گزیده خبر های 18 آبان – 89 قسمت - 2
بارزانی وارد تهران شد
اکنون منبع و سر نخ بمب گذاری های انفجاری و زنجیره ای در عراق آشکار شده و لو رفته است. زیرا که هدف خنثی کردن نقش واسطه و میانجی گری مسعود بارزانی برای دولت جدید عراق است که اکنون نیچروان بازرانی نخست وزیر سابق کردستان عراق وادار کردن وی به سفر به تهران همچون نوری مالکی شده است تا که هر طوری شده فشار وارد شود تا نوری مالکی دست نشانده نخست وزیر تحمیلی عراق شود .
نيچروان بارزاني در سفر يك روزه به ايران با محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور، سعيد جليلي دبير شوراي عالي امنيت ملي و علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت‌وگو خواهد داشت فارس: نيچروان بارزاني نخست وزير سابق منطقه كردستان عراق براي ديدار و گفت‌وگو با مقامات كشورمان شب گذشته وارد تهران شد.نيچروان بارزاني در سفر يك روزه به ايران با محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور، سعيد جليلي دبير شوراي عالي امنيت ملي و علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت‌وگو خواهد داشت.
انفجار شدید بغداد را لرزاند

چرا هر زمان که مسئله ی نخست وزیر تحمیلی شدن دوباره ی نوری مالکی دست نشانده مطرح می شود . ناگهان انفجارات و بمب گذاری های زنجیره ای و خونین هم اوج می گیرد ؟ این انفجارات در شهر های مذهبی عراق و بصره که مرز با ایران است و بغداد که در کنترل نیروهای امنیتی دولت نا مشروع نوری مالکی است که بطور همزمان و یا فاصله ای کوتاه موجی از انفجارات خونین رخ داده شده و تعداد بیشماری از بی گناهان عراقی قربانی اند. سئوال است که این انفجارات چه ارتباطی به اطلاعیه ی مشترک طلبه های مخالف ولی وقیح در نجف با قم دارد . یا اینکه چه ربطی به و تلاش شکست خورده برای نخست وزیر کردن نوری مالکی در عراق دارد ؟ با لاخره نقش ولی وقیح و پاسداران به خصوص سپاه قدس و القاعده در این انفجارات چیست . به خصوص این که القاعده بطور مشترک با پاسداران در اقدامات تروریستی و آدم ربائی و آدم کشی و عملیات انتحاری و انفجاری همکاری می کند؟
پس از انفجاري بمب‌هاي پي در پي در شهرهاي مقدس كربلا و نجف و همچنين بصره در روز گذشته، ‌انفجار شدید دقایقی پیش بغداد را لرزاند. به گزارش رويترز،‌ طبق اين گزارش،‌ شدت این انفجار به حدی بود که مناطق «صالحیه»، «الخضرا» و «باب الشرجی» را لرزاند. در پی این انفجار هليكوپترهاي نظامی بر فراز منطقه به پرواز درآمدند و عمليات امدادی برای انتقال مجروحان آغاز شده است. اين در حالي است كه دوشنبه بر اثر انفجار یک دستگاه خودرو بمب‌گذاری شده در شهر بصره در جنوب عراق 13 تن کشته شدند. يك منبع امنيتي در پليس عراق به خبرنگاران گفت:‌ «خودروي بمب‌گذاري شده عصر روز دوشنبه در خيابان «المعارض» در منطقه القبله كه در شش كيلومتري غرب شهر جنوبي بصره واقع شده است، منفجر شد كه به كشته‌شدن 13 تن و زخمي‌شدن 39 تن ديگر منجر شد.» از سوي ديگر، خودروي بمب‌گذاري شده‌اي ديگري در شهر كاظمين منفجر شد كه در پي اين انفجار شماري كشته و شمار ديگر زخمي شدند. همچنين در شهرهاي مقدس كربلا و نجف نيز در روز گذشته انفجار مهيبي روي داد. بر اثر انفجار در شهر مقدس كربلا در ساعات اوليه صبح دوشنبه حداقل بيش از 50 تن زخمي و كشته شدند. خودروی بمب‌گذاری شده در محله «باب طویریج» در شمال کربلا منفجر شد که تقريبا يك كيلومتر با بارگاه امام حسين (ع) فاصله دارد. شمار قربانيان حادثه انفجار شهر نجف به هفت كشته و 38 زخمي رسيده است.
