اگر امثال نوباوه یک مأمور مزدور طوطی صفت وکیل الدوله ی بازار مکاره نمی باشد. پس چر ا نامی از مجرمان و قاتلان دیگر نبرده است و خواهان شناسائی و معرفی و بازداشت و محاکمه شان نشده است ؟
کدامیک از آقا زاده های آخوندهای حکومتی و شرکای شان دزد و غارتگر وجود دارد که اینان همچون مهدی رفسنجانی مجرم نمی باشند که اکنون گفته شده که مهدی هاشمی نه متهم که مجرم است ؟ عباس پالیزدار در جمع بسیج دانشجوئی در دانشگاه بو علی سینا همدان اسامی چه دزدان و غارتگران دانه درشت و مفسدان اقتصادی را نام برد که همگی شان هم حامی و نماینده ولی وقیح هستند؟ چرا با وجود اینکه پرونده ی فساد اینان با اسامی آقازاده های شان از سوی عباس پلیز دار اعلام و فاش شد ، اما به جای پیگیری پرونده غارتگران از سوی قاتل منفور سعید مرتضوی خودش بازداشت و زندانی شد؟ همچنین مگر فراموش شده است که چگونه محسن آقازاده علی فلاح وزیر قاتل وزارت بد نام اطلاعات در دوران رفسنجانی در روز روشن توی خیابان تهران با کلت کمری خودش یک مأمور جوان وظیفه ی نیروی انتظامی و شلیک گلوله اش کشت که حتی بازداشت موقت هم نشد. نقش مجتبی خامنه ای چیست؟ چه مبلغ در حساب بانکی وی در لندن مسدود شد؟ چه نقشی وی در کنار طلبه ها طائب و ذوالنور در کودتای 22 خرداد 88 داشت؟ چگونه طرح تعرض و تهاجم و هتاکی با اراذل اوباش را طراحی نمود که موقع سخنرانی سید حسن خمینی در 14 خرداد اجرا کردند؟ همچنین چرا گفته نشده است که چگونه وی نقش تهاجم ازاذل واوباشان ساز ماندهی شده به بیت یوسف صانعی و دفتر منتظری در قم را بر نامه ریزی کرد که در راستای هموار کردن سفر سفارشی و تشریفاتی پدرش ولی وقیح به قم بود؟ و بسیار موارد مشابه دیگری که سایر آقازاد ای دیگر همچون آقازاده های شیخ طبسی و شیخ محمد شیخ یزدی و محمد تقی مصباح یزدی و مقتدائی و دری نجف آبادی وناطق نوری که پرونده های فساد مختومه شده بدستور ولی وقیح دارند . یا اینکه مگر باند مافیائی مؤتلفه ی عسگر اولادی کم غارتگری و جنایت کرده اند ؟ طوری که عسگر اوللادی سال گذشته مراسم جشن عروسی میلیاردی برای آقازاده هایش در هتل مجللی در تهران بر گزار نمود . آقا زاده های پاسدار گماشته احمدی نژاد چکار می کنند ؟ یا آقازاده و رحیم مشائی اکنون مشغول چه اقدام و لیفو کردن هائی می باشد؟ یا اخوی های لاریجانی های دزد و غارتگر دارای چه نوع پرونده ی فساد و رانت و زمین خواری هستند؟ چرا پرونده جلال الدین فارسی قاتل دنبال نشده است ؟ یا اینکه چرا پرونده ی حسین فدائی و پاسدار سر داران شکنجه گر و قاتل در بازداشتگاه کهر یزک دنبال نشد؟ یا اینکه چرا پرونده ی اختلاس 30 میلیارد تومانی پاسدار گماشته احمدی نژاد در دوران شهر دار تهران بودنش بسته شد؟ یا برای چه پرونده ی میلیارد ها تومانی محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور مسکوت گذاشته شده است؟ آری کدام آخوند حکومتی و شرکای دزد و غارتگر با پاسداران کودتا گر در کنار آقازاده های شان هستند که اختلاس و غارتگری و تقلب نکرده و یا مرتکب جرم و جنایت و خیانت نشده اند ؟ چرا فقط گیر به آقازادهمهدی رفسنجانی داده شده است؟ همچنین چرا هر گز سخنی از قاتلان کشته شدگان صد ها نفر از تظاهرات کنندگان خیابانی و بازداشت شدگان تظاهرات های ضد حکومتی 88 همچون ندا و سهراب ها و ... خواهر زاده ی موسوی گفته نمی شود که این قاتلان 88 کیستند ؟ اگر امثال نوباوه یک مأمور مزدور طوطی صفت وکیل الدوله ی بازار مکاره نمی باشد. پس چر ا نامی از مجرمان و قاتلان دیگر نبرده است و خواهان شناسائی و معرفی و بازداشت و محاکمه شان نشده است ؟
خبر 23 آبان - 89
نوباوه در گفت‌وگو با فارس:مهدي هاشمي "مجرم " است.خبرگزاري فارس: عضو فراكسيون انقلاب اسلامي مجلس با بيان اينكه مهدي هاشمي مجرم است؛ نه متهم، تاكيد كرد: مهدي هاشمي به محض ورود به كشور بايد به دليل بي‌ اعتنايي به احضاريه دادگاه بازداشت و محاكمه شود
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908191555