گزیده خبر های 24 و 23 آبان – 89
تصاویر: نشست اعضای مجلس و دولت
http://www.fardanews.com/fa/news/125701
اعضای مجلس شورای اسلامی و هیئت دولت عصر امروز یکشنبه دیدار و گفتگو کردند
تصاویر دلقکان سیرک بازار مکاره و جوک گفتن و ریسه رفتن دو پاسدار منفور و نا مشروع احمدی نژاد و علی لاریجانی که رئیس دو نها د هستند که اکنون در کنار هم دیگر و نظاره گری سایر وکیل الدوله های نشئه از این صحنه های جوک گوئی بخوبی آشکار می ساز د که چگونه با جنگ زرگری ملت سر کار گذاشته شده است؟
پيام رهبر معظم انقلاب به حجاج بيت الله‌الحرام:هيچ معروفي برتر از نجات ملت‌ها از چنگال قدرت اهريمني استكبار نيست.خبرگزاري فارس: رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي به حجاج بيت‌الله الحرام رهنمودهايي داشتند كه در بخشي از آن آمده است: هيچ معروفي برتر از نجات ملت‌ها از چنگال قدرت اهريمني استكبار و هيچ منكري زشت‌تر از وابستگي و خدمت به مستكبران نيست
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908240276
عجیب وقاحتی !چونکه ولی وقیح نامشروع خودش با کودتاگر و سرکوب و خفقان و سانسور بقدرت پوشالی خزیده است و ملت ایران را در بند کشیده چونکه ایران را تبدیل به زندان نموده است . اما اکنون از موضع فرار به جلو وصورت مسئله پاک کردن و ادا و اطوار و شکلک رهبرجهان ر آورده است و وقیحانه از نجات ملت ها ازچنگال قدرت اهریمنی استکبارسخن گفته یاروضه خوانده است.
حجت‌الاسلام رهبر در گفت‌وگو با فارس:بيگانگان همچنان چشم طمع به جريان فتنه دوخته‌اند.خبرگزاري فارس: رئيس فراكسيون روحانيون مجلس با اشاره به حمايت استكبار جهاني از جريان فتنه گفت: آنها هنوز هم چشم اميد خود را به اين جريان دوخته و رسانه‌هايي مانند بي‌بي‌سي، صداي آمريكا و اتاق فكر خارج‌نشين از اين جريان حمايت مي‌كنند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908240269
بازی کردن و مانور تبلیغاتی تهدید آمیز دادن علیه ی رقیب مغلوب از سوی یک وکیل الدوله در بازار مکاره که از سوی توطئه و فتنه و کودتاگزان حاکم دنبال و بیان شده است.
حسين شريعتمداري در سرمقاله امروز كيهان؛برخي خواص در روزهاي حادثه در صحنه حضور ندارند.خبرگزاري فارس: امروز هم در مقياسي بسيار كوچكتر شاهد برخي از خواص هستيم كه دشمني و كينه توزي آشكار قدرت هاي استكباري و دنباله هاي داخلي آنها عليه اسلام و انقلاب و نايب امام زمان - ارواحناله الفداء- را مي بينند ولي روزهاي حادثه- نظير فتنه 88- در صحنه حضور ندارند
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908240030
اگر علاقه دارید که بیشتر بدانید این که گفته می شود میمون هرچه زشت تره بازی اش از همه بیشتره یعنی چه؟ لطفاً به تصویر این دلقک مزدور پرونده ساز وارونه گوی باقر و قمیش و دا و اطوار های میمون وارش توجه کنید.
حذف تصویر شكنجه هاشمی از موزه عبرت
http://www.fararu.com/vdcivzaq.t1azp2bcct.html
این حذف شدگی از موزه عبرت مکمل گیر دادن به آقازاده مهدی است و هشدار عبرت آموز حذف کردن رفسنجانی است یا بقول حامی سابق وی قام شعله سعدی ارسال حمام فین کاشان کردن امیر کبیر رژیم ضد بشری است . زیرا حکمش را ولی وقیح در سفر تشریفاتی و نمایشی خود به قم از آخوند متحجر انگلیسی تئوری پرداز خشونت و مرگ و دروغ گفتن مصلحتی محمد تقی مصباح یزدی دزد انگلیسی دریافت کرد.
