گزیده خبر های 7 آذر – 89 قسمت – 2
جهت اطلاع
به نظر می رسد که ولی وقیح و پاسداران از طریق تهدید کردن حزب الله لبنان و حماس در شرف راه اندازی جنگ دیگر در خاور میانه می باشند . برای همین پاسدار گماشته احمدی نژاد دست به سفر تحریک و تهدید آمیزبه جنوب لبنان و فریاد تهدید به نابودی اسرائیل انجام گرفت . ولی اکنون از موضع فرار به جلو اکنون طوری تبلیغ شده است که گویا اسرائیل می خواهد تهاجم به حزب الله لبنان را آغاز کند.
*
منابع آگاه مي‌گويند رژيم صهيونيستي، مي‌خواهد در آينده‌اي نزديك، بار ديگر و با هدف از بين بردن حزب الله به لبنان حمله كند. به گزارش "تابناك"، اين منبع آگاه گفت: تحركات رصد شده نشان مي‌دهد كه ارتش صهيونيستي درحال آماده سازي خود براي حمله به لبنان است و احتمال مي‌رود اين حمله حتي پيش از فرا رسيدن سال جديد ميلادي رخ دهد. سيد "حسن نصرالله"، دبيركل "حزب الله" لبنان و ديگر مقامات ارشد اين حزب در يك سال اخير، بارها و بارها در سخنراني‌هاي گوناگون اعلام كرده اند، درصورت هرگونه حمله از سوي ارتش صهيونيستي به لبنان، همه نقاط سرزمين‌هاي اشغالي و حتي تل آويو در تيررس موشك‌هاي حزب الله قرار خواهد گرفت.
این گزیدگی و عصبیت نسبت به ایاد علاوی مکمل خبر ویژه ی دروغ نامه ی کیهان سر بازجو حسین شریعتمداری است . زیرا چون ایشان تسلیم تهدید و شانتاژ گری های رژیم ضد بشری و پاسداران نشده است تا که اجازه داده شود تروریست های اعزامی از ایران به عراق و در کنار عوامل نفوذی در د ولت دست نشانده ی عراق دست بهر جنایتی می خواهند که در عراق بزنند و مهره های دولت دست نشانده را آنگونه که به نوری مالکی تکلیف شده چیده شوند. پس مورد تهدید و اتهام واقع می شود.
اياد علاوي، رئيس فهرست "العراقيه" در انتخابات مجلس ملي عراق كه در دستيابي به پست نخست وزيري ناكام ماند، گفت: به دليل نفوذ ايران در عراق و كمك همپيمانان ايران براي پيروزي مالكي براي تصدي نخست وزيري، ناچاريم با ايران وارد نوعي جنگ سياسي شويم. به گزارش "تابناك"، اين نامزد شكست خورده در رقابت براي تصدي پست نخست وزيري در ادامه ادعاهاي خود افزود: ايراني‌ها حتي تلاش‌هاي عربستان و احزاب كرد شمال را نيز ناكام گذاشتند. نخست‌وزير اسبق عراق، عربستان و اعضاي شوراي همكاري خليج فارس را حاميان خود دانست و افزود: راه بسيار سختي را در پيش داريم تا به نخست وزيري عراق برسيم، اما اين كار را مي‌كنيم و از حق خود نمي‌گذريم. پايگاه خبري "العرب آنلاين" به نقل از "علاوي" نوشت: جنگ سياسي با تهران را آغاز مي‌كنيم تا همگان بدانند ما براي امنيت عراق و سربلندي عراق حاضر به جانفشاني هستيم!
التماس به روش مهره آمريكا چرا جز من همه را به ايران دعوت كردند؟! (خبر ويژه)http://www.kayhannews.ir/890907/2.htm#other204
کینه ی حیوانی سربازجو حسین شریعتمداری شکنجه نسبت به ایاد علاوی زیرا که چرا وی نه اینکه همچون مزدور دست نشانده نوری مالکی نمی باشد ، بلکه بشدت مخالف مداخله گری ولی وقیح و پاسداران در امور داخلی عراق می باشد. مهمتر اینکه بطور پیوسته هم در این رابطه دست به افشاگری می زند. بهمین دلیل از هر سو از سوی حاکمان رژیم ضدبشری و مطبوعات وابسته و رسانه خبری شان موردتهدید و اتهام واقع می شود.
