گزیده خبرهای 3 آذر - 89
نامه یک معلول به دکتر احمدی نژاد :آقای رئیس جمهور لطفاً ماشین تان را حراج نگذارید!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36032
مچ گیری به سبک سر پل خر گیری از خالی بندی تبلیغاتی پاسدار گماشته احمدی نژاد و کشیدن افسار وی که همراه با فاش کردن تناقض گوئی های و رسوا کردنش می باشد.
آقای رئیس جمهور دستتان درد نکند اگر به فکر جامعه معلولین هستید ؛تبلیغاتی عمل نفرمائید وبرای قوانین معطل مانده درحوزه معلولین وقشر آسیب پذیر که علل بسیاری از آنها از کارکرد عقیم مدیران نالایق سرچشمه می گیرد فکر اساسی بنمائید./ به جای اینکه کاسه گدایی برای معلولین توانمند پهن گردد از استعداد وکارایی آنها بهره لازم برده شود. نه اینکه برخی معلولیت افراد دارای معلولیت را چونان پتکی برسر آنها بزنند-بامدیران نالایق زنجیره ای درحوزه معلولین برخورد شود وکارهای خدمت رسانی به این قشر آسیب پذیر توسط مدیرانی صورت پذیرد که کرامت انسانی سرشان می شود واین درحالیست که برخی ازمدیران کل سازمان بهزیستی نگاه مثبت به افراد داری معلولیت توانمند ندارند تا چه برسد به مددجویان نیازمند اقدامات حمایتی خاص.2-قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی درمورد معلولین اجرایی شود و مدیران حوزه معلولین بیایند از علل عدم اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی مانند قانون جامع حمایت ازحقوق معلولین سخن بگویند وتوضیح دهند که چرا قانون بازنشستگی پیش ازموعد معلولین مصوب سال 67 هنوز هم با اما و اگرهایی اجرا نمی شود؟3-به جای اینکه کاسه گدایی برای معلولین توانمند پهن گردد از استعداد وکارایی آنها بهره لازم برده شود. نه اینکه برخی مدیران نالایق درسازمان بهزیستی معلولیت افراد دارای معلولیت را چونان پتکی برسر آنها بزنند و متهم به ناکارمدی نمایند.4-باحراج خودرو رئیس جمهور مشکلات کلان معلولین از جمله "کاردهای عقیم درحوزه فرهنگی ونگاه منفی به معلولین" ،عدم مناسب سازی مکانها و معابر عمومی و نیز نهادها وادارات دولتی برای حضور بهتر و بیشتر معلولین درجامعه وبی توجهی تعمدی متولیان به جایگاه معلولین درجامعه وهمچنین فقدان نگرش انسانی به توانمندی این قشر و..... عملا" به بوته فراموشی سپرده می شود .5-با اقدامات تبلیغاتی وکارکردهای روی کاغذ و رسانه ای نه تنها امنیت روانی وا جتماعی جامعه معلولین تهدید می شود بلکه زمینه های بهره ابزاری ازاین قشر آسیب پذیر نیز فراهم می گردد .لذا خدمت به معلولین نباید جنبه تبلیغی و سیاسی به خود بگیرد.
رژیم مرگ زای و مرگ زی و ومرگ خوی که با فریاد و نعره ی حیوانی درود و زنده باد مرده ها و مرگ بر زنده ها با ا بزاری کردن دین برای چتر پوشش جنایاتش قدرت گرفت . بیش از 31 سال است که فقط خبر مرگ به شیوه های گوناگون مخابره کرده است . حال یا در جبهه های جنگ ضد ملی و ضد ملی ایران و عرا باشد یا در زندان های سیاسی یا عادی باشد که بصورت تیر باران و دار همراه بوده است . یا با ترور زیر عنوان قتل های زنجیره ای بوده است . یا در جاده های کشور یا سقوط هواپیما تولید مرگ شده است . یا ز طریق تحمیل فقر و اعتیاد و بیماری ایدز بوده است یا بدلیل وادار به تبعید نمودن بوده است . بهر حال نمونه حکم محکوم به اعدام در مالزی و همین 4 جانباختگان در جنگل های یونان جزو دستآورد جنایتکاران حام بوده است .
