گزیده خبر های 4 آذر - 89
تصویر: آخر تبلیغ
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36215
اگر می خواهید که بدانید که دود کردن اسپند چه صفات و معجزاتی دارد؟ از جمله اگر دوست دارید از ترکش زخم چشم و تنگ نظری دیگر ان در امن بمانید . تازه اگر علاقمند هستید تابدانید که چگونه دود کردن اسپند مانع از ضربه زدن به پروژه ی هسته ای می شود . مهمتر دارای چه تاریخچه ی تاریخی و مدارک علمی در سطح جهان می باشد. حتماً این تبلیغ تصویر ضمیمه شده در لینک فوق را بخوانید.
عکس / ناپلئون نيز خواهان حکومت اسلامی بود!
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24868
این تصویر تبلیغی استثائی هم که از سوی تبلیغات چیان دولت و مدعیان اصول گرائی می باشد مکمل و مشابه ی تصویر تبلیغی گزارش قبلی می باشد.
عکس: احمدی نژاد در گذر زمان ...
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36111
از تصویر تبلیغاتی دو تای قبلی جالب و مهمتر این تصاویر است . البته مشخص نیست که پاسدار گماشته احمدی نژاد که همچون علی معلم که سبیل های بلند گربه ای یا یوز پلنگی اش دهانش ر ا آنگونه استتار کرده که معوم نیست سوراخ دهانش کجاست؟ این پاسدار آق محمود دلقک هم آنقدر نا توان و خسته یا اینکه نشئه است که حال ندارد کمی ابرو و مژه های چشمان پشت خروسی اش را بالا بی اندازد تا معلوم شود که آیا مردمک چشم دارد یا نه ؟ همینطور مشخص نیست کسی که طبق این تصاویر قادر نیست جلوی پایش را به بیند چگونه می تواند آنچنان افق دید جهان گستر داشته باشد که می تواند جهان را تغییر دهد و اصلاحش کند و مدیریت جهان را در دست خود بگیرد و فضا را تسخیر نماید؟
سردار نقدی: خدا را شکر که تحریم هستیم، دعا کنیم که هر روز تحریم‌ها بیشتر شود
این ادعای پاسدار بسیجی عراقی نقدی الگو بر داری شده از نوع و شیوه و شگرد تبلیغاتی پاسدار گماشته احمدی نژادی می باشد . زیرا که اینان نه در فکر مردم و نیاز های شان ، بلکه دشمن شان می باشند و برای دسترسی به سلاح هسته ای دست بهر جنایت وخیانت و دروغ و وارونه گوئی می زنند . زیرا که در فکر هموار کردن شرایطی هستند تا بیشتر غارتگری همراه با سرکوب کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بدون توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، گفت: خدا را شکر می‌کنم که کشورمان در تحریم است و دعا کنیم که هر روز تحریم‌ها بیشتر شود!به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدی علاوه بر آرزوی افزایش تحریم‌ها و ابراز خرسندی از این موضوع، وعده داد که: اگر دانشگاه‌های کشورمان از نظر علمی به پیشرفت‌های بالایی برسند این تحریم‌ها به نفع ما خواهد بود.نقدی که صبح امروز در دومین جشنواره علم‌پژوهان ‌آرمان‌خواه و تجلیل از نخبگان تحصیلی دانشجویان بسیجی در دانشگاه هنر سخن می‌گفت، همچنین با “فتنه پیچیده” توصیف کردن اعتراضات سال گذشته و نسبت دادن آنها به دشمن، مدعی شد: اگر دانش مدیریتی نبود و هوای نفس در کار بود، فاجعه‌ای در کشور رخ می‌داد.وی همچنین گفت: ایران امروز یک کشور استثنایی است که سنگر‌های جهان و قلوب مردم جهان را فتح کرده است و بخش اعظم انرژی جهان زیر پای پیروان امام خامنه‌ای و شاهرگ‌های حیاتی دنیا در دست پیروان ولایت است.نقدی در ادامه با بیان اینکه “حلقه‌های علمی از ایده‌پردازی تا بازار مصرف باید پیوسته شکل بگیرد” ادعا کرد: “تاکنون خون دل‌های بسیاری خورده‌ام تا میان دانشگاه و صنعت پیوستگی ایجاد کنم.”وی خاطرنشان کرد: مسئول مستقیم این‌گونه اقدامات بسیج نیست اما به فرموده مقام معظم رهبری بسیج باید خلاء‌ها را پر کند. به دنبال این هستیم که مراکز حمایت و هدایت تحقیقات و اطلاعات را راه‌اندازی کنیم که اساسنامه آن تنظیم شده است و سعی داریم با راه اندازی این مراکز، حلقه‌های تولیدکننده دانش، صنعت و بازار و پژوهشکده‌های مجازی به هم پیوسته شوند.
