گزیده خبر های 18 آبان - 89
چاقوكشی در اختتامیه جشنواره تئاتر!
http://www.fardanews.com/fa/news/125132/
وقتی اراذل و اوباش حاکم شده باشند و بیش از 31 سال باشد که تهدید و چاقو وعربده کشی و آدم کشی و خیانت و جنایت و تجارت و غارت و جنگ افروزی و آدم ربائی و تهدید می کنند . تا جائیکه فرهنگ و گفتمان خرافاتی و لمپنی و اراذل و اوباشان چاقو وعربده کشانه آنگونه حاکم و رایج و همه گیر کرده اند که روز روشن در سعادت آباد در جلوی چشمان پلیس یکی با چاقو رقیب مزاحم عشقی اش را کاردی می کند و 20 دقیقه چاقو بر دست صحنه را آنچنان قرق می کند که مضروب د ر صحنه تبدیل به مقتول می شود و فیلم آنهم در اینترنت گذاشته می شود. همچنین هم زمان تصاویر صحنه ی چاقو کشی میان تماشاچیان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با استقلال تهران در زمین ورزشی آبادان مخابره می شود . اکنون نیز از هنر چاقو کشی پس از جشنواره ی هنر و تئاتر گزارش شده است تا بیشتر نمایش داده و فاش شود که چگونه هنر چاقوکشی اراذل اوباشان چاقو کش پاسدار ی - بسیجی – حوزوی اصول گرائی بطور هنر مندانه همه گیر و سراسری شده است . آنچنان که از خیابان ها گرفته تا میادین ورزشی و هنری و تئاتری را در بر می گیرد . بنابراین بی مناسبت نیست که طنز 30 سال پیش اشاره شود که آن موقع بس جالب شرایط و چشم انداز ترسیم شد . طوریکه اکنون می توان گفت که مصداق عینی شرایط کنونی است . بهر حال داستان طنز چنین بود .آن زمان که جنگ خانمان بر انداز ایران و عراق تازه شروع و سیستم و کوپنی هم آغاز شده بود . گفته می شد که یک گزارشگر اروپائی برای تهیه فلیم و گزارش خبری به ایران سفر می کند. یک مترجم و یک خود روی اجاره ای هم می گیرد و مشغول پرسه زدن توی خیابان های تهران می شود . حین حرکت خودرو متوجه پلاکارد پارچه ای نصب شده با نوشته ای در پیاده روئی می شود و چشمش به تجمع نفرات زیادی می افتد که عمدتاً زن بو دند. از مترجم سئوال می کند اینجا چه خبر است؟ مترجم جواب می دهد که اینجا مسجد است گزارشگر پرسش می کند که چرا مردم توی پیاده رو و جلوی مسجد تجمع کرده و در صف هستند؟ مترجم جواب می دهند چون مردم بر توی صف کوپن دریافت مواد خوراکی استاده اند . گزارشگرسئوال می کند . مگر مسجد مکان عبادت نیست ؟ پس مردم کجا برای عبادت می روند؟ مترجم می گوید . دانشگاه مسجد یا عبادتگاه شده است. گزارشگر متعجب شده پرسش می کند . مگر دانشگاه مکان تحقیق و پژوهش گری علم نیست؟ پس محققان و پژوهشگران و اساتید دانشجویان کجا رفته و اینان چه می کنند ؟ مترجم جواب می دهد که اینان به زندان منتقل شدند . چون زندان تبدیل به دانشگاه شده است . خبرنگار شوکه شده سئوال می کند . مگر زندان مکان خلافکاران و مجرمان و قاتلان و اراذل و اوباشان چاقوکش نیست ؟ پس اینان کجا رفته وچه می کنند؟ مترجم جواب می دهد آخر اینان قدرت را گرفته و دارند حکومت می کنند.
