گزیده خبر های 26 آبان - 89
حجت‌الاسلام ابراهيمي در گفت‌وگو با فارس:اجراي طرح چندصدايي با عاملان فتنه 88 بي‌معنا است.خبرگزاري فارس: عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: اجراي طرح چندصدايي با عاملان فتنه 88 و افرادي كه از چارچوب نظام خارج شده‌اند بي‌معنا است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908240580
چگونه رژیم متحجران و خرافه پرستان کودتائی که حتی شرکای سابق خود در قدرت را تحمل نمی کنند . در صورتیکه اینان جزو پیروان اصلی خمینی شیاد بودند که اکنون با اتهام فتنه گر متهم می شوند که حق بر خورداری چند صدائی خمینی شیاد گونه را ندارند. زیرا که تمامیت خواهان و انگلان و مفت خوران هستند که قدرت و ثروت و انباشت آن را بصورت انحصاری در اختیار خود دارند و رقیب را بر نمی تابند و موی دماغ می خواهند . اکنون سئوال است که آیا چنین رژیم ضد بشری می تواند دوستدار مردم عراق و افغانستان و فلسطین و لبنان باشد؟ از سوی دیگر مگر اسناد ویکی لیکس هنوز جای شک و ابهامی باقی گذاشته است که ولی وقیح و پاسداران در عراق مرتب چه جنایاتی شدند که مرتبط به گسترش پشت جبهه و فضای امنیتی پروژه ی هسته ای و دستیابی به سلاج هسته ای می باشد اما غرب هنوز بدنبال سرآب مذاکرات هسته ای می باشد؟
حضور داور چهارم با شلوار لي در كنار زمين؛تيم ملي ايران مقابل خودش پيروز شد.خبرگزاري فارس: ديدار بازيكنان تيم ايران مقابل همديگر به سود تيم سفيد به پايان رسيد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908251257
گل زنی به خود از سوی غضنفرهای نفوذی های پاسداران که بدلیل اقدام اهداف تروریستی صدور محموله های تسلیحاتی قاچاقی با کشتی پاسداران به نیجریه که بدلیل لو رفتن و مصادره شدنش منتهی شد که به جای بر گزاری مسابقه با تیم ملی فوتبال نیجریه تیم غضنفرهای خودی مقابل هم قرار گیرند و بهم گل بزدند و برنده شوند.
نماينده رباط كريم در مجلس:هيئت رئيسه مجلس بر غيبت‌هاي نمايندگان نظارت جدي داشته باشد.خبرگزاري فارس: نماينده مردم رباط كريم در مجلس شوراي اسلامي از اعضاي هيئت رئيسه خانه ملت خواست تا نظارت جدي‌تري نسبت به غيبت و عملكرد نمايندگان داشته باشند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908241531
آنگونه بازار مکاره تبدیل به مکتب خانه ای تق لقی شده ا ست که اکنون برای تنبیه کردن شاگردان چموش و بازگوش این مکتب خانه ی بازار مکاره که چپ و راست زیرآبی می روند و غیبت می کنند. برای رام کردن شان قرار است که در غیاب رئیس مکتب خانه مبصر کن شلاق بر دست حضور و غیاب کن تعیین شده است.
انتقاد از دخالت دولتی ها در راي‌گيري‌ها
خوب با وجود چنین مک خانه ی وابسته به حوزه و پاسداران و بسیج بازار مکارهوحاکم بودن چنین روابط مافیائی مضحکی که نمایندگان دلت نامشروع فعال است و پرسه می زند و کانال بر قرار می کند . مبصر در غیاب رئیس چکار می تولند با کنترل حضور و غیاب کردن انجام دهد؟
تردد و دخالت نمايندگان دولت در راي گيري‌ها موجب شد كه براي چندمين بار نمايندگان مجلس نسبت به اين موضوع كه برخلاف آيين‌نامه است تذكر دهد .ایلنا:‌ تردد و دخالت نمايندگان دولت در راي گيري‌ها موجب شد كه براي چندمين بار نمايندگان مجلس نسبت به اين موضوع كه برخلاف آيين‌نامه است تذكر دهد.در جلسه علني امروز صبح مجلس محمود احمدي بيغش نماينده شازند طي تذكري آيين‌نامه‌اي با استناد به مواد 4 و6 آيين‌نامه داخلي مجلس اظهار داشت:روز گذشته و امروز مشاهده شد كه نمايندگان سازمان‌ها و نهادها درميان صندلي نمايندگان تردد كرده و با آنها رايزني مي‌كنند.به گفته وي اين افراد حتي با همكاران اداره قوانين كه در هيات رئيسه مجلس مستقر شده است رايزني مي‌كنند و در هنگام راي‌گيري‌ها با دست علامت دو و چهار را نشان مي‌دهند.محمد حسن ابوترابي فرد كه رياست جلسه علني را برعهده داشت در پاسخ به اين تذكر گفت: هر يك از همكاران كه متوجه چنين تخلف آيين‌نامه‌اي شد ،به محمد دهقان عضو هيات رئيسه اطلاع دهد كه نسبت به آن تذكر ارائه شود.
