گزیده خبر های 28 آبان 89– قسمت – 2
لاريجاني نشست كميته سوم سازمان ملل را به جلسه محاكمه غرب تبديل كرد.خبرگزاري فارس: دبير ستاد حقوق بشر ايران نشست راي گيري كميته سوم مجمع سازمان ملل براي پيش نويس يك قطعنامه ضد ايراني را به جلسه محاكمه كشورهاي غربي در مسئله حقوق بشر تبديل كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908280151
مهره ی منفور انگلیسی محمد جواد لاریجانی که با اخوی فاضل دارای پرونده ی رانت و زمین خواری و اختلاس گری کلان می باشد . همینطور مدافع سنگسار هم می باشد . مسخره تر اینکه دبیر ستاد حقوق بشر رژیم ضدبشری می باشد که رکوردار محکومیت جهانی حقوق بشر می باشد . اکنون با پرروئی تمام و با فراموش کردن پرونده ی ننگین محکومیت مسمتر جهانی حقوق بشر در ایران یقه ی سازمان قربانی مجاهدین خلق را گرفته است تا شاید توجیه جنایات مستمر نقض حقوق بشر رژیم قرون وسطائی کودتائی در بیش از 31 سال گذشته شود . از سوی دیگر وقیحانه با انکارکردن کشتن ایرانی تبعه ی کانادا خانم زهرا کااظمی که هنوز پرونده اش گشوده است . همینطور رژیم قاتل و آدمکش آخوند ها و پاسداران سابقه در بند کردن دو ایرانی تبعه ی کانادا در ایران هم دارند . اما اکنون این بچه آخوند پالان سائیده محمد جواد لاریجانی مدافع بومیان کانادا شده است و فرافکنانه کانادا به متهم به نقض حقوق بشر بومیان کانا دا کرده است . . همچنین در شرایطی که ایران رتبه دار فرار مغز مغزها درجهان می باشد. اما ادعای راندمان تحصیلات بالا در ایران کرده است . اصلاً آیا این به توهین به حقوق و کمیته سم مجمع عکمومی سازمان ملل نمی باشد که چنین نماینده رژیم ضد بشر کودتائی و مدافع را به عضویت خود پذیرفته است و به وی تریبون داده شده است تا دفاع از رژیم قاتلان و آدم کشاان و سنگسار نماید؟.
لاريجاني در حالي كه با اظهارات مستدل و افشاگرانه خود سكوتي معني دار را بر جلسه حكمفرما كرده بود اين سوال جدي را مطرح كردكه به راستي ايران چه جنايتي مرتكب شده كه اينگونه موستوجب دشمني و كينه توزي كشورهاي غربي و از جمله آمريكاست؟ جرم ما اين است كه كپي دموكراسي آمريكا نيستيم. ما نمي‌خواهيم مانند دموكراسي كشورهاي غربي بشويم. دبير ستاد حقوق بشر ايران گفت: ناراحت كننده ترين قسمت آن، اين حقيقت است كه آمريكا و اعضاي نام آور اتحاديه اروپا اصلي ترين حاميان گروهك‌هاي تروريستي مخوف و خطرناك مانند منافقين( مجاهدين خلق), پژاك و دارو دسته ريگي هستند كه همه نوع كمكي از آمريكا فرانسه و المان دريافت مي‌كنند. مشاور امور بين الملل رييس قوه قضاييه اظهار داشت: رهبران اين گروهك‌هاي تروريستي كه مسوول كشتار صدها زن و مرد وكودك ايراني هستند پيوسته با اعضاي مجالس آمريكا، آلمان و فرانسه در ارتباط هستند و مهمتر از همه اينكه دولت هاي اين كشورهاي اروپايي چگونه بشردوستاني هستند كه به آنها پناه مي دهند و از آنها حمايت و پذيرايي مي كنند. وي افزود: اين دستاوردها در كمتر از سه دهه ما را به يكي از بزرگترين دموكراسي هاي منطقه تبديل كرده است. كشور ما هم اينك مانند خود كانادا توانايي غني سازي سوخت براي رآكتور را پيدا كرده، ما يكي از كشورهايي شده‌ايم كه توانايي راهيابي به فضا و قرار دادن ماهواره در مدار را به دست آورده است. اين انقلاب ايران را به كشور شماره يك در بحث سلول هاي بنيادي و شبيه سازي تبديل كرده است. دبير ستاد حقوق بشر ايران در ادامه تشريح دستاوردهاي نظام جمهوري اسلامي ايران گفت : اين انقلاب براي زنان ما تحصيلات عاليه به همراه آورده است به گونه اي كه هم اينك بيش از 65 درصد از دانشجويان و دانشگاهيان ما را زنان تشكيل مي دهند. همين دموكراسي بود كه سبب شد بي سوادي از كشورمان ريشه كن شود. حال سوال اين است كه ما چه جنايتي مرتكب شده ايم؟ جرم ما اين است كه كپي دموكراسي امريكا نيستيم. ما نمي خواهيم مانند دموكراسي كشورهاي غربي بشويم.
