گزیده خبر های 7 آذر- 89 قسمت - 3
زمان اعدام «شهلا» مشخص شد
فعلاً سکینه محمدی از اجرای حکم سنگسار شدن بدلیل فشار اعتراضات جهانی از این خطر مرگ آفرین طاقت فرسا جسته است . اما اکنون قرار است که رژیم ضد بشری زن ستیز یک زن قربانی مناسبات حاکم تحمیل شده را به مسلخگاه ببرد و قربانی کند تا پیشمرگه زهر چشم گیری قبل از 16 آذر شود
شهلا جاهد همسر ناصر محمدخاني چهارشنبه 10 آذر ماه اعدام مي شود. به گزارش آخرين نيوز، يک منبع مطلع با اعلام اين خبر گفت: «حسب حکم قضائي و استيذان رئيس قوه درصورت عدم جلب رضايت اوليا دم ، چهارشنبه هفته جاري (10 آذر) اشهلا جاهد اعدام خواهد شد». به گفته وي تلاشهاي گسترده اي در جريان است تا رضايت اوليا دم جلب و موضوع اعدام با پرداخت ديه به خانواده مقتول منتفي شود.گفتني است پرونده خديجه (شهلا) جاهد، جنجالي ترين پرونده قضائي در حوزه اجتماعي طي ده سال اخير بوده است. متهم رديف اول پرونده قتل لاله سحرخيزان همسر ناصرمحمد خاني (فوتباليست معروف دهه هاي 60 و 79) که از هشت سال پيش تا به حال هنوز خبرساز است . اين در حاليست که وکيل خانم شهلا جاهد همچنان تاکيد دارد موکلش هم بيگناه است.
حضور ناطق، كروبی و نوه امام در یك عروسی
http://www.fararu.com/vdcae6ni.49nuo15kk4.html
اینهم یک بهانه و سوژه ای برای ستون خبر ویژه ی دروغ نامه ی کیهان سر بازجو شریعتمداری تا که دست به سناریو سازی با پوشش تجمع سران فتنه برای فتنه سازان رقیب بزند.
سایت مشرق نوشت: در مراسم عروسی فرزند قدرت الله علیخانی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی كه شب عید غدیر و در تالار سیاره واقع در میدان بهارستان برگزار شد، چهره هایی چون موسوی خوئینی ها، مهدی كروبی، علی یونسی، علی اكبر ناطق نوری، سید حسن و سید علی خمینی، مجید انصاری، عبدالله نوری، غلامحسین كرباسچی، سراج الدین موسوی، محمد علی ابطحی، سید علی و سید مصطفی محقق داماد، موسوی بجنوردی و برخی از نمایندگان مجلس حضور داشتند
مطهری: شباهت احمدی‌نژاد و مشایی به ماركس و انگلس می ماند
http://www.fararu.com/vdchzzn-.23ni6dftt2.html
چقدر توهین آمیز است و چه اندازه مارکس و انگلس د تئوری پرداز کمونیسم با ید بد نام شده باشند که با این دو متحجر خرافاتی مرید و مراد مقایسه شده اند؟
.
