گزیده خبر های 22 آبان – 89 قسمت – 2
فیلم : خشکسالی در قائنات خراسان یکزمانی بهترین زعفران ایران و شاید دنیا از این ناحیه بدست میامد
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24236
اگر قرار باشد عملکرد حاکمان جنایتکاران دین فروش و وارونه گو را در بیش از 31 سال به تصویر کشانیده شود که نتیجه ی پیام حکومت مستضعفان و پا بر هنگان خمینی شیاد و پیام نروزی نوآوری و توسعه شکوفائی اقتصادی جانسین وی ولی وقیح چگونه بوده است . باید حتما این فیلم دیده شود تا که مشخص شود واقعیت چیست؟ یعنی اینکه چگونه منطقه ای بهترین زعفران جهان را پرورش و تولید می کرده است . اکنون تبدیل به آنگونه کویر خشک بی آب و علف و برهوتی شده است که حتی شتر هم توان تحمل این شرایط را ندارد و جانش را از دست می دهد؟ حال داشته باشید که چه بر سر اهالی بدون آب و برق و بهداشت و سایر امکانات در طول 8 سال خشک سال این منطقه آورده شده است؟ مهمتر اینکه این شرایط را با ادعای تغییر ساختار جهان و مدیریت آن را رهبری کردن و مدعی صادر کردن عدالت به بندگان خدا در سراسر جهان و همچنین صدور فرهنگ اقتصاد بسیجی برای رفع بحران مالی و بانکی و اقتصادی جهان مقایسه می شود . آنگاه بیشتر اوج دجالی و دروغ و فریبکاری و وارونه گوئی حاکمان ضد بشر آشکار می شود.
امام جمعه مشهد : سران چپاول‌گر دنیا در قالب نشست گروه بیست همچون گرگانی گرسنه به جان یکدیگر افتاده اند
فیلم گزارش خبر قبلی را با این ادعای آخوند هفت خط پالان سائیده ی وارونه گوی و کتمان کنناده ی واقعیت اما جمعه ی مشهد کشور مقایسه کنید تلا که شفاف تر معنی دجال گری و شیادی و عوامفریبی آخوندهای دین فروش حاکم و ماهیت پلید شان را نشانید چگونه می باشد؟
امام جمعه مشهد گفت: تا روزی که امت اسلام خاصیت قیام حج را زنده نکند، سرافرازی بشریت بروز نخواهد کرد.حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد علم‌الهدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه، با اشاره به فلسفه الهی حج افزود: متاسفانه در طی دو قرن گذشته خاصیت قیام به کلی از حج گرفته شده است به گونه‌ای که در حالی که امروز سران چپاول‌گر دنیا در قالب نشست گروه بیست همچون گرگانی گرسنه به جان یکدیگر افتاده و یکدیگر را تخطئه می‌کنند، دو میلیون مسلمانی که در مکه وجود دارند هیچ‌گونه عکس‌العملی نشان نمی‌دهند.وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شگرد حشام بن عبدالملک برای آسیب زدن به جایگاه ولایت و امامت به وسیله به رقابت خواندن امام باقر در میدان تیراندازی و تماشاچی بودن مردم گفت: متاسفانه این شگرد شیطانی در جامعه دینی و عرصه سیاست امروز نیز به وسیله جریان‌های لائیک و ضد ارزش سیاسی در حال اجراست.وی با اشاره به حوادث سال 88 اظهار داشت: سران فتنه 88 سعی کردند در آشوب‌های پس از انتخابات مقام معظم رهبری و جریان وابسته به ایشان را وارد عرصه رقابت کنند و یا جریان سیاسی عهده‌دار امور را وابسته به ایشان جلوه دهند.وی اظهار داشت: پشت پرده این اقدام شکستن هیبت رهبری و مساوی جلوه دادن ولی امر با سایر جریان‌های سیاسی و قرار دادن مردم در گوشه‌ای از صحنه به عنوان تماشاچی بود.وی راه به دست آوردن بصیرت مورد تاکید رهبری را شناخت جریانات و سیره سیاسی ائمه دانست و گفت: در عرصه سیاست جامعه اسلامی ما، بحث سیاست، دین، شریعت، شیعه‌گری و وابستگی به اهل بیت است و از نظر ما هر جریان غیرولایی که برای رسیدن به قدرت تلاش کند، طاغوت است
