با یكدیگر داشتند، آیت الله جنتی و برخی دیگر از مسؤولین درباره یكی از اطرافیان رییس جمهور به طرح سخنانی می پردازند.از جمله اینكه دبیر شورای نگهبان بیان می دارد كه اگر من هم از دنیا بروم، جانشینانم هرگز این فرد را برای انتخابات ریاست جمهوری تأیید صلاحیت نخواهند كرد.لازم به ذكر است كه پیش از این نیز از آیت الله جنتی -دبیر شورای نگهبان- نقل شده بود: مگر من مرده باشم كه فلانی در انتخابات بعدی برای انتخابات ریاست جمهوری تأیید صلاحیت شود!
بنزين سه نرخي شد
برای منحرف کردن اذهان عمومی و تر س و وحشتی که نسبت به واکنش اعتراضی ناشی از اجرای طرح هذفمندی نقدی کردن یارانه های دولتی از سوی مردم وجود دارد . بنابراین اکنون این ترفند سر کیسه چپاول و غارتگری کردن بیشتر مردم طراحی شده است
آتي نيوز - پس از بحث ها و نظرات كارشناسي مختلفي كه توسط مسئولان مختلف اقتصادي و سياسي كشور پيرامون قيمت بنزين پس از هدفمند شدن يارانه ها انجام شد،‌ منابع آگاه از قطعيت نحوه نرخبندي بنزين خبر مي دهندبر اين اساس قرار است بنزين با 3 وضعيت يارانه اي، نيمه يارانه اي و آزاد ارائه شده و قيمت هر كدام از اين نوع نيز آماده شده است.بنزين يارانه اي همان سوختي است كه در كارت‌هاي مردم موجود بوده و به احتمال زياد، آذرماه آخرين زماني است كه اين سهميه اعلام مي شود. قيمت اين بنزين همان 100 تومان خواهد بود اما بنزين نيمه يارانه اي،‌ بنزيني خواهد بود كه قيمت آن حدودا 400 تومان در نظر گرفته شده و هر خودرو به ميزان مشخصي در ماه مي تواند از اين سوخت استفاده كند. در عين حال بنزين آزاد نيز قيمت گذاري شده است و ميزان استفاده از آن براي خودروها احصا نمي شود. هم اكنون نرم افزار مربوط به اين 3 نوع نرخ گذاري بنزين تحويل مناطق مختلف شركت ملي پخش و پالايش نفت شده و از كارشناسان آنها خواسته شده ضمن لغو مرخصي ها منتظر اعلام زمان نصب اين نرم افزار در جايگاه هاي عرضه بنزين باشند
سایت توكلی:واكنش منفی آمریكا به شایعه سوخته یك جاسوس درباره رهبرانقلاب ایالات متحده به عوامل خود در ایران اعتماد ندارد.
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36651
احمد توکلی نماینده ی بازار مکاره که یک مهره ی انگلیسی است . اکنون برای منحرف کردن اذهان عمومی و بی ارزش و اعتبار کردن اسناد ویکی کیکس که از سوی یک تاجر معاند ایرانی گفته ولی وقیح سر طان خون دارد . پس در دفاع از ولی وقیح تلاش کرده است تا که فاش شدن نقش پاسداران در ناامنی عراق و جنگ افروزی در لبنان از طریق حزب الله لبنان که مرتبط با اهداف هسته ای می باشد که اسنادش از سوی ویکی لیکس افشا شده است را مشکوک قلمداد نماید . از سوی دیگر از موضع فرار به جلو با متهم کردن رقیب مغلوب به جاسوس های سوخته و بی اعتماد شده برای آمریکا نتیجه گرفته است که وزارت امور خارجه چون اعتماد به جاسوس های داخلی اش در ایران ندارد پس اسنادش را از طریق ویکی لیکس علیه ی رژیم ضد بشری فاش نموده و بازتاب داده پس این اقدام مشکوک است .