نامه‌ مهدی هاشمی به آیت‌الله خامنه‌ای/ نمی‌دانم با چه زبانی شرمندگی خویش را ابراز کنم؟
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36183
گزارش این نامه که مشخص نیست که تحمیلی و جعلی نباشد که مربوط به به سال 66 مهدی هاشمی برادر داماه منتظری است که بدستور رفسنجانی بازداشت و تیرباران شد. تداعی کننده ی نام مشابه با آقازاده ی رفسنجانی و طراحی سناریوی مشابه است . برای اینکه بازتاب این نامه در این قطع که جنگ قدرت و ثروت میان ولی وقیح و آقازاده مجتبی با رفسنجانی و آقازاده مهدی وجود دارد . چون این رو در روئی سخت با لا گرفته است . بازتاب دادن این نامه بسیار معنی دار است . برای اینکه هدف بدر گفتن تا دیوار بشنود . چون این چنین تلاش شده تا تفهیم با تهدید شود که سرنوشت مشابه ی مهدی هاشمی برادر داماه منتظری و منتظری در انتظار مهدی رفسنجانی و پدرش می باشد .
اگر از تفتین‌های برخی از افراد، که در جداسازی طیف دوستان ما از حضرت عالی تلاش می‌کردند، صرف‌نظر نماییم، حقیقت مسلمی که این روزهاف باید به آن اعتراف نمایم این است که چنانکه خط هدایتی شما، بر اعمال و رفتار و افکار من استمرار می‌یافت، امروز به این بلای عظیم ـ که همه چیزم را در معرض انهدام و نابودی قرار داده است ـ مبتلا نمی‌گشتم...
در پي پيشنهاد آيت‌الله ‌لاريجاني به مناسبت عيد‌غدير صورت گرفت؛موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و تخفيف مجازات 649 نفر از محكومان‌.خبرگزاري فارس: حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با پيشنهاد رئيس قوه قضائيه به مناسبت ايام عيد غديرخم مبني بر عفو يا تخفيف مجازات تعداد 649 نفر از محكومان موافقت كردند.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909031187
اگر رژیم ضد بشری دارای قانون معتبری بود . می بایست اقداماتش تابع قانون باشد. نه اینکه ریش و قیچی در دست عنصر مفلوک و منفوری باشد که رهبر انتصابی ولی وقیح نامیده شده است که ماورای قانون اساسی قرار دارد. مهمتر اینکه چون آلت دست پاسداران کودتاگر می باشد که هرچه به وی دیکته می کنند . وی مأموریت دارد تا که وارد صحنه نمایش شود و همچون بلند گوی اینان انجام وظیفه کند . یعنی اینکه عنصر آلت دستی است که خودش عامل اصلی فساد و خلاف و نا هنجاری و بی قانونی و تبعیض و شکاف عمیق طبقاتی و فقر و بیکاری و اعتیاد و تن فروشی در جامه می باشد . طوری که هر گونه جنایات و خیانت و غارتگری و سرکوب و خفقان و سانسور و ضرب و شتم و زندان و اعدام اتفاق می افتد در اصل مسبب آن وی می باشد . زیرا که رهبران هر 3 نهاد حکومتی و سایر زیر مجموعه های دیگر انتصابی تابع ویک خال بفرمان وی می باشند . اکنون خیلی مسخره است که عامل اصلی فجایع که قربانیانش را در زندان افکنده است وبا تشریفات نمایش کمدی وساطت دست نشانده و بر گزیده اش آخوند محمد صادق لاریجانی که رئیس دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض و بی قانونی قضائیه است فرمان عفو برای برخی از این قربانیان صادر شده که مورد موافقت و ولی وقیح واقع شده است. البته شامل حال مخالفان سیاسی نمی شود
به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلا‌ع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي با پيشنهاد آْيت‌الله آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه به مناسبت ايام عيد سعيد غديرخم، مبني بر عفو يا تخفيف مجازات تعداد 649 نفر از محكومان ‌محاكم عمومي و انقلاب، سازمان تعزيرات حكومتي و سازمان قضايي نيروهاي مسلح موافقت كردند
صفارهرندي پيش بيني كرد:احتمال افول آمريكا به يك كشور جهان سومي.خبرگزاري فارس: محمدحسين صفار هرندي با اشاره به وضعيت بحراني آمريكا گفت: آمريكا در ابتداي راه بحران قرار دارد و نسل سومي‌ها و جوانترهاي ما افول قطعي امپراطوري آمريكا را خواهند ديد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8909030358
