دروغ نامه ی کیهان شنبه 29 آبان ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " سحر با معجزه پهلو نزند "
"اعتراف به نقش کلیدی پاسداران در راه اندازی جنگ 33 روزه ی حزب الله و 22 روزه حماس با اسرائیل برای شکست طرح مشترک خاور میانه جدید آمریکا و اسرائیل و جا یگزین کردن نفوذ و حضور رژیم ضد بشری و اسلام ولایت وقیح در خاورمیانه این شکست بوده است "
معلوم نیست که طبق ادعای قلم بر دست یادداشت روز نویس چگونه است که کشور های پر مدعای غربی به خصوص آمریکا در دو قرن گذشته به ویژه در چند دهه ی اخیر اینان در حال اسلام زدائی بوده اند که 32 سال پیش در پاکستان کودتای نظامی و جمهوری اسلامی اعلام شد . سپس یک سال بعد الگوی مشابه در کشور همسایه ایران اینگونه جمهوری اسلامی پاکستان تکرار شد تا سیستم سکولار سقوط کرده شاه اسلامی شود . آنگاه جریاناتی همچون طلبان و القاعده و حزب الله لبنان به وجود آمدند و تقویت شدند . متقابلاً غرب همگام با حاکمان تهران بطور مشترک کمک و دسیسه کردند تا که امپراتوری سابق شوروی سقوط کند و در افغانستان جای حکومت وابسته به روس ها را طالبان و القاعده در اختیار خود بگیرند تا بقول رفسنجانی با همکاری حاکمان تهران زمینه ی اشغال نظامی اش هموار گردد . در عراق همین سناریو مشابه افغانستان تکرار شد . یعنی با اشغال نظامی این کشور حکومت سکولار صدام حسین سرنگون شد و حکومت متمایل به رژیم فاشیستی مذهبی حاکم بر ایران جانشین آن شد . مهمتر اینکه در بیش از 31 سال گذشته حاکمان تهران با کمک غرب و بویژه آمریکا موفق شده اند نیروهای مخالف خواهان حکومت دمکراتیک و سکولار در ایران را قلع و قمع نمایند . آنگونه که ابتدا با اشغال سفارت آمریکا در تهران در 13 آبان 58 زیر چتر مبارزه با آمریکا سرکوب نیروهای سیاسی مخالف شروع شد . در ادامه ی اشغال نظامی عراق قرارگاه های نظامی اپوزیسیون اصلی رژیم ضد بشری در عراق بمباران هوائی شد ، سپس خلع سلاح شدند . آنگاه نام این سازمان چندین سال است که از سوی آمریکا بر توی لیست گروه و سازمان های تروریستی نهاده شده است . البته در الجزایر هم از طریق اسلام گرایان جنگ داخلی بر پا شد . همچنین در ترکیه هم جای حکومت سکولار را اسلام گرایان گرفته اند که متمایل به رژیم ضد بشری و غرب و آمریکا هستند. همچنین قلم بر دست بدون توجه به انتقاد اخیر مقامات هندی که به انتقادات کشور های عربی و رهبران ساف در فلسطین افزوده شده است که چرا ولی وقیح در سخنان اخیر خودش در دفاع از کردن مبارزه مسلمانان کشمیر خواهان حمایت از اینان شده اند که آشکارامداخله گری در امور داخلی هند است . اما قلم بر دست یادداشت روز نویس و مأمور سر سپرده و مبلغ و پیشمرگه ی ولی وقیح نا مشروع با نادیده گرفتن ورشکستگی اقتصادی و بحران افزایش کسر بودجه و سایر بحران های دیگر رژیم ضد بشری از جمله بحران عدم مشروعیت و منزوی بودن منطقه ای و جهانی اش به سخنان استراتژیک وی آیزان شده و نقل قول کرده است که زوال نفوذ جبهه ضد اسلامي در منطقه از يكسو و از سوي ديگر نفوذ فزاينده و قدرت نرم نهضت بيداري اسلامي در آينه تحولات اخير در محيط بين الملل به صورت شفاف تري مشاهده می گردد . در ادامه به ذكر نكاتي قابل اعتناء بقول خودش از بازندگی جبهه ی به حساب اسلام زدائی کنندگان و پیروزی و پیشروی اسلانم مدل ولایت وقیحی در منطقه چنین یاد نموده و تحلیل داده است :