"
الف" سایت وابسته به احمد توكلی نوشت، اسناد مشكوك جدید منتشر شده توسط پایگاه ویكی لیكس نشان می دهد كه آمریكا به عوامل خود در داخل ایران نیز اعتماد ندارد.بنابر این گزارش، در پیامی كه كنسولگری آمریكا در استانبول حدود 15 ماه پیش به واشنگتن مخابره كرده است، فردی كه به گفته این كنسولگری، یكی از تجار دوست [...] است با مراجعه به این كنسولگری ادعاهایی را مطرح می كند.این تاجر ایرانی معاند، ادعاهای مضحك چند سال پیش مایكل لدین مبنی بر ابتلای رهبر انقلاب به سرطان خونی را تكرار می كند و همانند وی به نقل از برخی افراد عنوان می كند كه عنقریب رهبر ایران در اثر بیماری سرطان خون درخواهد گذشت! و به همین دلیل هم هست كه معترضان رده بالا فعالیتی نمی كنند و "كار را به طبیعت سپرده اند"!این تاجر عامل آمریكا، همچنین به نقل از یكی از نامزدهای وزارت دولتی كه قرار بود موسوی تشكیل دهد، مطرح می كند كه در انتخابات اول موسوی و بعد كروبی بوده است!گفتنیست، ادعاهای ویكی لیكس در مورد افشاگری بودن انتشار این اسناد یا احتمال درز عمدی اطلاعات توسط دولت آمریكا به منظور تزریق اطلاعات نادرست در قالب افشاگری محل تردید است و در هنگام مطالعه این اسناد باید به این مساله دقت كرد.
یک اتفاق نادر و بی سابقه در کنفرانس خبری رئیس جمهور/ اذان مصاحبه احمدی نژاد را قطع نکرد
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36662
وقتی در رژیم ضد بشری دین فروش و جنگ افروز و غارتگر که دین ابزار قدرت و ثروت و سرکوب و خفقان و سانسور شده باشد .غیر از این شیوه ی برخورد بی تفاوت نسبت به اذان پاسدار گماشته احمدی نژاد انتظار دیگری نیست.
کنفرانس خبری رئیس جمهور در زمان اذان مغرب به افق تهران ادامه یافت.به گزارش خبرآنلاین، دومین مصاحبه مطبوعاتی رئیس جمهور در سال جاری به گونه ای برنامه ریزی شده بود که با اذان پایان نیافت.این در حالی است که تا کنون برنامه های رسمی و مصاحبه های رادیو و تلویزیونی و مطبوعاتی روسای جمهور ایران به گونه ای برنامه ریزی می شد که پیش از اذان خاتمه می یافت. در حالی که رئیس جمهور در حال پاسخ به سوالی درباره نظر دولت درباره کارگره حل اختلاف دولت و مجلس بود، پخش این کنفرانس خبری قطع شد و مجری شبکه خبر اعلام کرد در صورتی که این برنامه بعد از اذان ادامه داشت، پخش خواهد شد.
پروژه ۷۰۰ میلیارد تومانی ایران در نجف
عجیب است در حکومت دین فروش و مدعی مدافع مستضعفان و پا برهنگان در شرایطی که 80 % جمعیت کشو ردر زیرخط فقر اقتصادی به سر می برند . ولی در نجف آباد پروژه ی 700 میلیارد تومانی نه برای تأسیسات اشتغال زا که برای اجرای ستاد باز سازی عتبات عالیات اختصاص داده می شود که پاسدار گماشته احمدی نژاد نسبت به اذان بی توجه است .
به گزارش خبرگزاری فارس معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات اعلام کرد که ایران برای ساخت «صحن جامع حضرت زهرا» در آرامگاه امام اول شیعیان در نجف ۷۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کند.به گفته علیرضا فداکار، زیربنای این صحن ۲۲۰ هزار مترمربع است که اعضای اتاق بازرگانی اعلام کرده‌اند که بخش اعظم هزینه‌های این پروژه را تامین خواهند کرد.آقای فداکار گفته که «اگر {هزینه این پروژه) ۱۰ برابر این مبلغ نیز نیاز باشد، قطعا با ارادتی که مردم به حضرت امیر‌المومنین دارند، هزینه‌های آن تأمین می‌شود.»معاون اجرایی ستاد بازسازی عتبات عالیات افزوده است: «ما حاضریم تمام هستی خود و حتی جانمان را فدای حضرت {علی} کنیم و اعتقاد داریم که تمام حساب و کتاب روز محشر و قیامت به دست آن حضرت است.»از زمان سقوط صدام حسین در عراق، جمهوری اسلامی کار بازسازی اماکن مقدس شیعی در این کشور را آغاز کرده است.آرامگاه برخی امامان شیعه و اماکن مقدس شیعیان در شهرهای مختلف عراق قرار دارد که جمهوری اسلامی تاکنون صد‌ها میلیارد ریال صرف بازسازی آنها کرده است
همزمان با انتشار این خبر کنفرانی خبری رئیس جمهور ادامه دارد.