رقص مختلط در کلاس بازیگری
http://www.fararu.com/vdcfy1dv.w6dxxagiiw.html
دجال گری و عوامفریب و دین فروشی با تناقض نمائی آشکار یعنی همین که گسترش زنان تن فرووش خیابان و معاون فرمانده ی پلیس تهران در خانه ی فساد ر کنار 6 زن لخت بازداشت کردن کردن و تبلیغ صیغه و چند همسری کردن ایراد ندارد . اما تمرین رقص مخلوط دختر و پسر در کلاس آموزش هنر گناه کبیره مرتکب شدن است؟
روزی نامه جمهوری خبر داد:به گزارش باشگاه خبرنگاران یک منبع مطلع با اشاره به اینکه "اخیراً در کلاس‌های بازیگری آقای "ت"، ثبت نام کرده"، افزود: شاید برای مردم ایران باور کردنی نباشد که نخستین جلسات کلاس‌های بازیگری آقای "ت"، مدرسین بازیگری، هنروران دختر و پسر را مجبور به "رقصیدن" مقابل یکدیگر می‌کنند.این فرد مطلع ادامه داد: ظاهراً آقای "ت" در کلاس‌های بازیگری خود، به این نتیجه رسیده که برای "از بین بردن خجالت هنروران" و "کم رویی هایشان، بایستی دست به دامن "رقصیدن مختلط دختر و پسر در کنار یکدیگر" با بلند کردن صدای موسیقی‌های "طرب‌انگیز"، شد! وی افزود: این مورد و مسائل مشابه از سوی مدرسین این مجموعه اجباری شده و مخالفین این رویه، از کلاس اخراج می‌شوند.
دستگیری سران فتنه نزدیک است
http://www.fararu.com/vdcjaoem.uqeyhzsffu.html
این یکی هم یک نمونه دیگری از دجالی و وارونه گوئی کردن است که دانشجویان و مردم ناراضی به فتنه گرائی با متهم ده اند .در صورتیکه فتنه گران و دغلکاران شیاد و قاتل دین فروش بیش از 31 سال ا ست که حاکم شده و مشغول فتنه گری هستند و فرا فکنانه آدرس غلط می دهند . اکنون چون رقابت و جنگ قدرت و حذف کردن رقیب مغلوب جدی شده است . بنابراین برای کتمان کردن جو نارضایتی عمومی می بایست نوید دستگیری سران فتنه داده شود. در صورتیکه کیست که نداند فتنه گران واقعی کیستند؟
سران فتنه ارتباطات مختلفی با جریان استکبار دارند و اسناد آن نیز موجود است؛ تصریح کرده:« به مرور زمان و براساس مصالح ملی، اسنادی که حاکی از ارتباطات فتنه‌گران با کشورهای اروپایی و آمریکایی‌ است منتشر می‌شود و معلوم خواهد شد که چه خیانت عظیمی در پشت پرده آشوب‌های سال گذشته وجود داشته است.»وی در پایان خاطرنشان کرده است که "بیش از یک سال از جریان فتنه 88 گذشته و صبر مردم تمام شده است و مسئولان که حافظ مصالح و منافع ملی هستند، تکلیف سران فتنه را مشخص خواهند کرد."
شیوه جدید گروهک‌های تروریستی برای ترور
چگونه است که اینگونه کشفیات فقط در ایران اتفاق می افتد؟ مهمتر اینکه چرا منبع ارسالی و مقصد دریفتی و نفرات دست اندار کار اعلام نشده و کشف جدید نمایش داده نشده است؟ البته این خبر ساختگی بدلیل لو رفتن قاچاقچیان اعزامی مواد مخدر وابسته به پاسداران در فرود گاه های برون مرز به خصوص جنوب و جنوب شرق آسیا می باشد.