فشاگري يكي از رهبران العراقيه:العراقيه فهرست سعودي و خائن به عراق است.خبرگزاري فارس: يكي از رهبران العراقيه در گفت‌وگو با رسانه‌هاي مختلف به افشاگري درباره خيانت رهبران فهرست العراقيه پرداخت و آن را فهرست سعودي دانست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909070355
این گزارش خبری خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس که مکل رشد ترور ها و انفجارات جدید در عراق است . چون موج مخالفت علیه نوری مالکی فزونی یافته است اگر خبر جعلی و ساختگی نباشد . می بایست گفت که وی یا تهدید یا خریداری شده است که قلان حاکم آدمکش درون دولت دست نشانده ی نوری مالکی را فراموش کرده است و بعنوان عضو لیست العراقیه اینان را تهدید کرده است .
علاقه ويژه اماراتي ها به مهدي و فائزه هاشمي (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890907/2.htm#other210
گذشته از اینکه فائزه ی هم به پرونده ی مهدی رفسنجانی پیوند زده شده است. همچنین اینان گره هم به فتنه ی 88 زده شدند. از سوی دیگر اینان سر مایه گذاری سنگینی در امارات دارند. بنابراین این علاقه هم همچون علاقه ی حماس و حزب الله لبنان و نوری مالکی و چاوز و... رهبران قبایل آفریقائی و بر خی کشور های آمریکای لاتین به پاسدار گماشته احمدی گذشته و لوطی جماران می باشد که چپ وراست برای دریافت باج و سهمیه اهدائی به تهران فراخوانده می شوند.
يك شبكه تلويزيوني اماراتي براي تبرئه فتنه گران، به مصاحبه با مهدي و فائزه هاشمي پرداخت.. علاقمندي طرف اماراتي به مشاركت در جنگ رواني فتنه گران از آن جهت قابل تأمل است كه محافل آمريكايي از چند سال پيش دفتري را در دوبي براي مديريت فعاليت هاي ضد انقلابي و هماهنگي برخي آمد و شدها به داخل و خارج تأسيس كرده اند. اين دفتر با پيگيري دختر ديك چني- اليزابت چني- معاون بوش راه اندازي شد. فائزه هاشمي در برخي اغتشاشات خياباني مشاركت داشت و در حين هتاكي بازداشت شد اما پس از مدتي آزاد گرديد. مهدي هاشمي نيز متهم به پولشويي و مشاركت در طراحي و سازماندهي فتنه آميخته با آشوب سال 88 است
آيت الله مصباح : فتنه 88 از 20 سال پيش سازماندهي شده بودhttp://www.kayhannews.ir/890907/2.htm#other203
اکنون مشخص شده است که آبشخور قلم بر دست یادداشت روز نویس روز گذشته ی دروغ نامه ی کیهان چیست و مرشدش چه آخوند تئوری پرداز خشونت و دروغ گفتن مصلحتی و کینه ای و عقده ای می باشد . ضمن اینکه لو داده شده است که از چه زمان طرح حذف رقیب از سوی کودتاگران وولی وقیح شروع شد تا به در تیر 84 و 22 خرداد 88 ببار نشست؟ فراموش نشود که این آخوند متجر دزد انگلیسی با چه کودتاگرانی دیدار داشته است؟
عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: در فتنه 88 كه به مدت 20سال توسط زيرك ترين سياستمداران داخلي و خارجي پي ريزي شده بود و آنان شكي در به ثمر رسيدن نقشه خود كه همان سقوط نظام اسلامي بود نداشتند، مردم ما با بصيرت و هوشمندانه حتي از سياستمداران سبقت گرفته و فتنه را خاموش كردند.رئيس مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) روز پنجشنبه در ديدار جمعي از كاركنان سپاه پاسداران و وزارت دفاع، ضمن قدرداني از فعاليت ها وتلاش هاي نيروي مسلح به ويژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: ارزش كار انساني به آگاهي او نسبت به آن كار و اهدافي كه از آن كار دارد بستگي دارد.