صدور یک قطعنامه دیگر علیه ایران
http://www.fararu.com/vdcbsab0.rhb80piuur.html
خوش رقصی و آدرس غلط دادن محمد جواد لازیجانی در مجمع سوم عموی سازمان ملل نتیجه ی معکوس برجای گذاشته است . برای اینکه به جای سمپاتی برای رژیم ضد بشری کسب کردن موجب شد که علیه ای این رژیم جنایتکار رأی دهند . مسخره تر اینکه محمد جواد لاریجانی نا خواسته دست به خود زنی زده چونکه اعتراف است که آمریکای نقض کننده ی حقوق بشر موفق شده است که بیش از رژیم ضد بشری نفوذ داشته باشد آنگونه توانسته است رأی حکومیت نقض حقوق بشر علیه ی رژیم ضدبشری گرد آوری کند.
فشارهای آمریکا و متحدانش بر سازمان ملل بار دیگر موجب شد تا جهانیان شاهد آن باشند که برای نادیده گرفته شدن حقایق در یک گوشه از جهان، کشور دیگری به دروغ متهم به نقض حقوق بشر شود.کمیته سوم سازمان ملل متحد روز پنجشنبه با تصویب قطعنامه ای از نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی ابراز نگرانی کرد.بر اساس گزارش خبرگزاری رویترز، این قطعنامه در کمیته حقوق بشر سازمان ملل متحد با حمایت آمریکا، اتحادیه اروپا و کانادا مطرح شد که با ۸۰ رای موافق، در برابر ۴۴ رای مخالف و ۵۷ رای ممتنع تصویب شد. محمد جواد لاریجانی" دبیر ستاد حقوق بشر اسلامی و مشاور رئیس قوه قضائیه در کمیته سوم حقوق بشر، آمریکا را عامل اصلی حمایت از این قطعنامه دانست. محمد جواد لاریجانی از چند روز پیش به مقر سازمان ملل متحد در نیویورک سفر کرده است.این قطعنامه در حالی به تصویب می رسد که کمتر از یک ماه قبل شورای بازبینی حقوق بشر در نشست سالیانه خود از وضعیت حقوق بشر در آمریکا ابراز نارضایتی کرده بود.
مخالفت 101 کشور با قطعنامه ضد ایرانی
http://www.fardanews.com/fa/news/126038
از کی تا حال رأی ممتنع معادل رأی مخالف می باشد؟ اگر اینگونه است پس باید عدد 101 که بزرگتر از عدد80 می باشد. پس قطعنامه ی محکومیت نقض حقوق بشر رژیم ضدبشری در مجمع سوم سازمان ملل نمی بایست که تصویب می شد؟
101
کشور جهان با قطعنامه ضد ایرانی مجمع عمومی سازمان ملل موافقت نکردند. واحد مرکزی خبر: از181 کشور حاضر در این جلسه ، 44 کشور مخالف صریح این قطعنامه و 57 کشور مخالفت خود را با رای ممتنع اعلام کردند.
