گزیده خبر های 6 آذر – 89
سحرگاه امروز در مسير پرواز تهران ـ دمشق صورت گرفت؛ماجراي هواپيما ربايي با سلاح سرد.خبرگزاري فارس: ماجراي هواپيما ربايي با سلاح سرد با دستگيري متهم مدعي به بمب‌گذاري در پرواز تهران ـ دمشق خاتمه يافت
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909060283
ساواک زمان شاه چون هزینه گردن کلفت در یافت می کرد . بنا براین برای این وانمود کند که خیلی فعال است . دست به دستگیری گستر ده می زد که اکثرا ً هم غیر سیاسی بودند . اکنون اینگونه صحنه پردازی و سناریو سازی کردن های نمایشی تبدیل به شیوه ی وزارت بد نام اطلاعات و سازمان اطلاعات و امنیت یا ساواک جدید پاسداران کودتا گران رژیم ضد بشری شده است. زیرا که نیاز به عادی سازی و توجیه گری برای افزایش خفقان و سرکوب و سانسور دارد.
پاسخ عباس سليمي نمين به محسن هاشمي رفسنجاني.خبرگزاري فارس: عباس سليمي نمين در پاسخ به محسن هاشمي نوشته است: متاسفانه جناب آقاي هاشمي‌رفسنجاني نظر كارشناسي خود را در عمل بر نظر امام ترجيح داد و خسارات فراواني را متوجه نظام ساخت.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909060330
در ادامه ی جنگ قدرت و تلاش برای حذف رفسنجانی اکنون همکار وقلم زن سابق سرباز جو حسین شریعدتمداری و سعید امامی در هفته نامه ی کیهان هوائی وارد صحنه شده است و در دفاع از ولی وقیح در پوشش پاسخ دادن به آقا زاده مهدی رفسنجانی رفسنجانی را به مخالفت با نظر خمینی شیاد متهم کرده است .
براي شركت در اجلاس بين‌المجالس آسيايي/لاريجاني و حدادعادل فردا به سوريه مي‌روند.خبرگزاري فارس: روساي مجالس هفتم و هشتم، عصر فردا يكشنبه به‌منظور شركت در اجلاس بين‌المجالس آسيايي عازم سوريه مي‌شوند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909060312
راهی شدن گله های بازار مکاره بهمراه رئیس پاسدار انگلیسی و هم منقلی و فامیل ولی وقیح به سوریه ناشی از تلاش مذبوحانه ی رژیم ضد بشری برای برون رفت از بحران عدم مشروعیت و انزوای جهانی و بحران هسته ای می باشد . به خصوص اینکه لو داده شده است بر پیشنهاد رژیم ضد بشری این اجلاس در دمشق بر پا می شود.
جواد منصوري در گفت‌وگو با فارس:حركت اعتراضي دانشگاه‌ها در سال 32 عدم پذيرش سلطه خارجي بود.خبرگزاري فارس: مسئول اطلاع‌رساني مركز اسناد انقلاب اسلامي گفت كه حركت اعتراضي دانشگاه در 1332به معناي عدم پذيرش سلطه خارجي و اعلام اطلاع از اهداف پشت‌ پرده آمريكا بود.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909060187
چرا اعتراف نشده است که یورش به دانشگاه ها در ار دیبهشت 59 و سرکوب قیام 6 روزه ی دانشجوئی در تیر ماه 78 و تهاجم به کوی دانشگاه در 25 خرداد سال 88 از سوی کدام سلطه گران داخلی در خدمت استعماران خارجی طراحی و انجام شد و اکنون هم اجازه آزاد به دانشجویان برای بزرگداشت چنین روزی داده نمی شود؟
بازداشت ورزشکار مشهور ایرانی و همسرش در آمریکا
http://www.fararu.com/vdccoxqe.2bqie8laa2.html
اینهم شیوه ی زن ستیزانه ی یک بسکتبالیست اعزامی رژیم ضد شری به آمریکا که در یک تیم بسکتبال آمریکائی بازی می کندکه اکنون به جرم تهاجم به همسرش بازداشت شده است.