دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 19 آبان ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان " مرد جنگي نمي خوابد "
"معلوم نیست چگونه می توان با افکار ارتجاعی و خرافه پرستانه ی اسلام طالبانی و آویزان شدن به 1400 پیش ادعای کمدی اصول گرائی مبارزه با استکبار داشت. هم جهان را تغییر داد و هم فضا را تسخیر نمود؟"
قلم بر دست یادداشت روز نویس که عجیب قلمش خیلی شباهت با قلم و لهجه باسر بازجو پاسدار حسین شریعتمداری دارد . بعید نیست که جزو وکیل الدوله ها یا حامیان سفت و سخت پاسدار گماشته احمدی نژاد و دولت باشد . برای اینکه همچون سایر همقطارانش بدون توجه به شرایط وضعیت موجود و فضای نا رضایتی عمیق عمومی که وجود دارد. طوری که هنوز خشم ونفرت التهاب فریاد های اعتراضی و کوبنده مرک بر دیکتاتور و خامنه ای واصل ولایت وقیح سال گذشته کاهش نیافته است که پس از کودتا و تقلبات 22 خرداد که در سال گذشته رخ داد واین خشم شعله ور در موج اعتراض و مخالفت ها در همه تظاهرات ضد حکومتی فریاد زده و طنین انداز شد . ولی اکنون وی با دور زدن و نا دیده گرفتن این خشم که مردم ایران دیگر خواهان ادامه ی حکومت فاشیستی دینی نیستند و حکومت دمکراتیک سکولار می خواهند . گرچه پاسخ شان سرکوب و ضرب و شتم و شکنجه و باز داشت و زندان و شکنه و اعتراف و صدور احکام زندان و اعدام بوده است. لذا وی تلاش مذبوحانه کرده است تا با شیادی و وارونه گوئی بیان حقایق را با چتر ترفد زنگ زده و لو رفته و نخ نما شده ی آویزان به دین فروشی و ایمان ادعائی 1400 سال پیش حاکمان به پوشاند و اهداف پلید خود را دنبال نماید . برای همین قلم بر دست مداح و مرثیه خوان بعنوان مقدمه و پیش در آمد از هشیاری و موقعیت شناسی مرد جنگی با ایمان گفته و با روضه خوانی در این مورد شروع نموده است تا که به وصف ونوحه گرائی قاتل مردم کردستان صیاد شیرازی برسد . آنگاه آن را پیوند به اصول گرائی زده است تا که مردمی بودن این جریان را قلب کرده باشد . برای همین نیاز ندیده است تاکه به نقش رد صلاحیت کردن های نمایندگان رقیب از سوی شورای نگهبان آلت دست ولی وقیح اشاره ای کند . یا اینکه از نقش عاملان و آمران قتل های زنجیره ای و طراحی و مداخله گری پاسداران و بسیجیان در تقلبات و رأس سازی ها سخنی بگوید که چگونه با حمایت ولی وقیح حذف رقیب مغلوب امکان پذیر شد . سپس مدعی شده است که اصول گرایان چون مورد استقبال مردم واقع شدند . برای اینکه از نفاق رقیب بر یده و جدا شده و به سمت اصول گرایان آمدند . بنابراین اصول گرایان بقول پاسدار محمد باقر ذوالقدر توانستند پس از 7 سال انتظار با سیاست پیچیده چند لایه و حرکت چراغ و طراحی توطئه و گام به گام کودتای پاسداران این چنین آسان برنده ی مجلس هفتم و هشتم و ریاست جمهوری دوره ی نهم و دهم شوند:
"سخن از «اصولگرايي» و جبهه بزرگ و مباركي است كه با همين نام طي دهه اخير پا گرفت و اسباب برآمدن مجالس هفتم و هشتم، و دولت هاي نهم و دهم را فراهم ساخت. استقبال عمومي از اصولگرايان در اوج سيطره جريان نفاق جديد بر مجلس و دولت، حاكي از آن بود كه افكار عمومي نيز به سان سياستمداران انقلابي، نگران غلبه اباحي مسلكي و زوال اصول و آرمان هاي انقلاب است. ظهور جريان اصولگرايي در كشور به مفهوم آن نبود كه پيش از آن اصولگراياني در كشور نبوده اند بلكه به معناي كمرنگ شدن اصول نزد طيفي از صاحب منصبان و سياستمداران بود كه اتفاقاً روزگاري از همه انقلابي تر و اصولگراتر و خط امامي تر مي نمودند اما به تدريج بند را به آب داده و به خيال موج سواري سياسي، غرق شده و از دست رفته بودند. جبهه بزرگ اصولگرايي هنگامي پا گرفت كه دشمن به واسطه «خواب مردان سياست» از هر سو به كشور تاخته بود، از اقتصاد و فرهنگ كشور بگيريد تا سياست داخلي و خارجي. اصولگرايان در چنين فضايي و پس از قريب 7 سال خون دل خوردن، جانشين و جايگزين مجلس ششمي ها و دولت هشتمي ها شدند. و تاريخ از سر گرفته شد "
