گزیده خبر های 19 آبان - 89
مهم‌ترين قسمت وصيتنامه جوان‌ترين شهيد كشور؛پيروي از ولايت فقيه را فراموش نكنيد .خبرگزاري فارس: در مهم‌ترين و برجسته‌ترين قسمت وصيتنامه جوان‌ترين شهيد دوران دفاع مقدس، شهيد علي جرايه، 12 ساله‌ و اهل استان ايلام آمده است: پيروي از ولايت فقيه را فراموش نكنيد
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908181421
آیا این اعتراف یک سند انکار نا پذیر جنایت علیه بشریت نمی باشد که رهبران و مسئولان جنگ افروز رژیم ضد بشری مرتکب شده اند؟ زیرا گذشته از اینکه اینان نوجوانان زیر 18 را اعدام می کنند و در این مورد رتبه اول جهانی دارند . یا اینکه میلیون ها کودتان دانش آموز را وادار کرده اند تا که به جای پشت میز مدارس درس بخوانند. ولی به خاطر فقر اقتصادی و مالی خانواده مجبور به ترک مدرسه شدند و از نعمت خواندن ونوشتن محروم گردیده اند که یا در خیابان ها گل و آدامس فروشی می کنند. یا در کور پز خانه ها مشغول کار طاقت فر سا هستند . یا اینکه در کنار خیابان به کار واکسی و تکدی گری مشغول شده اند . یا آلوده به مواد مخدر شده یا جذب بسیج سرکوبگر گشته اند که اکنون اعتراف شده است که در سنین 12 سالگی بطور اجبار و اغفال شدن بعنوان یکبار مصرفان مین پاک کن راهی میادین جنگ خانمان بر اندا زانه ی ایران و عراق شدند ومورد استفاده و اقع شدند . مهمتر اینکه اذعان شده است که ولی وقیح نامشروع آنقدر منفور است که برای مشروعیت بهش دادن ناچار به نقل قول یک نو جوان 12 ساله کشته جنگی نیاز است که سفارش کرده بود اگر می خواهید با کلید های پلاستیکی تایوانی بر روی مین میادین جنگی بروید و یک راست وارد بهشت شوید. ولی وقیح را فراموش نکنید . حال داشته باشید جائیکه آخوندهای حوزه ی قم ولی وقیح را قبول ندارند و مردم معترض هم مرگ بر دیکتاتور و خامنه ای و اصل ولایت وقیح نثارش می کنند . اما نقل قول از وصیت یک نوجوان 12 ساله شده است که سفارش حمایت از وی را داد . حال بماند که کودک 12 ساله چه از ولی وقیح می دانست ؟ مشروط بر اینکه اوج استیصال و در ماندگی و منفوریت ولی وقیح ثابت می شود که چگونه نیاز به اینگونه خبر سازی های دروغین 30 سال پیش دوران جنگ ضد ملی و ضد میهنی ایران و عراق دارد؟
يك عضو فهرست العراقيه اذعان كرد: كشمكش در فهرست العراقيه بالا گرفته است .خبرگزاري فارس: يك عضو فهرست "العراقيه " به رياست "اياد علاوي " فاش كرد كه كشمكش بين گروه‌هاي سياسي زيرمجموعه اين فهرست براي كسب منافع خود بالاگرفته است.
http://www.farsnews.net/newstext.php?nn=8908181639
پس از گزارش خبر دروغین نخست وزیر شدن نوری مالکی دست نشانده که از سوی خبر گزاری دروغ پرداز پاسداران فارس بازتاب داده شد . اکنون با الگو بر داری از این خبر گزاری گزارش خبری به سبک و شیوه ی خبررسانی در مورد جریان و اعضای رقیب مغلوب بازتاب داده شده است . با این اختلاف که چون در عراق هنوز شیو ی تهاجم ضرب و شتم و بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری در مورد العراقیه اجرا نشده است . پس به روش نقل از عنصر منبع آگاه درون العراقیه که بی نام و نشان است استفاده شده که دلیل بر غیر واقعی و ساختگی بودن خبری است که ادعا شده است این منبع آگاه به خبر گزاری دروغ پرداز فارس پاسداران گفته است که فهرست العراقیه حضور در دولت نوری مالکی دست نشانده را پذیرفته است . ضمن اینکه همین گزارش ساختگی اعتراف و تأکید مداخله گری در امور داخلی عراق و حمات از نوری مالکی دست نشانده و دشمنی عریان با العراقیه به خصوص رهبر شان ایاد علاوی می باشد که چرا تا کنون اجازه نداده است نوری مالکی منفور برای بار دوم نخست وزیر عراق شود.
