گزیده خبر های 29 آبان - 89
هفت سال دیگر تورم تک رقمی می‌شود؟!
http://www.fararu.com/vdcauyni.49n6a15kk4.html
چگونه شد که پس از معجزه گری یا موش و گربه بازی پاسدار گماشته احمدی نژاد و بهمنی رئیس بانک مرکز که قول داده و تأکید کردند که قرار است در شهریور سال جاری نرخ تورم به 7% برسد. ولی اکنون عدد 7 به جای تک نرخی شدن تورم تبدیل به سال شده است تا که با وعده ی سر خرمنی دادن نرخ تورم تا 7 سال دیگر قرار است تورم تک رقمی شود؟ برای همین پیوسته تأکید می شود رژیم دجالان و رمالان مدام دروغ می گویند قول می هند و وارونه عمل می کنند.
فرارو- رییس کل بانک مرکزی باز هم درباره تورم سخن گفت و این‌بار وعده جدیدی داد. وی در حالی که وعده پیشین خود یعنی تورم 7درصدی تا مهر ماه را فراموش کرده بود گفت که پیش بینی می‌شود بعد از اجرای کامل هدفمندی یارانه ها در مدت زمان بین یکسال تا 18 ماه مجددا نرخ تورم یک رقمی می‌شود. البته رییس کل نگفت که هدفمندی چه وقت کاملا اجرایی می‌شود.
انتقاد آیت‌الله خزعلی از ضرغامی و لاریجانی
http://www.fararu.com/vdcjvxem.uqevozsffu.html
آخوند فسیل و متحجر چون آقازاده مهدی خزعلی در زندان است که با وجود اختلاف فکری که با پدرش دارد. ولی پدرش مجبور شده است تاکه از رهبر لوطی جماران ولی وقیح و گماشته عنترش پاسدار گماشته احمدی نژادمجیز گوئی کند و انتقادی هم به دو پاسدارعلی لاریجانی ضرغامی داشته باشد تا شاید زمینه ی آزادی آقازاده را فراهم نماید.
خزعلي در بخش ديگري از سخنان خود به مسائل جاري روز از جمله بازتاب‌هاي سفر رئيس جمهور به لبنان و نيويورك پرداخت و اظهار داشت: «سفر رئيس جمهور محترم به لبنان و نيويورك عزت آفرين بود. من بدون تعارف مي‌گويم كه به رئيس جمهور علاقه دارم. برخي دلسوزان مطالبي مي‌گويند كه بايد به آنها توجه كرد.آقاي لاريجاني مردم به شما بدبين مي‌شوند .وي خطاب به رئيس مجلس هشتم گفت: «آقاي لاريجاني طرح نظارت بر مجلس مهم است و اين طرح را قبول كنيد؛ اگر شما اين كار را نكنيد مردم به شما بدبين خواهند شد.»سخنران پيش از خطبه نمازجمعه اين هفته از صدا و سيما نيز به خاطر برخي ناهنجاري‌هاي اجتماعي انتقاد كرد و در پاسخ به اين مغالطه كه "اگر در صدا و سيما از پخش برنامه‌هايي كه سلامت اجتماعي و ديني ندارند خودداري كند مردم سراغ ماهواره‌ها مي‌روند" گفت: «كساني كه طرفدار ماهواره هستند ماهواره را نگاه مي‌كنند و كاري به تلويزيون ندارند. مقام معظم رهبري چندين مرتبه به مسئولان صدا و سيما تذكر داده‌اند و بايد آنها به اين تذكرات توجه كنند.»آقاي ضرغامي امانت‌دار باشيد .خزعلي خطاب به ضرغامي گفت: «صداسيما دست شما امانت است، امانتدار باشيد؛ شما با اين كار خود مؤمنين را دلسرد مي‌كنيد.» تفكر منشور برادري با براندازان غلط است .عضو مجلس خبرگان رهبري در بخش پاياني سخنان خود به فتنه88 و اقدام برخي افراد براي براندازي نظام اشاره كرد و گفت كه منشور برادري با براندازان امكانپذير نيست و اين تفكر غلط است.
عکس / آتش سوزی در جنگل های گلستان
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24621
اگر دست عومل رژیم ضد بشری همچون آقازاده های غارتگر منابع طبیعی و جنگل ویران کن در کار نیست که از سوی عباس پالیزدار در دانشگاه همدان اسامی شان فاش شد . ولی به جای پیگیری مفسدان خد افشاگر ازداشت و متهم و زندانی شد، و اگر امثال اینان بطور عمد دست به اینگونه اقدامات نمی زنند چه دلیل دارد که در پایان ماه دوم پائیز که هوا سرد است جنگل سوزی رخ دهد؟
گرگان - خبرگزاری مهر: عملیات اطفای حریق دو نقطه از جنگل های گلستان پس از گذشت حدود سه روز همچنان ادامه دارد و نیروهای امدادی همچنان مشغول پاکسازی بقایای حریق هستند.