منصور ارضی: برهنه نشدن در مساجد در ایام محرم امتداد فتنه است
!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36669
تبعیض جنسیتی تحمیل شده به زنان یعنی همین به خصوص اینکه 32 سال است که چماق رو سری یا توسری با چاشنی مبارزه با بی حجابی علیه ی زنان بکار برده شده است که تناقض آشکار با فتوای تهدید آمیز متهم به فتنه شدن در صورت لخت نشدن در مساجد می باشد. بلی اینهم نظر مداح و نوحه خوان سینه چاک سابق پاسدار گماشته احمدی نژاد که غلامک و ذاکر ولی وقیح گه توصیه کرده است اگر چنانچه فکر می کنید که عزاداری در مساجد موجب در گیری می شود که خواست دشمن است . حتماً با ید در مساجد عزا داری شود !آخر رژی مفاشیستی مذهبی دین فروشی که مداح نوحه خوان مفسر مذهبی اش شده باشد . مشخص است که دین چگونه تبدیل به ابزار قدرت و ثروت شده است.
ــ یک روز به پرچم‌ها روز دیگر به علم‌ها و روز دیگر به بیرون آمدن دسته‌جات و. . . ایراد می‌گیرند و در نهایت منجر به آن اتفاقی می‌شود که سال گذشته در روز عاشورا اتفاق افتاد! این فتنه‌گری‌ها امتداد و ثمره مطالب مطرح شده در 8 سال پیش است که در دولت اصلاحات زده می شد! اگر آن موقع می‌گفتند که تقلید کار حیوانات است امروز هم می‌گویند در مساجد برای سینه‌زنی برای اباعبدالله‌(ع) برهنه نشوید. فتنه‌گران در آموزش و پرورش و صداو سیما رخنه کرده‌اند و تفکرات امثال شریعتی و سروش و مهاجرانی و. . . را اجرایی می‌کنند و برای دانش‌آموزان کتاب می‌نویسند بزرگان، من‌جمله آیه‌الله جوادی آملی بارها تذکر داده‌اند که در کتب آموزشی دین از علم جداست و این همان سکولاریسم است که درحال ترویج است. در صداو سیما روزانه 5 برنامه مخصوص کودکان است که 4 برنامه آن رقاصی است. ما باید کار اساسی کنیم و باید به مرحله‌ایی برسیم که دانش‌آموزی که در مدرسه مداح است و ذاکری می‌کند‌، تاثیرگزارترین فرد در مدرسه باشد. در صداو سیما آنقدر که به هنرمندان و هنرپیشگان توجه می‌شود به ذاکرین توجه نمی‌شود. با توجه به مداحان وذاکرین به ترویج راه و معارف اهل البیت(ع) کمک کنیم. اگر یقین پیدا کردید که عزاداری در مساجد منجر به درگیری و اختلافات می‌شود که همانا خواست دشمن است، در حسینیه‌ها عزاداری کنید. شما شاخص هستید. نباید با غفلت‌هایی مانند رفتن به قهوه خانه‌ها و … جهت منحرف را نشان دهید. با رعایت کردن سر و وضع ظاهری خود به مجالس اهل البیت احترام بگذارید.
چشمان اسيدپاش اجير شده كور مي‌شود
بازهم یک مورد دیگر جنایت عریان علیه ی بشریت که دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد رژیم ضد بشری مرتکب شده است . برای اینکه مقصر و عامل اصلی هر دو قربانی حاکمان ضد بشری می باشند. زیرا که 32 سال است که بطور شبانه روز جنگ و ترور و آدم کشی و خشم وکینه و نفرت و انتقام گیری همراه با فقر و بیکاری و اعتیاد وعدم آزادی و فشار و محرومیت از همه چیز جز آدم کشتن و جاسوسی و خیانت و جنایت را تبلیغ وترویج کرده اند.
