دروغ نامه ی کیهان دو شنبه 1 آذر ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان "كميت انقلاب لنگ مي ماند اگر ... "
"تلاش مذبوحانه می شودتا زیر چتر بسیج و فرهنگ و اقتصاد بسیجی دولتی فضای سرکوب و خفقان و سانسور دوران جنگ ایران و عراق در کشور تحمیل و حاکم شود تا اگر چنانچه هر گونه صدای اعتراضی پیرامون رشد نرخ تورم و افزایش قیمت های ناشی از پیآمدهای اجرای طرح هدفمندی نقدی یارانه های دولتی از گلوی محرومان و تهی دستان بیرون آمد از طریق بسیجیان در حال آماده باش با تهاجم و ضرب وشتم در گلوی شان خاموش شود"
مگر بسیج کنونی به جز اینکه ارگان سازمان یافته چماقداران حزب الله اوایل است که خمینی شیاد از وحشت ارتش موازی آن سپاه پاسداران را به وجود آورد ?. سپس مقابل آن کمیته را علم کرد و برابر پاسداران نهاد . آنگاه مقابل کمیته ضد مردمی، بسیجیان چماق داران وارد صحنه شدند تا امکان هیچگونه طرح کودتائی وجود نداشته باشند . البته پس از شروع جنگ خانمان بر اندازانه ی ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق بسیج عهدار مسئولیت اعزام دانش آموزان به جبهه های جنگ ایران و عراق در مدارس شد تا که با کلید های پلاستیکی ساخت چین تایوان بر دور گردان شان اینان بطور گله ای اعزام به جبهه های جنگ شوند . تا که از طریق اجرای نقش مأموریت مین پاک کنی میادین جنگ راهی بهشت شوند تا که با اینگونه هیزم جنگ شدن وتنور جنگ را گرم کردن بسیجیان موجب ادامه ی 8 سال جنگ شوند تا عاقبت به جای شعار راه قدس از کربلا می گذرد منتهی به سر کشی جام زهر ناشی از شکست جنگ از سوی خمینی شیاد شود . بالاخره نتیجه ی نهائی به موهبت جنگ بودن ختم شود. در صورتی که طبق اعتراف رفسنجانی در نماز جمعه ی تهران این جنگ در بخش اقتصادی مبلغ 1000 میلیارد دلار خسارت بهمراه داشت . البته این جنگ ضد ملی و ضد میهنی سبب ادامه ی بقای رژیم ضد بشری شد . برای همین بود که 8 سال ادامه داده شد . همچنین اینکه موهبت الهی نامیده شد . بنابراین بهمین دلیل است که از آن زمان آتش بس سایه ی فضای جنگی از آسمان ایران محو نشده است و آنقدر مانور و همایش و نمایش و رز مایش و آزمایشات نظامی بر گزار شد تا مقدمه ی حضور پاسداران و زائده اش بسیج در صحنه پررنگ شد تا بقول پاسدار محمد باقر ذوالقدر با پیگیری سیاست پیچیده چند لایه و حرکت چراغ خاموش طرح کودتای خزنده در 4 تیر 84 طراحی شود . سپس برای طرد و حذف رقیب و یک دست کردن حکومت و قبضه ی قدرت پاسداران و بسیجیان که از سوی مترسک ولی وقیح هم حمایت شد. ادامه ی کودتا در 22خرداد 88 پیش برده شد.. زیرا که اکنون بسیج بعنوان اهرم چماق و تهدید برای مقابله با شورش و اعتراضات ناشی از اجرای هدفمندی نقدی یارانه های دولتی نیاز مبرم به این ارگان سر کوبگر می باشد. لذا طلبه پاسدار قلم زن یادداشت روز نویس که در خدمت کودتا گران حاکم می باشد. چون می داند بیش از دوران جنگ به زائده ی پاسداران بسیج نیازمی باشد . برای همین از یک بار مصرفان دوران جنگ ایران و عراق چنین تملق و چاپلوسی و تعریف و تمجید و تحلیل کرده است:
