دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 30 آبان ماه سال 1389
نقد و بررسی : (يادداشت روز) دروغ نامه ی کیهان" فلسطين در چند قدمي انتفاضه جديد "
"چه دلیل دارد که حاکمان تهران که نه عرب ونه سنی می باشند . ولی می بایست ضریب حساسیت شان نسبت فلسطین آنگونه باشد که فلسطینی تر از فسطین شده باشند و برای ملت فلسطین دایه مهربانتر از ما در شوند؟"
دیگر جای ابهامی نیست که نقش سیاست صدور تروریسم و ارتجاع به برون مرز و مداخله گری در امور داخلی کشور های همسایه و خاورمیانه به خصوص قیومیت فلسطین را یدک کشیدن تبدیل به دیپلماسی رسمی رژیم ضد بشری شده است و نقش این سیاست موازی و جایگزین موهبت الهی بودن جنگ خانمان بر اندازانه ی ایران و عراق شده است . آری پیگیری این سیاست برای حاکمان رژیم ضد بشری مهم وحیاتی می باشد. آنچنان که بدون این سیاست که آن سوی سکه ی سرکوب و خفقان و سانسور داخلی می باشد محال است که رژیم ضد بشری بد ون ادامه ی این سیاست قادر به بقای ننگین خود باشد . بنابراین اکنون غرب به خصوص آمریکا و اسرائیل باید هشیار و مسئول باشند که اگر چنانچه خواهان دست یافت به موفقیت ادامه ی مذاکرات صلح عادلانه ی فلسطین و اسرائیل می باشند تا که بالاخره بحران خاور میانه راه صلح آمیز داشته باشد . می بایست مسئولانه اینگونه کد و پیام های تهدید و تحریک آمیز امثال قلم بر دستان غیر ایرانی یادداشت روز نویس را درک کننند که خبر ا ز چند قدمی انتفاضه ی جدید یا مقدمه سازی برای بر پائی جنگ دیگر در خاور میانه داده است . زیرا رژیم ضد بشری به جز اینکه در بن بست فر و رفته و محاط در بحران های داخلی است به خصوص سخت در گیر بحران هسته ای و تحریم ها قرار دارد . مزید برآن فاش شدن اسناد از سوی ویکی لیکس که بطور کامل رفع ابهام شده است که پاسداران جنایتکار پس از اشغال نظامی عراق مرتکب چه جنایاتی در این کشور شدند . بنابراین اکنون که دست پاسداران در عراق کاملاً رو شده است . لذا برای عبور از بحران و منحرف کردن اذهان عمومی به ویژه نشست مذاکرات هسته ای با گروه 5+1 هم نزدیک است . لذا از طریق تحریک و تشویق و ترغیب کردن حماس و حزب الله لبنان تلاش می شود تا هر طوری شده بستر سازی برای راه اندازی جنگی دیگر در خاور میانه انجام شود.برای همین قلم بر دست غیرایرانی وارونه گو بطور عمد دشمنی کردن حاکمان تهران با ساف و تقویت نمودن حماس مقابل آن تا جای پای حاکمان تهران در مسائل خاورمیانه برای باج گیری وجود داشته باشد . آنگونه حماس را مقابل ابو عباس و ساف قرار دادند و همسو با سیاست اسرائیل جنگ داخلی و برادر کشی میان فلسطینیان بر پا کردند تا در نهایت با حمایت و تشویق اسماعیل هنینه و حماس نوار غزه جدا شد تا که حاکمان تهران از طریق حماس نفوذ و تسلط بیشتری برای کارشکنی بر روی کارشکنی روند مذاکرات صلح داشته و در برپائی جنگ 22 روزه ی حماس با اسرائیل در نوار غزه نقش ایفاکنند که هدف تلاش برای عبور از بحران هسته ای و ادامه یافتن سیاست وقت کشی مذاکرات هسته ای بوده است که اکنون ادامه ی همین سیاست را قلم بر دست غیر ایرانی دنبال نموده است. برای همین است که این قلم دست وارونه گوی با متهم و توهین کردن به محمود عباس و ساف و دشمنی آشکار کردن با روند مذاکرات صلح فلسطین و اسرائیل چنین از موضع نماینده و سخنگوی ملت فلسطین دفاع از مبارزه انتفاضه یا تلاش برای تدارک جنگی دیگردر خاور میانه کرده است: "
