دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 9 آذر ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " فراتر از عقلانيت "
"اعتراف شده چون اخلاص و بصیرت وجود ندارد . شرایط طوری شده است که دیگر حتی ترفند قرآن ها بر سر نيزه کردن و اهدای جرينگ جرينگ سكه هاي معاويه هاي زمان حاکم بر ایران هم کار ساز نمی تواند باشد"
طلبه پاسدار قلم بر دست یادداشت روز نویس برای اینکه بتواند مأموریت خود را دنبال کند . پسآویزان به گفته ی ولی وقیح در مورد بسیج زائده ی پاسداران کودتاگر شده است تا که از لای آن چماقی بعنوان بصیرت بر گزیند که بتواند زیر چتر آن به خواص یا در حقیقت رفسنجانی حمله کند که چرا با وجود اینکه نام شان با انقلاب گره خورده است و حیثیت و اعتبارشان هم از این نظام کسب شده است . ولی گذشته از هوی و هوس ها و کاستی ها که دارد که اشکال ندارد اما چرا اخلاص و بصیرت ندارد . در دنباله با پیوند زدن رفسنجانی به فتنه که منظور رقیب مغلوب می باشد . این چنین خطاب به خواص فاقد اخلاص و بصیرت و شرایط خطیر کنونی اشاره نموده که بصیرت مقابل فتنه های دشمن طلب می کند و به رفسنجانی پیام داده و از وی سئوال نموده که چرا بصیرت را گم کرده است :
"حقيقت آن است كه امروز «بصيرت» گمشده خيلي هاست، حتي براي خواصي كه نامشان با انقلاب گره خورده و همه حيثيت خود را از نظام و انقلاب دارند. در تاريخ اسلام تنها هوي و هوس ها مايه كاستي ها و انحراف ها نشده است. امروز و در شرايط فتنه و جنگ نرم كه مرزهاي حق و باطل در غبار فتنه گريها گم شده و تشخيص را مشكل كرده علاوه بر عقلانيت و بالاتر از آن به عنصري به نام «بصيرت» نيز نياز است تا بتوان دوست را از دشمن شناخت"
مهمتر اینکه طلبه پاسدار برای اینکه این قلم بر دست خواص یا رفسنجانی و امثالهم را تحقیر و خوار کرده باشد و کودنی و نا آگلاهی وی را به رخش کشیده باشد که چرا تمام عیار خود و اعضای خانواده مقابل ولی وقیح زانو نزده و تسلیم نشده و لبیک نگفته اند . بنابراین وی را با یک نو جوان بسیجی تازه به دوران بلوغ فکری رسیده مقایسه کرده و از وی سئوال نموده است که چگونه این نو جوان بسیجی حق را ازدشمن چنین تشخصیص می دهد. ولی تو ی سوار بر اسب هوی و هوس و حب جاه و مقام این بصیرت را نداری و همچنان مشغول تاخت و تاز می باشی؟ در ادامه بازهم با آویزان به گفته ولی وقیح شدن یا بقول خودش از سخنان وی وام گرفته است . زیرا که این مترسک آلت دست انه ستقلال فکر و اراده ی عمل ندارد ، بلکه مأموری می باشد که وظیفه داردفلش وار و طوطی صفتانه آنچه برایش دیکته کرده اند تکرار نماید . برای همین گریز به کودتای 22 خرداد 88 زده است تا که رقیب مغلوب را در کنار رفسنجانی متهم کند. سپس گیر به شیخ علی تهرانی برادر همسر ولی وقیح د اده است که در رادیو بغداد اینگونه می گفت خمینی شیاد دین ندارد :
"اخلاص و بصيرت لازم و ملزوم يكديگرند. نمي شود سوار بر اسب هوي و هوس و حب جاه و مقام تاخت و از بصيرت دم زد. شايد امروز يك نوجوان بسيجي بپرسد؛ چرا من نوجوان كه تازه به بلوغ فكري و اجتماعي رسيده ام مي توانم حق را بشناسم و مرزهاي دشمن را تشخيص دهم و مقابل آن بايستم، اما برخي كساني كه موي سر و روي خود را در مبارزه و انقلاب و جنگ و مسئوليت هاي عديده حكومتي و اجتماعي سفيد كرده اند، قادر به اين تشخيص نيستند و يا مي فهمند و كاري نمي كنند؟! پاسخ به اين سوال تأمل برانگيز را از فرمايشات رهبرمعظم انقلاب در جمع بسيجيان وام مي گيرم؛ «در حوادث سال گذشته، فتنه گراني براي دست يافتن به قدرت، مصلحت كشور را ناديده گرفتند و به حقانيت روشن يك راه، پشت كردند، به گونه اي كه دشمنان درجه يك ملت از اقدامات آنان به هيجان و شوق آمدند و از آنان حمايت كردند، اما عده اي اين حقايق روشن را نديدند و نمي بينند. البته برخي هم با وجود اينكه اين حقايق را درك و فهم مي كنند اما به علت ظلمت دل و هواهاي نفساني حاضر نيستند به اين فهم خود ترتيب اثر دهند.» همان شيخي كه در بحبوحه مبارزات انقلابي خود، هنگامي كه عوامل سفاك ساواك وي را دوره كرده بودند تا دستگيرش كنند، جلوي همه آنها فرياد مي زد؛ والله العلي العظيم امروز خميني حجت خدا روي زمين براي بشر است، چند سال بعد در بحبوحه جنگ تحميلي صدايش از راديو بغداد به گوش مي رسيد كه؛ والله العلي العظيم خميني-العياذبالله- دين ندارد! بعضي ها نمي دانند و گمراهند و برخي مي فهمند و باز پاي در مسير تباهي و تاريكي گذاشته و مصداق يخرجونهم من النور الي الظلمات مي شوند و اين نيست جز غلبه هوي و شهوت"