رژیم جنایتکاری که در گیر جنگ قدرت داخلی می باشد و هرروز هم بر عمق تضاد و اختلافات و رقابت درونی اش افزوده می گردد. از سوی دیگر ضمن اینکه کودتاگران پاسدار با رهبر ولی وقیح به بن بست رسیده اند مشروط بر اینکه دامنه ی بحران های درونی و بیرونی اش افزایش می یابد . به خصوص اینکه جو نارضایتی رو به رشد آنگونه است که برای کنترل خیزش ها و قیام های اعتراضی بدون گسترش هرچه بیشتر رعب و وحشت و خفقان و ضرب و شتم و زندان و شکنجه و اعدام همراه با سانسور فرا گیر خبری و مطبوعاتی و توقیف و تعطیلی آن امکان پذیر نیست . اما اکنون پاسدار محمد حسین هرندی که معاون و همکار سابق سربازجو حسین شریعتمداری در دروغ نامه ی کیهان بود . همچنین وزیر اخراجی فرهنگ سانسور و تفتیش عقاید ارشاد اخراجی دولت نهم است که معاون فرهنگی رئیس گزمکان پاسداران کودتاگر علی جعفری می باشد . با اعتراف به حضور پاسداران در عراق و افغانستان و همکاری با القاعده و طالبان که با اقدامات تروریستی موجب تحمیل هزینه ی 3 هزارمیلیارد دلاری به آمریکا شده است . ولی از موضع فرافکنی و فرار به جلوی مدعی افول آمریکا در جدال با رژیم با ادعای قدرتمند ترین کشور ولی جهان سومی شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان بهشهر، محمدحسين صفار هرندي سه شنبه شب در هفتمين يادواره 40 تن از شهداي پايگاه مقاومت جان نثاران اسلام مسجد قائم بالا با بيان اينكه موج نفرت از آمريكا آنقدر بالا گرفته كه به درون آمريكا رسيده است، هزينه 3 ميليارد دلاري آمريكا در عراق و افغانستان هم گفت كه نفرت مردم آمريكا را از سياست‌هاي دولتمردانش بالا برده است. بعضي‌ها نشان دادند كه راه بازگشتي برايشان نيست ولي براي برخي‌ راه باز شد، متنبه شدند تا از دسترس شياطين خارجي دور شوند و به تعبير رهبري در كنار ريزش‌ها رويش هم داشتيم.
اظهارات قاضي‌القضات و يك پرسش مهم
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36060
آلت دت بودن دستگاه قضائیه ی آلوده به فساد و رشوه و تبعیض در عدم پیگیری و مستمالی کردن پرونده ی جانیان متهاجم قاتل به کوی دانشجویان دانشگاه تهران در 25 خرداد 88 اینگونه بر جسته شده است که اکنون از سوی یک سایت مدعی اصول گرائی تأکید شده این اهمال کاری از منظر افکار عمومی قابل قبول نمی باشد.
بيان اين نكته كه در رسيدگي به پرونده كوي دانشگاه نبايد تعجيل كرد بعد از گذشت بيش از يك سال، براي افكار عمومي قابل قبول نيست. شايسته تر آن است كه دستگاه قضايي پيش از آنكه رهبر انقلاب يك بار ديگر ضرورت برگزاري سريع دادگاه كوي دانشگاه را يادآوري كنند، انتظارات افكار عمومي و جامعه علمي كشور را برآورده كند و نشان دهد كه برخي تبليغات سوء و خبرهاي رسانه‌هاي بيگانه مبني بر اعمال فشار برخي محافل خاص بر دستگاه قضايي شايعاتي بيش نيست
.
عكس: آخرین شماره نشریه توقیف شده "چلچراغ"
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36224
اینهم یک سند دیگر از سانسور وقلم شکنی عریان وار ونه گوئی های حاکمان رژیم ضد بشری کودتائی که بطور مضحکی مدعی می شوند ایران امن و آزاد ترین کشور جهان می باشد.
سعیدلو و علی‌آبادی در یک قدمی هم / عکس
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36180
ژست و فیگور و قیافه های کمدی و مسخره ی مسئولین ورزشی دولت مدعی اصول گرای نا مشروع و رژیم ضد بشری کودتائی که از چشمان یک رنگ فروش و رنگ کن سیاه باز علی آبادی اعتیاد هوار می زند
علی سعیدلو و محمد علی‌آبادی که تا چند روز قبل با همراهان‌شان فاصله‌ای چند متری میان خود ایجاد می‌کردند حالا در یک قدمی همدیگر ایستاده‌اند.
