گفت و شنو دروغ نامه ی کیهان 19 آبان-89
رو ! (گفت و شنود))
گفت: با ترفند توبره و آخور خوری
سر باز جو پرروکرده زیادی پر خوری
گفتم: این متخصص در چرند گوئی و شیادی
مگر جز شکر سرخ خوری ، چه خورده زیادی؟
گفت : نورانی شده به ضرب نیمه سوز
باز تولید کرده ، روز گذشته یادداشت روز
چون آن بر گردان کرده در گفت و شنود
ملات تهاجم کرده تا رقیب کند نابود
گفتم. : چیست چرندگوئی جدید؟
چه کسی را کرده است تهدید؟
گفت: يكي از اعضاي مجمع روحانيون با اشاره به نظر حضرت امام(ره) در «منشور برادري» گفته است؛ حضرت امام همه جناح هاي درون نظام را تاييد مي كردند و چند صدايي را قبول داشتند.
گفتم: منظورش چيست؟ مگر كسي منكر آن است؟!
گفت: مي خواهد بگويد كه مطابق اين نظر حضرت امام(ره)، گروه هاي مدعي اصلاحات هم مورد تاييد امام راحل(ره) هستند!
گفتم: ولي حضرت امام(ره) در همان منشور برادري چند بار تاكيد مي كنند كه ملاك حضور در نظام اسلامي، پايبندي به اصول انقلاب و نظام، خشم انقلابي عليه آمريكا و اسرائيل، پيروي از سياست نه شرقي نه غربي، تقابل هميشگي با دشمنان اسلام و انقلاب و... است.
گفت: پس چرا عضو مجمع روحانيون به اين بخش از نظرات حضرت امام(ره) اشاره اي نكرده است؟
گفتم: اي عوام! براي اينكه، خودشان مي دانند مدعيان اصلاحات با وجود پيوند آشكار با آمريكا و انگليس و اسرائيل و ائتلاف با منافقين و بهايي ها و سلطنت طلب ها و ماركسيست ها و دهها وطن فروشي ديگري كه كرده اند، بايد مطابق نظر صريح حضرت امام، نه فقط طرد شوند بلكه بايد به سختي مجازات هم شوند.
گفت: يعني بخش اصلي فرمايش امام(ره) را حذف كرده اند تا بخش اول آن را تحريف كنند؟ عجب رويي؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! از شخصي كه خيلي ادعاي تقدس مي كرد پرسيدند؛ از ميان عبادات كدام يك را بيشتر دوست داري؟ جواب داد؛ روزه را. پرسيدند چرا؟! گفت؛ چون تنها عبادتي است كه مي شود آن را خورد
گفت: با ترفند توبره و آخور خوری
سر باز جو پرروکرده زیادی پر خوری
گفتم: این متخصص در چرند گوئی و شیادی
مگر جز شکر سرخ خوری، چه خورده زیادی؟
گفت : نورانی شده به ضرب نیمه سوز
باز تولید کرده ، روز گذشته یادداشت روز
چون آن بر گردان کرده در گفت و شنود
ملات تهاجم کرده تا رقیب کند نابود
گفتم. : چیست چرندگوئی جدید؟
چه کسی را کرده است تهدید؟
گفت : گفته از وحدت مورد نظر امام شیاد
دفاع از اسلام بود ، علیه آمریکا زدن فریاد
متهم کرده عضو مجمع روحانیون، زده نهیب
چون تحریف کرده پیام امام شیاد این رقیب
گفته خمینی شیاد هر گز هیچ نکرد تبلیغات
تأئید کند محور تغییرات باکه باشد اصلاحات
چون می دانست رژیم نیست تغییر پذیر
واپسگرا ست و ضد بشری و اصلاح ناپذیر
پس دستور داد تا همه مخالفان و منتقدان
یا اعدام شوند یا اینکه افکنده شوند در زندان
نتیجه گرفته سربازجوی سور زده به ابلیس
رقیب پیوند به اسرائیل و آمریکا زده با انگلیس
جای اینکه مثل رهبر منتقدان کند سر به نیست
ائتلاف کرده با مخالفان و شاهی و مار کسیست
خلاصه باز جو برای اینکه متهم و محکوم کندحریف
گفته عجب روئی دارندنظر امام شیاد کردند تحریف
گفتم : پیرو امام شیاد بودن این پاسدار
در دریدگی و پرروئی هست سرمایه دار
شده چون آخوندی که عبادات برایش بود دار
از ش پرسیدند کدام عبادت را هستی دوستدار؟
جواب داد از میان عبادات دوست دارد روزه
پرسش چرا ، گفت میشه آن خورد هر روزه