گزیده خبر های 27 آبان - 89
رهبر معظم انقلاب در ديدار پرشور هزاران نفر از مردم اصفهان:همه بايد مراقب "روزنه "‌هاي اميد دشمنان باشند.خبرگزاري فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامي، ايجاد شكاف ميان ملت، فاصله انداختن ميان مردم و مسئولان و ايجاد سوءظن و بگومگو بر سر مسائل هيچ و پوچ را، روزنه اميد دشمن دانستند و افزودند: همه بايد مراقب اين حركات دشمنان باشند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908260310
رهبر دکوری ولی فقیه که مترسک و آلت دست پاسداران کودتا گر می باشد. باوجود اینکه ناراضیان خشمگین در تظاهرات های ضد حکومتی سال گذشته و با فریاد های بلند مرگ نثارش کردند و ثابت شد که خودش دشمن اصلی ملت ایران می باشد . ولی پیوسته مأموریت دارد که فرافکنانه برای رد گم کردن روضه دشمن بیگانه شناسی به خواند و هشدار دهد. البته این تر فند لو رفته است. چونکه وحشت از قیام عمومی در کار است که وی متخصص دشمن شناس شده است . برای همین تلاش مذبوحانه می کند تا که نارضایتی و تنفر عمومی به دشمن نسبت دهد و رقبای مغلوب را نیر آلت دست دشمن بیگانه متهم و معرفی کند.
امير ارژنگي در جمع خبرنگاران اعلام كرد:صدور مجوز شليك ديده‌بان‌ها به سامانه‌هاي پرنده دشمن.خبرگزاري فارس: سخنگوي رزمايش مدافعان آسمان ولايت3 از صدور مجوز براي شليك ديده‌بان‌هاي مسلح به سمت سامانه هاي پرنده دشمن خبر داد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908260413
اکنون دیگر هیچگونه بهانه و عذر موجهی وجود ندارد. یعنی باید از حال به بعد شاهد سقوط جنگنده ی دشمن بیگانه در آسمان ایران باشیم . مسشخص است که اگر چنین اتفاقی پیش نیفتد معلوم می شود که همه گرد و خاک های تبلیغات جنگ روانی – پاسداری بسیجی – ارتشی که این روزه ها شده است همه اش بلف و خالی بندی و وارونه گوئی بوده است.
سرهنگ جمالي در جمع خبرنگاران اعلام كرد:توانايي مقابله ديده‌بان‌هاي سيار مسلح با حملات موشك‌هاي کروز.خبرگزاري فارس: فرمانده ديده‌باني قرارگاه پدافند هوايي با اشاره به حضور ديده‌بان‌هاي سيار مسلح در شبكه ديده‌باني يكپارچه كشور گفت: اين ديده‌بان‌ها در صورت مشاهده پرنده‌هاي متخاصم و موشك‌هاي كروز قادر به اقدام عملياتي براي مقابله با آنها هستند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908260234
خالی بندی بهمین سادگی ، چونکه ادعا شده است با دود کش یا لوله بخاری حمل شده برروی شانه ی نفر قرار است که موشک کروز هدف قرار گرفته و نا بود شود . برای همین است که مسئولان رژیم ضدبشری ادعای قدرت بر تر جهان می کند چون مسلح به لوله بخاری ویژه می باشند.
احمد خاتمی: دروغ در سیاست گناه است
http://www.fardanews.com/fa/news/125964
این آخوند متحجر پالان سائیده ی وارونه گوی ثابت کند که در خالی بندی و وارونه گوئی خودش پیشتاز تر از همه مسئولین دیگر رژیم ضدبشری می باشد . برای اینکه واقعیت را درست وارونه بیان و اعتراف می کند . برای اینکه کدامک از رهبرا و مسئولان رژیم ضد بشری هستند که در وغگو نمی باشند؟
اگر عاشورا نبود ديگر نه از بعثت و نه از غديرخم خبري بود/از ناامني عراق آمريكا بهره مي‌برد/مقاومت 33 روزه لبنان و 22 روزه غزه نشان داد كه ابرقدرت‌ها و نوچه‌هاي آنها در كاخ شيشه‌اي نشسته و با مقاومت مردم شكستني هستند.ايلنا:خطيب نماز عيد قربان دروغ گفتن و تهمت زدن در عرصه سياسي را از جانب هر كس كه باشد گناه بزرگي دانست و گفت: از عجايب اين است كه كساني تهمت به نفيس‌ترين سرمايه‌هاي مردم كه اين نظام است زده و بعد فريادهاي وا اخلاق سرمي‌دهند.