تكرار/ساعت 8 صبح فردا؛نماز عيد قربان به امامت آيت الله‌ خاتمي اقامه مي‌شود.خبرگزاري فارس: نماز عيد قربان، فردا به امامت آيت‌الله خاتمي در دانشگاه تهران اقامه خواهد شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908130119
آخوند متحجر خرافات پرست و فرصت طب که بو کش قدرت و بدنبال آن دویدن است . برای همین دست به تبلیغات چاپلوسانه برای صاحباتن قدرت زده است . لذا اکنون آشکارا با آویزان شدن به مجیز گوئی ولی وقیح نه توانسته است جایگزین رفسنجانی در نماز جمعه ی تهران شود ، بلکه همگام با ولی وقیح و آخوند متجر دزد انگلیسی تئوری پراز خشونت و آدم کشی و دروغ گفتن مصلحتی و پاسداران کودتاگران در شرف حذف کامل رفسنجانی از صحن می باشد .
تدابیر شدید برای حفاظت از جان سفیر ایران
http://www.fararu.com/vdci5paq.t1azw2bcct.html
پارده بازی و سیاهکاری دستگاه تبلیغاتی دیپلماسی ترور و جاسوسی و زارت ا مور خارجه رژیم ضد بشری کودتائی که هدف سفید سازی پرونده ی عملکرد مشترک پاسدارن و طالبان در افغلنستان می باشد که گویا چنین همکاری مشترکی وجود ندارد.
دولت پاكستان تدابیر امنیتی برای حفاظت از جان سفیر ایران را در این كشور در پی دریافت تهدید از گروه طالبان تشدید كرده است. مقامات وزارت كشور پاكستان اعلام كردند اقدامات جدی تری برای حفاظت از جان ماشاءالله شاكری سفیر ایران در پاكستان در دستور كار دارند
رییس نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه‌ها"اكثر دانشجویان بدحجاب نمازخوان هستند"
http://www.fararu.com/vdcjotem.uqev8zsffu.html
آنگونه در راستای اهداف پلید پشت پرده ی همچون طرح پولی کردن دانشگاه ها خفقان همراه با سرکوب و سانسور و اخراج و باز داشت و زندان و اعتراف گیری و محکومیت در دانشگاه ها حاکم کرده اند که اکنون نه اعتراف به تک صدائی شده است ، بلکه اعلام وحشت از آتش زیر خاکستر ناشی از سکوت تحمیلی معنی دار دانشجویان شده است.
رییس نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه‌ها، سكوت دانشگاه‌ها را موجب ایجاد تك‌صدایی دانست و تصریح كرد كه این نهاد این موضوع را به انحای مختلف پیگیری كرده است: نظرات بازديدکنندگان: دیگه از هیچکی صدا بلندنمیشه همون پارسال 25ام که دستور حمله به خوابگاهها صادر میکردن، باید فکر سکوت ممتد رو هم میکردن. خیلی ها فکر میکنند فقط حمله به کوی دانشگاه تهران بود، نه عزیزان من، شیراز، اصفهان ، رشت، تبریز و مشهد هم بودند بقیه جاهارو نمیدونم، ولی امسال که بچه های ارشد اومدن، همه ابعاد حمله پارسال داره معلوم میشه. این سکوت حالاحالاها ادامه داره. ببینید چه کردن، که مسئول بسیج اینجا، میگه میخوان همه دانشجوهارو برای اعتراض به قانون دانشجو ی پولی، تحریک کنند!!! ولی نمیتونن !
کشف 2بمب در سنندج. شب گذشته 2 بمب جاسازی شده در یکی از محلات پرتردد سنندج کشف شد.
http://www.fararu.com/vdcb8ab0.rhb8gpiuur.html
معلوم نست که چه خواب شومی برای مردم سنندج از سوی دستگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم ضد بشری دیده شده است . زیرا که اینروز ها خبر های عجیب و غریب ساخته شده از سنندج و برخی شهر های دیگر این استان ساخته و مخابره می شود؟