دروغ نامه ی کیهان 20 آبان ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " اين صدا خاموش نمي شود"
"مگر می شود با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین کرد؟ یا اینکه با تلاش رنگ دست به سیاه بازی زد و ادعای پاک کردن ننگ نمود؟"
آخوند جماعت به خصوص مدل حکومتی وهم پالگی های شان همیشه طلبکار بوده و دست بگیر ونه بده داشته اند . بنابراین هیچگاه همانگونه که نه کار فیزیکی کرده و نه مولد بوده اند ، بلکه چون حالت انگلی سهم امام وخمس و زکات و مرده ومفت خوری داشته اند . هیچگاه هم به حساب خودشان اشتباه نکرده و نمی کنند تا مجبور به پذیرش اعتراف و عذر خواهی از مردم یا پیروانش باشند . لذا با کمال وقاحت همانگونه که مرده و مفت خوری می کنند ودروغ می گویند ، آسان تر از آن انکار و تکذیب می نمایند و دست به سفسطه گری می زنند . برای همین است که با نایده گرفتن بیش از 31 سال نقض مستمر حقوق بشر و جنایات و خیانت عوامفریبی و شیادی و غارتگری و جنگ افروزی که کرده اند که مکمل آن سرکوب و سانسور و خفقان نهادینه شده در جامعه شده است که موازی سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون و مداخله گری در امور داخلی سایر کشور های همسایه و منطقه شده است که اکنون بخشی از عملکرد این سیاست در 400 هزار اسناد ویکی لیکس بطور مستند فاش شده است . ولی اکنون قلم بر دست طلبه پاسدار برای پاک کردن صورت مسئله و سفید کردن پرو نده ننگین نقض حقوق بشر رژیم ضد بشری که رکور داری محکومیت مستمر نقض حقوق بشر در جهان می باشد . اما از نقض حقوق بشر آمريكا گفته وتأکید کرده است آمریکا بزرگ ترين ناقض حقوق بشر در دنياست. اما مگر می شود با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین کرد؟ یا اینکه با تلاش رنگ دست به سیاه بازی زد و ادعای پاک کردن ننگ نمود؟ از سوی دیگر رژیم جنایتکاری که از نظر جمعیت الین کشور جهان است که اعدام می کند. همچنین تنها کشور جهان است که رتبه دار اولی اعدام نو جوانان زیر 18 سال است . همچنین هرروز بر پدیده ی شون آمار دختران و زنان تن فروشان خیابانی افزوده می گیرد این دیگر خیلی دریدگی و وقاحت مدل آخوندی می خواهد که با فراموش کردن این پرونده ی ننگین و سنگین حقوق بشر وجنایت و خیانات را نادیده گرفته شود . ولی با کپی کردن از روی یادداشت روز نویسان دروغ نامه ی کیهان و سرمقاله ی روزی امه ی حکومتی جمهوری اسلامی در مورد عملکرد آمریکا چنین گزارش داده است :
" تمامي اين گزارش ها به روشني و بي آنكه جاي شك و شبهه اي را باقي بگذارد نشان مي دهد ايالات متحده رتبه نخست را در نقض حقوق بشر و شهروندان از آن خود كرده است.وضعيتش در رعايت شاخص هاي حداقلي حقوق بشر به گونه اي است كه: ركورددار بيشترين زنداني در دنياست، از بزرگ ترين توليدكنندگان و توزيع كنندگان تصاوير فحشاي كودكان است، يكي از دو كشوري در جهان است كه كنوانسيون حقوق كودك را نپذيرفته است. اين پيام بدان معناست كه شمشير برنده و براق حقوق بشر آمريكا ديگر چشم ها را به خود جلب نمي كند بلكه همگان فهميده اند كه اين شمشير علي رغم ظاهر به اصطلاح براق و شيك، نتايجي دردآور و خونين به همراه داشته است."