روی زنامه جمهوری ؛ ترور با كفش، شيوه جديد گروهك‌هاي تروريستي و ضدانقلاب. اخيراً عناصر وابسته به گروهك‌هاي تروريستي و ضدانقلاب اقدام به انتقال تعداد 40 جفت كفش (مردانه و زنانه) با قابليت انفجاري به خاك جمهوري اسلامي ايران نموده‌اند. گفته مي‌شود در كفش‌هاي مذكور مقاديري مواد منفجره تعبيه شده كه با وارد نمودن ضربه به نوك كفش و كشيدن بند و يا در حين استفاده از آن منفجر مي‌گردد.
ترکیه هم وارد ماجرای سکینه آشتیانی شد
http://www.fararu.com/vdchm6n-.23nvwdftt2.html
صدور احکامات ضد بشری و قرون و سطائی رژیم ضد بشری و دستگاه آلوده به فساد و رشوه تبعیض آن آنگونه ضد انسانی و غیر قابل قبول نا متعارف است که صدای اعتراضی کشور اسلامی همچون ترکیه را نیزبلند کرده است؟
رئیس دیپلماسی ترکیه از همتای ایرانی خود خواسته تا اجرای حکم «سکینه آشتیانی» که از سوی دستگاه قضایی ایران به اعدام محکوم شده را لغو نماید. به گزارش «تابناک»، رسانه های ترکیه ای مدعی شدند که، «داوواوغلو» در پایان سفر خود به کشورهای خاورمیانه و خلیج فارس هنگام عزیمت به رم در هواپیما در پاسخ به سوال خبرنگاران گفته است: «هنگام گفتگو با منوچهر متکی، وزیر خارجه ایران از او خواستم سکینه را اعدام نکنند
نوباوه: مانتو از هر فسادی بدتر است
http://www.fararu.com/vdcfx1dv.w6dxyagiiw.html
وقتی چادر سیاه با شعار روسری یا توسری حجاب بتر نامیده شود . مشخص است که مانتو می بایست جزو ابزار تبلیغاتی و هجمه ی شبیخون فرهنگی باشد و از فسادی هم بد تر شنا خته شود. این وکیل الدوله ی بازار مکاره با اعتراف کردنش بطور دربست سیاست مبارزه با بی حجابی و روسری یا توسری بش از 31 ساله را آشکاا زده است .
وقتی زن ایرانی فکر می‌کند که مانتو بهتر است یا این‌که بچه ما فکر می‌کند که موی ژل زده قشنگ‌تر است، این تاثیر کار فرهنگی غرب و از هر فسادی بدتر است، چرا که ناهنجاری را به هنجار تبدیل می‌کند. زمانی اگر کسی حتی سایه چشم می‌کشید جلوی ورودش به سازمان (صدا و سیما) را می‌گرفتیم، ولی ببینید امروز چه خبر است.
تصاویر: مراسم افتتاحيه بازيهاي آسيايي گوانگژو
http://www.fardanews.com/fa/news/125468
اگرمانتو از هر فسادی بد تر است . پس چگونه است که دختران شرکت کننده در بازی های وزرشی آسیا با مانتو حضور یافته اند؟
نقش آیت‌الله شاهرودی در تحولات عراق
اعتراف به پرورش دادن مار در آستین علیه ی مردم ایران در دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض قضائیه و اذعان به مداخله گری آشکار در عراق با حمایت کردن لز نوری مالکی دست نشانده و طرح نخست وزیر تحمیلی کردن وی در عراق که از سوی حاکمان تهران مهره دست آموز عراقی دنبال و اجرا شده است.
منابع عراقي از آيت‌الله سيدمحمود هاشمي شاهرودي به عنوان فردي كه نقشي اساسي در اجماع گروه‌هاي شيعي براي تشكيل دولت جدي نوري مالكي داشته نام مي‌برند.به گزارش ایران، آيت‌الله هاشمي شاهرودي سابقه رياست مجلس اعلاي انقلاب اسلامي عراق را نيز در كارنامه دارد.وي پيش از آيت‌الله صادق آملي لاريجاني رياست قوه قضائيه كشورمان را بر عهده داشت.