روزنامه جمهوری اسلامی در ستون جهت اطلاع شماره امروز خود نوشت: این روزها بازدید كنندگان موزه عبرت در ویترین‌های نصب شده در ورودی این موزه شاهد تغییر و برداشتن تصویر و عكس‌های بازسازی شده شكنجه تعدادی از رهبران انقلاب اسلامی ایران از جمله آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و قرار گرفتن تصاویر بازدید افرادی كه هیچ ربطی با مبارزات ضد شاهنشاهی ندارند هستند. در ادامه این مطلب آمده است: بازدید كنندگانی كه این نگرانی را ابراز داشته‌اند این نكته را هم گفته‌اند كه حذف عكس بزرگانی كه شناسنامه انقلاب اسلامی هستند از موزه عبرت، نمی‌تواند آنها را از تاریخ مبارزات ملت ایران حذف كند. موزه عبرت كه در محل كمیته مشترك ضد خرابكاری رژیم پهلوی ساخته شده است، با ساختن مجسمه‌هایی وضعیت زندانیان سیاسی آن دوران را به نمایش گذاشته است و اسامی و عكس‌های افرادی كه در این مركز بازداشت بوده‌اند را به دیوارهای این ساختمان نصب كرده‌ بودند و مجسمه چهره‌های شاخص از جمله رهبر انقلاب نیز در این موزه ساخته شده بود.نظرات بازديدکنندگان"هنوز بیش از سی سال از انقلاب نگذشته انگونه دارند شخصیتها حذف می کنند وباز هم باید گفت اسیاب نوبت به نوبت این روند خوشایندی نیست و خیلی از افراد که امروزه با دیدن این موضوع سکوت میکنند روزی منتظر باشند که نوبت خودشان هم برسد. پدیده حذف مدتی است که آغاز شده است حذف وقایع تاریخی از کتب تاریخ حذف شناسنامه انقلاب از موزه عبرت حذف در تاریخ کنار هر حذف افزودنی هم هست تفاوت در این است که حذف واقعه ای در تاریخ حذف واقعیت است و افزودن مسئله ای به تاریخ یعنی تحریف واقعیت.
حجت‌الاسلام نكونام در گفت‌وگو با فارس:در صورت اثبات جرم مهدي هاشمي برخورد قضايي با او شديد خواهد بود. خبرگزاري فارس: معاون سابق دادستان كل كشور با بيان اينكه در احكام اسلامي جزاي مقامات عالي كشور در كار نيك يا بد مضاعف خواهد بود، تاكيد كرد: در صورت اثبات جرم مهدي هاشمي دستگاه قضائي با وي مانند افراد عادي برخورد نخواهد كرد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908231178
توطئه ی زنجیره ای علیه ی رفسنجانی برای زمینه سازی کردن حذف وی که از سوی ولی وقیح تدارک دیده شده است . البته اینگونه تهدید هم بدلیل کامل لبیک نگفتن به ولی وقیح و کودتا گران است و دیگر اینکه به خاطرماهیت سازشکار و محافظه کارانه اش می باشد که اکنون می بایست بهای این سیاست مبهم کاری فرصت طلبانه اشان را به پر دازد . آنگونه که مهره های بد نام و آدمکش و آلوده و دست نشانده یکی پس از دیگری و ارد صحنه می شوند و از طریق مهدی آقازاده اش وی را تهدید و تحقیرش می کنند
بازداشت 5 وکیل به دلایل امنیتی
http://www.fararu.com/vdchqzn-.23nzxdftt2.html
داشاته باشید رژیم ضدبشری که با توطئه و تهدید و پرونده سازی وکلا را دستگیر و شکنجه می کند تا مجبور به اعتراف شوند . با متهمان خود در سیاه چال شایش چه می کند و مرتکب چه اعمال جنایت آمیزی می شود؟آیا این رژیم ضد بشری هنوز مشروعیت دارد و می بایست با زهم با چنین رژیم ضد بشری به سیاست مماشات گرایانه ادامه داد و مذاکره نمود؟
