گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 29 آبان – 89
پدر سوخته! (گفت و شنود)
گفت : چه گویم جز اینکه با اینگونه وارونه گوئی
سرباز جو معکوس میکنه هر واقعه و گفتگوئی
شده مثل آن یارو که آتش گرفته بود خانه اش
هرچند دقیقه رفتن توی خانه شده بودبهانه اش
پرسیدند چه خبرته ؟چرا چنین شده ای حیرون؟
برای چه هی میری درون خانه و میائی بیرون؟
گفت بابام آتیش گرفته می کنم جابه جایش
تا حسابی سرخه بشه ، خوب بدر آیدجانش
تا خیالم راحت شود از دست این دشمن
زود تر برسد همه ثروت واموالش به من
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: جرج بوش در كتاب خاطرات خود اعتراف كرده كه دستور شكنجه زندانيان در زندان هاي ابوغريب و گوانتانامو و بگرام و... را شخص وي صادر كرده است.
گفت: خانم هيلاري كلينتون وزير خارجه آمريكا هم اعتراف كرده است كه طالبان و بن لادن و ملاعمر ساخته و پرداخته خود آمريكاست.
گفتم: رئيس اتحاديه اروپا هم هشدار داده است كه تظاهرات و اعتصاب ها و بحران اقتصادي موجوديت اروپا را با خطر جدي مواجه كرده است.
گفت: بحران مالي و سياسي در آمريكا نيز به اعتراف اوباما در تاريخ اين كشور بي سابقه بوده است.
گفتم: واشنگتن پست نوشته است؛ به جاي «خاورميانه جديد» كه طرح آمريكا بود، خاورميانه با الگوي ايران اسلامي شكل گرفته است.
گفت: ژنرال پترائوس فرمانده نيروهاي نظامي آمريكا در افغانستان هم اعتراف كرده است كه افغانستان به يك تله بزرگ و كشنده براي آمريكا و ناتو تبديل شده است.
گفتم: نيويورك تايمز هم نوشته است؛ رهبران 20 كشور صنعتي در نشست اخير خود فقط با هم عكس يادگاري گرفته و شاهد اعتراضات گسترده مردمي بوده اند.
گفت: پس آنهمه طرح و پروژه سياستمداران آمريكايي و اروپايي براي چي بود و چه نتيجه اي داد؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو خونه اش آتيش گرفته بود، هر چند دقيقه يك بار وارد آتيش مي شد و برمي گشت. ازش پرسيدند؛ چه خبرته؟ براي چي هي ميري تو خونه و برمي گردي؟
گفت؛ بابام آتيش گرفته، ميرم، جا به جاش مي كنم كه خوب سرخ بشه
گفت : سربازجو رها کرده است حریف
کیفرخواست علیه آمریکا کرده است ردیف
گفتم :مگر چگونه آمریکا متهم کرده ین حراف؟
چه ردیف کرده از اتهام این سربازجوی علاف ؟
گفت : نقل قول کرده از خاطرات بوش
چگونه دستور شکنجه داده پر خروش؟
اعتراف همکاری نمازجمعه رفسنجانی کرده فراموش
در عوض هیلاری کلینتون ضمیمه کرده این دراز گوش
در ادامه گفته است از طالبان و بن لادن و ملاعمر
ساخته و پرداخته آمریکابودند،نه رهبر دست بر کمر
از اعتصابات و تظاهرات کشور های اروپائی داده خبر
علیه ی بی سابقه بودن بحران آمریکا رفته سر منبر
همچنین این سرباز جو با افتخار داده است نوید
ازالگوی حاکم شدن رژیم ، جای خاورمیانه جدید
همینطور گفته تله شده برای آمریکا افغانستان
چون پاسداران با طالبان شده اند هم داستان
بالاخره نتیجه گرفته که 20 کشور صنعتی در نشست
عکس یادگاری گرفتندجای حل برون رفت از بن بست
گفتم : چرا سانسور کرده اعتراف رفسنجانی
خطاب به بوش درنمازجمعه داد پیام هیجانی؟
بوش می داند اگر ما نکرده بودیم همکاری وتبانی
بر سر قدرت بود در افغانستان هنوز رژیم طالبانی
مگر همکاری با القاعده و طالبان رفته است از یا د؟
که تأئید کرده ویکی لیکس با چندصد هزار اسنا د
تازه مگر از زمان مک فارلین که شروع شد زد و بند؟
ادامه نداشته درپشت پرده، این بازی زده شده گند
برای چه سربازجوی خود ش را زده است به کودنی؟
آشکارا خود زنی می کند به خودش میزنه تو دهنی؟
گفت : چه گویم جز اینکه با اینگونه وارونه گوئی
سرباز جو معکوس میکنه هر واقعه و گفتگوئی
شده مثل آن یارو که آتش گرفته بود خانه اش
هرچند دقیقه رفتن توی خانه شده بودبهانه اش
پرسیدند چه خبرته ؟چرا چنین شده ای حیرون؟
برای چه هی میری درون خانه و میائی بیرون؟
گفت بابام آتیش گرفته می کنم جابه جایش
تا حسابی سرخه بشه ، خوب بدر آیدجانش
تا خیالم راحت شود از دست این دشمن
زود تر برسد همه ثروت واموالش به من