در مراسم اختتامیه در حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اغتشاش، درگیری فیزیکی و مجروح شدن یکی از هنرمندان منجر شد آتي‌: اختتامیه بیست و دومین جشنواره تناتر استانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج شب گذشته در حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اغتشاش، درگیری فیزیکی و مجروح شدن یکی از هنرمندان منجر شد.این حادثه زمانی رخ داد که جمعی از هنرمندان بعد از اعلام گروه‌ها و نفرات برتر این جشنواره به محل برگزاری نشست خبری حمید شاه‌آبادی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هجوم برده و اعتراض خود را با داد و هیاهو نسبت به داوری اعلام کردند.این افراد خواستار بررسی مجدد کار داوری بودند که با وساطت و دخالت خبرنگاران و برخی از متولیان به بیرون هدایت شدند ولی درگیری در بیرون ادامه یافت و معترضان با هم به درگیری فیزیکی پرداختند که این امربه مجروح شدن شدید فرزاد عدالت یکی از هنرمندان شهرستان کهگیلویه منجر شد.به گفته شاهدان عینی چند نفر با استفاده از سلاح سرد (چاقو و قمه) به فرد مضروب حمله برده و وی را با ضربات چاقو به شدت مجروح کردند و سپس متواری شدند. وضعیت نامبرده که در حال کماست وخیم گزارش شده است.نیروی انتظامی نیز وارد صحنه شد و با استفاده از دوربین های مداربسته ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اقدام به شناسایی ضارب یا ضاربان کردند.از ابتدای شروع برنامه برخی با سوت زدن و سروصدا به دنبال اخلال در مراسم و سخنرانی‌ها بودند .معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد این حادثه و اعتراض به داوری جشنواره با انتقاد از نحوه برخورد معترضین گفت : بهتر بود معترضین به داوری، از راه قانونی اعتراض خود را اعلام می‌کردند و ما متولیان نیز به طور حتم به همه اعتراض ها رسیدگی می کردیم.در این جشنواره که با حضور 12 گروه نمایش از شهرهای استان طی سه روز برگزار شد دو نمایش به نام های چرا نمی شناسیم به کارگردانی سید محمد خالقی از دهدشت و نمایش آلبوم شیشه ای فقط مال تو بود به کارگردانی صادق بندی از بهمئی برگزیده و به جشنواره منطقه ای راه یافتند
عکس / واكسي هفت ساله بلوار كشاورز تهران
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24056
وقتی که اراذل و اوباش حاکم شده اند و مشغول جنگ افروزی و بحران سازی و غارت گری و دین فروشی و رشد و ترویج خرافات می باشند . آنگونه که دانشجویان را بر بند کشیده و اساتید را اخراج می کنند و بر رشد واردات نسبت به صادرات آنچنان افزوده اند که جز ورشکستگی اقتصادی داخلی و تعطیلی کار خانه ها و اخراج کارگران نرخ تورم و گرانی همراه با فقر و بیکاری را رشد داده اند . مهمتر اینکه موجب شده اند که بیش از 4 میلیون دانش آموز به خاطر فقر خانوادگی بمدرسه نروند و از نعمت سواد خواندن و نوشتن محروم شوند . نتیجه این تصویر تراژدیک می شود که کودک 7 ساله به جای مدرسه و پشت میز کلاس درس بودن بایدار خیابان آموزش واکسی به بیند.به امید آنکه بتواند مبلغی ناچیز بعنوان کمک برای ی خانواده محروم وتهی دست نیازمندش ببرد.
350 ميليون دلار به گردان‌هاي عاشورا و الزهرا اختصاص مي‌يابد
وقتی که طبق گزارش کارمند باز نشسته ی صدا و سیما غارتگران حرفه ای صاحبان ثروت نجومی شده باشند که در کنار اراذل و اوباشان چاقو کش و پاسداران و بسیجیان کودتا گر دارند حکومت می کنند که با سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن و دست برد بر بیت المال و خزانه ی دولت می زنند و این چنین اقدام می کنند . چرا نباید کودتاگران پاسدار و بسیجی سهم امثال اینگونه بچه های 7 ساله که خبر تصویری اش در خبر قبل آمد را بالا نکشند تا اینان به جای مدرسه رفتن واکسی توی خیابان شوند . یا اینکه به اعتیاد کشانیده یا بر دار کشیده شوند ؟