" در همين راستا، هفته پيش رهبر بصير انقلاب در پيام استراتژيك شان به كنگره عظيم حج گسترش موج بيداري اسلامي را نويد داده و تصريح كردند: «امروز جبهه ضد اسلامي كه دو قرن بر ملت ها و دولت هاي اسلامي تحكمي ظالمانه مي كرد و منابع آنان را به يغما مي برد شاهد زوال نفوذ خود و ايستادگي دليرانه ملت هاي مسلمان در برابر خود است.»بحران مالي و اقتصادي غرب كه در دو، سه سال گذشته بصورت دومينووار كشورهاي اروپايي را يكي پس از ديگري دربرمي گيرد هفته پيش تا جايي پيش رفت كه يكي، دو كشور اروپايي را تا مرز سقوط دولت تهديد كرد و البته در اين ميان فرانسه براي اينكه خشم معترضان و تظاهرات كنندگان را كاهش دهد ناگزير دست به ترميم كابينه زد.اوضاع وخامت بار كشورهاي اروپايي از يونان و ايرلند و پرتغال تا انگليس و آلمان و ايتاليا نيز همگي بيانگر آن است كه بحران مالي و اقتصادي غرب در دل خود بحران بي اعتمادي آحاد مردم را در پي داشته است و تبعات اجتماعي وسياسي آن باعث شده است كه در گوشه رينگ بي اعتمادي و بي اعتباري ناك اوت شوند.وضعيت ايالات متحده نيز به گونه اي است كه سازمان حسابرسي و نظارت بر امور شركت هاي آمريكا در گزارشي رسمي تعداد شركت هاي ورشكسته در آمريكا را 58 هزار شركت اعلام مي كند. اما عمق اين بحران وقتي است كه خبرگزاري فرانسه از كسري بودجه دولت آمريكا پرده برمي دارد و مي نويسد: «تازه ترين محاسبات از كسري بودجه يك تريليون و 417 ميليارددلاري دولت آمريكا در سال مالي 2009 حكايت دارد.»همه اينها در شرايطي است كه گروه 20 (20 كشور صنعتي جهان) در نشست اخير خود در سئول به مانند چند نشستي كه در دو، سه سال گذشته برگزار كردند بي نتيجه به كار خود پايان دادند و تنها خروجي اين نشست ها «عكس هاي يادگاري» رهبران «20G» بوده آنچه زوال نفوذ جبهه ضد اسلامي را بيش از همه بر ملا و عيان كرده است ناكامي آمريكا و چند كشور دنباله روي آن در منطقه خاورميانه است كه نه تنها نتوانستند «خاورميانه بزرگ» و بعد «خاورميانه جديد» را با مختصات نظام سلطه و استكبار پي ريزي نمايند بلكه امروز با طليعه داري و پرچمداري ايران اسلامي و موج بيداري اسلامي در منطقه، خاورميانه اسلامي روبرو هستند. از همين روي علي رغم آنكه آمريكايي ها تقلا مي كنند با لطايف الحيل و به راه انداختن موضوع سازش، حقوق حقه فلسطيني ها را وجه المصالحه قرار دهند، مقاومت ملت فلسطين و حماس و ديگر گروه هاي جهادي را به عنوان سدي مستحكم در مقابل زياده خواهي هاي خود دارند. و از سوي ديگر فلسطينيان- آنچنانكه در جنگ 2008 غزه به اثبات رساندند- از مقاومت و انتفاضه در برابر رژيم جعلي صهيونيستي دست نمي كشند. در لبنان نيز مسئله روشن است و صهيونيست ها نيز به اين نتيجه رسيده اند كه حزب الله و جريان مقاومت حذف شدني نيست. افغانستان هم كه به باتلاقي براي آمريكا و ناتو تبديل شده است و در عراق براي يك بار ديگر نقشه هاي آمريكايي نقش بر آب شد و دولت نوري المالكي در صحنه قدرت ماند.و همه اينها در حالي است كه نظام سلطه به سركردگي آمريكا مي داند كه ماجرا در ايران اسلامي به عنوان پيشقراول و پرچمدار نهضت بيداري اسلامي با ديگر كشورها همچون عراق و لبنان و افغانستان و سوريه و... متفاوت است و بهمين خاطر از سرناتواني و انفعال در برابر جمهوري اسلامي ايران به حربه هاي نخ نما شده اي چون تحريف و شانتاژ و جنگ رواني روي مي آورند اما به قول حافظ: سحر با معجزه پهلو نزند دل خوش دار "