رسایی: "دو،دو" گفتن برخلاف توصیه رهبری است!
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36240
در این لینک صحنه تصاویر کمدی وجالبی به نمایش گذاشته شده است که مکمل تأکید آخوند وکیل الدوله ی بازار مکاره ی رسائی شده که نقل قول از دیدار خود با لوطی جماران کرده است که مرتبط به اوضاع خرت و خر حاکم بر بازار مکاره و اختلافات درون آن می باشد که ضمن فاش کردن باند بازی و محفلی بر خورد کردن نمایندگان در بازار مکاره خواسته شده که گیر به پاسدار گماشته احمدی نژاد داده نشود . همچنین رنگ سبز اگر چنانچه مر بوط به رقیب مغلوب نشود دیگر رنگ لجنی و چمنی و رنگ تبلیغی آرم نازیسم نمی باشد ، بلکه الگوی سیدی در عید غدیر می باشد.
حجت‌الاسلام حمید رسایی با استناد به بند 11 ماده 23 (حفظ شان مجلس)‌ گفت: دردیدار نمایندگان با مقام معظم رهبری ایشان از این موضوع انتقاد كردند كه وقتی نماینده‌ای صحبت می‌كند نمایندگان دیگر نباید به گفتن دو دو (ابراز موافقت یا مخالفت نمایندگان) بپردازندبه مناسبت عید غدیر به نمایندگان مجلس شال سبز و كتاب‌هایی با مضامین غدیر توسط نمایندگان سادات اهداشد.به گزارش ایسنا، صبح امروز- چهارشنبه - و پیش از آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نمایندگان سادات با استقرار در ورودی‌های صحن علنی مجلس شال سبز و كتاب‌های علی‌نامه، منظومه كهن، ‌حدیث غدیر و مساله امامت كه شامل دو سخنرانی از شهید مطهری می‌باشد را به نمایندگان اهدا كردند.هم‌چنین به مناسبت عید غدیر شاخه‌ گل‌هایی بر روی میزهای نمایندگان قرار داده شد. هم اكنون جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شده است
جهرمی: دریافتی چندصد میلیونی ندارم ولی مگر حقوق یک مدیر بالا باشد، بد است؟
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36211
اگر حقوق بالا و دریافت پول زیاد خوب است . می بایست که تبعیضی در کار نباشد و برای همگان اینگونه باشد. به خصوص اینکه خمینی شیاد قول حکومت مستضعفان داد و دولت کنونی مدعی اصول گرائی ساده زیست است که عاشق خدمت گزاری به ایرانیان به خصوص محرومان می باشد.
محمد جهرمی در جمع خبرنگاران با تکذیب چندباره این خبر، در پاسخ به این سوال که مگر حقوق یک مدیر بالا باشد، بد است؟ گفت: نه. ولی حالا چرا دروغ بگوییم؟ اگر می‌بود اشکالی نداشت و حالا که نیست چرا دروغ بگوییم.
گاف سایت‌های ضدانقلاب در آستانه16 آذر
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=36142
خبر نامه ی بازجوئی اطلاعاتی که زیر چتر دانشجوئی فعالیت می کند لو داده است که با گروگان گرفتن یک قربانی در هم شکسته و ابراز ندامت کرده بقول این باز جو نامه چگونه تبدیل به چماق علیه ی رسانه های مغلوب شده است. طوریکه بازتاب خبر شایع خروج وی از کشور را بهانه کرده وتعمیم به همه رسانه های مخالفان داده است تا ترس ناشی از 16 آذر را این چنین به نمایش گذاشته باشد؟
یاسر رحمانی" بعد از شنیدن خبر اخراج خود از سوی این رسانه‌ها، با ابراز تعجب از شنیدن این خبر گفت: بنده در دانشگاه علوم پزشکی خرم آباد در حال تحصیل هستم و اصلا چیزی هم درباره اخراج خودم نشنیده‌ام خبرنامه دانشجویان ایران: در روزهای اخیر از سوی رسانه های تابلو دار ضدانقلاب مانند "جرس" و "کلمه" از اجرای حکم سنگین کمیته انضباطی مرکزی وزارت بهداشت برای دانشجویی به نام "یاسر رحمانی" که از اعضای طیف غیر قانونی علامه می باشد خبر داده شده بود.این رسانه ها نوشتند که وی از اعضای سابق انجمن اسلامی دانشجویان علوم پزشکی شیراز است و به دلیل فعالیت دانشجویی در آستانه 16 آذر، حکم سنگین اخراج از دانشگاه را تحمل می‌کند!
!