شيعه هراسي اشپيگل با درج تصويري از قمه‌زدن كودكان عراقي.خبرگزاري فارس: هفته نامه آلماني اشپيگل در مقاله‌اي كه هيچ ارتباطي به ماه محرم ندارد، تصويري از قمه زدن كودكان عراقي در روز عاشورا را درج كرده و سعي در القاء خشونت از اسلام داشته است
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908121363
اندیشه و تفکر خرافی و ارتجاعی صادراتی از بیت جماران به کودکان عراقی این چنین است که در تصویر آمده است که کودکان عراق تشویق و ترغیب و آموزش داده می شوند تا که دست خود زنی و خود آزاری و خون بازی بزنند تا اینکه اینگونه کودکان عراقی پس از رشد می بایست جای برادر و پدران خود را بگیرند که این روز ها دست به آدم ربائی و مثله و ترور و انتحاری وتروریستی در اق می زنند.
حمزه كرمي از اقدامات مهدي هاشمي پرده برداشت؛برداشت 2 ميليارد توماني از بيت‌المال؛ پولشويي و انتشار شب‌نامه‌هاي تحريك‌آميز.خبرگزاري فارس: يكي از نزديكان مهدي هاشمي در جريان فتنه‌ 88 از اقدامات وي در برداشت 2 ميلياردتومان از بيت‌المال به نفع پدرش، پولشويي‌هاي مكرر و همچنين انتشار و توزيع شب‌نامه‌هاي تحريك‌‌آميز عليه نظام پرده برداشت
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908180238
برای ماستمالی کردن بالا کشیدن 330 میلیار د دلار نفتی دوره 4 ساله ی دولت نهم از سوی پاسداران و بسیجیان کودتاگر اکنون برای گم کردن غارتگری های نجومی ادامه دار پاسداران از سوی خبر گزاری دروغ پردازان فارس فارس وارد جنگ روانی تبلیغاتی علیه ی رفسنجانی شده است تا که انتقام عدم حمایت رفسنجانی مکار از سفر ولی وقیح به قم گرفته شود . ضمن اینکه هدف ماستمالی کردن نامه ی افشاگرایانه پاسدار سابق و مشاور رفسنجانی حمزه کرمی از زندان می باشد که وی فاش ساخت زیر شکنجه مجبور به اعتراف شده بود.
تاكيد زاكاني بر محاكمه مهدي هاشمي/اغماض در اجراي عدالت ريشه اعتماد به نظام قضايي را مي‌خشكاند.خبرگزاري فارس: نماينده تهران در مجلس تاكيد كرد: قوه قضائيه بايد با مهدي هاشمي مانند ديگر متهمين برخورد كند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908180855
این همسنگر پاسدار گماشته احمدی نژاد و وکیل الدوله ی بازار مکاره و دمخور شکنجه گر و آدمکش حرفه ای حسین فدائی خودش را مسخره کرده و گرفته و سر کار گذاشته است و به شعور مر ایران توهین کرده است که پس از سپری شدن بی عدالتی و بی قانوونی و تبعیض و رشوه و فساد در دستگاه آلوده ی قضائی اینگونه پیش گوئی کرده است.
مرگ يك مظنون ديگر با شليك ماموران در تهران
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890818/13890818_06_jomhori_islami_goonagoon_0003.html
برای بررسی و ارزیابی اوضاع خرت و خر و بی قانونی رژیم ضد بشری ، همچنین مقایسه ی عملکرد تناقض و تبعیض آمیز مزدوران نیروی انتظامی . لازم است که این گزارش خبری مرگ یک مظنون بدلیل شلیک پلیس با اتفاق چند روز در سعادت آباد تهران مقایسه شود که چگونه در آن فاجعه ی تراژدیک یک جوان چاقو بر دست یک جوان دیگر را با ضربات کرد زده و زمین گیر ش کرده بود. ولی با وجود اینکه دو مأمور نیروی انتظامی در صحنه حضور داشت . اما اینان هیچگونه واکنشی نشان ندادند تا پس از 20 دییقه جوان مضروب مقتول شد . اما در این گزارش بعنوان مظنون به یک خود رو حامل 3 سر نشین شلیک شده و یکی شان کشته شده است؟ تا برای ماستمالی کردن پرونده برای مقتول پرونده سازی دروغین ووارونه شود.
