گزیده خبرهای آبان – 24 قسمت -24
یک جوان معترض به رهبر ایران به طرز مشکوکی در بازداشتگاه سپاه جانباخت
جنایت از پس جنایت و مشخص نیست که رژیم ضد بشری چه تعداد ارگان های دارای زندان همراه با دژخیمان شکجکه گر دارد که مشغول اعتراف گیری و آدم کشی اند؟
خبرگزاری هرانا – هفته گذشته یک جوان سی ساله به نام "حمید مدملی" که به اتهام توهین به رهبر ایران در تماس با یک شبکه فارسی زبان توسط اطلاعات سپاه پاسداران بازداشت شده بود به طرز مشکوکی در بازداشتگاه نامعلومی جانباخت.بنابه اطلاع گزارشگران هرانا، حمید مدملی اهل محله سرآسیاب شهرستان مسجد سلیمان چندی پیش به دلیل ارتباط با یک شبکه فارسی زبان ماهواره ای و انتقاد به رهبر ایران و رئیس جمهوری توسط اطلاعات سپاه پاسداران در منزل مسکونی اش در تهران بازداشت شد
درگیری در بند 5 زندان گوهردشت منجر به قتل یک زندانی گردید
اینهم یک شیوه ی دیگر اختراع شده از سوی زندانبانان و دژخیمان در سیاه چال های رژیم ضد بشری که برای سر نیست کردن نگون بختان اسیر و زندانی مدتی است است که دنبال می شود . به خصوص پس از کودتای 22 خرداد 88 اوج گرفته و در همه سیاه چال ها فرا گیر شده است.

بنابه گزارشات رسیده به " فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" در طی یک درگیری خونین در بند 5 زندان گوهردشت کرج زندانی محمد بابا علیان به قتل رسید.صبحگاه روز شنبه 22 آبان ماه حوالی ساعت 03:00 طی یک درگیری خونین زندانی محمد بابا علیان 22 ساله بر اثر اصابت تیزی به 3 نقطه از بدنش دچار خونریزی گردید.همبندیان او در حدود نیم ساعت پشت دربهای بسته سالن بند5 فریاد کمک سر می دادند تا اینکه درب سالن باز شد و او را به بهداری زندان منتقل کردند. هنگام انتقال به بهداری مدتی طولانی از رسیدگی پزشکی و جلوگیری از خونریزی وی اقدامی انجام نشد و همچنین از انتقال او به بیمارستانهای خارج از زندان خوداری کردند تا اینکه در بهداری زندان بدون رسیدگی اولیه پزشکی در مقابل چشمان همبندیانش که او را به بهداری منتقل کرده بودند جان باخت. گفته می شود که درروزهای قبل از این درگیری محمد بابا علیان و هم سلولی او بارها توسط علی محمدی و فرجی به اطلاعات و معاونت زندان احضار شده بودند و آنها را بر علیه یکدیگر تحریک کردند و به هر کدام از آنها بطور جداگانه گفته شده بود در صورت به قتل رساندن دیگری از محکومیت آنها کاسته خواهد شد.علیرغم اینکه این دو فرد هم خرج بودند و رابطۀ دوستانه ای بین آنها وجود داشت ولی تهدیدات و تطمیع علی محمدی معاون زندان و فرجی رئیس اطلاعات زندان باعث بوجود آوردن چنین جنایتی هولناکی شد
بازداشت ومحاکمه سه تن در کردستان
مگر رژیم ضد بشری در بحران غوطه ور شده و در بن بست فرو رفته امکان دارد که با ادامه ی سیاست سرکوب و ضرب و شتم و خفقان و سانسور و زندان و شکنجه و قتل به بقای ننگین خود ادامه دهد؟
آژانس خبری موکریان : بر اساس اخبار دریافتی از شهربوکان طی چند روز گذشته دو شهروند بوکانی توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت شدند. تا لحظه تنظیم خبر از علت بازداشت و اتهام احتمالی سلیم آروم (معلم) و کاوه قلیزاده اهل روستای کلتپه قورمیش از توابع شهر بوکان اطلاعی در دست نیست. همچنین براساس گزارش خبرنگار آژانس خبری موکریان در سقز ، روز 22 آبان ماه بهروز تناسبی شهروند سنندجی در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی سقز به اتهام همکاری با احزاب غیر قانونی محاکمه شد.
