گزیده خبر های 20 آبان – 89 قسمت - 2
احمدی‌نژاد: شيطان‌مي‌خواهد عدالت اجرا‌ نشود
http://www.fararu.com/vdccimqe.2bqx48laa2.html
شیاطین کیستند؟ اگر رابطه با سربازان گمنام امام زمان تدارند و حامی شان ولی وقیح و دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه نمی باشد . پس چرا نام ونشان ندارند و چرا از سوی رژیم مدعی مبارزه کردن با شیطان بزرگ این شیاطین دستگیر و محاکمه نمی شوند؟ این چگونه عدلتی است که از شیاطین وحشت دارد و خدش تابه شیطان شده و بد تر از شیطان شیطنت بازی می کند؟
رييس‌جمهور، طرح هدفمند كردن يارانه‌ها را يك گام بلند به سمت اجراي عدالت دانست و اظهار داشت: «شيطان مي‌خواهد عدالت اجرا نشود و مردم را از اجراي امري كه زمينه‌ساز تحقق عدالت است، مي‌ترسانند».
عکس / گاوميش‌آباد منطقه مسكوني در شهر اهواز
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24153
اینهم سهم ثروت مردم محروم اهواز به خصوص عرب زبان این شهر که چنین از در آمد فروش نفت و گاز فراوان استان زر و نفت خیز خوزستان عاید شان شده است که به وضوح ثابت می کند حکومت مدعی مستضعفان و محرو مان و ساده زیست و مخالفان مستکبران و تجمل پرستی چه اندازه شیاد و دروغ و وارونه گوی می باشد؟ بدتر اینکه سنگ دفاع از مردم عراق و لبنان و فلسطین بر سینه زدن شان عوامفریبانه می باشد؟ البته گاومیش آباد آن سوی حلبی و کارتن آباد های سایر شهرهای بزرگ ایران است.
گاوميش‌آباد در حاشيه‌اي خاكستري چسبيده به اهواز. كوچه‌هاي لجن‌آلود، آسمان دودزده، هواي بدبو، و مردم در اين كوچه‌ها مي‌روند و مي‌آيند و زندگي مي‌كنند، و گاوميش‌ها در اين كوچه‌ها مي‌روند و مي‌آيند...
ساده زیستی دولت عدالت طلب
خوب این خبر با تصویر گاومیش آباد مقایسه شود با یک عضو دولت مدعی ساده زیست تا بهتر معنی ساده زیستی روشن شود . گرچه این رقم نسبت به مبلغ 330 میلیارد دلار در آمد فروش نفت در 4 ساله ی دولت نهم بسیار ناچیز می باشد . ولی از سوی دیگر بیان کننده ی ادعای دروغین دولت ساده زیست بودن دهم است که گفته می شود پاسدار گماشته احمدی نژاد ادعا می کند که حقوقی بابت ریاست جمهوری دریافت نمی کند و همچنان با حقوق استاد دانشگاه امورات خود را سپری می کند و با همین پول است که بیش از 5 سال است که در حال تور سفر های مارتونی استانی و برون مرزی می باشد و حاتم بخشی های هنگفت و کلان هم می کند؟
آینده : پس از روشنگری های روابط عمومی بانك صادرات مشخص گردید مدیرعامل محترم این بانك غیر از حقوق، مزایا، فوق العاده، حق جذب و پاداش ماهانه، دو میلیون و دویست هزار تومان هم به عنوان حقوق بازنشستگی دریافت می كنند.به گزارش خبرنگار آینده؛ افشای مبالغ واریزی به دو حساب جناب محمد جهرمی كه از چند سال قبل به لقب سید نیز مفتخر گردیدند، از سوی یكی از كارمندان بانك صادرات موجب بروز موجی از اخبار و ابهامات و شایعات طی دو هفته اخیر گردیده بود كه در پی آن، روابط عمومی بانك صادرات با انتشار دو اطلاعیه جداگانه اعلام كرد: اولا مبلغ پانصد میلیون تومانی كه به عنوان پاداش كارانه سه ماهه دوم سال به حساب جناب رییس واریز شده است، جهت پرداخت به كاركنان بوده و به صورت علی الحساب به ایشان پرداخت شده است.البته مبلغ مذكور در 19 مهرماه واریز شده است، اما سندی كه طی آن روابط عمومی از تعلق این پاداش به كاركنان بانك خبر می دهد به 20 روز بعد یعنی هشتم آبان و پس از آغاز افشاگری توسط كاركنان تعلق دارد.اما بانك صادرات در اطلاعیه دوم خود اعلام كرده است مبلغ 30 میلیون تومانی كه در تاریخ 30 مهر به حساب دكتر جهرمی واریز شده، بابت 13 ماه حقوق بازنشستگی ایشان بوده است. یعنی وزیر كار دولت نهم كه در دولت دهم به مدیر عاملی بانك صادرات منصوب شده است، فقط دو میلیون و دویست هزار تومان حقوق بازنشستگی در ماه دریافت می كند كه جدا از مبلغ حقوق مزایا حق جذب فوق العاده شغلی اضافه كار كارانه حقوق هیات مدیره و پاداش و سایر مبالغی است كه از طرف بانك به ایشان پرداخت می شود.