گزیده خبر های 9 آذر – 89 قسمت - 2
درخواست نمايندگان عراقي براي اخراج گروهك منافقين.خبرگزاري فارس: شماري از سياستمداران و نمايندگان عراقي وجود پايگاه اشرف وابسته به گروهك تروريستي منافقين در خاك عراق را با قانون اساسي اين كشور مغاير دانستند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909091299
شیوه ی فرار به جلو و وحشت از واکنش و بازتاب اعتراضی جهانی پیرامون اسناد منتشره از سوی ویکی لیکس به خصوص موضع گیری اتحادیه ی اروپا در دفاع از مجاهدین اشرف اکنون رسانه خبر پراکنی عربی رژیم ضد بشری را به واکنش اعتراضی از حضور مجاهدین در کمپ اشرف کشانیده است که چرا بطور سیستماتیک افشاگری علیه ی سیاست صدورتروریسم و ارتجاع و بحران حاکمان تهران به عراق و منطقه می کنند.برای همین نقل قول از نماینده ی پار لمان عراق مبنی براخراج مجاهدین از اشرف کرده است تا که هم وحشت از مجاهدین اشرف به نمایش گذشته شود . هم اثبات مداخله گری در امورداخلی و صحت اسناد منتشره ویکی لیکس ثابت گردد .
به گزارش فارس به نقل از شبكه خبري العالم،‌ شخصيت‌هاي عراقي اعلام كردند كه وجود پايگاه اشرف در خاك عراق با كشور ايران حساسيت ايجاد مي‌كند و پارلمان عراق اين مسئله را براي اتخاذ تصميم، مطرح خواهد كرد
مشروح تجمع امروز دانشگاه اميركبير؛اعلام انزجار دانشگاهيان دانشگاه اميركبير از ترور اساتيد كشور.خبرگزاري فارس: تجمع امروز دانشگاهيان اميركبير در محكوميت ترور اساتيد دانشگاه شهيد بهشتي با حضور دانشجويان، اساتيد و كاركنان اين دانشگاه برگزار شد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909091213
گنه کرد در بلخ آهنگری ، به شوشتر زدند گردن مسگری . استاد دانشگاه بهشتی ترور شده است. ولی چماقداران بسیجی در دانشگاه امیر کبیر تجمع کرده اند تا اینگونه قدرت نمائی مقابل دانشجویان معترض کرده باشند .البته این اقدام نمود وحشت 16 آذر و حرکت اعتراضی دانشجویان می باشد .
به مناسبت عيد غديرخم؛50 نفر از محكومان حوادث پس از انتخابات آزاد شدند.خبرگزاري فارس: 50 نفر از محكومان حوادث پس از انتخابات كه با ايجاد آشوب و بلوا در خيابان‌ها دست به اغتشاش زده بودند، به مناسبت عيد غدير خم آزاد شدند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909090951
این ترفند هم مرتبط به شگرد خبر قبلی می باشد . زیرا که تاکتیک لورفته ی بر گردن روش هویج و چماق باز جویان زندان می باشد که مد شده است قبل از بر گزاری تظاهرات در یک روز تاریخی برای ایجاد اختلاف و ترس و خفقان از سوی دژخیمان زندان و دستگاه قضائی آلوده و ولی وقیح دست به چنین اقدام تبلیغاتی زده می شود.
در هشتادمين سفر استاني هيئت دولت و رئيس جمهور امروز وارد مازندران مي شوندhttp://www.kayhannews.ir/890909/2.htm#other205
حاصل این سفرهای ماراتونی چند ین ساله ی پاسدار گماشته احمدی نژاد و هیئت همراه جز وعده های دروغ دادن و رأی خریدن و رئیس جمهور قلابی شدن و هزیته های بس هنگفت خرج این سفرها کردن چه دستآورد دیگری به نفع مردم و کشور داشته است؟
ساري- خبرنگار كيهان:در هشتادمين سفر استاني، هيئت دولت و رئيس جمهور امروز وارد مازندران مي شوند.همزمان با آغاز دور سوم سفرهاي استاني هيئت دولت به مازندران، 18 عضو كابينه از روز سه شنبه 9 آذر با سفر به شهرهاي مختلف استان، ضمن پيگيري مصوبات دور اول و دوم سفرهاي استاني از نزديك در جريان روند برنامه هاي دولت در استان قرار خواهند گرفت.در همين زمينه استاندار مازندران در آستانه سفر سوم هيئت دولت به استان در نشستي با اصحاب رسانه وضعيت مصوبات سفرهاي گذشته دولت و برنامه هاي رئيس جمهور در سفر سوم را تشريح كرد.