.
گزارش مسئول پیگیری حادثه سعادت آباد
بسیجی سابق و کیل الدوله ی بازار مکاره همانگونه که پرونده ی جنایتکاران اصلی بازداشتگاه کهریزک را ماستمالی کرد تا که پیگیری نشوند . اکنون نیز مأموریت مشابه یافته است تا که پرونده ی پلیس در گیر فاجعه سعادت آباد را نیز ماستمالی کند.
پيگيري ما تنها براي رفع اشكالات در سيستم است.ایسنا: مسوول پيگيري حادثه سعادت آباد از دريافت گزارش دادستاني و برگزاري جلسات با مسوولان در اين خصوص خبر داد.پرويز سروري، رييس كميته امنيت داخلي مجلس شوراي اسلامي در مورد آخرين پيگيري‌ها به عنوان مسوول پيگيري حادثه سعادآباد گفت: جلسات مكرر داشتيم و اين موضوع را تحت پيگيري قرار داده‌ايم و در اين زمينه گزارشات دادستان نيز دريافت شده است.وي اضافه كرد: قرار بود كه يك بازديد ميداني از محل واقعه داشته باشيم كه به خاطر مطرح شدن برنامه پنجم در مجلس فعلا معلق مانده است.سروري با تاكيد بر اينكه دستگاه ذيربط به وظايف خود در اين خصوص عمل مي‌كند، اضافه كرد: پيگيري ما براي حذف اشكالات در سيستم است و قرار نيست گزارشي منتشر شود.
قطع دست متهمان به سرقت در مشهد
اگر در مورد اجرای حکم قطع دست سارق واقعاً تبعیض در کار نبود . .کدامیک از مسئولان رژیم ضد بشری همراه با رهبر ولی وقسیح و آقازاده های شان اکتون فلج ویلچری نبودند ودستان و پاهای شان قطع نشده بود . برای اینکه در رژیم از رأس تا ذیل آلوده به قساد و رشوه و غارتگری و تبهکاری کدام یکی شان دزد نیستند؟ ولی آفتابه دزدان یا اعدام می شوند یا قطع اندام تا کلان دزدان با خیال راحت به سرقت و غارتگری شان ادامده دهند.
آفتاب: معاون دادستان مشهد در امور اجتماعی و پیشگیری از جرم از اجرای دومین مرحله قطع ید سارقان و زورگیرها بنابر دستور دادستان مشهد خبر داد.امیر مرتضوی با بیان اینکه اقدامات ویژه‌ای از سوی دادستانی مشهد برای کاهش جرم صورت گرفته و این اقدامات روند بروز جرم را در جامعه رو به‌کاهش سوق داده است تأکید کرد: شناسایی سارقان به عنف، برخورد با آن‌ها، ایجاد کشیک ویژه در مجتمع قضایی شهید قدوسی با تفکیک سرقت‌های عادی از ویژه و اختصاص قضات مجرب برای رسیدگی به مقوله سرقت، کاهش چشمگیر سرقت را در مشهد بوجود آورده که این کاهش نیز روند مطلوبی و سیر صعودی مناسبی به خود گرفته است.وی افزود: بر هم خوردن امنیت روانی و حس ناامنی به دنبال این سرقت‌ها در جامعه ایجاد شده که در خصوص از بین بردن این عدم امنیت نیز باید «اقدامات اساسی» صورت بگیرد.گفتنی است که در ماه های اخیر، برای چندین شهروند به اتهام سرقت حکم قطع دست صادر و اجرا شده است.