طلبه پاسدار یادداشت روز نویس در ادامه با وجود فراموش کردن وضعیت نقض حقوق بشر در ایران به خصوص پس از 22 خرداد 88 و اتفاقاتی که پس از آن رخ داد که دیگر نه جای هیچگونه زیرآبی دادن و فرار برای نفی کردن اقدامات وحشیانه ی ضد انسانی مأموران سر کوبگر و لباس شخصی ها دژخیم خیابانی و درون باز داشتگاه ها و زندان ها و رهبران و مسئولان رژیم ضد بشری باقی نگذشته است . تا که طلبه پاسدار یادداشت روز نویس قادر باشد پس از مانور دادن تبلیغاتی علیه ی آمریکا نقض کننده ی جهانی حقوق بشر در جهان در پایان بتواند نماینده ی سایر کشور و ملت های جهان شود و همچون پاسدار گماشته احمدی نژاد خواهان منحل شدن سازمان ملل شود که چرا نمی تواند آمریکا را محاکمه کند . سپس با گریز زدن نقض حقوق بشر توسط آمریکا و پیوند زدنش به موضوع اصلی یعنی پروژه ی هسته ای و بحران های تحریم مر تبط به آن با متهم کردن آمریکا و دو سه کشورهای غربی این چنین اشاره کرده است :
"آمريكايي ها بايد بدانند و به باور برسند شرايط و اتفاقات دوران حاضر به گونه اي علي رغم ميل آنها در حال سپري شدن است. اگر آمريكايي ها با هياهو و كمك دو، سه كشور غربي، ايران اسلامي را به فعاليت غيرصلح آميز در زمينه انرژي هسته اي متهم مي كنند نمي توانند مجمع عمومي آژانس بين المللي انرژي اتمي را كه از جمله 811كشور عدم تعهد در آن بر پايبندي ايران به رعايت قوانين آژانس و مفاد ان.پي.تي گواهي مي دهند ناديده بگيرند.و بالاخره بايد گفت، بررسي پرونده حقوق بشري آمريكا در شوراي حقوق بشر سازمان ملل متحد در قالب ساختار يو.پي.آر (بررسي دوره اي و جهاني حقوق بشر) از اين جهت قابل اهميت است كه پروژه حقوق بشر آمريكا براي تامين منافع و اهداف شوم سياسي و اقتصادي اش با شكست مواجه شده است و همه ملت ها و دولت هاي آزاده و مستقل دنيا بايد مسئوليت تاريخي خود را براي تغيير در ساختار مندرس و ظالمانه سازمان ملل متحد انجام داده تا همچنان كه صداي جامعه جهاني را بر صدر نشانده اند اين فرصت را قدر بدانند تا ضمانت اجراي لازم براي تصميمات مهم و برچيدن ظلم و تجاوز و تعدي و غارت و چپاولگري را عينيت بخشند"
در خاتمه اینکه اکنون شرایط طوری شده است که ماهیت رژیم ضد بشری آنگونه فاش و ولی وقیح نا مشروع شده است که با هر گونه پشتک و وارو زدن و تصویر مار کشی و مار قالب کردن ها نه اینکه جای ماستمالی کردن و پوشانیدن واقعیت و آدرس غلط دادن و تکذیب نمودن وجود ندارد ، بلکه بهر شیوه وتاکتیک و ترفند تبلیغاتی که به موضوع نقض حقوق بشر و ادعای پایگاه مضحک 85% پشتیبان مردم ایران نسبت به رژیم ولایت وقیح بر خورد شود . سریع تبدیل به داستان تف و تاق و ریش و باز کردن با آن چیز بد بو می شود که هر چه با آن بازی و بر هم زده شود . بیشتر بوی گند آزار دهنده اش در می آید و موجب اذیت و آزار مشام بازیگرانش می شود . برای اینکه آشکارا میلیون ها نفر معترض و ناراضی پس از 22 خرداد در چندین تظاهرات و نمایشات حکومتی سال گذشته حضور یافتند و سریع آن را تبدیل به تظاهرات ضد حکومتی کردند . وآنچنان تابلوئی ترسیم شد که سر دادن فریاد مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت منتهی به پژواک اعتراضی گردی که نه صدای رسا و بلندش در سراسر ایران شنیده شد ، بلکه در منطقه و جهان طنین افکن شد که با اینگونه ادا و اطوار و نمایشات انحرافی دادن قلم بر دست یادداشت روز نویس این پژواک هر گز محو شدنی نمی باشد.
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890820/2.htm#other201
دروغ نامه ی کیهان 20 آبان ماه سال 1389
اين صدا خاموش نمي شود (يادداشت روز
)