گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 18 آبان – 89
سپر! (گفت و شنود)
گفتم : چرا اختلاف باندهای مافیائی نمی کند رو؟
چگونه با تهدید شمشیر های خود بسته اند از رو؟
هر روز با شگرد پرونده سازی همراه باترفند جدید
سندعلیه هم رو می کنند، همدیگر می کنند تهدید
گفت : آخه این سربازجوی زنجیری و روانی
کنون سر پیری و اسقاطی، افتاده یادجوانی
در بیان خاطره نویسی اش از تجربه زندان اوین
گفته درجوانی خودش می کوبید به سپر ماشین؟
در جواب سئوال دیگران ، خود می کرد شیرین
می گفت اوقات خود سپری می کنم این چنین
گفت: سايت بالاترين وابسته به منوشه امير، خطاب به گروه هاي اپوزيسيون نوشته است «تا كي مي خواهيد گول كيهان را بخوريد و به جاي حمله به جمهوري اسلامي، با يكديگر دعوا و فحش كاري كنيد»؟!
گفتم: اين منوشه امير، پسر «يعقوب نزول خور» سه راه سيروس، به جاي اين كه در مسير تكامل دارويني، دمش بيفتد و كامل شود، تازه دم درآورده.
گفت: اين سايت در ادامه نوشته؛ اگر شما با هم دعوا نكنيد و به يكديگر لگد نزنيد كيهان شما را به جان هم نمي اندازد!گفتم: به قول باباشمل هاي قديمي تهرون، اين صهيونيست سرگردان، بيخودي از عصبانيت بوق ميزنه و بخيه به آبدوغ ميزنه!
گفت: سايت منوشه امير از اپوزيسيون پرسيده؛ آيا از تفرقه ميان خودتان احساس بدي نداريد؟!
گفتم: اين حيوونكي ها اگر با هم دعوا نكنند كه حوصله شون سر ميره، آخه كار ديگه اي از دستشون برنمي آيد. ميگن يارو از شدت بي كاري دورخيز مي كرد و خودشو محكم به سپر يك ماشين مي كوبيد! پرسيدند، اين چه كاريه؟ گفت؛ ميخوام اوقات فراغتم رو «سپري» كنم
گفت : به نظر می رسد که شده در مان پذیر
هر روزخطری تر میشه روانی پاره کرده زنجیر
چون عجیب قاطی کرده موجی هرزه دجا ل
هرروز رفتار و عملکردش بدتر میشه و آنرما ل
گفتم : داری بیان می کنی از صفات چه کسی؟
چنین بد جنس شده، زده روی دست هر ناکسی؟
گفت : منظور هست همان سربازجوی بد نام
مشهورست به همکاران دژخیم سربازان گمنام
یعنی سربازجوی چرند گوی بد دهان شریعتمداری
مدام در حال پرونده سازیست ، یا معرکه داری
گفتم : چگونه این بیمار روانی درمان ناپذیر حقیر؟
پارس کرده ،پاچه گیری نموده، به کی داده گیر؟
گفت : گیر داده به سایت بالاترین و موشه امیر
چرا شیوه جاسوسی وی فاش کرده ،داده تفسیر؟
گفته به گول خوردگان ترفند و تفرقه افکنی این پاسدا ر
انتقاد کرده به این گول خورد گان داده است، هشدار
چرا همه با هم نمی شوید ، بهم نداشته باشید کار؟
تاجای گیر دادن بهم دیگر ، مبارزه کنیدبا رژیم جنایتکار
تا بهانه نداشته باشد سربازجو در ورق پاره ی کیهان
با روش بازجوئی برج مقابل بارو و شنود در پنهان
این سربازجو ی بد نام زنجیره ای و روانی کلاش
فرصت یابدتابرای جان هم انداختن مخالفان کندتلاش
گفتم : چرا اختلاف باندهای مافیائی نمی کند رو؟
چگونه با تهدید شمشیر های خود بسته اند از رو؟
هر روز با شگرد پرونده سازی همراه باترفند جدید
سندعلیه هم رو می کنند، همدیگر می کنند تهدید
گفت : آخه این سربازجوی زنجیری و روانی
کنون سر پیری و اسقاطی، افتاده یادجوانی
در بیان خاطره نویسی اش از تجربه زندان اوین
گفته درجوانی خودش می کوبید به سپر ماشین؟
در جواب سئوال دیگران ، خود می کرد شیرین
می گفت اوقات خود سپری می کنم این چنین