روزنامه ایران : مرد شرور كه از سوي صاحبكار كينه‌توزش براي اسيدپاشي انتقامجويانه اجير شده بود به كوري هر دو چشم محكوم شد. اين حكم در حالي صادر شد كه پيش از اين قاضي دادگاه پيشوا متهم را به پرداخت ديه و تحمل 15 سال زندان محكوم كرده بود. اما قضات ديوان عالي كشور با نقض حكم و براساس خواسته مرد نابينا كه تقاضاي قصاص داشت پرونده را براي رسيدگي در اختيار قضات دادگاه كيفري استان تهران قرار دادند
اجراي حكم در زندان تربت‌جام بدون اطلاع دادگاه
عجب رژیم ضد بشر و خرت و خر و بی ضابطه و قانونی که هم معتاد می کند . هم قاچاقچی مواد مخدر پرورش می دهد . هم دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه حکم زندانی کردن قربانیان رژیم ضد بشری را صادر می کند . هم اینکه دژخیمان آدمکش در زندان بدون اجرای حکم تشریفاتی بی داد گاه اعدام می نمایند؟ حال در کدامین جنگل یا باغ وحشی چنین شرایطی حاکم است؟
وكيل دو متهم كه اخيرا به جرم حمل مواد مخدر در زندان تربت جام مجازات شد‌ه‌اند، مي‌گويد اين مجازات‌ها برخلاف تصريح آيين‌نامه نحوه‌ اجراي حکم بوده است، موضوعي كه قاضي پرونده آن را به شدت رد مي‌كند.محمد شجاع‌پور، قاضي پرونده اين متهمان در گفت‌وگو با ايسنا، دراين باره گفت: 12 متهم مواد مخدر طي هفته‌هاي گذشته در زندان تربت‌جام مجازات شده‌اند كه جرم تمام اين افراد مرتبط با مواد مخدر بوده است.وي درمورد روند اجراي حكم اظهار كرد: دادسرا اجراي حکم اين افراد را بر اساس اختياراتي قانوني که داشته‌ اجرا کرده است.شجاع‌پور با اشاره به اجازه قبلي دادگاه براي اجراي اين حکم گفت: اجراي اين حکم بدون اطلاع دادگاه به اين معنا نيست که دادسرا حکم را خودسرانه اجرا کرده است.اين درحالي است كه "محمد دولت‌خواه" وكيل پايه يك دادگستري كه وكالت دو نفر از اين متهمان را بر عهده داشته در گفت‌وگو با ايسنا مدعي شد كه اجراي حکم اين متهمان بر خلاف تصريح آيين‌نامه نحوه‌ي اجراي حکم صورت گرفته است.وي افزود: اين حکم بدون اطلاع وکيل و خانواده اين افراد، در زمان غيرقانوني و غيرمتعارف اجرا شده و در نتيجه برخلاف تصريح آيين نامه نحوه جراي حکم بوده است.وي توضيح داد: بر اساس ماده 7 آيين‌نامه اجراي احکام قصاص، رجم، قتل، صلب، اعدام و شلاق، پس از وصول حکم قطعي و دستور اجراي آن از سوي دادگاه، مرجع قضايي مجري حکم موظف است حداقل 48 ساعت قبل از زمان اجراي حکم مراتب را به وکيل محکوم عليه اطلاع داده و از آن بخواهد جهت انجام وظيفه محوله در محل اجراي حکم حاضر شود.دولت‌خواه هم‌چنين مدعي است: مرجع قضايي هيچ اطلاعي درمورد اجراي حکم اين افراد به وکيل محکوم عليه نداده و خانواده اين افراد نيز هيچ اطلاعي نداشته‌اند.
قتل معاون آموزشی حوزه علمیه اراک
بدون شک این درگیری که منجر به قتل شده است یا مالی یا ناموسی و موضوع مواد مخدر و رشوه گیری و یا رقابت باندی بوده است. زیرا که آخوندهای حکومتی و نوچه های شان به جز اینگونه مسائل و صیغه بازی وزنبارگی مرتبطبه شکم وزیرشکم حرفه و هنر و کار مهم دیگری ندارند.