طبیعی است رقم كل دریافتی جناب جهرمی كه احتمالا مشابه سایر مدیران ارشد دولتی است، موضوعی سری بوده و اشاره به آن همانند موضوع واریزی مبالغ فوق، چه بسا خبرنگار مربوطه را با برخی مشكلات نظیر تهدید به شكایت و... مواجه خواهد كرد.بر اساس بررسیهای انجام شده، رتبه وزرا در تقسیم بندیهای اداری رتبه 19 می باشد و دریافتی كسانی كه با این رتبه بازنشسته می شوند، در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته كه به مبلغ بالای 2 میلیون تومان رسیده است.البته نباید از نظر دور داشت كه آقای جهرمی در میان وزرای دولت نهم جزو افراد توانمندتر بود، اما با این حساب تنها باید یكی از مقامات، تكلیف انتقاد از حقوقهای كلان مدیران رده بالا و اصرار بر لزوم ساده زیستی مسئولان و آشنایی آنان با مشكلات طبقات پایین تر از متوسط جامعه را روشن كند.در شرایطی كه قرار است یارانه ها حذف گردند و در شرایطی كه سقف حقوق اكثر كارمندان دولت به حدود 500هزار تومان می رسد این روشنگری می تواند كمك بزرگی به افزایش آستانه تحمل طبقات آسیب پذیر جامعه كند.
ترکیب کف پوش و پاپوش!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=34774
این تصویر جالب اشت . چون بیان کننده ی شیوه ی عنملکرد و قول های داده ی شده ی حاکمان عوامفریب و غارتگر وارونه می باشد که منابع و ذخایر و خزانه ی دولت و جیب ها و سفر های مردم را سوراخ کرده و حتی کف پوش های زیر پای شان را کشیده اند تا برای خود و اعضای خانواده های شان پاپوش آنچنانی در داخل و برون مرز درست کنند که زبانزد همگان است .
چه می كند این صداوسیمای ضرغامی! / گاف بزرگترین رسانه فارسی دنیا
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=34815
مچ گیری پاسداران دارای مقامات مهم شده از همدیگر که به شیوه سر سرپل خر بگیری دنبال می شود که بدون ارتباط تخریب کردن هم نیست که مرتبط به انتخابات ریاست جمهوری دوره ی یاز دهم می باشد.
پس از حملات اوباما، كلینتون و برخی مقامات دیگر آمریكایی، احمدی نژاد در نامه ای از سعید مرتضوی دادستان وقت تهران خواست، ترتیبی اتخاذ كند تا رسیدگی به اتهامات صابری با دقت كامل و رعایت قسط و عدل و جمیع موازین قانونی صورت گیرد..بدین ترتیب اتهام جاسوسی به جمع‌آوری اسناد علیه نظام تغییر یافت و ركسانا صابری یك روز بعد، از زندان اوین آزاد شد.آینده نوشت: در حالی كه ركسانا صابری، خبرنگار ایرانی-آمریكایی یك ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایران را ترك كرده بود، باشگاه خبرنگاران صداوسیما كه خود را بزرگ ترین خبرگزاری فارسی زبان دنیا (!) دانسته، او را یكی از بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری دانست و به نقل از وی به تحلیل نقش توییتر و فیس بوك در ناآرامی های بعد از انتخابات پرداخت!
جهت اطلاع
بازهم مچ گیری دیگری که به شیوه ی سرپل خر بگیری شده است . البته این مچ گیری در مورد رحیم مشائی و پاسدار گماشته ی احمدی نژاد است که فاش شده جایزه ساختمان در اصفهان به همانی دادن که در همایش بزگ ایرانیان در تهران شرکت کرده بود است که گفته شده مبتکر ومکتب ایرانی ریچازد فرای است که اکنون مقابل پاداش دریافتی پیش بینی کرده است رژیم ضد بشری رفتنی است.
ريچارد فراي، يهودي آمريكائي و از بانيان مكتب جعلي ايراني، در مصاحبه با شبكه آمريكائي "سي.‌ان.‌ان" گفته است مردم خوب و بد در همه جاي جهان وجود دارند و حكومت مذهبي در ايران نيز از بين مي‌رود و همه چيز تغيير مي‌كند. فراي، همان كسي است كه چندي قبل يكي از خانه‌هاي مجلل اصفهان به دستور رئيس‌جمهور و به دليل آنچه "زحماتش براي خدمت به ايران" ناميده شد به وي واگذار گرديد
جریان "خود مهم پندار" مجلس چه زمانی به خود خواهد آمد؟
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=34727
ایهنم یک چشمه ی دیگر از دسیسه و توطئه ی شکست خورده وخنثی شده ی باند مافیائی کودتائی حامی رئیس جمهور نامشروع و وکیل الدوله ها در بازار مکاره که علیه ی رقیب مدعی اصول گرای رئیس بازار مکار بکار گرفته شد تا بیشتر ماهیت شیادان وارونه گوی مدعی عاشقان خدمت نه شیفتگان قدرت فاش و ثابت شود.