عکس: عکسهای امروز آسوشيتد پرس از ايران تحت عنوان "رندگی روزانه"دهکده برقان در 30 کيلومتری تهران
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24566
اینهم وضعی زندگی روستای اطراف تهران بزرگ پایتخت کشور که به سبک دوران قرون وسطا یا ارباب و رعیتی می باشد . در صورتیکه رهبران و مسئولان رژیم ضد بشری خود را قدرتمند و امن و آزادترین کشور جهان می دانند
درگیری سردار عراقی با یکی از سرداران معترض سپاه + فیلم
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24573
وقتی آدم کشان کودتاگر به هم کیشان و هم لباسان خودشان رحم نمی کنند . آنگونه که هم فرزند یک پاسدار با بیش از 28 ن نیم سال سابقه با چاقو می کشند . سپس وی را تهدید می کنند که باید رضایت دهد . مهمتراینکه در حضور نماینده ی ولی وقیح و سایر پاسداران به وی حمله می شوند . آیا می توان انتظار از این آدم کشان حرفه ای داشت که دل شان به حال ملت محروم ایران و عراق و افغانستان و فلسطین و لبنان به سوزد؟
دادگاه ابراهیم یزدی ١۶ آذر ماه، همزمان با روز دانشجو
سناریوی کپی بردار شده شکست و ناکام و فراموش شده دو ربوده شدگان آمریکائی که قرار بود در 14 آبان از سوی دژخیم صلواتی برگزار می شد و باوجود اینکه تاریخ اعلام هم شد . البته هدف 13 آبان بود تا در حاشیه برود . ولی این بیداد گاه نمایشی بر گزار نشد . اکنون مشابه چنین سناریوئی برای زهر چشم گرفتن از دانشجویان برای دبیر کل نهضت آزادی ابراهیم یزدی نمایشی تدارک دیده شده است.
جرس: با گذشت بیش از چهل روز از بازداشت مجدد دکتر ابراهیم یزدی، و در حالیکه وی کماکان در بند امنیتی زندان اوین به سر می برد، دادگاه انقلاب تهران با ارسال احضاریه ای، تاریخ دادگاه را روز ۱۶ آذرماه اعلام کرد.به گزارش منابع خبری جرس، شعبه ١۵ دادگاه انقلای تهران (قاضی صلواتی)، با تكميل پرونده دكتر يزدى که اکنون در زندان به سر مى‌برد، امروز برگه احضاريه‌اى به آدرس منزل وی فرستاده است تا اعلام کند دادگاه دبیرکل نهضت آزادی ایران، در روز ۱۶ آذرماه برگزار خواهد شد. دکتر ابراهیم یزدی، وزیر امور خارجه دولت موقت که در حال حاضر کهنسالترین زندان سیاسی در ایران می باشد، اکنون در بند ٢۰٩ اوین نگهداری می شود.وی نهم مهر ماه امسال در جریان اقامه نماز جمعی از فعالان ملی- مذهبی در شهر اصفهان، به همراه جمعی دیگر از اعضای نهضت آزادی دستگیر شد، که اگرچه دیگر اعضای بازداشتی بعد از هفته ها آزاد شدند، اما وی با وجود بیماری، به زندان اوین منتقل شد.این دومین بازداشت دبیرکل نهضت آزادی پس از انتخابات ریاست جمهوری بود. وی بعد از عاشورای سال گذشته نیز به زندان افتاد و علی رغم کهولت سن و بیماری حادش، به او اجازه درمان و بستری شدن در بیمارستان داده نشد.
سه عضو سنديکای کارگران شرکت نيشکر هفت تپه به شش ماه زندان محکوم شدند
آخوندهای فاسد و آلوده با آقاز اده های شان همچون محمد تقی مصباح انگلیسی و حائری و مکارم شیرازی با با دریافت امتیاز واردات شکر با ارز دولتی و فروش آن با قیمت آزاد زدن پول های باد آورده ی کلان بر جیب زده اند که نه موجب ورشکست شدن کشت صنعت نیشکر هفت تپه ی خوزستان شد اند ، بلکه این چنین پرونده سازی و محکومیت برای کارگران معترض این کار خانه می کنند؟
به گزارش رادیو فردا، گزارش ها از ايران حاکيست که سه عضو سنديکای کارگران شرکت نيشکر هفت تپه روز چهارشنبه از سوی دادگاه تجديدنظراهواز به شش ماه زندان محکوم شدند.اتهام اين سه کارگر که بهروز نيکوفرد، عليرضا سعيدی و بهروز ملازاده نام دارند، توهين به رهبری بوده است.همچنين رضا رخشان، رئيس هيئت مديره سنديکای کارگران شرکت نيشکر هفت تپه، پس از نوشتن مقاله ای به خاطر دومين سالگرد راه اندازی اين تشکل کارگری تحت فشارهای امنيتی و قضايی قرار گرفته است.بر اساس اين گزارش ها، دادگاه تجديد نظر اهواز به آقای رخشان گفته است که در حکم تبرئه وی در پرونده رهبران سنديکای کارگران شرکت نيشکر هفت تپه تجديد نظر خواهد شد و او بايد در انتظار صدور حکم دو سال زندان باشد.