در خاتمه اینکه طلبه پاسدار یادداشت روز نویس با خاک پاشیدن بر توی چشمان مردم آگاه که تجربه ی کافی از نقش چماقداری ارگان سرکوبگر بسیج دارند که یک زائده ی پاسداران کودتاگر می باشد . اما وی با شیوه ی تبلیغاتی منار و گنجشک ادعای اخلاص و بصیرت برای نوجوان بسيجي کرده است و گفته كه این اخلاص موجب شده که بسیج را به سوي «نور هدايت» رهنمون نماید. آنچنان که مورد حسادت خمینی شیاد واقع شد و گفت .: «من همواره به خلوص و صفاي بسيجيان غبطه مي خورم و از خداوند مي خواهم در صحراي محشر من را با بسيجيانم محشور گرداند... و افزوده بود در اين دنيا افتخارم اين است كه خود يك بسيجي ام. البته این رمال متملق و چاپلوس قلم بر دست نگفته است که چرا پیروان و جانشین وی فاقد اخلاص و نور هدایت می باشند؟ به خصوص اینکه در ادامه پیرامون اخلاص تشریح کرده است اخلاص ، يعني راه و حركت انسان فقط به سوي «خدا» می باشد. وبا فاکتور گرفتن بی عدالتی و فقر و نا برابری و شکاف عمیق طبقاتی که در جامعه بیداد می کند و تسمه از گرده ی محرومان وتهی دستان کشیده است . ولی ادعا کرده است که آنچنان دررژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی ايران كه چكيده و ثمره قرن ها اسلام خواهي، آزادي طلبي و مبارزه براي حاكميت اسلام ولایت وقیح طالبانی است و طوری دین ابزار قدرت و ثروت و سرکوب و خفقان و سانسور شده که قرار است زمينه ساز و مقدمه حكومت جهاني امام زمان شود . آنگاه بازهم یقه ی رفسنجانی را گرفته و گفته که اين موضوع واقعيت تلخي است كه امروز بعد از گذشت سه دهه از عمر رژیم ضد بشری می گذرد برخي كه خود زماني از مسئولان رده اول نظام بوده اند اما اکنون از دايره ياران رژیم ضد بشری جدا شده و در صف معاندان و دشمنان قرار مي گيرند . زیرا که ريشه در همين نكته عدم اخلاص و بصیرت شان دارد كه خود را از مسير الهي یعنی ارادت به ولی وقیح دور كرده و بر توسن هواهاي نفساني سوار شده اند . همینطور بدون اشاره به پاره و آتش زدن و لگد کوب کردن تصویر خمینی شیاد و جانشین وی در تظاهرات های ضد حکومتی سال گذشته مدعی شده است بر عکس امثال رفسنجانی ها مردم ايران که منظور ساندیس خوران وار گان های سرکوبگر و کودتائی هستند بصيرت خود را در كنار بصيرت امام شیاد يافتند كه در وقت جنگ و شب حمله یکبار مصرفان مین پاک کن میادین جنگی گوي سبقت را از هم مي ربايند . زیرا که می دانند جنگ ویرانگر نعمت الهی است . مهمتر اینکه عليه كفر مي شورند و در هنگامه فتنه نيز سلحشورانه پاي در ميدان دفاع از آرمان هاي امام شیاد و جانشین وی رهبر دجال و شیاد تر از خمینی شیاد گذاشته و تا پاي جان از این رژیم ضد بشری نظام اسلامي خود محافظت مي كنند. بعلاوه ولی وقیح «عمل به موقع» را يكي از خصوصيات بارز بسيجيان دانسته و به آن سفارش مي نمايند. تا در این اهل اخلاص و بصیرت درهمه شرایط آماده ی سرکوب و ضرب و شتم معترضان باید باشند . برای اینکه «عمل» مطلوب و كارساز، زمانی اثرگذار و درخور تحسين می باشد تا که در وقت خود و به موقع صورت پذيرد. برای اینکه اگر بزرگترين و بهترين كارها در وقت خودش انجام نشود نه اینکه دیگر اثر لازم را ندارد بلکه چه بسا اثر معكوس برجای می گذارد. چونکه کار که از کار بگذرد . دیگر فایده ای ندارد. به ویژه اینکه طلبه پاسدار دوران کنونی را مهلكه آخرالزمان ترسیم کرده است که براي عبور از گردنه ها و پرتگاه ها باید به اين سه عنصر يعني اخلاص، بصيرت و عمل به موقع مسلح شد . و نتیجه گرفته که بخاطر همین است دشمن در جنگ نرم اين سه عنصر كارساز را مورد هدف حمله هاي خود قرار داده است که اگر چنانچه هوشياری حفظ نشود و تداوم نداشته باشد . آنگاه موجب می شود که از ستون ولايت وقیح یا خيمه ی شکسته ی رژیم ضدبشری اثری بر جای نماند . طوریکه آن موقع دیگر حتی ترفند قرآن ها بر سر نيزه کردن و اهدای جرينگ جرينگ سكه هاي معاويه هاي زمان حاکم بر ایران هم کار ساز نمی تواند باشد.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890909/2.htm#other201
دروغ نامه ی کیهان سه شنبه 9 آذر ماه سال 1389
فراتر از عقلانيت (يادداشت روز
)