در نشست خبري با خبرنگاران احمدي نژاد :دولت هاي غربي و رژيم صهيونيستي در ترور 2 استاد ايراني دست دارندhttp://www.kayhannews.ir/890909/2.htm#other202
چگونه است که سیا و موساد به سراغ مهره های درشت که فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل با ید نا بود گردد نمی روند . مهمتر اینکه چرا شیوه ترور بهمان سبکی است که پاسداران با القاعده و طالبان در عراق و افغانستان دنبال استفاده کرده و تجربه شده است؟
رئيس جمهور بر نقش دولت هاي غربي و رژيم صهيونيستي در ترور 2 استاد ايراني تاكيد كرد و از مسئولان امنيتي خواست تا هرچه سريعتر عوامل آن را شناسايي و معرفي كنند.به گزارش خبرنگار كيهان محمود احمدي نژاد عصر دوشنبه در نشست خبري خود با نمايندگان رسانه هاي گروهي داخلي و خارجي درباره حوادث تروريستي ديروز تاكيد كرد: دولت هاي غربي و رژيم صهيونيستي در ترور 2 استاد دانشگاه كشورمان دست دارند و از مسئولان امنيتي مي خواهم هرچه سريعتر عوامل را شناسايي و معرفي كنند.
كارخانه ماشين سازي مالزي با كمك ايران تأسيس مي شود
http://www.kayhannews.ir/890909/3.HTM#other320
در عوض هرروز تعداد بیشتری کار خانه در ایران تعطیل و ورشکسته می شوند و کار گران بیشتری بکار می گردند. برای سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن و باج دادن به دلیل تلاش برای برون رفت از انزوای منطقه ای و جهانی و خارج کردنسرمایه های بغارت رفته حامیان کودتاگرن غارتگر حکم و دولت نامشروع می باشد.
تبريز- خبرنگار كيهان:با استفاده از دانش فني ماشين سازي تبريز، شركت ماشين سازي مالزي، راه اندازي مي شود.اين خبر در جريان امضاي توافق نامه اي كه يكشنبه بين مقامات ماشين سازي تبريز و هيئت اعزامي از مالزي به تأييد طرفين رسيد، اعلام شد.«حمدي عبدشكور» رئيس دانشكده مهندسي دانشكده «يو.ام» مالزي كه در اين هيئت حضور داشت، با تأييد همكاري هاي ايران و مالزي، از خودكفايي ماشين سازي تبريز در شرايط تحريم، ابراز شگفتي كرد و در عين حال گفت: تحريم هاي عليه ايران، اين كشور را به خودكفايي و اقتدار رسانيده است و مالزي مايل به توسعه مناسبات با ايران است.به دنبال امضاي اين توافق نامه، فناوري توليد ماشين سازي تبريز به مالزي انتقال مي يابد و نيروي انساني، زمين و كارگاه از سوي آن كشور در اختيار ايران قرار مي گيرد.مقامات ماشين سازي تبريز، مالزي را بازار خوبي براي محصولات و دانش ايراني در آسياي جنوب شرقي مي دانند.مديران چندين شركت فعال بين المللي، در هيئت اعزامي مالزي حضور داشتند
معاون اول قوه قضائيه: جنس حادثه تروريستي اخير اسرائيلي- آمريكايي استhttp://www.kayhannews.ir/890909/14.HTM#other1405
همینکه این مجرم جنایت علیه ی بشریت که چنگال و دندان خونین این جنایتکار در قتل عام زنداتنیان سیاسی در سال 67 آلوده است که می بایست همچون سایر همکاران جنایتکارش به جرم جنایت علیه ی بشریت در داد گاه های بین المللی محاکمه و مجزات شود . ولی اکنون دجالانه این چنین وارونه کرده و آدرس غلط داده است . تا که بیشتر ثابت شود که این ترور ها کار خودی های کودتاگر می باشد زیرا که برای عبور از بحران ها و منحرف کردن اذهان عمومی نیاز به اینگونه طراحی سنار یو سازی های جنایتکارانه ضروری می باشد.
معاون اول قوه قضائيه گفت: جنس حوادث تروريستي روز دوشنبه در شهر تهران حاكي از آن است كه اسرائيل و آمريكا پشت اين ماجرا بوده است. به گزارش فارس، سيدابراهيم رئيسي عصر ديروز در جمع خبرنگاران با اعلام اين مطلب گفت: به محض وقوع حادثه مسئولان دادسراي عمومي و انقلاب تهران پرونده اي تشكيل داده اند و دستورات لازم را در راستاي انجام تحقيقات به ضابطين ارائه دادند.
گزارش اختصاصي كيهان:ترور 2 دانشمند هسته اي ايران تازه ترين جنايت اتاق عمليات مشترك سيا ، موساد و MI6 http://www.kayhannews.ir/890909/14.HTM#other1404
اکنون مشابه ادعاهای قبلی را سربازجو حسین شریعتمداری دنبال کرده است . البته برای انتقام از برخی از گرفتن گریختگان به لندن دولت فخیمه و متهم نمودن رقیب مغلوب به دست داشتن در این ترور ها ، مجبور شده است که در بدست داشتن ام 16 دولت فخیمه ی ارباب هم اشاره ای هم داشته باشد تا که با این ترفند پرونده ی آدم کشان حرفه ای در خدمت کودتا گران پاسدار و ولی وقیح تبرئه شوند.
