گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 6 آذر
دم (گفت و شنود)
گفتم : چرا از موضع فرافکنی فرار به جلو؟
سربازجو هول شده، جای گندم خورده جو
گفت : چون این سربازجوی ضد دانشجو و مردم
شده مثل آن یارو که گفت چرا مارهمش هست دم
گفت: عضو گروهك ادوار تحكيم در مصاحبه با يك سايت ضد انقلاب گفته است؛ از بيانيه اخير موسوي هيچ بخاري بلند نمي شود.
گفتم: چشم بسته غيب گفته!
گفت: همين آقا در پاسخ به اين كه «بنابراين صدور اين بيانيه ها چه فايده اي دارد؟ گفته است؛ فايده اي كه ندارد، ولي بالاخره كاچي به از هيچي است»!
گفتم: از شخصي پرسيدند نظرت درباره ]«مار» چيه؟ گفت؛ حيوون بدي نيست، اما حيف كه همه جايش «دم» است
گفت : عضو ادوار تحکیم وحدت
گفته چون موسوی دارد قدرت
پس بیانیه جدید وی ندارد بخار
چون جای نشئگی می کند خمار
گفتم : بیانه ای که موسوی داده جدید
محور 16 آذر است اگر نیست تهدید
پس چرا سربازجوی شکنجه گر پلید
با رله کردن بر بخارداشنش کرده تأئید
گفت : چون وحشت است از تجمع دانشجویان
این را تجربه کرده اند شکنه گران و بازجویان
گفتم : چرا از موضع فرافکنی فرار به جلو؟
سربازجو هول شده، جای گندم خورده جو
گفت : چون این سربازجوی ضد دانشجو و مردم
شده مثل آن یارو که گفت چرا مارهمش هست دم