درپي تعقيب سه سرنشين يك دستگاه پرايد در شرق تهران، يكي از متهمان با شليك گلوله ماموران از پاي درآمد و به اين ترتيب پرونده‌اي در شعبه ويژه قتل دادسراي امور جنايي به جريان افتاد. به گزارش خبرنگار حقوقي ايسنا، ساعت 2 بامداد ديروز بازپرس كشيك قتل تهران از طريق گزارش مرجع انتظامي در جريان مرگ يك متهم فراري بر اثر شليك گلوله قرار گرفت و به اين ترتيب دستورات قضايي لازم را جهت بررسي حادثه صادر كرد. در تحقيقات ابتدايي مشخص شد كه سرنشينان يك دستگاه پرايد از حدود دو هفته قبل مورد ظن پليس قرار گرفته بودند و نهايتا بامداد ديروز پس از شناسايي از سوي ماموران كلانتري 190 مجيديه تلاش براي بازداشت آنها آغاز شده بود اما به دليل عدم توجه متهمان به دستور توقف، يكي از ماموران اقدام به شليك كرده و به دنبال شليك گلوله، راننده پرايد از پاي درآمده است. در بازرسي از اتومبيل متهمان مقادير زيادي مواد مخدر و قرص‌هاي روان گردان كشف شد و ماموران متوجه شدند كه دو سرنشين ديگر خودرو نيز در معامله مواد مخدر با متوفي همكاري مي‌كرده‌اند. به گزارش ايسنا، بازپرس ويژه قتل تهران دستور بررسي حادثه از سوي كميسيون به كارگيري سلاح را صادر كرد و اين در حالي است كه تحقيق از متهمان بازداشت شده ادامه دارد. هم‌چنين يك‌شنبه ظهر نيز در حادثه‌اي مشابه يك سارق فراري در غرب تهران به ضرب گلوله ماموران پايگاه دوم پليس آگاهي تهران در جريان تعقيب و گريز به قتل رسيد.
ق
صاص جواني كه تحت تأثير فيلم‌هاي ماهواره‌اي خواهر و خواهرزاده‌اش را كشت
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890818/13890818_06_jomhori_islami_goonagoon_0006.html
اینهم محصول بیش از حد آزادی که کشور مدعی آزاد در این کشور جهان که مردم از روی ناچاری مجبور به روی آوری به برنامه های ماهواره ای برون مرز می شوند که عاقبت به چنین سر نوشت شومی ختم می شود. البته گفته نشده است که مواد مخدر چگونه وارد کشور و توزیع می شود و دست چه ارگان هائی در کار است که بستر ساز تولید جنایاتی در جامعه شده اند؟
حكم قصاص جواني كه تحت تأثير فيلم‌هاي ماهواره‌اي خواهر و خواهرزاده‌اش را كشته بود، در ديوان عالي كشور تأييد شد. به گزارش فارس، صبح 20 آبان 86، مأموران پليس آگاهي ورامين از طريق اعلام مركز فوريت‌هاي پليس، از قتل فجيع يك زن و نوزاد وي باخبر شدند. مأموران با حضور در محل حادثه متوجه شدند، زن جواني به نام الهام و نوزاد 9 ماهه وي به نام سبحان بر اثر ضربات متعدد چاقو به قتل رسيده‌اند. شوهر مقتول به مأموران گفت: روز حادثه داخل موتورخانه منزل در حال فعاليت بودم و زمان ورود به منزل متوجه شدم كه همسرم داخل اتاق افتاده و يك پتو روي اوست. وقتي پتو را كنار زدم با جسد غرق در خون همسر و پسر 9 ماهه‌ام روبرو شدم. وي ادامه داد: شهرام،‌ برادر همسرم آن روز خانه ما بود ولي ناگهان ناپديد شده بود. او بيماري رواني داشت و احتمال مي‌دهم كه قاتل همسر و فرزندم باشد. پس از پدر الهام اين‌بار شوهر وي در پشت جايگاه