دادستان تهران گفت: «تعداد 5 نفر از وكلاي دادگستري اخيرا به دستور بازپرس شعبه امنيت دادسراي شهيد مقدس بازداشت شده‌اند.» جعفري دولت‌آبادي روز يكشنبه در با فارس با اعلام اين خبر گفت: «سه نفر از اين افراد در فرودگاه امام خميني (ره) به هنگام بازگشت از سفر آنتالياي تركيه بازداشت شدند.»وي ادامه داد، 2 نفر ديگر از وكلاي دادگستري مرتبط با افراد ياد شده نيز در تهران بازداشت شده‌اند. دادستان تهران اتهام وكلاي بازداشت شده را ارتكاب جرايم امنيتي و انجام اعمال خلاف شئونات جمهوري اسلامي در خارج از كشور اعلام كرد و گفت: «رسيدگي به پرونده متهمان ياد شده كماكان ادامه دارد
مطهری: اظهارات مشایی رمزآلود است
http://www.fararu.com/vdcd9f09.yt0fz6a22y.html
چرا با رودروایسی و لکت زبان نظر داده شده است . عنوان رمز به جا مشکوک بکار برده شده است؟
احمدی‌نژاد وارد شهركرد شد
http://www.fardanews.com/fa/news/125692
سئوال است که پاسدار گماشته احمدی نژاد د ر 5 سال گذشته چند با ربه این شهر کرد زادگاه استاندار تهران مرتضی تمدن سفر کرده و قول ها سر خرمنی داده که اکنون باز برای افتتاح رفته است؟
بنابراين گزارش كارخانه توليد ورق گالوانيزه خودرو در چهار محال و بختياري در زميني به مساحت 150 هكتار ساخته شده است.ایسنا: رييس‌جمهور به منظور افتتاح كارخانه توليد ورق‌هاي گالوانيزه وارد استان چهارمحال و بختياري شد.
هيئت عالي رتبه حقوق بشري ايران به سرپرستي محمدجواد لاريجاني عازم نيويورك شد
عجب مبارزه ی مضحک ضد شیطان بزرگ و آمریکائی که از سوی ولی وقیح ادعایش می شود . همچنین عجب مبارزه با نقض کنندگان حقوق بشری که مقامات آمریکائیان می کنند که اکنون یک مهره ی متحجر و مدافع سنگسار انگلیسی رژِیم آدم کشان ضد بشر را با هیئت همراهش بر ای شرکت و فعالیت حقوق بشری پذیرفته اند؟
هيئت عالي رتبه جمهوري اسلامي ايران به رياست «محمدجواد لاريجاني» دبير ستاد حقوق بشر، براي شركت در شصت وپنجمين مجمع عمومي سازمان ملل روز شنبه عازم نيويورك شد.اين هيئت متشكل از نمايندگان دستگاه ها و وزارتخانه هاي ذي ربط به منظور دفاع از سياست هاي راهبردي حقوق بشري جمهوري اسلامي ايران و نيز ايجاد زمينه هاي تعامل بيشتر با ساير كشورها در اين اجلاس شركت مي كند. شصت وپنجمين نشست مجمع عمومي سازمان ملل از روز چهارم آبان آغاز به كار كرده و تا روز بيست ونهم آبان ماه ادامه دارد
جهت اطلاع
حماس همچون ساف موضع ضد رژیم اتخاذ کرده است . زیرا که اخطارد اده شده است که اجازه و رود شیعه به فلسطین وارد شود. با این حساب خبر دعوت حماس از پاسدار گماشته احمدی نژاد به سفر نوار غزه مالیده است.
روزنامه الحيات به نقل از خليل الحيا، يكي از مقامات سياسي حماس ادعا كرد: حماس به ايران اطلاع داده است كه اجازه نخواهد داد شيعيان به فلسطين وارد شوند، حتي در مقابل كمك‌هايي كه ايران به حماس مي‌كند! به گزارش آتي نيوز به نقل از انتخاب، وي در ادامه مي‌افزايد: ما از ورود هرگونه گروهي به فلسطين جز سني‌ها جلوگيري مي‌كنيم. خليل الحيا در پايان افزود: حماس فلسطين را به عنوان يك دولت اسلامي از درياي مديترانه تا رود اردن مي‌بيند كه البته تنها يهودياني كه تا قبل از جنگ جهاني اول در آنجا بودند، حق زندگي كردن در آنجا را دارند. هنوز مقامات حماس اين خبر را تاييد يا تكذيب نكرده‌اند!