صدا دكتر علی مطهری، نماینده مردم تهران با بیان این كه قبول ندارم حساب امثال مشایی از آقای احمدی نژاد جداست، می گوید: «افكار آقای احمدی نژاد هم همین هاست و از میان نطق هایش آشكار است. ایشان هم همین حرف ها را می زند. نمی توانیم بگوییم كه مثلاً این افكار، افكار آقای مشایی است و افكار آقای احمدی نژاد نیست. ما نمی توانیم حساب این ها را از هم جدا كنیم. البته آقای احمدی نژاد این گونه افكار خود را از آقای مشایی گرفته است، ولی در حال حاضر به آن ها معتقد است.» در واقع آقای احمدی نژاد و آقای مشایی، یكی هستند و همدیگر را كاملاً قبول دارند و به ماركس و انگلس می مانند. [می خندند] البته در مثال مناقشه نیست
صدا و سیما دچار حریق شد ا
چرا گفته نشده است که دلیل آتش گرفتن روزی نامه ها چه بوده است؟ ضمن اینکه گفته هم نشده است که چه نوع روزی نامه هائی بوده و چه تعدد بوده است که دودش تمام ساختمان را پوشانیده است؟
اعلام کردند فقط دو بسته روزنامه در پارکینگ آتش گرفت و دود تمام ساختمان را فرا گرفت و آتش‌سوزی به جایی سرایت نکرده و کسی هم صدمه ندیده است. مهر: ساختمان اداری صدا و سیما واقع در خیابان ولیعصر امروز هفتم آذرماه دچار آتش‌سوزی شد.هفتم آذرماه ساعت 11:45 در حالی که دود از طبقه B1 تا یازدهم را فرا گرفته بود، دستور تخلیه به کارکنان این ساختمان اداری داده شد.بعد از پیگیری خبرنگار مهر و تماس با تاسیسات ساختمان اداری اعلام کردند فقط دو بسته روزنامه در پارکینگ آتش گرفت و دود تمام ساختمان را فرا گرفت و آتش‌سوزی به جایی سرایت نکرده و کسی هم صدمه ندیده است.این در حالی است که حسن تقدس‌نژاد معاون اداری و مالی سازمان صدا و سیما بعد از آتش‌سوزی برای رسیدگی امور وارد ساختمان اداری شد. خبرنگار مهر چندین بار با او تماس گرفت، اما موفق به صحبت با او نشد.
فیلم / فیلم ویدیویی امیرحسین شیرانی کارمند اتمی ربوده شده توسط جندالله وی مدعی وجود یک کارگاه اتمی در نزديکی اصفهان شد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=25003
جالب است . چونکه مسئ ولان رژیم ضد بشری مدعی شدند که وی نه کارشنغاس که یک راننده ی ساده خود رو بوده است . ولی اکنون چنین اطلاعات مهم هسته ای را لو داه و رو کرده است.
عکس / ادامه آتش و دود در جنگلهای گلستان
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=25002
تصاویر: جدال بی پایان آتش در گلستان
http://www.fardanews.com/fa/news/126950
خیلی مسخره است که کشور مدعی قدرت بر تر جهان است که می خواهد جهان را اصلاحش کند و فضا را تسخیر نماید. ولی دو هفته است که قادر به خاموش کردن جنگل و پارگ گلستان به آتش کشیده شده نمی باشد .
عضو جامعه مدرسین: مسابقات بانوان را نشان ندهید
در رژیم خرافه پرستان ضد بشری زن ستیز . زنان یا باید نشین شوند و در خدمت مردان باشند . یا باید صیغه و چند همسری شوند. یا به خاطر فقر اتن فروشان خیابانی شوند . یا اعدام و سنگسار گردند . ولی اگر آلوده به فساد نشدند یا باید در زندان افکنده شوند یا اینکه حق شرکت در مسابقات ورزشی نداشته باشند و یا اینکه تصاویرشان از سیمای رژیم ضد بشری زن ستیز پخش نشود .
آیت الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از پخش مستقیم رقابت های بانوان در بازی ‏های آسیایی گوانجو از صدا و سیما انتقاد کرد.به گزارش رسا این استاد حوزه علمیه قم که در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره ملی فیلم دانشجویی که در دانشکده صدا و سیمای قم برگزار شد سخن می گفت، پخش مستقیم بازیهای بانوان در مسابقات شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی که در کشور چین برگزار شد را تاسف انگیز، عجیب و مایه تاثر و تکدر ارزیابی کرد.آیت الله کعبی تصریح کرد: حوزه و روحانیان موافق ورزش بانوان هستند، اما این مساله باید با حفظ ارزش ها و رعایت موازین اسلامی همراه باشد و این اعتراض هم به صدا و سیما و هم به سازمان تربیت بدنی وجود دارد.