توقیف بیش از یک صد کیلو گرم هروئین در یک محموله ارسالی از جمهوری اسلامی در نیجریه
اکنون ثابت شده است که سپاه پاسداران فقط نقش در صدور تسلیحات و اعزام تروریست به برون مرز منحصر به عراق افغانستان و لبنان و فلسطین و مصر و یمن جنوبی و نیجریه نمی باشد ، بلکه شامل ترانزیت مواد مخدر به اروپا و سایر کشور ها هم می شود. برای اینکه مواد مخدر فراوان 24 ساعته از طریق اسکله های غیر مجاز آبی پاسداران در سواحل جنوب کشور وارد ایران می شود. همچنین پاسداران و نیروی انتظامی بخشی دیگر از محموله های مواد مخدر از طریق مرز زمینی از افغانستان وارد می کند . سپس بخشی از این مواد مخدر در سراسر کشور و حتی درون زندان ها توزیع می شود و بقیه محموله های مازاد مواد مخدر را از طریق هوائی و زمینی و آبی به اروپا و آسیا و آفریقا صادر می کنند . برای همین است که اکنون شاهد می باشیم که پس از کشف ارسال تسلیحات نظامی قاچاق که از طریق کشتی به ساحل نیجریه ارسال شده بود . اکنون نیز 130 کیلو گرم هروئین خالص نیز در این کشور کشف و 3 متهم در این مرد بازداشت شده اند که نشان از نقش گسترده و مخرب و خطر ناک پاسداران در زمینه ی اقدامات تروریستی و مواد مخدر می باشد.
رادیو فرانسه : مقامات گمرک "نیجریه" درلاگوس اعلام داشتند که مامورین این کشور یک محموله بزرگ هروئین شامل یک صدو سی کیلو گرم هروئین با غلظت بالا را که از جمهوری اسلامی ایران حمل شده بود کشف و ضبط کرده ند. به گفته یک مقام مسئول گمرک در لاگوس، این مقدار هروئین خالص با کشتی به نام (مونته نگرو. ام.و) ازایران حمل شده بود که توسط گاردهای مرزی این کشور شناسائی شده و توقیف گردید. به گفته این مقام مسئول، درحال حاضرحدود ده بسته هروئین هریک به وزن یازده کیلوو دویست گرم و چندین بسته کوچکتر هریک به وزن یک کیلوو دویست گرم از جاسازی ها به دست آمده است. گمرک نیجریه همزمان با این گزارش ها با انتشاربیانیه ای در لاگوس اعلام داشت که این یک صدو سی کیلو گرم هروئین خالص در کانتی نرهای کالای تجاری از جمهوری اسلامی ایران راهی مناطق آب های نیجریه گردیده است. دولت ایران هنوز به این گزارش واکنشی نشان نداده است.
دولت هند به اظهارات آیت اله خامنه ای ، در رابطه با کشمیر اعتراض کرد
مگر رژیم ضد بشری می تواند حتی یک روز به بقای ننگین خودش ادامه دهد اگر چنانچه بطور جدی از سیاست صدور ترورسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی سایر کشور ها با شدت تمام حمایت و پشتیبانی نکند؟
به گزارش رادیو فردا، دولت هند با احضار کاردار جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو به اظهارات اخیر آیت الله خامنه ای در رابطه با کشمیر اعتراض کرده و ناخشنودی عمیق خود را از این موضوع به اطلاع مقامات ایرانی رسانده است. آیت الله خامنه ای دربخشی از پیام خود خطاب به حجاج گفته بود :" همدردي و همراهي با ملت‌هاي افغانستان، پاكستان ، عراق و كشمير و پاسداري از اتحاد مسلمانان وظايف بزرگي است كه متوجه خواص امت است." دولت هند این اظهارات آقای خامنه ای درباره منطقه کشمیر را بزیر سئوال بردن تمامیت ارضی این کشور خوانده است. دولت هند روز گذشته در رای گیری کمیته حقوق بشر مجمع عمومی سازمان ملل درباره نقض حقوق بشر در ایران به قطعنامه پیشنهادی رای ممتنع داد. پیش از این هند به قطعنامه های مشابه که علیه ایران صادر شده بودند رای منفی میداد
جهت اطلاع
تضاد و دشمنی با عربستان فقط به عراق و لبنان و مسائل سیاسی در لبنان و خاورمیانه منتهی نمی شود ، بلکه اکنون عربستان زیر سئوال برده شده است که چراسهممیه به شیعیان ضد حزب الله لبنان برای حج بیش از سهمیه حزب الله لبنان و نبیه بری داده است که جزو حامیان رژیم ضد بشری می باشند.
سفارت عربستان در لبنان با استفاده ابزاري از رواديدهاي حج براي شيعيان اين كشور تلاش مي‌كند برخي چهره‌هاي شيعه وابسته را تقويت كند. به گزارش آتي نيوز، منابع مطبوعاتي لبنان فاش كردند سفارت عربستان امسال حدود 2 هزار سهميه حج براي عقاب صقر، ازنمايندگان شيعه ضد حزب الله و وابسته به سعد حريري در مجلس لبنان و باسم السبع از دستياران شيعه حريري و مخالف شديد حزب الله، صادر كرد. اين درحالي است كه سفارت عربستان تعداد محدودي سهميه براي نبيه بري رئيس مجلس موافقت كرد و سهميه هر نماينده شيعه مجلس لبنان از 4 تا 6 رواديد فراتر نرفت.