به گزارش خبرنگار اجتماعي شبكه خبري آتي‌نيوز، معاون آموزشی يكي از حوزه‌هاي علمیه اراک ساعت 8 صبح امروز به محض ورود به حوزه به دست فردي كه هويت وي مشخص شده است به قتل رسید.این اتفاق بر اثر درگیری بین این دو نفر اتفاق افتاده است که بر اثر 8 ضربه چاقو از پشت سر به اين مسئول حوزه، وي پيش از رسيدن اورژانس جان سپرد.هنوز از علت اين اقدام خبري در دست نيست و ماموران ضمن شناسايي فرد ضارب به دنبال يافتن انگيزه وي براي انجام قتل هستند.
دستگیری ساجده کیانوش راد و همسرش و یورش به منزل جوانان اصلاح طلب
این دستگیری بطور عیان ناشی از وحشت 16 آذر دانشجویان معترض و آزادیخواه است. زیرا که کودتا گران وحشت زده برای پیش گیری دست به این اقدام رعب آور و سر کوبگرانه زده اند
تحول سبز: به نظر میرسد جناح اقتدارگرا به جای جبران رویه های غلط خود همچنان بر تکرار اشتباهات خود اصرار می ورزد. گفته می شود در یورش هایی که از امروز ظهر به منزل بعضی از جوانان اصلاح طلب سبز توسط نیروهای امنیتی آورده شده تعدادی بازداشت و تعدادی دیگر به دادسرای اوین فراخوانده شده اند.بنا به گزارش رسیده به تحول سبز، نیروهای امنیتی بعداز ظهر امروز با هجوم به منزل دکتر کیانوش راد عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی و منزل داماد او با تفتیش منزل آنان و همراه بردن وسایل شخصی آنان در حمله به منزل دختر ایشان، او و بهروز شاهرخ نیا همسرش را همراه خود بردند. بر اثراین هجوم بدهنگام همسر دکتر کیانوش راد دچار حمله قلبی و مشکل تنفسی شده به بیمارستان منتقل شد.یادور می شود پیش از این دکتر کیانوش راد رئیس سابق منطقه خوزستان مشارکت و استاد دانشگاه چمران اهواز همراه با همسر و دخترش ساجده در مراسم دعای کمیلی که توسط خانواده یکی از زندانیان سیاسی برگزار شده بود، در یورشی شبانه دستگیر شده بود و همسر و فرزندش پس از یک شب آزاد شدند و خود او ماه ها در انفرادی به سر می برد.ساجده کیانوش راد که تجربه یک بازداشت غیرقانونی در مراسمی مذهبی را دارد این بار همراه همسرش راهی زندان شده است.به نظر می رسد ماه آذر با همه مناسبت های که در آن وجود دارد برای خشونت طلبان کودتاگر بسیار هراس آور است و این گونه اقدامات ناشی از بیم و وحشت آنان از یادآوری جنایات آنان در این مناسبت ها از جمله جنایات و کشتار روز عاشوراست.
هشدار صفار درباره به راه افتادن جنگ داخلی!
http://www.fararu.com/vdcbgfb0.rhb58piuur.html
ادامه ی جنگ قدرت باندهای مافیائی غالب کودتا گر باید خیلی حاد وخطری شده باشد که این چنین پاسدار محمد حسین صفا هرندی که وزیر اخراجی فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد دولت نهم است و اکنون مشاور فرهنگی رئیس گزمکان کودتاگر پاسدار محمد لی جعفری می باشد که پیرامون رقابت ریاست جمهوری 3 سال دیگر که از هم اکنون تبلیغات آن شروع شده پیش بینی جنگ داخلی نموده است .
وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي، تصريح كرد: «عده‌اي که از هم اکنون براي انتخابات رياست جمهوري 3 سال بعد شال و کلاه کرده‌اند، بايد بدانند که نتيجه کليد زدن زودهنگام انتخابات در کشور، راه افتادن جنگ داخلي است
حدادعادل از تصفیه اصولگرایان خبر داد
http://www.fararu.com/vdcamuni.49nui15kk4.html
اعترا ف به این تصیفه ی مدعیان اصول گراین عاشق خدمت و نه شیفتگان قدرت هم مکمل اخطار جنگ داخلی پاسدار محمد حسین صفار هرندی می باشد
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در خصوص ایده غربالگری در جریان اصولگرایی گفت: «اگر کسی اصولگرا نباشد حتما در این غربال تکلیفش روشن می شود، اما اگر کسی حداقل های لازم برای اصولگرایی را داشته باشد از دایره اصولگرایی طرد نخواهد شد و نباید چنین شود».
.