حكم اعدام يك ايراني در مالزي
روزنامه ايران : يك ايراني به جرم قاچاق بيش از يك كيلوگرم ماده مخدر شيشه، محكوم به اعدام شد. روح‌الله- الف تبعه 50 ساله ايراني روز 14 ماه ژوئن سال گذشته در فرودگاه بين‌المللي مالزي مجرم شناخته شد و پس از محاكمه به اعدام محكوم شد.به گفته قاضي دادگاه عالي مالزي، متهم در دفاعياتش حمل چمدان حاوي مواد مخدر را انكار كرده و مدعي شده كه چمدان متعلق به دوستش بوده كه هنگام بازرسي و به دنبال مشكوك شدن مأموران، فرودگاه را به بهانه كشيدن سيگار ترك كرده است
مرگ دلخراش 4 پناهجوی ايرانی در یونان
به گزارش آخرین نیوز، جسد چهار مهاجر ايراني بر اثرخفگي در داخل کاميوني جان باختند ، کشف شد.پليس يونان پس از کشف اجسادي در غرب اين کشور اعلام کرد جسد چهار مهاجر که احتمالا ايراني بودند براثر خفگي در داخل کاميوني که قرار بود آنان را به ايتاليا منتقل کند کشف شد.فرانس پرس به نقل از يک منبع آگاه پليس یونان نوشت: اجساد قربانيان که همگي مرد بودند در داخل کانتينرکاميوني که پلاک ايتاليا داشت کشف شد.به گفته اين منابع ، نيروهاي پليس پس از مشاهده کاميوني که در يکي از جاده ها در نزديکي امفيلوکسيا در غرب يونان متوقف شده بود به بازرسي اين کاميون اقدام و اين اجساد را کشف کردند.اين منبع اعلام کرد عوامل تحقيق اين مسئله را که مهاجران ديگري در اين کاميون کشف شوند رد نکردند و حتي اين مسئله را مردود ندانستند که قاچاقچيان انسان اجساد برخي از مهاجران را مخفي کرده باشند.براساس نخستين عناصر تحقيق، قربانيان ايراني بوده اند و تلاش مي کردند به ايتاليا بروند.يونان که در بخش شرقي اتحاديه اروپا قرار دارد مهم ترين گذرگاه مهاجران غير قانوني از آسيا و آفريقا به سوي غرب محسوب مي شود.بنابر اعلام بخش يوناني کميسارياي عالي آوارگان ملل متحد، فقط در مرز زميني يونان با ترکيه که با رودخانه اوروس در شمال شرقي مشخص شده است ، چهل وچهار مهاجر از آغاز سال غرق شده اند
تاريخ مصرف كروبي و موسوي از نگاه اصلاح طلبان تمام شده است (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890903/2.htm#other210
باز هم پیگیری کردن پرونده ی موسوی و کروبی از سوی سربازجو پاسدار سر باز و حسین شریعتمداری که دنبال شده است و با شیوه ی بازجوئی و اتهام زنی دنبال کرده است که بطور وارونه گوئی و ماستمالی کردن پایان پذیری عمر مفید رژیم ضد بشری را ر تاریخ مصرف رقیب مدعی اصلاح طلبان مخفی و بیان شده است .
جهت اطلاع
مفهوم ادعای پوچ و بی معنی اینکه ایران آزاد ترین کشور جهان می باشد . اکنون این مدل آزادی ادعائی برای اینکه وکیل الدوله های بازار مکاره مدعی اصول گرائی آنچنان است که حق سئوال کردن از رئیس جمهور نامشروع تقلباتی در بازار مکاره وجود ندارند.