"هفته بسيج يادآور دلاور مردي مردان بزرگي است كه زرين ترين صفحات تاريخ ايران را رقم زده اند. نيروي عظيمي كه با دم مسيحايي حضرت روح الله(ره) از ميان امت اسلامي برخاست و برپايه مردم نهادترين پديده بعد از انقلاب، آنچنان در عرصه مبارزه، جهاد و شهادت پاي در ميدان دفاع از نظام و كشور گذاشت كه حيرت همه جهانيان را برانگيخت. بسيجيان، جوانان و پيران جوانمردي هستند كه روزگاري در روزهاي سخت و پرمخاطره دفاع مقدس كه دشمن با تكيه بر دنياي استكبار موجوديت و حيثيت ايران را نشانه گرفته و روز و شب بر آن مي تاخت، جانانه ايستادند و جنگيدند و سلحشورانه پيروز ميدان شدند و امروز نيز در صف مقدم دفاع از آرمانهاي انقلاب و ولايت قرار داشته و در مسير پيشرفت و سازندگي ايران اسلامي گام هاي بسيار موثري برمي دارند"
طلبه پاسدار یادداشت روز نویس برای اینکه بیشتر ثابت کند که چرا در این مقطع حساس کنونی نیاز شدید به ار گان بسیج سر کوبگر می باشد. مجبور شده است تا که دست به خود کشی بزند و با بیان گزارشی از وضعیت اوضاع و احوال حاکم اقتصادی و بازرگانی و روابط جاری حاکم در ادارات دولتی که ارائه داده اعتراف آشکار به حاصل بیش از 31 سال رهبران و دولت مردان رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی کند که چگونه بطور عریان فساد از رأس تا ذیل رژیم ضد بشری وجود دارد که آن را ترسیم نموده است تا که تبلیغ برای فرهنگ بسیجی بعنوان راه نجات کرده باشد . غافل از آنکه این اعتراف موجب شد ه تا که وی این چنین بطور در بست زیرآب رژیم ضد بشری را زده باشد :
"يكي از آفات جدي عرصه هاي اجتماعي و اقتصادي ما، نگاه كاسب مآبانه و دنيازده آدمهاست. وقتي وارد مغازه اي مي شوي و نهايتاً در قبال اجحاف فروشنده و صرف هزينه هاي گزاف، متاع قابل و مناسبي نصيبت نمي شود. وقتي به اداره اي مي روي و دست آخر، كارت راه نمي افتد. وقتي ساعتها و روزها پشت در اتاق رئيس فلان اداره معطل مي ماني و باز هم كارت راه نمي افتد. وقتي كه «كلنگ»ها مرتب به زمين زده مي شوند و اعتبارات جاري مي شود و تو مي بيني كه جلوي چشمانت پولها هزينه شده، اما آجر روي آجر نمي آيد! وقتي مسئولي پيدا مي شود كه صد برابر آنچه عمل مي كند، حرف مي زند و قول هاي پياپي مي دهد و تو آخر مي بيني كه از اين همه حرف، آبي گرم نمي شود و ... همه به خاطر آن است كه آن كاسب، حبيب خدا نيست و چرب و شيرين دنيا چشم و دلش را كور و پر كرده و آن كارمند اداره اعتقادي به ارايه خدمت بي منت به نيت جلب رضايت الهي ندارد. آن آقاي رئيس به مسئوليتش به عنوان فرصتي براي خدمت به خلق نگاه نمي كند و به جاي كار، دائماً دندان خود را براي پست هاي بالاتر تيز مي كند. آن آقاي مسئول هم رفع نيازهاي مردم و خدمت به آنان را از پنجره گشايش رحمت الهي نمي بيند و اساساً باب تعهد و مسئوليت را تعطيل كرده است.مسئولان ما بايد بپذيرند كه حلقه مفقوده عرصه مديريت و اداره كشور، همين فرهنگ بسيجي است. هفته بسيج بايد براي مسئولان كشور و حتي فرماندهان بسيجي ما در حد يك «بهانه» باشد و الّا بايد هر هفته و هر روز ما روز و هفته بسيج باشد كه كشورمان به سامان برسد.