پساب نیشکر خوزستان صدای عراقی ها را هم درآورد / احضار کنسول ایران در بصره
حاکمان رژیم ضد بشری مسئله این نیست که فقط خیانت نسبت به کار گران کار خانه صنعت نیشکر خوز ستان مرتکب می شوند ، بلکه ضایعات و فاضلاب این کار خانه را وارد رود خانه های کرخه و کارون می کنند که هم موجب آلودگی آن می شوند آنچنان که صدای اعتراضی مقامات عراقی در استان بصره هم بلنده است . یعنی اینهم مورد دیگر مشابه خمپاره باران کردستان عراق می باشد که چنین با حمایت کردن از نوری مالکی اشک تمساح ریزی دلسوزیهم نسبت به مردم عراق می کنند
عصر ایران : روانه شدن پساب های آلوده صنایع نیشکر خوزستان باعث اعتراض مقامات عراقی و احضار کنسول ایران در بصره شد.به گزارش عصر ایران به نقل از رادیو سوا، محسن عبدالحی مشاور استاندار بصره در زمینه کشاورزی نسبت به افزایش ورود پساب های صنایع نیشکر خوزستان به عراق از جمله مناطق زید و شلمچه هشدار داد.عبدالحی اظهار داشت: این پساب ها باعث ایجاد لکه هایی به طول 50 کیلومتر و عرض سه کیلومتر از منطقه شلمچه تا هور هویزه شده است که جهت گیری این لکه به سمت مناطق شمال شرقی بصره است. این لکه و آب های آلوده در منطقه از طریق خورهای (فرو رفتگی آب دریا یا رودخانه در خشکی) وارد مناطق مختلف می شوند.وی افزود: اما تهدید آن جاست که این آب الوده در منطقه "السویب" از طریق کانال های آب موجود در بصره ممکن است وارد رودخانه شط العرب و اروند شود.این در حالی است که پیش از این مقامات زیست محیطی و فعالان محیط زیست در ایران نیز بارها نسبت به ورود پساب های آلوده و شور صنایع نیشکر خوزستان به رودخانه ها و تالاب های این استان از جمله رودهای کارون، جراحی و اروند و تالاب های شادگان اعتراض کرده بودند اما این انتقادات تاکنون با نتیجه ای همراه نشده اند.صنایع بزرگ نیشکر هفت تپه از مهمترین صنایع آلوده کننده تالاب شادگان و رودخانه های کارون و اروند به شمار می ود.پساب های صنایع نیشکر خوزستان شامل نمک و دیگر مواد خطرناک شیمیایی و سمی از جمله نیترات است.معاون استاندار بصره با اشاره به مواد خطرناک موجود در پساب های نیشکر خوزستان، درباره ریختن این مواد به رودخانه های شط العرب و اروند هشدار داد و گفت: ایران به صورت آگاهانه و به عمد کانالی را برای هدایت پساب های نیشکر خوزستان به سمت عراق اقدام کرده است.وی پیش از این گفته بود که مقامات بصره به وزارت خارجه عراق جزئیات این مسئله را اطلاع داده و از آنها خواسته اند تا وزارت خارجه ایران را خطاب قرار داده تا ورود پساب های نیشکر خوزستان به عراق را متوقف کنند.استاندار بصره همچنین از کنسول ایران در این شهر خواست تا اعتراض وی را به مقامات تهران اطلاع دهد و آنها را از آسیب های گسترده و تاثیرات منفی این پساب های بر محیط زیست عراق که می تواند منجر به ایجاد سیل پساب نیز شود، آگاه کند.مشاور استاندار بصره ادامه داد: هم اکنون می توان اقدامات موقتی را برای مقابله با ورود پساب های شور و آلوده از سمت ایران اتخاذ کرد اما با فرارسیدن فصل زمستان و بارش باران های شدید قطعا نیازمند کمک دولت مرکزی عراق برای راه حل های دائمی خواهیم شد.براساس اخبار منتشر شده در رسانه های عراق، از حدود 25 روز پیش، پساب های شور و آلوده صنایع نیشکر خوزستان وارد خاک عراق شده است.