در خاتمه اینکه یادداشت روز نویس بدر و دیوار زده و به حاشیه رفته است تا که متهم به نقض حقوق بشر شدن از روی رژیم ضدبشری در مجمع عمومی سوم سازمان ملل زدوده شود . در عوض به سوی آمریکا اسرائیل سوق داده باشد . البته بدون ارائه ی آمار یا نام بردن از کشور های عضو سازمان ملل که کدام کشورهائی هستند که همسو با نماینده ی رژیم ضد بشری می باشند که خواستار اصلاحات در شوراي امنيت سازمان ملل از طريق بازسازي اين شورا می باشند . همچنين اینان بررسي مجدد حق وتوي اعضاي دايم شوراي امنيت را خواهان هستند و با دسته گل به خودش دادن پرسش کرده است این اقدام تحول خواهانه در سازمان ملل ناشي از چيست؟! در دنباله افزوده آيا خواست اكثريت كشورهای بی نام ونشان براي مهيا شدن ساز و كار مديريت عادلانه بر جهان نیست که همچون تغییر ساختار مدیریت جهان و اصلاح آن است که از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد مطرح و پیگیری می شود که مکمل وعده ی صدور عدالت و دانش بومی هسته ای وی است که همین پاسدار گماشته چند سال پیش قول آن را در حال احاطه شدن از هاله ای از نور به بند گان خدا در سراسر جها ن در مجمع عمومی سازمان ملل داد ؟ یا این مدعی اضافه کرده است نهيب زدن هم پیمانان رژیم ضد بشری در سازمان به دولت هاي زيادی خواه و افزون طلب مگر واکنش به غلبه جبهه عدالت خواهان و حق طلبان بر جريان رو به زوال و افول سلطه و استكبار نیست؟ انگاری که در ایران خیلی عدالت وجود دارد و زیادی خواهی و انحصار گرائی در کار نیست و پاسداران برای حذف رقیب مغلوب دست به طراحی کودتا با حمایت ولی وقیح نزدند و هرروز برای رقبای مغلوب پرونده سازی نمی کنند و اتهامات جاسوسی و ستون پنجم و پیاده نظام دشمن بیگانه همچون وابستگی به آمریکا به اینان زده نمی زنند؟ ولی اکنون قلم بر دست یادداشت روز نویس با وارونه گوئی و برای سفید کردن پرونده ی ننگین رکورداری محکومیت جهانی مستمر نقض حقوق بشر در ایران یقه ی آمریکا و اسرائیل گرفته است . از سوی دیگر قلم بر دست یادداشت روز نویس با سخنگو و نماینده شدن چند ین کشور از جمله ملت فلسطین با دفاع نمودن از حماس طوری اعتراف کرده و لو داده است که نه اینکه سر نخ اصلی نا آرامی و بی ثبات کردن عراق و افغانستان و خاورمیانه و دشمنی کردن با مذاکرات صلح خاورمیانه رژیم ضد بشری می باشد، بلکه اذعان کرده که عامل اصلی بر پا کردن جنگ 33 روزه ی حزب الله لبنان با اسرائیل ولی وقیح و پاسداران کودتاگر بودند تا که در شرایط حساس شدن بحران هسته ای که برای عبور از آن نیاز به مانور جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی آمریکا و اسرائیل می باشد . بلافاصله بعنوان برگ برنده و ابزار تبلیغاتی به جنگ 33 روزه اشاره و مطرح شود. غافل از آنکه نا خواسته اذعان به نقش کلیدی پاسداران در راه اندازی جنگ 33 روزه ی حزب الله و 22 روزه حماس با اسرائیل شده است که هدف دنبال کردن شکست مشترک آمریکا و اسرائیل برای طرح خاور میانه جدید و جا یگزین کردن نفوذ و حضور رژیم ضد بشری و اسلام ولایت وقیح در خاورمیانه مقابل این شکست بوده است .
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890829/2.htm#other200
دروغ نامه ی کیهان شنبه 29 آبان ماه سال 1389
سحر با معجزه پهلو نزند (يادداشت روز
)