خبرگزاري فارس: فرمانده لشكر 41 ثارالله كرمان گفت: هر سال به منظور تامين تجهيزات و امكانات مورد نياز گردان‌هاي عاشورا و الزهرا بسيج معادل 350 ميليون دلار اختصاص مي‌يابد.به گزارش خبرگزاري فارس از سيريك، محمد مطهري صبح امروز در همايش بسيجيان گردان 202 عاشوراي پالور شهرستان سيريك كه با حضور مسئولان، بسيجيان و پاسداران برگزار شد، اظهار داشت: بسيج و بسيجي تفكري است كه دانش آموختگان آن ايثارگران و جهادگراني هستند كه با عشق راستين به خدا و اسلام ناب محمدي در جامعه فعاليت مي‌كنند.وي افزود: بسيجيان مايه مباهات و فخر ملت بزرگ ايران اسلامي هستند و بايد هميشه با تاسي از انديشه‌هاي بلند معمار بزرگ انقلاب و ارزش‌هاي اسلامي و منويات مقام معظم رهبري در تمام عرصه‌هاي كار و تلاش، آباداني و اعتلاي كشور حضوري موثر و مقتدر داشته باشند.فرمانده لشكر 41 ثارالله كرمان اضافه كرد: حركت جديد بسيج در جامعه امروزي با توجه به ترفندهاي شوم دشمنان انقلاب اسلامي ايران بصيرت افزايي در ميان جوانان و مردم براي مقابله با تهديدات نرم و تهاجمات ضد فرهنگي و اسلامي است. مطهري در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: هر ساله به منظور تامين تجهيزات و امكانات مورد نياز گردان‌هاي عاشورا و الزهرا بسيج معادل 350 ميليون دلار اختصاص مي‌يابد.وي ابراز داشت: تشكيل بسيج در نظام جمهوري اسلامي ايران يقينا از بركات و الطاف جلية خداوند تعالي بود كه بر ملت عزيز و انقلاب اسلامي ايران ارزاني شد، چراكه اگر بسيج نبود در دفاع مقدس نمي‌توانستيم در برابر دشمن تا دندان مسلح ايستادگي كنيم
تصاویر: صحن علنی مجلس شورای اسلامی
http://www.fardanews.com/fa/news/125131/
تصور نکنید آنچه در تصاویر آمده است .اینجا نه قهوه خانه و شیر کش خانه و خرابات و کاباره است . یا نه میدان تره و بار و بحث و جل و چانه زدن بر سر گرانی قیمت میوه هاست . یا نه تجارتخانه فر ش و زیلو و گلیم و قالی فروشی است . یا اینکه نه سالن پشت پرده تمرین و آماده سازی تئاتر رو حوضی حوزوی و یا تمرین رقص باله یا عبا و عمامه لوطیان و عنتران شان برای نمایش دادن جای دوست و دشمن است . یا نه درگیری فامیلی . محلی و وساطت گری همسایه ها برای –حل اختلاف و آشتی کنان است ونه بنگاه املاک ملکی و بساز و بفروشی یا تجمع و بحث صاحبان نمایشگاه خودرو ها و... .می باشد. بلکه این مکان بازار مکاره موسوم به مجلس است که چوبداران این چنین بطور محفلی و باندی مشغول توطئه گری برای توی سر مال رقیب زدن و مفت خری کردن به نفع خودشان هستند.
تصاویر: آنان که مرگ را به دوش می‌کشند
http://www.fardanews.com/fa/news/125130/
اینهم صحنه ها و تصاویر ی از مرده کشان و مرده خوران در رژیم مرگ زی و مرگ پرور که دشمن زدگان و زندگی و ارسال کننده مرگبر زنده ها و درود فرستان بر مرده ها است . زیرا که پیام آور آباد کنند گان قبر ستان است که بیش از 31 سال با شدت تمام در ین بستر با سرعت حرکت و اقدام کرده است .
مرگ سارق با گلوله پلیس+ عکس
http://www.fararu.com/vdcdko09.yt0zn6a22y.html
چگونه است که نیروی انتظامی به یک ضارب چاقو بر دست در سعادت آباد که 20 دقیقه ی عربده کشی می کرد و تهدید می نمود و لگد به به سر مضروب چاقو خورده وارد می کرد با وجود اینکه دو مأمور نیروی انتظامی حضور در صحنه داشت ولی هیچگونه واکنشی از خودش نشان نمی دهد تا که مضروب مقتول نشود . ولی اکنون خبر از شلیک و کشتن یک متهم از سوی پلیس گزارش شده است؟
اعضاي باند سارقان خشن كه بي‌رحمانه به مردم حمله مي‌كردند، در تعقيب و گريز پليس آگاهي دستگير شدند و يكي از آنها با اصابت گلوله كشته شد. پسرکشی از سر اعتیاد. شگرد دو دختر جوان برای فریب مردان.
سردار سلامي:بسيج رخساره انساني انقلاب است .خبرگزاري فارس: جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: بسيج رخساره انساني انقلاب و امتداد تكثير شده ولايت در جامعه است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908171718
منظور از انقلاب یعنی خمینی شیاد و جانشین وی ولی وقیح و صدور تروریسم و ارتجاع و بحران به برون مرز است و وقتی از بسیج رخساره انقلاب آنهم از سوی پاسدار کودتا گر بیان می شود . یعنی بیش از 31 سال چماق کی و سرکوب و ربودن و کشتن و تجاوز کردن و سوزاندن و هیزم تنور جنگ ضد ملی و میهنی ایران و عراق بودن می باشد . بهر حال این تعریف همچون تعریف کردن دختر از سوی مادرش است که گفته می شود چنین دختری بدرد داعی اش می خورد.