در دنباله قلم بر دست با دسته گل بی لام به خود دادن و سینه و دهان برای اصول گرایان چاک داده است و از عدالت خواهی و مبارزه با فقر و فساد و استکبار اصول گرایان داد سخن رانده یا سخن پراکنی کرده و بیلان عملکرد سیاه داده است . بعلاوه ادامه جنگ قدرت میان باند های مافیائی درون دولت نامشروع با وکیل الدوله های اصول گرا نامیده شده ی بازار مکاره ی موسوم به مجلس را با متهم کردن رقیب که تلاش می کند میان شان اختلاف و تضاد بی اندازند، نسبت داده و اینگونه دوباره مانور تبلیغاتی و رزمی و با مرد جنگی ادعائی خود داده است :
"به يقين حاكميت اصولگرايي در مجالس هفتم و هشتم و دولت هاي نهم و دهم، توفيقات و بركات بسياري را براي كشور و ملت به ارمغان آورده است. انصاف بايد داد كه عملكرد اصولگرايان در زمينه خدمتگزاري، عدالت خواهي، مبارزه با فساد و تبعيض و فقر، و دفاع عزتمندانه از كيان كشور در مقابل مستكبران اصلا قابل قياس با عملكرد خيانت آلود جريان اصول گريز يا اصول ستيز قبلي نيست. جريان منهزم فتنه با انواع ترفندها از جمله ايجاد بدگماني مي كوشد ميان دولت (خط مقدم مقاومت و خدمت) و مجلس (پشتوانه بزرگ و تعيين كننده خط مقاومت و خدمت) شكاف اندازد اما به اين بسنده نمي كند بلكه درصدد است فراكسيون 022 نفره اصولگرايان در مجلس را نيز دچار انشقاق كند همچنان كه از رخنه جويي در اجزاء دولت- به ترفندهاي گوناگون- غافل نيست. برخي غفلت ها در فراكسيون اصولگرايان- از سوي شماري از اعضا- و غفلت هاي مشابه از سوي برخي دولتي ها كه بازي از سر غفلت در زمين و پروژه دشمن و زدن ساز موافق دشمنان (ساز مخالف با اصولگرايي) را تداعي مي كند، قاطبه اصولگرايان را به هوشياري دوچندان فرا مي خواند، هرچند كه اين خطاها در قياس با توفيقات بزرگ و انسجام قاطبه اصولگرايان اساساً قابل ذكر نباشد يا بزرگ نمايي برخي از اختلافات، اساساً و به درستي، عمليات رواني دشمن براي القا و ايجاد اختلاف مبنايي و آغاز شكاف افكني تلقي شود.مرد جنگي ملاك دارد. هيجان هايش با همت بلند او گره خورده است. او در كمين نمي افتد چون مهار هيجان خود را در زمينه «خواستني ها» و «دلخوري ها و ناگواري ها» رها نكرده است. اصولگراي تراز دين، نهايت همتش را مستي نعمت، گروكشي، خودشيفتگي، خوش باشي، و خنك دل خود بر سر خشم و غضب شخصي قرار نمي دهد. همت و دل مشغولي و جديت او فراتر از مدار تنگ خودمداري است. نشست صميمانه 42 تن از سران جبهه اصولگرايي به دعوت رئيس جمهور كه دو هفته پيش انجام گرفت و توافق تقريباً قاطع شوراي مركزي فراكسيون اصولگرايان بر سر انتخاب رئيس -با وجود رقابت 2 نامزد- و نيز همدلي دولت و مجلس در مقاطع گوناگون به خودي خود شاهدي است بر اين كه منافقين و فتنه گران آلت دست دشمن، بخيه بر آب مي زنند و صرفاً دست خيانت و خباثت خود را رو مي كنند. بي ترديد بسياري از فضاسازي هاي رسانه اي در زمينه اختلاف اصولگرايان، صرفاً كاربرد القايي و جنگ رواني دارد. همچنين نبايد فراموش كرد كه اصولگرايي يك «جبهه» است نه «حزب» و از ابتدا تنوع و تكثر اضلاع به شرط پايبندي به مباني و اصول پذيرفته شده است كه عملكرد جبهه متحد اصولگرايان در انتخابات مجلس هشتم و اجماع- تقريبا كامل- بر سر نامزدي دكتر احمدي نژاد در انتخابات رياست جمهوري دهم از جمله نشانه هاي آن است. اما نبايد از ياد برد كه خلل ها و روزنه هايي ولو كوچك در سدي بزرگ- اگر به موقع چاره جويي و مسدود نشود- مي تواند فاجعه آفرين باشد."