پيش از اين نيز، يك منبع آگاه‌ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري فارس در بغداد گفته بود: 5 حزب و جريان بزرگ فهرست العراقيه‌ ، حضور در دولت نوري المالكي را پذيرفته‌اند و آمادگي خود را براي مشاركت در دولت آينده‌ به‌ "اياد علاوي " ابلاغ كرده‌اند. وي افزود: اين 5 جريان داخل فهرست العراقيه‌ در نامه‌اي خطاب به‌ علاوي از وي خواسته‌اند واقعيت را بپذيرد و به‌ جايگاه انتخاباتي ائتلاف همپيماني عراق احترام بگذارد.
ادعای نویسنده کمونیست مصری علیه ایران؛
کمک ۷۰ میلیون دلاری ایران به اخوان المسلمین مصر
http://www.fardanews.com/fa/news/125191/
سند فاش شده دیگری که می بایست به اسناد منتشر شده ی ویکی لیکس اضافه شود که مر بوط به سیاست مداخله گری رژیم ضد بشری در امور داخلی عراق وافغانستان است که همراه با اقدامات تروریستی و انتحاری و انفجاری می باشد که اکنون این سند و مدرک مداخله گری در مصر هم می بایست به اسناد منتشره ویکی لیکس افزوده گردد
این نویسنده کمونیست مدعی شده است گروه مسلمان اخوان المسلمین ۸۰۰ میلیون پوندمصری برای شرکت در انتخابات آماده کرده است که نیمی از آن کمک‌ ایران است. وی مدعی شده است ایران با این هدف به اخوان المسلمین کمک کرده است تا پس از ورود آن‌ها به پارلمان مصر موجب هرج و مرج نظامی سیاسی مصر شده و ایران بتواند از این فرصت برای تغییر نقشه سیاسی خاورمیانه به شکل دلخواه خود اقدام کند!
فیلم>مصاحبه‌ای که برای دایی گران تمام شد
http://www.fararu.com/vdcamini.49nwy15kk4.html
اینهم وضعیت یک کاپیتان تیم ملی فوتبال که بدلایلی همچون حبیب خبیری کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال که تیر باران شد زنده مانده است که اکنون وی در اظهار نظر کردن یا مصاحبه پیرامون فوتبال ممنوع شده است که چرا پایش را از خط قر مز ترسیم شده فراتر گذاشته و از آن عبور کرده است؟
دایی که نباید دیگر در مورد فوتبال صحبت کند، گفت: «از این به بعد در مورد آب و هوا و دانشگاه شریف و کشتی‌گیران و مسائل دیگر صحبت می‌کنم و عادل فردوسی‌پور هم به او توصیه کرد می‌تواند در مورد زمین فوتبال دانشگاه شریف صحبت کند اما بعد حرفش را تصحیح کرد و گفت که زمین فوتبال دانشگاه شریف هم به فوتبال ارتباط دارد و دایی نباید در مورد آن حرف بزند. اما مصاحبه جنجالی علی دایی که باعث ممنوع المصاحبه شدن او شد را می توانید در اینجا مشاهده فرمائید
کار خصوصی احمدی‌نژاد با یک وزیر
تلاش پاسدار گماشته احمدی نژاد برای ماستمالی کردن تبلیغات دروغینی که عبدالرضا داوری همکار و سابق قلمزن سربازجو حسین شر یعتمداری و دروغ نامه ی کیهان برای خواهر زاده اش که وزیر صنایع است انجام داده که گفته می شود این تبلیغات نوعی مقدمه سازی تبلیغاتی برای نامزد ریاست جمهور شدن دوره ی یازدهم این وزیراست.