قرار گرفت و مدعي شد به خاطر فرزند بي‌گناهش درخواست قصاص فرهاد را دارد كه در اين لحظه فرهاد به سمت وي حمله ور شد و او را مورد ضرب و شتم قرار داد اما با هوشياري مأموران زندان درگيري خاتمه يافت اما قاضي دستور داد تا دستبند و پابند به فرهاد زده شود. اين بار قاتل در جايگاه قرار گرفت و مدعي شد دفاعي از خود ندارد و پيش از اين همه چيز را گفته است و فقط درخواست دارد تا زودتر حكم قصاص براي وي صادر شود تا از اين وضعيت رها شود. وي درباره انگيزه خود از ارتكاب جنايت، گفت: تحت تأثير مواد مخدر، مواد روانگردان، فيلم‌هاي ترسناك و ماهواره بودم و دست به اين جنايت زدم و به هيچ عنوان نمي‌دانستم كه در حال كشتن آنها هستم. قاضي معتمدي بعد از مشورت با مستشاران دادگاه متهم را به خاطر قتل خواهرزاده به قصاص و به علت قتل خواهرش با توجه به اعلام رضايت اولياي‌دم به حبس محكوم كرد.
شناسايي دو مظنون سوءقصد به جان يك پزشك در تهران
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890818/13890818_06_jomhori_islami_goonagoon_0017.html
وقتی پزشک شریک ساز و بفروش داشته باشد و اختلاف میلیاردی هم با رقبای دیلر داشته باشد . مشخص است که ریشه ی اختلاف و طرح ترور چه بوده و چه دستانی در کار است؟ مشروط بر اینکه همانگونه که قاتلان قبلی پزشکان ر تهران دستگیر و محاکمه شدند . این دستگیر شد گان هم محاکمه ومعرفی خواهند شد .
بدنبال اين حادثه، پليس به بررسي مدارك و شواهد برجاي مانده در صحنه جرم پرداخت و در تحقيقات اوليه مشخص شد، روز حادثه يكي از مصدومان حادثه كه پزشك عمومي است به همراه يكي از دوستان خود كه شريك وي در امر ساختمان سازي است، در حالي كه قصد مراجعه به منزل را داشتند توسط يك موتور سوار در يكي از شهرك‌هاي غرب تهران مورد اصابت گلوله قرار گرفته و هر دو مجروح مي‌شوند. بر اساس تحقيقات پليس، اين پزشك كه در امر برج سازي فعاليت دارد با چند نفر اختلافات مالي ميلياردي پيدا كرده بود و بر اين اساس چند بار توسط افرادي مورد تهديد قرار مي‌گرفت. تاكنون دو نفر مظنون دراين خصوص شناسايي و پرونده براي تحقيقات و بررسي بيشتر در اختيار پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.
وقتي نوچه هاي خاخام اسرائيلي مسئله شرعي مي گويند! (خبر ويژه)
http://www.kayhannews.ir/890818/2.htm#other207
آتش گرفتن و سوزش سربازجو حسین شریعتمداری از اطلاعیه ی افشاگرانه طلبه های قم ونجف موجب شده است تا که وی سخت گزیده و عصبی شود. آنگونه که کف بر دهان آورده و شروع به پرخاشگری حامیان رقیب مغلوب کرده است و مدعی شده که این اطلاعیه ساخته و پرداخته لندن نشینان است که خواسته اند ولی وقیح را منفور و نا مشروع معرفی کتند که در سفری که به قم داشت از سوی مرد م و طلبه های حوزه ی علمیه ی قم و سایر مخالفان دیگر مورد تحریم واقع شد و رفنار دیدار کنندگان را حرام اعلام کرده اند . چون مشتی طلبه های پیرو آخوندهای فسیل حکومتی حوزوی خریداری و تهدید شده با ولی وقیح دیدار داشتند.