درخاتمه اینکه سیاست شتر گاو پلنگی که بیش از 31 سال است ادامه داشته است که فقط با ابزار و وسیله ی سرکوب و خفقان و سانسور و خفقان و ترور و جنگ و عوامفر یبی و غارتگری و قبضه ی قدرت و انباشت کردن ثروت از طریق دین امکان پذیر بوده است که حاکمان رژیم ضدبشری نا مشروع توانسته اند به حاکمیت ننگین خود ادامه دهند. زیرا که با تبلیغات جنگ روانی و هیستریک واقدامات تناقض آمیز متضاد این سیاست تعقیب شده است . آنگونه که هر گاه قافیه برروی شان تنگ شده است. رهبر و مسئولان در مانده و مستأصل و نا توان به پاسخگوئی مطالبات مردم شده و در بن بست قرار گرفته اند . درجا برای عبور از بحران شیادانه و فرصت طلبانه با آویزان به 1400 سال پیششده و دست به روضه خوانی زده و با فاکت حدیث و نقل قول از نهج البلاغه و آیه های گزینه بر داری شده ی قرآن متوصل به عوامفریبی و منحرف نمودن اذهان عمومی شده اند و با چنین روضه خوانی مبسوط و اشک گیری کردن آن را تبدیل تاکتیک وترفند تهاجمی نموده و با شیوه ی مقایسه ای آن زمان رقیب مغلوب و منتقدان و مخالفان و دگر اندیشان را مورد تهاجم و تهدید و فحاشی و توهین و اهانت خود قرار داده اند و هر اتهام و توهینی که لایق خودشان بوده است نثار اینان کرده اند که کافر و ملحد و مشرک و منافق و تجملاتی و ضد انقلاب و وابسته به بیگانگان دشمن می باشند . درصورتیکه خود و اعضای خانواده های شان در بهترین کاخ ها و خانه های شیک و مدرن با ویلا های اشرافی بسر می برند و پیوسته در حال سفر به شیخ نشینان منطقه و اروپا و آمریکا و کا نادا و استرالیا می باشند . یعنی هم سیاحت و تفریح و گردش و هم خرید وهم سر مایه گذاری می کنند . هم اینکه دیدار با فرزندان شان می کنند که در فرنگ مشغول ادامه ی تحصیل هستند . همینطور بیش از دو دهه است که با سیاست چوب حراج بر منابع و ذخایر کشور زدن و باج های هنگفت دادن به کشور ها ی دیگر تلاش کرده اند تا اهداف پروژه ی هسته ای در راستای دستیابی به سلاح هسته ای رابطور پنهانی دنبال نمایند . مهمتر اینکه ادعای تغییر و اصلاح مدیریت جهان و تسخیر فضا را هم دارند که مشخص نیست چگونه این اهداف غارتگرانه و بلند پروازانه ی امروزی با برداشت و باور های آخوند های متحجر و خرافه پرست و آویزان شدن به واپسگری مرتجعانه ی اسلام طالبانی 1400 سال پیش زیر پوشش اصول گرائی می تواند همخوانی داشته باشد؟
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890819/2.htm#other201
دروغ نامه ی کیهان چهار شنبه 19 آبان ماه سال 1389
مرد جنگي نمي خوابد (يادداشت رو
ز
)