شاگرد ماهی‌فروشی كه یک‌شبه میلیاردر شد - مشت نمونه خروار
در رژیم خرت وخر بی حساب و کتاب وقتی شاگرد ماهی فروش می تواند یکشبه میلیادر شود. داشته باشید ماهی فروش یکشبه چقدر ثروت بر جیب می زند . همینطور بروید بالا ل تا به ماهی خوران و حاکمان و آقازاده ها ی شان برسید که آنان چگونه غارگری نجومی می کند؟
آفتاب: فرماندار شیراز از میلیاردر شدن یک‌شبه یک شاگرد ماهی فروش در شهر جدید صدرای شیراز خبر داد.به گزارش مشرق، حسین قاسمی فرماندار شیراز در جلسه اخیر كمیته مبارزه با زمین‌خواری گفته است: «در سال 1380بعضی از آقایان مسئول وقت در شهر جدید صدرای شیراز، یک شاگرد ماهی‌فروش را كه تنها یک پیكان داشت را تحت عنوان سرمایه‌گذار عرب وارد صدرا می‌نمایند و معرفی می‌كنند و بعد فجایعی را می‌آفرینند و ریخت‌و پاش‌هایی می‌كنند كه اگر فردی از غصه بمیرد حق است.»قاسمی ادامه داد: «این فرد معتاد و فاسد كه روزگاری آه در بساط نداشت، سطل آشغال و زباله‌اش از بهترین سنگ‌های مرمر و... است.»وی یادآور شد: «امروز فقط قیمت این سطل‌های زباله از كل اموال وی در سال 1380 و هنگام ورود به صدرا بیشتر است.»فرماندار شیراز اضافه كرد: «این فرد یک‌شبه میلیاردر شده است و از سوی دیگر ده‌ها میلیارد تومان به صدرا بدهی دارد و به‌خاطر فرار از پرداخت، اموالش را بنام همسرش نموده است
اعتصاب ۱۷۰۰ نفر ازکارگران شرکت دیلم استان بوشهر و بستن جاده
در عوض مقابل شاگر ماهی فروش یکشبه میلیارد شده است . ولی یک قلم تعداد 1700 نفر از کارگران شرکت دیلم استان بوشهر بدلیل عدم دریافت 8 ماه حقوق تعویقی شان دست به اعتصاب و بستن جاده زده اند.
سايت اشتراك : بنا به اخبار دریافتی از فعالین کارگری داخل کشور، در پی‌ پرداخت نشدن ۸ ماه حقوق معوقه توسط کارفرمایان شرکت جهان فارس در مناطق نفت خیز جنوب در شهرستان دیلم در استان بوشهر از روز چهار شنبه ۱۷۰۰ نفر از کارگران این شرکت که اکثرا از شهر دیلم و روستاهای اطراف میباشند دست به اعتصاب گسترده زده اند و مسیر‌های چهار راه دیلم…سه راه گناوه…چهار راه بی‌ بی‌ حکیمه و چهار راه سیاه مکان را به روی تمام ماشین‌های شرکت و دیگر خودرو‌ها بستند.
اتحاد جديد منافقين با فرقه ضاله بهائيت
http://www.fardanews.com/fa/news/126925
رژیم ضد بشری فاشیستی مذهبی کودتائی ناشروع وقتی که تو طئه های جنایتکارانه اش در عراق فاش می شود . یا اینکه در مجامع بین المللی همچون موضع جدید اتحادیه ی اروپا ضربه ای از دشمن اصلی اش مجاهدین دریافت می کند . بلافاصله مزدوران بد نام وزارت اطلاعات همچون سایت جاسوسی هابیلیان در عراق را وارد صحنه می کند تا با پاک کردن صورت مسئله دست به اینگونه فرافکنی مزدورانه بزند
وظيفه تشنج آفريني در مناسبات خارجي ايران و تشديد سياست ايران‌هراسي که از مهمترين برنامه‌هاي وزارت خارجه اسرائيل (رژيم صهيونيستي) است بر عهده اين دو فرقه گذاشته شده است