سرويس سياسي-كارشناسان اطلاعاتي ترور دو دانشمند هسته اي در تهران را كه منجر به شهادت يكي از آنها شد، پروژه اي مي دانند كه در اتاق عمليات مشترك 3 سرويس اطلاعاتي متخاصم يعني سيا، موساد و MI6 طراحي و به طور جمعي اجرا شده است.بنابر برخي گزارش هاي دريافتي كيهان اين 3 سرويس اطلاعاتي حدود دو سال است كه يك اتاق عمليات مشترك عليه ايران تاسيس كرده اند كه در آن امكانات و اطلاعات خود را براي انجام عمليات خرابكارانه در داخل ايران به اشتراك مي گذارند.اين اتاق چند ماه قبل از حوادث سال 88 و ناآرامي هاي پس از انتخابات تاسيس شد و نقش موثري در طراحي و تغذيه اين آشوب ها ايفا كرد.
پدر 78 ساله، مادر 59 ساله زوج شهركردي بعد از 39 سال تولد فرزندشان را جشن مي گيرندhttp://www.kayhannews.ir/890909/15.htm#other1511
عجیب است که توضیح داده نشده است که چگونه این خانم نازا در 59 سالگی حامله و دارای فرزند شده است . به خصوص اینکه سخنی از گزارش یا اتفاق معجزه هم نشده است؟! نکند جزو برآورده شدن آرزوی افزایش جمعیت از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشد. مهمتر اینکه سر نوشت این نوزاد یا بقول معروف زنگوله ی پای تابوت با پدر و مادر سالخورده چه می شود؟
پدر 78 ساله و مادر 59 ساله احساس جواني و طراوت مي كنند زيرا بعد از 39 سال انتظار خداوند فرزندي به آنها عطا كرده است.به گزارش جهان، همه اهالي روستاي كاج شهركرد رجعلي و گلچهره را مي شناسند زيرا اين پدر و مادر سالخورده 11 ماه پيش بعد از سال ها انتظار بالاخره صاحب فرزند شدند.با آنكه گلچهره مشكل نازايي داشت اما اين ماجرا باعث نشد تا آنها از تلاش براي داشتن فرزندي دست بردارند. به همين دليل زوج سالخورده اصفهان، شيراز، يزد، تهران و شهرهاي ديگر كشورمان را زير پا گذاشتند تا با پزشك هاي مختلف مشاوره كنند. چندين سال از اينكه رجبعلي و گلچهره ازدواج كرده بودند مي گذشت اما آنها هنوز راه حلي براي درمان مشكلاتشان پيدا نكرده بودند تا اينكه آنها بعد از 39 سال انتظار به آرزوي خود رسيدند. اين روزها آنها در حال آماده شدن براي جشن تولد يك سالگي فرزندشان هستند.در حال حاضر 11 ماه از به دنيا آمدن محمدحسين مي گذرد. به گفته مادر و پدرش او الان چهار تا دندان در فك بالا و 3 دندان در فك پائينش دارد و مي تواند كلمات نامفهومي را ادا كند. گلچهره هم با وجود اينكه بسختي مي نشيند و بلند مي شود اما از زماني كه پسرش به دنيا آمده انگار نيروي تازه اي گرفته و هر بار با اشتياق بيشتري به بچه رسيدگي مي كند.
بیست و هفت كشته و مجروح بر اثر واژگوني اتوبوس در مسيرمشهد –گرگان
اینهم وضعیت امنیت در جاده های کشوری که ادعای امن ترین کشور جهان دارد. ولی رکوردار بی رقیب و همتای مرگ ومیر جاده ها در جهان می باشد. زیرا که جاده های مرگ آفرین رقابت با عزرائیل دارند.
بجنورد - خبرنگار كيهان:واژگوني اتوبوس حامل كاروان زيارتي در مسير بازگشت از مشهد به مقصد گرگان، 27 نفر كشته و مجروح برجاي گذاشت.در اين حادثه كه روز يك شنبه بعد از شهر شيروان و در 40 كيلومتري شهر بجنورد اتفاق افتاد، 5 نفر از سرنشينان اتوبوس كه همگي خانم بودند كشته و 22 نفر از آنان نيز مجروح شدند كه به مراكز درماني شهر شيروان منتقل شدند.نيروهاي پليس راهور و هلال احمر شهرستان شيروان اولين گروههايي بودند كه بلافاصله در زمان كمتر از ده دقيقه بعد از حادثه در محل حاضر و كار امدادرساني را انجام دادند
.