گزیده خبر های 29 آبان – 89 قست - 2
براي تصدي پست وزارت خارجه؛اختلاف بين فهرست العراقيه و كردها بالا گرفت .خبرگزاري فارس: در حاليكه كردهاي عراق همچنان براي تصدي پست وزارت خارجه اصرار دارند، يكي از رهبران فهرست العراقيه تاكيد دارد كه وزير خارجه كابينه آتي عراق بايد يك شخصيت عربي باشد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908290508
اینگونه خبر از سوی گزارشگر دروغ پرداز خبر گزاری پاسداران فارس سرمایه گذاری و مانور تبلیغاتی و تلاش برای ایجاد اختلاف میان العراقیه با فراکسیون کرد های عراق است تا اوضاع به نفع نوری مالکی تمام شود.
مدير كل مطبوعات داخلي وزارت ارشاد اعلام كرد .دستور رئيس جمهور براي پرداخت "هديه " به 9200 نفر از خبرنگاران .خبرگزاري فارس: مدير كل مطبوعات داخلي معاونت مطبوعاتي وزارت ارشاد از دستور نهايي ويژه رئيس جمهور براي پرداخت هديه 400 هزار توماني به 9200 نفر از خبرنگاران سراسر كشور خبر داد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908291100
اینهم یک تاکتیک تلاش برای خریدن خبر نگاران بدلیل نیاز مالی است تا خبر نگاران دست از انتقاد از دولت نامشروع و فاسد بر دارند . البته این تر فند زیر چتر هدیه دنبال شده است .
انفجار در افغانستان 40 كشته و مجروح بر جاي گذاشت.خبرگزاري فارس: معاون والي "لغمان " از 2 انفجار پي در پي در شهر "مهترلام " مركز اين ولايت خبر داد كه بر اثر آن حدود 40 تن كشته و زخمي شده اند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908290784
این انفجارات که کپی انفجارات عراق است می تواند اقدام مشترک پاسداران و طالبان یا با القاعده باشد که به انتقام کشی از محکومیت نقض مستمر حقوق بشر در کمیته سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد رژیم ضد بشری و منحرف کردن اذهان عمومی مرتبط باشد. به خصوص اینکه هیچ جریانی هم مسئولیت این انفجارات را نپذیرفته و مشخص نشده است که کار کدام جریانبوده است؟
سردار نقدي در مراسم تجديد بيعت بسيجيان با آرمان‌هاي امام(ره):بسيجيان مرزنشين مي‌توانند نظاميان آمريكا را با تابوت به شهرهايشان بفرستند.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به تهديدات نظامي دشمنان عليه ايران گفت: همين بسيجيان مرزنشين براي اينكه همه ارتش آمريكا را با تابوت به شهرهايشان بفرستند، كافي است
این پاسدار بسیجی عراقی آنقدر کودن است و عقب ماندگگی ذهنی دارد و پرت است که نمی داند اگر جنگی شروع شود نه زمینی که هوائی و فضائی و موشکی خواهد بود که تابو ت سازان باید برای پاسداران و حامیان شان سفارش تابو دهند.
جواد لاریجانی: ندا آقاسلطان را مأمور MI6کشت
http://www.fararu.com/vdcb5ab0.rhb89piuur.html
محمد جواد لاریجانی برای اینکه ثابت کند مهره انگلیسی نمی باشد. اینگونه با رد گم کردن آدرس غلط داده است . مسخره تر اینکه چرا همان زمان که این جنایت اتفاق افتاد که بسیجی قاتل هم در صحنه از سوی مرم دستگیر و کارت هویت وی نیز گرفته شد. این مهره ی قاتل ام 16 انگلیس از سوی این آقازاده دزد انگلیسی معرفی نشد؟
بازداشت یک وکیل مرتبط با مهدی هاشمی
وقتی وکیل متهم قبل از حضور متهم دستگیر شده است . مشخص است که چه توطئه ای برای رفسنجانی از پیگیری پرونده ی آقازاده از سوی ولی وقیح و پاسداران کودتا گران طراحی شده است؟
سایت مشرق نیوز نوشت: یکی از وکلای با سابقه که ماموریت یافته بود از محتوای پرونده مهدی هاشمی اخباری را جمع آوری و به خارج کشور منتقل کند، دستگیر شد. این وکیل ضمن برقراری ارتباط با برخی قضات و وکلا ،درصدد جمع آوری اسناد و مدارک پرونده مهدی هاشمی برآمده بود که توسط نیروهای امنیتی شناسایی و دستگیر شد. وکیل دستگیر شده در سال های اخیر وکالت پرونده های مهم مفاسد مالی و همچنین برخی چهره های اصلاح طلب همچون شهردار اسبق تهران را برعهده داشته است. وی در جریان وکالت چند پرونده به دلیل رانت خواری و سو استفاده از موقعیت شغلی به زندان نیز افتاده است. این وکیل با وجود محکومیت های متعدد هنوز پرونده وکالت دارد.
عکس / واژگونی یک وانت در اتوبان تهران – تبريز
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24633
این چگونه جاده ی اتوبان میان دو کلان شهر کشور است که با واژگون شدن یک وانت بار پرتقال نه اینکه جاده مسدود می شود و صف طویل کاروان ترافیک به جود آمده است ، بلکه رد و نشانی از پلیس ر اه و حمل وانت و گشودن هم در کار نیست . برای همین ادعای پوشالی می شود که ایران مقتدرو امن و آزاد ترین کشور جهان است که یک طنز بی بدیل می باشد . تازه وقتی وضعیت جاده اتوبان چنین باشد حال داشته جاده های غیر اتوبان چگونه خرت و خر و فاجعه انگیزمی باشند؟
تبريز - ساعاتي پيش در فاصله پنج کيلومتري اتوبان تهران - تبريز، يک دستگاه وانت مزدا بدليل سرعت زياد و بي دقتي که محصول نارنگي را حمل مي کرد، واژگون شد که اين عامل باعث ترافيک سنگيني در اين مسير گرديد