دادستان تهران:حزب مشاركت و مجاهدين انقلاب اغتشاش و با نظام مقابله كرده بودند.خبرگزاري فارس: دادستان تهران اعلام كرد: انحلال حزب مشاركت و مجاهدين انقلاب به علت اغتشاشگري،مقابله با نظام و تلاش براي ايجاد بحران در حوادث انتخابات بود و در حال حاضر هرگونه فعاليت اين دو حزب منحله ممنوعيت و پيگرد قانوني دارد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909070230
این عباس دولت آبادی جانشین بد نام و منفورین عنصر آدمکش و پرونده ساز بازجو وقاتل سعید مرتضوی ثابت کرده است که یک مهره ی آلت دست اطلاعاتی و امنینتی و پاسداران کودتاگر و سرباز جو حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان می باشد . چون بر اساس ستون طنز گفت و شنود دروغ نامه ی امروز کیهان چنین می صادر کرده است.
نفس عميق نكشيد تهران كمبود اكسيژن دارد
http://www.kayhannews.ir/890907/3.HTM
از این مضحک دراماتیک تر می شود که در پاتخت 16 میلیونی مدعی ابر قدرت بر تر و امن و آزاد ترین کشور جهان اکنون آنقدر نا توان و در مانده شده است که در ماه آخر پائیز ضریب بالای آلودگی آسمان تهران را می خواهد با گردش و چرخش 6 آمبولانس حل و مدا وا نماید.
وزارت بهداشت از استقرار 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس تهران در 6 ميدان اصلي شهر تهران خبر داد.به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت بهداشت، در جلسه كميته اضطراري آلودگي هوا به رياست استاندار تهران اعلام شد: براي رسيدگي به مصدومان احتمالي آلودگي هواي تهران، 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس از سوي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي در 6 ميدان اصلي شهر تهران مستقر مي شود.
مرگ مشكوك 3 عضو يك خانواده در شهرآراي تهران
اینهم یک مورد دیگر از ضریب امنیت منحصر به فرد در ایران که اینگونه گزارش شده است. گرچه با ترور پزشکان تهران که سر نخ فاش ولی پرونده دنبال نشد عنوان مشکوک شگرد و بهانه ی ماستمالی کردن خون های ریخته شده و عدم پیگیری پرونده ی جنایتکاران حرفه ای حکومتی می باشد.
رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام خبر مرگ مشكوك 3 عضو يك خانواده گفت: پرونده مرگ اين 3 نفر به عنوان مرگ مشكوك به كلانتري ارجاع شده است.سرهنگ عباسعلي محمديان افزود: بنابر بررسي صحنه حادثه، ظاهراً احتمال قتل منتفي است.وي گفت: چندي پيش جسد 3 نفر از اعضاي يك خانواده در طبقه پنجم يك مجتمع مسكوني واقع در شهرآرا كشف شد و با توجه به اينكه كارآگاهان اداره قتل در صحنه حادثه حضور داشتند و بنابر گزارشات واصله از بررسي صحنه حادثه ظاهراً احتمال قتل منتفي است.وي افزود: به دستور بازپرس شعبه سوم ويژه قتل دادسراي امور جنايي (ناحيه 27) تهران، پرونده به عنوان فوت مشكوك در اختيار مأموران كلانتري قرار گرفته است تا آنان تحقيقات و بررسي بيشتري انجام دهند.به گزارش ايسنا اعضاي اين خانواده به نام هاي «رضا»40ساله، «اكرم» 30 ساله و «پارميدا» چهار ساله دراتاق خواب هاي خود فوت كرده اند.