تا اوائل سال 2009 كه جنگ 22 روزه در غزه اتفاق افتاد، درگيري فلسطيني-اسرائيلي به درگيري فلسطيني- فلسطيني تبديل گرديد. از اين رهگذر پليس محمود عباس در كرانه باختري روداردن حدود 2000 عضو جنبش جهاد اسلامي و حدود 8000 عضو جنبش حماس و حدود 2000 عضو ساير گروههاي مبارز فلسطيني را بازداشت كرد كه هنوز هم در بازداشت به سر مي برند. بازداشت حدود 12000 فلسطيني تاثير منفي قابل توجهي بر انتفاضه فلسطين داشت.. فلسطيني نماهايي كه با رژيم اشغالگر به اتحاد استراتژيكي و يا تاكتيكي رسيده بودند، مبارزان فلسطين را دشمن خويش مي دانستند و در برخورد با آنان ترديد نمي كردند ولي سازمانهاي مقاومت، نمي خواستند مبارزه با رژيم اشغالگر را به «مبارزه با خائنين» تبديل نمايند.اما موضوعي كه اين روزها در فلسطين جريان دارد از بازداشت هزاران فلسطيني مبارز فراتر رفته و شكل خطرناك تري به خود گرفته است. دو هفته پيش محمود عباس رئيس سلطه فلسطيني با صراحت گفت: «اگر آقاي نتانياهو قانع شود كه صلح يك ضرورت اسرائيلي است، ظرف يك هفته همه چيز حل و فصل مي شود» بعضي خبرهاي ديگر بيانگر آن است كه تشكيلات خودگردان -سلطه- فلسطين از بيت المقدس چشم پوشيده و بازگشت آوارگان را ناشدني ارزيابي كرده است. اين در حالي است كه در جريان مذاكرات اسلو و مادريد- كه آنهم خيانت بار بود چرا كه از نظر فلسطيني هاي ساكن در سرزمين هاي اشغالي و فلسطيني هاي آواره هرگونه تنازل در برابر رژيم اشغالگر غيرقابل قبول است- گروه مذاكره كننده فلسطين بر پايتختي قدس براي كشور فلسطين و بازگشت آوارگان فلسطيني به خانه و كاشانه شان تاكيد كرده بود. نتانياهو اميدوار است موضع جديد محمود عباس و سازمان تحت امر او كه موضع اقليتي خود فروخته به حساب مي آيد، فلسطين را در شرايط محمود عباس در اين ماجرا آنچنان در خدمت رژيم اشغالگر است كه مسئولان اين رژيم هم تعجب كرده اند. حدود سه هفته پيش «مائيردگان» رئيس سازمان تروريستي موساد گفت: «پليس محمود عباس از سگ به اسرائيل وفادارتر است.» در همين زمان پليس سلطه فلسطين بيش از سيصد عضو حماس را به دليل حادثه اي كه براي چند اسرائيلي در يكي از مناطق كرانه پيش آمد، بازداشت كرد و وزير نقد- بانك مركزي- محمود عباس- جهاد الوزير- حساب هاي بانكي افراد حماس و جهاد را مسدود كرد.در يك جمعبندي بايد گفت تشكيلات خودگردان فلسطيني كه هيچ ربط واقعي به فلسطيني ها ندارد و به دليل سپري شدن دوران آن قانوني هم نيست در شرايطي از حقوق فلسطيني ها چشم مي پوشد و خواسته هاي رويايي صهيونيست ها را تامين مي كند كه خود اسرائيلي ها شرايط را دشوار ارزيابي مي نمايند. دقيقاً از همين رو رژيم صهيونيستي با آگاهي از عدم عمق مردمي تشكيلات خودگردان هر روز در انتظار انتفاضه جديدي به سر مي برد. بعضي از عقلاي اين رژيم زنگ هاي خطر را به صدا درآورده و گفته اند: «مقاومت جديد شروع شده در حاليكه ما آنان را به