بعد از اين كه جلسه هيات دولت تمام مي شود محمود احمدي نژاد از "علي اكبر محرابيان" وزير صنايع و معادن مي خواهد بماند؛ چرا كه با او كار خصوصي دارد! به گزارش جهان، وزير صنايع و معادن پس از اين ديدار سريعا به محل كار خود مي آيد و دستور مي دهد تا آنچه را كه رئيس جمهور به او تذكر داده است پيگيري نمايند. محرابيان از مجموعه زيردست خود مي خواهد تا در خصوص چاپ كتاب "محراب توليد" كه توسط "ع.د" مدير عامل صندوق بازنشستگي مس درباره عملكرد و فعاليت هاي وزارت صنايع و معادن در دوران محرابيان مي باشد، گزارش فوري بدهند. وزير صنايع محورهاي گزارش خواسته شده را تعداد كتاب چاپ شده، هزينه هاي آن، محل پرداخت و اينكه اين كتاب با اجازه چه كسي چاپ شده است مشخص مي نمايد؟ خبرهاي رسيده از صندوق بازنشستگي مس كه "ع.د" نويسنده محراب توليد عهده دار مدير عاملي آن مي باشد، حاكي از انتشار اخباري مبني بر عزل وي و جايگزيني يكي از مشاوران جوان وزير به جاي او مي باشد.
آخوند احمدخاتمی:آخوندحكومتی معنی رذیلانه‌ای دارد
حکومت آخوندی و پاسداری و آخوند حکومتی در خدمت ولی وقیح و پاسداران کودتاگر یعنی همین که اکنون آخوند پالان سائیده 7 خط از موضع فرار به جلو منکرش شده است و با وقاحت تما م و وارونه گو ئی مدعی شده است که حکومت آخوندی و آخوند حکومتی ساخته ی دشمنان رژیم ضد بشری آخوندی می باشد . انگاری که در بیش از 31 سال گذشته آخوند ها در رأس قدرت نبوده اند و از سوی پاسداران و سایر ارگان های سر کوبگر حمایت نشده اند . به خصوص اینکه مگر ولی وقیح همکاره نیست و مگر جای قانون را نگرفته است که به هیچ مقام و مرجعی هم پاسخگو نمی باشد؟ پس انکار حکو مت آخوندی – پاسداری و آخوند حکومتی برای چیست؟
به گزارش ایلنا، احمد خاتمی در مراسم اختتامییه چهارمین جشنواره فرهنگی هنری كریمه اهل بیت كه، شب گذشته در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه ) برگزار شد، اظهارداشت : روحانیت یعنی سخنگوی دین ، یعنی كسانی كه تریبون دین را در دست دارند و حكومت آخوندی و آخوند حكومتی دو مسئله ای است كه دشمنان نظام مطرح كردند، آنها با طرح این دو مسئله می خواهند بگویند، حكومت در دست قشر خاصی است و آنها بر مردم حكومت می كنند تا بلكه با این ترفند مردم را علیه روحانیت و نظام تحریك كنند، ولی كور خوانده‌اند.این استاد حوزه تاكید كرد: روحانیت هرگز صنفی ، جناحی و یك شغل و قشر نیست، همان طور كه دین مخصوص صنف و جناح و قشر خاصی نیست، اگر دین فراجناح و صنف و جریان است ،روحانیت نیز این چنین می باشد.عضو خبرگان رهبری ادامه داد: آخوند حكومتی معنای بسیار رذیلانه ای دارد، چون زمان طاغوت به كسانی كه با شاه رفت و آمد داشتند آخوند حكومتی می گفتند، همان كسانی كه البته آخوند‌نما بودند، این اصطلاح غلط را نباید امروز بعد از انقلاب اسلامی بر روحانیت خدوم اطلاق كرد، دشمن قصد دارد با استفاده از این مسئله منفی، خدمتگزاران دین و اسلام را از چشم مردم بیندازد؛ چون امروز تنها روحانیت می تواند مردم را برای حفظ نظام و انقلاب بسیج كند.وی اظهار داشت: اسلام منهای سیاسیت یعنی سكولاریزیم، جریانی كاملا انحرافی است، انقلاب اسلامی به بركت دین شكل گرفته و به بركت دین باقی می ماند،وی با اشاره به لزوم برگزاری جشنواره‌های فرهنگی در سراسر كشور بیان داشت: این گونه برنامه‌ها بهترین هزینه‌های فرهنگی برای تقویت دین است، همچنین تاثیرگذار‌ترین برنامه‌های فرهنگی در راستای آشنایی مردم با دین و روحانیت و انس آنها با اهل بیت می‌باشد.امام جمعه موقت تهران گفت: تشكیل جشنواره‌هایی كه ابتذال و بی‌حجابی در آن موج می‌زند، نه خدمت به اسلام و قرآن و نه خدمت به ایران است، چون ایران در سایه انس با خدا و معنویت بر بال ملائك نشسته برخی در چه تصوری هستند كه از جشنواره‌های مبتذل حمایت می كنند!