اینهم گزارش انتقادی به بر گزاری کنگره ی مولانا در ارومیه
صوفي گري و همچنين ملبس شدن بانوان دست اندركار كنگره به لباس‌هاي غيرمتعارف و تعجب برانگيز از جمله مواردي هستند كه برگزاري اين كنگره بين‌المللي را زير سئوال برده و پرسشهاي فراواني را از سوي مردم و فعالان فرهنگي مطرح كرده است. نصب صدها بنر تبليغاتي در ابعاد چند متري در سطح شهرها، بخش‌ها و جاده‌هاي اين استان تعجب و نارضايتي اهالي منطقه و حتي شركت كنندگان اين كنگره را برانگيخته است. هر چند مسئولان، فقط هزينه اين بنرها را يك ميليارد و پانصد ميليون ريال اعلام كرده‌اند اما منابع آگاه هزينه‌هاي انجام گرفته را در اين زمينه بسيار بيش از ميزان اعلام شده مي‌دانند. همچنين صرف هزينه ميليوني براي اجراي كنسرت و دعوت از يك گروه موسيقي از كشور جمهوري آذربايجان، از ديگر حواشي اين كنگره بوده است. وضعيت غيرعادي و ابتذال به حدي بود كه برگزار كنندگان برخي مواقع تلاش مي‌كردند از ضبط تصاوير برنامه‌هاي اين گروه ممانعت به عمل آورند. از سوي ديگر برخي از موسيقي‌هايي كه در اين كنگره اجرا و پخش مي‌شد در راستاي تبليغ صوفي‌گري و دراويش بود. پوشيدن لباس‌هاي محلي آذري توسط بانوان دست اندركار و راهنمايي شركت كنندگان مراسم توسط آنان از ديگر اقدامات تامل انگيز و غيراسلامي بود كه در اين كنگره بويژه در مراسم افتتاحيه و اختتاميه رخ داد. براساس همين گزارش، وجود دهها زن قد بلند با آرايش نامناسب و ملبس به لباس‌هاي محلي عجيب در كنگره شمس تبريزي تداعي كننده مراسم‌هاي مبتذل كشورهاي غيراسلامي بود كه با روح برگزاري اين كنگره و همچنين جايگاه كم نظير عرفاني شمس تبريزي منافات داشت. كنگره شمس تبريزي تا بيستم آبان ماه در خوي و اروميه برگزار شد.
پيام تبريك احمدي نژاد به رئيس جمهورعراق
چرا از سوی پاسدار گماشته احمدی نژاد تبریک به نخست وزیردست نشانده نوری مالکی تبریک گفته نشده است؟ لابد به دلیل این است که پاسدار گماشاته احمدی نژاد می داند که این مهره دست آموز آلوده و منفور تر از خودش می باشد . بنابراین ترجیح داده است که به جلال طالبانی تبریک بگوید؟
رئيس جمهور ايران در مكالمه تلفني انتخاب مجدد جلال طالباني به رياست جمهوري عراق را تبريك گفت. محمود احمدي نژاد در گفتگوي تلفني با همتاي عراقي خود،‌تشكيل دولت جديد عراق را پيروزي بزرگي براي ملت عراق دانست و گفت:‌ايران همواره از يكپارچگي و امنيت عراق حمايت و پشتيباني كرده و تا آخر در كنار ملت عراق خواهد ماند. وي اظهار اميدواري كرد: تمامي گروه‌هاي عراقي با اتحاد و همدلي بتوانند عراق را به جايگاه مطلوب خود در منطقه برساند. جلال طالباني نيز در اين مكالمه تلفني با قدرداني از نقش ايران در استقرار و تثبيت صلح و امنيت در عراق اظهار داشت: تشكيل دولت جديد عراق به رغم تمامي تلاش‌هاي بدخواهان، پيروزي اراده مردم عراق بود.
قاتل زنجيره‌اي آبادان اعدام شد
http://www.jomhourieslami.com/1389/13890823/13890823_06_jomhori_islami_goonagoon_0013.html
اگر دستگاه آلوده به فساد و رشوه و تبعیض مدافع قاتلان و دشمن مظلومان نمی باشد .چرا پرونده ی عاملان و آمران قتل های سیاسی زنجیره ای پیگیری ند و اینگونه برخورد نکرده است؟