انفجار در جنوب عراق 12 كشته برجا گذاشت.خبرگزاري فارس: يك منبع ارتش عراق امشب اعلام كرد كه وقوع انفجار در شهر بصره در جنوب عراق دستكم 12 كشته برجاي گذاشت
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908171794
بدون هرگونه شک زنجبره ای از انفجارات و اقدامات تروریستی جدید در کربلا و نجف و جنوب عراق و خمپاره باران منطقه زیر کنترل امنیتی سبز بغداد رخ داده است مرتبط به خبر دروغین شکست خورده ی اعلام نخست وزیری دوباره ی نوری مالکی است که همچون انفجارات گذشه اقدام مشترک دولت غیر قانونی نوری مالکی و ولی وقیح و سپاه قدس و القاعده می باشد که از سوی حاکمان تهران هدایت می شود.
كنايه مجری"اين شبها" به ضرغامی
http://www.fardanews.com/fa/news/125137/
اینهم گزارش مقایسه از ریاست 3 دوره ی ریاست سازمان پشم و شیشه به نام صدا و سیما که با وجود سانسور و خفقان و تهدیید هائی که وجود دارد . ولی مع الوصف به گوشه هائی اشاره شده است که از ورشکستگی و بی هویتی ساختار این رسانه ی خبررسانی در خدمت ولی وقیح و پاسداران کودتا گر نشان می دهد.
آقای ضرغامی ما حاضریم كه وقت برنامه های دیگررابخریم !» وي توضيح داد كه هزینه مالی و پول خریدن وقت برنامه های دیگررا ازطریق اعلام یك شماره حساب و كمك مالی بینندگان برنامه "این شبها" تامین خواهد كرد و اگر هر بیننده ای هزار تومان كمك كند، هزینه آن تامین خواهد شد!تهيه‌كننده‌اي كه روزي مي‌توانست ثروتمندترين مرد ايران را به طور جدي زير سوال ببرد و مفتضح كند، امروز بايد جلوي مدير روابط عمومي سازمان‌هاي مردم آزار و بي‌كفايت كاسه گدايي دست بگيرد و چشم روي ناكارآمدي و نقاط ضعف سازمانهاي پول دار و مشاركت‌كننده ببندند چرا كه امروز آنها ولي نعمت صدا وسيما محسوب مي شوند!مثالي بزنم: چقدر مردم از خدمات پس از فروش خودروسازان داخلي گلايه دارند؟ همينطور از ضعف خدمات اوپراتورهاي تلفن همراه؟ اما آيا تلويزيون آنطور كه مردم انتظار دارند، به اين مباحث مي‌پردازد و حرف دل مردم را از خدمات ضعيف و بدقولي‌هاي اين شركت‌ها منعكس مي‌كند؟... البته كه نه! چرا؟ تعداد تيزرها و برنامه‌هاي مشاركتي خودروسازان و اوپراتورهاي تلفن همراه را بخاطر آوريد . حجم پولي را كه سالانه به صداوسيما مي پردازند..* * *هفته گذشته آقاي علي درستكار، مجري برنامه زنده ‹‹ اين شبها›› روي آنتن ضمن انتقاد از زمان پخش برنامه در نيمه شب، به كنايه به رياست سازمان گفت:‹‹ آقای ضرغامی ما حاضریم كه وقت برنامه های دیگررابخریم !» وي توضيح داد كه هزینه مالی و پول خریدن وقت برنامه های دیگررا ازطریق اعلام یك شماره حساب و كمك مالی بینندگان برنامه "این شبها" تامین خواهد كرد و اگر هر بیننده ای هزار تومان كمك كند، هزینه آن تامین خواهد شد! * *بر اساس رويه‌هاي وضع شده، برنامه‌هاي مشاركتي به نسبت هزينه‌اي كه مي پردازند، برنامه‌شان در ساعت بهتري پخش مي‌شود!سازماني كه روزي با ثروتمندترين مرد ايران سرشاخ شده بود و به هيچ كس باج نمي‌داد، امروز با دريافت پول، آنتن خود را در اختيار هر كسي قرار مي‌دهد تا هر چه خواست بگويد و در هر ساعتي كه دوست داشت پخش شود...كنايه مجري اين شبها به رئيس سازمان صداوسيما، دريايي حرف در پس خود داشت. حرفهايي تلخ و ريشه‌دار در رويه‌هايي اشتباه، افتضاح و آلوده.*اميدوارم توقع نداشته باشيد تا نامم را معرفي كنم. البته مديران ارشد سازمان آنقدر مرد هستند كه به اين آب باريكه بازنشستگي ما كاري نداشته باشند. اما بالاخره هرجايي يكسري خودشيرين كاسه داغتر از آش وجود دارد
!