صادركنندگان يك شب نامه از مبدأ لندن، اقدام به فحاشي عليه مراجع عظام و علماي والامقام حوزه علميه قم كردند.جريان نفاق صادركننده اين شب نامه، پيش از سفر رهبر معظم انقلاب به قم ضمن انتشار انواع شايعه و تحليل و تملق گويي به خيال خود تلاش كرده بود مانع از ديدار صميمانه مراجع و علما با رهبر انقلاب شود اما اكنون كه از بصيرت علما و مراجع تودهني خورده، باطن خود را عيان كرده و اقدام به فحاشي كرده است.
استانبول، مكان احتمالي مذاكرات ايران و 1+5
http://www.kayhannews.ir/890818/2.htm#other205
این سناریوی سیاست وقت کشی کردن ادامه همان شوی بیانیه ی سه جانبه ی هسته ای تهران است که قبل از تصویب قطعنامه ی تحریم شورای امنیت ساز مان ملل در تهران انتشار داده شد که اکنون تلاش بازی شعبده و تردستی که قبلاً با چین و روسیه شده است . سپس زور زده شد برزیل و ترکیه جایگزین آن شود که این شگرد و تاکیک با شکست مواجه شد که حال همه تخمرغ ها بر توی سبد ترکیه گذاشته شده است .
احتمال توافق ايران و گروه 1+5 براي آغاز مذاكرات در استانبول تركيه جدي شده است.به گزارش سايت خبري- تحليلي ايران هسته اي، برخي منابع اروپايي ديروز اعلام كردند كه تركيه موافقت خود را با تعيين استانبول به عنوان محل مذاكرات ايران و 1+5 به اطلاع مقام هاي اروپايي رسانده است.براساس اين گزارش ايران هم روز يكشنبه موافقت خود با اين موضوع را اعلام كرده بود.منابع اروپايي تاكيد كرده اند كه بعيد است كاترين اشتون با انتقال محل مذاكرات به استانبول مخالفت كند اما آمريكايي ها در اين باره ملاحظاتي خواهند داشت. با اين حال به نظر مي رسد با توجه به تاكيد ايران روي استانبول، 1+5 نهايتا چاره اي جز پذيرش اين گزينه ندارد.خبرگزاري آناتولي تركيه نيز در گزارشي اعلام كرد: به دنبال پيشنهاد ايران، تركيه آماده است تا ميزبان گفت وگوها ميان تهران و 6 كشور باشد.
واژه پیشنهادی حداد عادل به جای"کاپیتان"
http://www.fardanews.com/fa/news/125145/
فامیل غارتگر و هم منقلی ولی وقیح می نشیند پای بساط دود و منقل با لوطی جماران و پس از نشئه شدن وگپزدن دست به ابتکار نو آوری کمدی می زنند تا بازار خنده و جوک مردم را فزون کنند . چون اکنون کاپیتان تبدیل به سر یار شده است.
غلامعلی حداد عادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در حاشیه همایش زبان در رسانه صدا و سیما گفت: صدا وسیما از جای خوبی برای نحوه گفتار صحیح زبان فارسی در رسانه شروع کرده است.باشگاه خبرنگاران: رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی و رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: از این پس به جای واژه کاپیتان از سریار استفاده کنید اما ما برای کمیسیون هنوز واژه مناسبی پیدا نکردیم.
دعوت حماس از احمدی‌نژاد
این دعوت حماس مکمل دعوت حزب الله لبنان از سفر پاسدار گماشته احمدی نژاد به لبنان است که اکنون با دادن باج کلان و تلاش برای دشمنی کردن با هرگونه فعالیت و تلاش مذاکرات صلح این سفر هم از سوی عوت حماس تدارک دیده شده است . فراموش نشود که اینگونه سفر های بحران زا و جنگ آفرین بدون ارتباط به بحران عراق و افشاگری 400 هزدار اسناد ویک لیکس نمی باشد.