تعدادي از اعضاي فراكسيون انقلاب اسلامي از دكتر علي مطهري به دليل جمع‌آوري امضا براي سئوال از رئيس‌جمهور به هيات داوري فراكسيون اصولگرايان شكايت كردند. به گزارش شفاف به نقل از خبرآنلاين، پس از طرح موضوع سوال از رئيس‌جمهور از سوي برخي از نمايندگان مجلس به گفته سيدعلي بزرگواري از اعضاي فراكسيون انقلاب اسلامي وي و 9 نفر از نمايندگان ديگر با تنظيم شكايتي نسبت به اقدام مطهري براي جمع‌آوري امضا براي سئوال از رئيس‌جمهور اعتراض كرده و خواستار تذكر هيات داوري فراكسيون اصولگرايان به وي شده‌اند. بزرگواري در گفت‌وگو با خبرآنلاين ضمن انتقاد از مطهري اظهار داشت: اگر وي عضو فراكسيون اصولگرايان است براي اين اقدام بايد در فراكسيون راي‌گيري شود.
واکنش سایت توکلی به افشاگری علیه مشایی
http://www.fararu.com/vdciy3aq.t1azq2bcct.html
اینهم مدلی دیگر از آزادی رایج درون رژیم ضد بشری کودتائی که وجود دارد . چونکه تا افشاگری تا به خودی می رسد ناگهان زیرآب همه ادعاهای تاکتیکی مخالفت با ندهای مافیائی با هم داشتن زده می شود و رنگ می بازد . زیرا بلافاصله تا سر کلاف باز می بازیگران همچون احمد توکلی وارد بازار نمایش می شوند و اخطار می دهند که کلاف را جمع کنید چون اگر باز نشود محال است که بتوان کلاف باز شده را جمعش کرد .
فرارو- سایت منتسب به احمد توکلی، نماینده منتقد دولت و مشایی، نامه منتشر شده درباره رئیس دفتر رئیس جمهور درسایت مشرق را غیر اخلاقی دانست.سایت «الف» در یادداشتی با عنوان «حمله غير اخلاقي به اطرافيان احمدي نژاد» نسبت به نامه‌ای که روز گذشته به قلم رضا گلپور، خطاب به اسفندیار رحیم مشایی منتشر شده،انتقاد کرده و آورده است: «بدون شك انتشار چنين نامه اي كه به نظر نمي رسد با اغراض فردي و انگيزه هاي شخصي تهيه شده، ناشي از عدم برخورد قانوني و به موقع با آن جريان سياسي در سالهاي گذشته است». گفتنی است گلپور در نامه منتشر شده مدعی شده كه در سه جلسه با اسفندیار رحیم مشایی درباره یافته های خود از پیشینه امنیتی، سیاسی و عقیدتی وی گفتگو كرده است و پس از آنكه مشایی از ادامه این جلسات خودداری كرده، تصمیم به افشاگری گرفته است. اين نامه سرگشاده مجموعه اي از اتهامات اثبات نشده است كه به شكل غيراخلاقي 2 يار نزديك به احمدي نژاد را مورد هدف قرار داده است.
عکس / زنان ايران در بازیهای آسیایی (چین)
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24791
اولاً فتوای دین فروشان رژیم ضد بشری زن ستیز درمورد تماس یک مرد نا محرم چینی غیر مسلمان با یک دختر مسلمان اصول گرا چه میشود؟ ضمن اینکه چرا ورز شکاران زن می بایست وزن اضافی با پوشش زیادی با خود حمل کنند؟
چه كسي به هاشمي ظلم مي كند دادگاه يا جنايت هاي تو؟! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890901/2.htm#other211
اکنون سر بازجو حسین شریعتمداری مدعی العموم شده است و پاسخ نامه ی مهدی رفسنجانی به آخوند قاتل حرفه ای مجرم جنایت علیه ی بشر یت محسن اژه ای را داده است.
پاسخ دولت به دختر طلايی ايران: تا ازدواج نکنی پاداش نمی دهيم!
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24794
یک نمونه تبعیض دیگر زن ستیزانه ی رژیم ضد بشری اگر ازدواج می کرد که نمی توانست طلا بگیرد و اگر ازدواج کند که دیگر نمی تواند به ورزش ادامه دهد؟