بياييم اعتراف كنيم كه دشمن اين موضوع را بهتر از خود ما فهميده كه نجات كشور و انقلاب و نظام در دست چه كساني است! چرا كه هر از گاهي با هر بهانه اي كه بتواند به آن متمسك شود، شديدترين حملات را عليه بسيج انجام مي دهد. ماجراي فتنه 88 و حمله عليه بسيجيان و دفاع مردانه و جانانه آنان در حفظ حريم ولايت و انقلاب كه يادتان هست؟ رهبر معظم انقلاب بارها بر اين ضرورت تاكيد فرموده اند كه «اگر بسيج در دوران پس از جنگ نبود و اگر امروز هم نباشد، كميت اين انقلاب و اين نظام و همه حركت هاي سازنده اين كشور، لنگ است.»بايد كاري كرد كه نور انديشه و تفكر بسيجي بر دل يك يك مردم بتابد"
در خاتمه اینکه رژیم ضد بشری نامشروع آن زمان که خمینی شیاد در قید حیات بود که ماهیت رژیم ضدبشری همچون شرایط کنونی بی اعتباری وضد مردم بودنش عریان نشده بود . برای حذف مخالفان و منتقدان و دگر اندیشان از صحنه نیاز به بحران آفرینی وجنگ افروزی داشت تا که بتواند به بقای حاکمیت منحوس و ننگین خودش ادامه دهد . بنابراین جنگ ایران و عراق را تا سرکشی جام زهر شکست برای 8 سالادامه داد و موجب بهدر دادن جان میلیون ها انسان های بی گناه ایرانی و عراقی در جنگ خانمان براندازانه ی ایران و عراق شد که یک سند غیر قابل انکار جنایت علیه ی بشریت می باشد که روزی می بایست مسببان این جنگ ضد ملی و ضد میهنی در داد گاه های صالحه ی بین المللی محاکمه و مجازات شوند . اما اکنون جانشین منفور و نامشروع خمینی شیاد با پاسداران کودتاگر که در بن بست قرار گرفته و در بحران های داخلی و خارجی غوطه ور می باشند و هیچگونه مشروعیتی ندارند . به خصوص که در منطقه و جهان هم منزوی می باشند . لذا تلاش مذبوحانه می کنند تا زیر چتر بسیج و فرهنگ و اقتصاد بسیجی دولتی که تداعی کننده ی ادعای مضحک پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد که قبل از بر گزاری نمایش خیمه شب بازی تقلبات- انتصابات - انتخابات 22 خرداد 88 در جمع بسیجیان مدعی شد که می خواهد فرهنگ و اقتصاد بسیجی را به آمریکا و غرب صادر کند تا که موجب حل معضل تورم و مشکل بحران مالی و اقتصادی شان شود. هدف این است تا که فضای سرکوب و خفقان و سانسور دوران جنگ ایران و عراق در کشور تحمیل و حاکم شود تا اگر چنانچه هر گونه صدای اعتراضی پیرامون رشد نرخ تورم و افزایش قیمت های ناشی از پیآمدهای اجرای طرح هدفمندی نقدی یارانه های دولتی از گلوی محرومان و تهی دستان بیرون آمد از طریق بسیجیان در حال آماده باش با تهاجم و ضرب وشتم در گلوی شان خاموش شود. زیرا که ولی وقیح نا مشروع و پاسداران کودتا گر به آخر خط رسیده می دانند که فقط اهرم افزایش سرکوب همه جانبه برای بقای حکومت ننگین شان مانده است.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890901/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان دو شنبه 1 آذر ماه سال 1389
كميت انقلاب لنگ مي ماند اگر ... (يادداشت روز
)