تبلیغ
یک مشاور جوان برای آقای 'م'
http://www.fardanews.com/fa/news/125475
بازهم گزارش فیلم روستاهای قائنات را با این گزارش درون دولت مدعی اصول گرا ساده زیست عاشق خدمت گزاری به مردم ایران مقایسه کنید که با بودجه ی بیت المال تبلیغ برای مشائی می شود؟
بنا بر این گزارش فرد مذکور که به لطف سمت دست و پا شکسته اش در ریاست جمهوری امکانات خاصی را در اختیار دارد، در اقدامی دیگر به راه اندازی یک سایت خبری - با هزینه شخصی - نموده که در آن به انتشار صحبتهای آقای "م" می پردازد.جهان: در حالی که یکی از نهادهای مشاوره ای اطراف رئیس جمهور با برگزاری همایشهای میلیونی قصد دارد تا تاثیر گذاری خود را نشان دهد، از گوشه و کنار خبر می رسد برخی از اعضای این گروه مشورتی که دست بر قضا از نزدیکان رئیس جمهور هم می باشند با سفرهای استانی خود تحت عنوان جلسات هم اندیشی به سخنرانی و تبلیغات برای یکی از نزدیکان رئیس جمهور می پردازند.صراط نوشت: "ح - الف" که از اقوام احمدی نژاد بوده و با فرزند وی رفاقتی نزدیک دارد اخیرا با سفر به استانهای کرمانشاه، لرستان، گرگان، خراسان و... در جلسات خود اقدام به توضیح محسنات رئیسش و جذب افراد برای تشکیل جلسه با وی پرداخته است.بنا بر این گزارش فرد مذکور که به لطف سمت دست و پا شکسته اش در ریاست جمهوری امکانات خاصی را در اختیار دارد، در اقدامی دیگر به راه اندازی یک سایت خبری - با هزینه شخصی - نموده که در آن به انتشار صحبتهای آقای "م" می پردازد.
تحرکات ضدایرانی خبرنگار کشف حجاب کرده
http://www.fardanews.com/fa/news/125441
شیوه ی دیگر از خبررسانی سایت پاسدار قلیباف شهردار تهران که جز مدعیان اصول گرایان وابسته به وی وقیح است . اکنون به سبک گفتمان پاسداری زندان اوینی علیه دو منتقد رژیم ضدبشری گزارش تهیه و باز تاب داده شده است .
پناهندگی محمد مصطفایی وکیل خودخوانده سکینه محمدی آشتیانی(محکوم به مرگ به جرم قتل و زنا) و ادعاهای کذب هوتن کیا وکیل دیگر سکینه آشتیانی که چندی است خوراک رسانه های بیگانه را فراهم نموده، ناشی از ارتباط با وی می باشد .تابناک: فریبا داودی مهاجر خبرنگار اصلاح طلب فراری و مادر زن علی افشاری عضو شورای عالی مرکزی دفتر تحکیم وحدت که به آمریکا پناهنده شده، از سازمان دهندگان فعالیت های افراطی فمینیستی زنان در جدیدترین خوش خدمتی اقدام به برپایی کارگاه های آموزشی-بخوانید براندازی نرم- برای اقشار مختلف در ایران نموده است.وی که اخیرا در آمریکا به صورت زنده کشف حجاب نموده، در کارنامه خود همکاری با مرکز تحقیقاتی و آموزشی جامع مدنی ایران، صندوق اعانه ملی برای دموکراسی(NED)، عضویت در خانه آزادی وابسته به سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا)، همکاری با رسانه های فارسی زبان خارج از کشور و وابسته به بنیاد ایفوس، رسانه های وابسته به سازمان اطلاعات هلند و ... را دارد، چندی پیش متواری شده است.پناهندگی محمد مصطفایی وکیل خودخوانده سکینه محمدی آشتیانی (محکوم به مرگ به جرم قتل و زنا) و ادعاهای کذب هوتن کیا وکیل دیگر سکینه آشتیانی که چندی است خوراک رسانه های بیگانه را فراهم نموده، ناشی از ارتباط با وی می باشد که بر اساس شنیده ها در چند ماه اخیر ارتباط گیری های گسترده فریبا داودی مهاجر با همجنسان خود از میان وکلای جوان دادگستری نیز رو به افزایش است.