درستي نمي شناسيم» همزمان با اين تحولات 13 گروه مبارز فلسطيني در غزه « اتاق عمليات مشترك» تشكيل داده و به بررسي وضعيت براي ورود جديد به فاز عمليات پرداخته اند. وقوع سه عمليات در الخليل و رام الله كه به كشته شدن حداقل سه صهيونيست انجاميد نيز نشان داد كه كرانه باختري در حالت انفجار قرار دارد. اين انتفاضه جديد طبعاً تفاوتي ميان عباس و نتانياهو قائل نخواهد بود فلسطيني ها قبلاً هزينه اين تفاوت گذاري را پرداخته اند، 12000 اسير فلسطيني در بند تشكيلات خودگردان گوشه اي از اين هزينه است"
در خاتمه اینکه مشخص نیست که چه دلیل دارد که حاکمان تهران که نه عرب ونه سنی می باشند . ولی می بایست ضریب حساسیت شان نسبت فلسطین آنگونه باشد که فلسطینی تر از فسطین شده باشند و برای ملت فلسطین دایه مهربانتر از ما در شوند؟ آنچنان که جارچیان و تبلغاتچی ولی وقیح گونه که در ایران نه به جای مردم تصمیم گیری و اقدام می کند ، بلکه نه جای قانون که مافوق آن قرار گرفته است که بفرمان کودتا گران پشت پرده این مترسک آلت دست هر چه به وی دیکته می شود طوطی وار تکرار می کند و با تهدید آمرانه همگان را مجبور به اطاعت بی چون و چرا از اوامر و توصیه های خود می کند . عجیب اینکه مترسک وی وقیح به هیچ مرجعی هم پاسخگو نمی باشد . در صورتیکه این ولی وقیح و عملکرد تبعیض آمیز و قانون شکنانه اش آنقدر مورد تنفر و خشم مردم ناراضی ایران می باشد که سال گذشته پس ا ز کودتای 22 خرداد در چندین تظاهرات های ضد حکومتی فریاد مرگ بر دیکاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح در خیابان های تهران بزرگ و سایر شهر ها سر دادند به خصوص پژواک آن در دانشگاه ها طنین انداز شد. از طرف دیگر از سوی تظاهر کنندگان تصاویر ولی وقیح بر سر کشیده و پاره و بر آتش کشیده و لگد کوب شد . مهمتر اینکه تظاهر کنند گان ناراضی برای اینکه مخالفت خود با سیاست مداخله گری در امور داخلی لبنان و فلسطین حاکمان تهران را نشان دهند که عوامفریبانه با اشک تمساح ریختن بطور تاکتیکی دنبال می شود را فاش و رسوا سازند. بنابر این تظاهر کنند گان ناراضی ایرانی فریاد نه غزه ، نه لبنان ، جانم فدای ایران را سر دادند . امااکنون قلم بردست غیر ایرانی بدون آنکه کلامی بگوید که در بیش از 31 سال گذشته رهبران و مسئولان رژیم ضد بشری حاکم بر ایران برای مردم ایرا ن چه کرده اند؟ یا اینکه بگوید چه کار نامه ی ننگین از خیانت و جنایت نسبت به مردم بی گناه عراق پس از اشغال نظامی این کشور دارند که اکنون برای منحرف کردن اذهان عمومی از محکومیت نقض حقوق بشر که در کمیته ی سوم مجمع عمومی سازمان ملل متحد رژیم ضد بشری محکوم شد. بنابراین با کتمان کردن حقایق و با وقاحت تمام و وارونه گوئی از موضع وکیل تسخیری ملت فلسطین هم توهین و فحاشی به محمود عباس و ساف کرده است. هم اینکه ضمن دشمنی با هرگونه مذاکرات صلح میان فلسطین و اسرائیل، خواهان مبارزه قهر آمیز یا جنگ افروزانه با اسرائیل از سوی حماس شده است .
هوشنگ بهداد
http://www.kayhannews.ir/890830/2.htm#other201
دروغ نامه ی کیهان یکشنبه 30 آبان ماه سال 1389
فلسطين در چند قدمي انتفاضه جديد (يادداشت روز
)