دعوت رسمی دولت قانونی فلسطین از رئیس‌جمهور ایران درحالی صورت گرفت که پیش از این و در جریان سفر احمدی‌نژاد به لبنان گروه‌های فلسطینی نیز خواهان حضور وی در نوار غزه شدند حیات: احمد یوسف، قائم مقام وزارت خارجه دولت مردمي فلسطين (حماس) اعلام کرد از محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران دعوت می‌کند به نوار غزه سفر کند.احمد یوسف در ادامه، دلیل این دعوت را مورد اشاره قرار داد و آثار سفر احمدی‌نژاد به لبنان را عامل این دعوت دانست.قائم مقام وزارت خارجه دولت منتخب مردم فلسطين (حماس) تاکید کرد هدف از این کار بالا بردن روحیه و تقویت جبهه مقاومت است، مانند آنچه در سفر احمدی‌نژاد به جنوب لبنان رخ داد. احمد یوسف گفت: از احمدی‌نژاد برای سفر به نوار غزه دعوت می‌کنیم و ما اطمینان داریم که این سفر اهمیت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت.دعوت رسمی دولت قانونی فلسطین از رئیس‌جمهور ایران درحالی صورت گرفت که پیش از این و در جریان سفر احمدی‌نژاد به لبنان گروه‌های فلسطینی نیز خواهان حضور وی در نوار غزه شدند
درشهرستان گنبد کاووس 5 نفر به اتهام قاچاق مواد مخدر اعدام شدند
با تحصیل ناکرده ها و محرومان که قربانیان مضاعف و واقعی رژیم ضد بشری می باشند برای اینکه زهر چشم از نارایاتن گرفته شود به جای کار و امنیت و رفاه و آئزش صحیح ولی اینگونه با طناب دار بر خورد می شود تا رکور دار جهانی اعدام های رژیم ضد بشری محفوظ بماند.
ایسنا : در اجرای حکم صادره از دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان "گنبد کاووس 5 نفر به اتهام قاچاق مواد مخدر صبح روز سه‌شنبه - امروز- در زندان این شهر به دار مجازات آویخته شدند.مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "مینودشت" از توابع استان گلستان درپی یک عملیات موفقیت آمیز اعضاء باندی را که قصد حمل و جابجایی مواد مخدر از نوع هروئین را به استان گلستان داشتند شناسایی و دستگیر کردند.بر اساس این گزارش، متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی که پس از بررسی مدارک موجود و اجرای حکم دادگاه انقلاب اسلامی شهرستان "گنبد کاووس" 5 نفر از اعضاء این باند صبح روز سه‌شنبه در محوطه زندان شهرستان گنبد کاووس به دار مجازات آویخته شدند
افزایش بیکاری در میان تحصیل‌کرده‌ها و بیکاری 50 هزار پزشك
با تحصیل کرده های به خصوص پزشکان هم این چنین حاکمان رژیم ضد بشری بر خورد و رفتار می شود . یعنی کار برای شان نیست که یا باید همچنان بیکار بمانند یا اینکه جزو لیست نفرات فار مغزها به خارج شوند ت جایگاه جهانی رتبه ی فرار مغزها حفظ شود.
شهرزادنیوز: مجید ابهری، مشاور کمیسیون اجتماعی مجلس، تورم نیروی تحصیل‌کرده بیکار را یکی از معضلات ایران دانست و از جمله به 50 هزار پزشک اشاره کرد که در صف بیکاران قراردارند.ابهری تصریح کرد: بیکاری در میان قشر تحصیل‌کرده که علاوه بر پزشکان تعداد زیادی فارغ‌التحصیل مقاطع كارشناسی، كارشناسی ارشد و دكترا را در برمی‌گیرد سبب می‌شود که آنان با مدارک تحصیلات عالی در مشاغلی در سطح دیپلم دبیرستان به کار مشغول شوند.ارزیابی قابل توجه ابهری در مورد بالاتر بودن بیکاری در میان زنان تحصیل‌کرده این است که اغلب زنان تحصیل‌کرده در رشته‌های علوم انسانی فارغ‌التحصیل شده‌اند که: "این رشته‌ها از منابع غربی گرفته شده و هیچگونه مشابهتی با فرهنگ اسلامی و ایرانی ما ندارند". به گفته‌ی ابهری: "برقراری رشته‌های مهارت‌های زندگی و یا تدوین منابع علوم انسانی براساس مبانی اسلامی و ایرانی" می‌تواند به کاهش بیکاری در میان زنان دارای تحصیلات دانشگاهی بیانجامد