البته برای آنها، به زیر کشیدن لاریجانی، تنها شکست یک کاندیدای درون پارلمانی محسوب نمی شد بلکه اهمیت موضوع این بود که با شکست لاریجانی، طیف موسوم به فراکسیون انقلاب اسلامی که از افرادی مانند رسایی، آقا تهرانی، کوچک زاده و ... تشکیل شده است، بتواند برتری مورد نیاز خود در مجلس را به دست آورد و این برتری را در انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی به کار گیرد
بازداشت یك ایرانی با146ویزای حج در بیشكك
مگر اینگونه اقدامات جز اثبات مداخله گری رژیم ضد بشری و پاسداران در عراق و افغانستان نمی باشد که اسنادش از سوی ویکی لیکس فاش شده است که در راستای اهداف و اقدامات تروریستی برون مرزی است که اکنون قرار بوده است طرح توطئه ای در عربستان تدارک دیده شود تا انتقام شکست نخست وزیر نشدن نوری مالکی از عربستان گرفته شود که این چنین قبل از اقدام لورفته است؟
آینده : سازمان امنیت ملی قرقیزستان، اعلام كرد، یك شهروند ایرانی به دلیل در اختیار داشتن دهها ویزای حج در فرودگاه بیشكك بازداشت شده است.این مرد ۴۴ ساله ی ایرانی، كه نامش فاش نشده است ، ۱۴۶ ویزا كه توسط عربستان سعودی صادر شده، در اختیار داشته و روز شنبه پیش از سوار شدن به هواپیما بازداشت شده است. ویزاهای مربوط به سفر حج، توسط عربستان بدون نام صادر می شود و نام مسافران توسط مقام های كشورهای مبدا در آن ثبت می شود. ولی در ویزاهای پیدا شده در كیف مرد ایرانی بازداشت شده، نام های ایرانی ثبت شده است
مامورین ولی فقیه عمل قرون وسطایی اجرای حکم شلاق را بر علیه بهروز جاوید طهرانی به اجرا در آوردند
راستی که اسم این جنایت را چه می توان گذاشت و چه نامی می توان بر این رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی نهاد که دژخیمانش بیش از 10 سال است که یک دانشجوی معترض آزادیخواه را در بند کشیده اند و پس از زندان اندر زندان در سیاه چال ها برایش ساختن و فشار های روحی و روانی با شکنجه های جسمی به وی تحمیل کردن اکنون برای به نمایش گذاشتن ماهیت حیوانی و وحشیانه ی خود به دژخیمان زندا ن بانانش فر مان داده شده است که حکم شلاق در زندان در موردش اجرا نمایند تا زهر چشم از سایر زندانیان مقاوم اسیر گرفته شود . همچنین پیام به دانشجویان معترض داده شود که خودشان را برای مراسم اعتراضی 16 آذر آماده می کنند.
بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" صبح امروز 19 آبان ماه حوالی ساعت 10:00 صبح زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی بعد از تحمل نزدیگ به 8 سال زندان و شکنجه های قرون وسطایی به طور ناگهانی به اجرای احکام زندان گوهردشت کرج فراخواند شد و توسط یکی از جنایتکاران علیه بشریت و شکنجه گر شناخته شده « حسن آخریان» که به خاطر قتل و دست و پا شگستن و تجاوز و شکنجۀ زندانیان سیاسی ترفیع سمت یافته است و اکنون به عنوان رئیس اجرای احکام ولی فقیه علی خامنه ای در زندان گوهردشت منصوب شده است. حکم ضد بشری 74 ضربه شلاق را علیه این زندانی سیاسی به اجرا گذاشت. هنگام ورود زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی به اجرای احکام زندان گوهردشت کرج در حالی که حسن آخریان خط کش فلزی در دست داشت و برای اجرای عمل قرون وسطایی و ضد بشری حکم 74 ضربه شلاق با پوزخند شیطان صفتانه خود خطاب به فرزند دلیر و آزادیخواه مردم ایران گفت :«ببینم شوکلات می خوری،قهوه می خوری و یا شلاق می خوری» و با این جمله سعی در تخریب روحیه و مرعوب کردن او را داشت.حسن آخریان، جنایتکار علیه بشریت سپس به عمل ضدبشری و قرون وسطایی وارد کردن 74 ضربه شلاق به تن نحیف و رنجور ولی اراده سترگ و روح آزادیخوانه وی اقدام نمود. در طی مدتی که شلاقها بر تن این فرزند آزدیخواه مردم ایران وارد می شد زندانی سیاسی بهروز جاوید طهرانی حسرت یک آخ کشیدن را به دل این فرد گذاشت.علیرغم درد شدید و کبود شدن پشت او ولی با لبخند به لب این جناتیکار علیه بشریت را با نگاهها و برخورد های خود تحقیر نمود