فیلم / تجمع موزیکال علیه جمهوری اسلامی در تهران 22 آبان؛ 13 نوامبر
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24365
سئوال است آنان که تلاش می کردند دانشگاه ها را گورستان تبدیل کنند. آیا فکر می کردند که از سوی جوانان و به خصوص دانشجویان این چنین به ریشخند گرفته شده اند؟ حال با صحنه های شادی آفرین و تمسخر آمیز این فیلم چه می گویند یا جواب مقابل واکنش عملکرد خودشان دارند؟
حضور مجدد قاضی مرتضوی در قوه قضائیه!
مگر امکان دارد که چاقو دسته ی خودش را ببرد که می بایست انتظار داشت که کنار گذاشته شدن این قاتل منفور می تواند و اقعیت داشته باشد. به خصوص که اکنون اعلام جنگ با رفسنجانی از طریق آقا زاده مهدی بالا گرفته است که نیاز شدید به دژخیم با تجربه ی همچون سعید مرتضوی می باشد
جهان : با گذشت بیش از یکسال از جنایت کهریزک، دادستان سابق تهران به عنوان متهم در قوه قضائیه حضور می یابد.به گزارش جهان، با گذشت بیش از یکسال از جنایت کهریزک، دادستان سابق تهران به عنوان متهم در قوه قضائیه حضور می یابد.بنابراین گزارش، با آغاز به کار تیم جدید قوه قضائیه امیدها برای برخورد با متخلفان دانه درشت دو چندان شده است.در همین زمینه حجت‌الاسلام احمد شفیعی در گفت‌وگو یی اعلام کرد: پرونده 3 مقام قضایی تعلیق شده در ارتباط با پرونده كهریزك توسط دادسرای كاركنان دولت رسیدگی می‌شود.دادستان انتظامی قضات گفت: بهتر است این موضوع را از دادسرای كاركنان دولت پیگیری كنید، زیرا پرونده قاضی مرتضوی در این دادسرا مطرح است.گفتنی است چندی پیش دادستان سابق تهران به همراه دو قاضی متخلف دیگر در ماجرای پرونده بازداشتگاه کهریزک تعلیق شده بودند.قاضی مرتضوی هم اکنون رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.وی پیش از این نیز به همکاری با جاسبی در ماجرای تخلفات دانشگاه آزاد به ویژه اهمال در ماجرای فروش سوالات کنکور متهم شده بود که با توجه به مسئولیت قضایی وی در آن زمان هیچگاه به این موضوعات رسیدگی نشد!
رئیس اداره سیاسی سپاه خواستار محاکمه فرزند رفسنجانی شد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24368
اکنون لو داده شده است که پشت پرونده ی حذف رفسنجانی از طریق دراز کردن آقا زاده مهدی رفسنجانی پیگیری می شود.
سرنشينان كشتي آزادي غزه در خبرگزاري فارس.خبرگزاري فارس: 3 تن از سرنشينان كشتي آزادي غزه با حضور در خبرگزاري فارس ابعاد مختلف حمله وحشيانه سربازان صهيونيستي به كشتي مرمره را تشريح كردند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908241085
اعتراف آشکار در پشت صحنه برای بهره بر داری سیاسی و راه اندازی بحران و جنگی دیگر در خاور میانه که چون طرح با شکست مواجه شد . اکنون چون در عراق هم ولی وقیح و پاسداران با شکست مواجه شدند . برای منحرف کردن اذهان عمومی و دخالت گری در امور داخلی فلسطین این شودنبال و اجرا شده است.
مدير اجرايي كميته‌ "عدالت و دادخواهي " عراق در گفت‌وگو با فارس:قانون "بعثي‌زدايي " لغو‌شدني نيست.خبرگزاري فارس: مدير اجرايي كميته‌ عدالت و دادخواهي اعلام كرد كار اين كميته‌ حذف كساني از صحنه‌ سياسي است كه‌ روزگاري در كشتار و قتل عام اين ملت نقش داشتند و اخبار منتشره‌ درباره‌ لغو آن كذب است.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908240748
اینهم یک مورد آشکار دخالت گری در امور داخلی عراق از طریق مهره های نفوذی و کار شکن در توافقات شکننده ی میان فراکسیون های عراقی در ترکیب دولت جدید تشکیل انجام گرفته که از سوی پاسداران دنبال می شود. تا که مهر تأئیده بر اسناد منتشر شده ی ویکی لیکس باشد.