تجمع دانشجويان دانشگاه شاهرود در اعتراض به نبود امنيت + عکس
http://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=24280
اینهم امنیت دانشجویان در کشوری که گذشته از اینکه ادعای قدرت بر تر جهان دارد ، بلکه از سوی دیگر مدعی آزاد و امن ترین کشور جهان نیز می باشد . برای همین است که آنگونه اتفاقاتی که در این کشور رخ می دهد از نظر امنیتی مشابهت با هیچ مکان دور افتاده جهان ندارد.
alborznews :
به گزار ش البرز تجمع جمعي از دانشجويان دانشگاه صنعتي شاهرود كه از ساعت 12 روز گذشته در اعتراض به آنچه كه عدم وجود امنيت در مسير دانشگاه به داخل شهر عنوان كردند مقابل ساختمان سازمان مركزي اين دانشگاه آغاز شده بود پس از هشت ساعت خاتمه يافت.علت اين تجمع بنا به گفته دانشجويان ترس و وحشت ناشي از حادثه ربودن و تجاوز به يكي از دانشجويان دختر اين دانشگاه در شامگاه دوم آبان ماه است كه طي آن هشت شيطان صفت با ربودن يكي از دانشجويان دختر اين دانشگاه از مقابل دانشگاه و انتقال وي به باغي در يكي از روستاهاي اطراف شاهرود وي را مورد تجاوز قرار دادند كه البته با تلاش ماموران پليس امنيت اخلاقي اين شيطان صفتان دستگير و تحويل مرجع قضايي شدند.اين دانشجويان معتقدند كه با وقوع اين حادثه ديگر براي تردد در مسير دانشگاه به داخل امنيت كافي ندارند.دانشجويان معترض كه حدود 200 نفر بودند در حالي كه پلاكارد نوشته هايي همچون «امروز ... فردا چه خواهد شد؟!» و «خانواده بزرگ صنعتي با اين وضع چه بر سر ناموست خواهد آمد» در دست داشتند با سر دادن شعارهاي «ما امنيت مي خواهيم»، «بچه ها ما چي مي خواهيم امنيت امنيت»، «دانشجوي با غيرت، تسليت تسليت» و «مرادزاده (منظور رييس دانشگاه صنعتي شاهرود) بيرون بيا وقت جوابه» خواستار حضور علي مرادزاده رييس دانشگاه صنعتي در اين تجمع براي پاسخگويي به مطالبات خود شدند كه به جاي رييس دانشگاه، احسني طهراني، مديركل امور دانشجويي به ميان دانشجويان رفت كه دانشجويان هم شعار «ما ميگيم علي بياد احسني ميآد» سر دادند.
پرتاب بشقاب نماينده به سمت استاندار
گذشته از شیوه ی امنیت که در رژیم ضد بشری که در گزارش خبر قبلی به آن اشاره شد . این نحوه بر خورد دیدار و استقبال و گفتمان به سبک اصول گرائی هم گزارش شده است که میان مهره های مدعیان اصول گرا انجام شده که جزو حامیان ولی وقیح نا مشروع می باشند.
آتی نيوز : در حاشيه ورود آيت الله لاريجاني به کهگيلويه و بويراحمد درگيري فيزيکي بين نماينده مردم گچساران در مجلس و استاندار بوجود آمد . به گزارش آتي، قبل از ورود آيت الله لاريجاني به استان کهگيلويه و بويراحمد نماينده ولي فقيه، استاندار و جمعي از مسئولان استاني در فرودگاه ياسوج منتظر ورود رئيس قوه قضائيه بودند که قوام نوذري استاندار خطاب به حسيني نماينده گچساران گفت: چرا در مراسم توديع و معارفه مدير کل ميراث فرهنگي و گردشگري استان دروغ گفتيد؟اين گفته موجب عکس العمل شديد نماينده گچساران و پرت کردن بشقابي به سمت استاندار شد و طرفين در حال مشاجره بودند که هواپيماي حامل آيت الله لاريجاني به زمين نشست و بحث خاتمه يافت. پيش از اين حسيني در اعتراض شديد بر ناامن بودن فضاي مديريتي با توديع مدير کل سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استان مخالفت کرده و گفته بود:از اين به بعد اجازه بي حرمتي به مديران استان را به کسي نخواهد داد و جلسه را به نشانه اعتراض ترک گفت.