اجراي دومين حكم قطع يد سارقان در مشهد
این نگون بخت قربانی دستگاه جبار و قاتل و غارتگر حاکم و قطع دست شده در مشهد بیشتر دست به سر قت زده است یا شیخ عباس و اعظ طبسی و آقازاده ناصر که پروهنده ی اختلاس چندین میلیارد تومانی وی بدستور ولی وقیح بسته و مختومه اعلام شد؟ همچنین کدامین آخوند های حکومتی و شر کا و پاسداران کودتاگر و آقازاده های شان هستند که بر اساس ان معیار قضاوت مستحق سلاخی و قصابی اندام نباشند؟
دومين حكم قطع يد سارقان در طي دوماه اخير در شهر مشهد اجرا شد. به گزارش ايسنا و به پايگاه اطلاع رساني دادگستري خراسان رضوي، درپي اعلام دادستان عمومي و انقلاب مشهد درخصوص برخورد قاطع قانوني با سارقان حرفه‌اي قطع يد يكي ديگر از سارقان با رعايت موازين قانوني در محوطه زندان مركزي مشهد به مرحله اجرا درآمد. اين حكم در حالي در مقابل ديدگان عده‌اي از سارقان دستگير شده با حضور مقامات مسئول اجرا شد كه چندي پيش و در پي اجراي حكم قطع يد يك سارق حرفه‌اي ديگر، موجي از اظهار رضايت عمومي از اجراي اين حكم الهي و قانوني در ميان شهروندان مشهدي پديد آمد و مقامات مسوول به ويژه دادستان عمومي و انقلاب مشهد در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام كاهش آمار سرقت پس از اجراي اولين حكم قطع يد، اطمينان داد كه دستگاه قضايي هيچ‌گونه ارفاقي به بر هم زنندگان نظم و امنيت عمومي به ويژه سارقان نخواهد كرد. پيرو اعلام محكوميت قطعي درخصوص محكوم "م.ب" حكم قطع يد نامبرده صبح روز اول آذرماه 89 در محوطه زندان مركزي مشهد اجرا شد. به نوشته‌ پايگاه اطلاع‌رساني دادگستري خراسان رضوي، پس از اطلاع رساني از اجراي حكم اين قطع يد موجي از ابراز رضايت در بين شهروندان ايجاد شده است به نحوي كه شهروندان مشهدي با ارسال پيامك‌هاي متعدد به سامانه دادسراي عمومي و انقلاب مشهد با تشكر از دستگاه قضايي و ابراز خشنودي از اجراي اين حكم خواستار برخورد قاطع دستگاه قضايي با ارازل و اوباش و بر هم زنندگان نظم و امنيت عمومي شده‌اند.
سردار نقدي در گفتگوي تفصيلي:در و ديوار شهر مردم را به مصرف‌گرايي دعوت مي‌كند.خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه متاسفانه همه تبليغات در كشور به سمت سود بيشتر مي‌رود، گفت: امروز در و ديوار كشور را تبليغات كالاي مصرفي و خارجي پر كرده كه مردم را به سمت مصرف‌گرايي سوق مي‌دهد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909070327
این پاسدار بسیجی عراقی که در اشل و رکورد شکنی درهذیان گوئی به همه دلقکان رژیم ضد بشری در خریت سور زده است. به خصوص اینکه در هم زمینه هم نظر کارشناسانه ی پاسداری بسیجی می دهد. برای همین در شرایطی که 80%جمعیت کشوربر زیر خط فقر اقتصادی به سر می برند . زیرا که برخی به خاطر نیاز مجبور به سرقت آفتابه دزدی می شوند که یا اعدام می شوند . یا اینکه اندام شان قطع می گردد . ولی داشته باشیداین پاسدار بسیجی کودتاگرمعیار ارزیابی م رف گرائی اش یبیت جماران و سفره ی رنگین آخوند تئوری پرداز خشونت و دروغ مصلحتی مصباح یزدی و دور قطر شکم آخونداحمدخاتمی و خودش و سردار بسیجی فیروز آبادی می باشد.