گزیده خبرهای 1 آبان 90 قسمت - 2

کاپیتالیسم به بن‌بست رسیده و سرانجامی جز فروپاشی ندارد.گزارش کامل فارس از تجمع دانشجویان ایرانی حامی قیام وال استریت.خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه‌های تهران در حمایت از قیام وال استریت، امروز در مقابل سفارت سوئیس(دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران) تجمع کردند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900730001306

بسیج دانشجویان یا کفن پوشان سابق تغییر چهره دادگان پیرو خمینی شیاد که پس از سرکشی جام زهر ناشی از جنگ ایران وعراق دست به جنایت قتل عام زندانیان سیاسی در سراسر کشور زد . سپس موچ سوارانه کتاب آیات شیطانی سلمان رشدی را بهانه نمود وحکم و فتوای قتل وی را صادر نمود که تبدیل به الگو شد تا هر زمان بحران هسته ای و منطقه و جهانی به وجود می آید با بسیج و گسیل کردن حزب اللهی های چماقدار یا کفن پوشان طلبه های حوزوی یا دانشجوی بسیجی وارد صحنه شوند وجلوی سفارت یک کشور خارجی یا دفتر سازمان ملل و حضور در نماز جمعه ها و بازار مکاره موسوم به مجلس و فرودگاه و امثالهم دست به عربده کشی بزنند . اکنون نیز بدلیل فاش شدن طرح ترور سفیر عربستان در آمریکا برای منحرف کردن اذهان عمومی تظاهرات وال استریت بهانه ی تظاهرات چند ده نفره ی اینان علیه ی سرمایه داری یا آمریکا شده است تا نشان دهد که گویا سیستم سرمایه داری به سبک و سیاق حکومتی قرون وسطایی در ایران حاکم نیست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، دانشجویان دانشگاه‌های تهران در حمایت از قیام وال استریت و در اعتراض به سرکوب شدید این اعتراضات از سوی دولت‌مردان آمریکایی و اروپایی از ساعت 15 امروز شنبه در مقابل سفارت سوئیس(دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران) تجمع کرد.دانشجویان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر کاپیتالیسم، مرگ بر سرمایه‌داری و دانشجوی مبارز حمایتت می‌کنیم از قیام مردم آمریکا و اروپا و جنبش وال استریت حمایت کردند.تجمع‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامینی چون جنبش 99 درصد،‌ فروپاشی وال استریت یعنی نظام سرمایه‌داری فرو خواهد ریخت، پایان سرمایه‌داری و پلاکاردهایی به زبان انگلیسی در حمایت از جنبش وال استریت، نسبت به سرکوب شدید این اعتراضات توسط دولت‌مردان آمریکا و اروپا اعتراض کردند.*حضوری: نابودی اسرائیل به یک دغدغه جهانی تبدیل شده است*ایزدی: بیداری وال‌استریت اگر سرکوب هم شود از بین نمی‌رود*فیروزکوهی: بدهی 14 تریلیونی آمریکا با اتهام‌زنی به ایران پر نمی‌شود*بیانیه پایانی: تهدیدهای تحریمی و نظامی آمریکا علیه ایران گزافه‌ای بیش نیست.

فرمانده عملیات HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس:نجات‌یافتگان شناور کوشا تحت نظارت پزشکی هستند.خبرگزاری فارس: فرمانده عملیات HSE، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ویژه پارس گفت: نجات‌یافتگان شناور کوشا تحت نظارت پزشکی هستند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900730001375

خبر گزاری کردن به سبک پاسداران کودتا گرا که چنگ بر وزارت نفت انداخته اند که پس از چند روز که قادر نبوده شناوری را نجات دهد که موجب مرگ چند نفر نشود . اما اکنون اشاره به تعداد سر نشینان این شناور 70 نفره و یاچه تعداد کشته شدگانش نشده با وجود اینکه شناور در عمق 60 – 70 متری آب بوده است . تصویری از شناور نیمه واژگونه بر آب به نقل از فرمانده عملیات پدافند بحران منطقه چاشنی شده تا خبر از نجات یافتگان شناور داده شود که زیر نظارت پزشکی هستند

سید پیروز موسوی لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: تمام کارکنان و مدیران منطقه ویژه پارس و شرکت نفت و گاز پارس و سایر گروه‌های امدادی با همه توان در عملیات و نجات مشارکت فعالانه دارند.وی افزود: تلاش برای جدا کردن اتاقک فشار از بدنه کشتی از ساعتی پیش آغاز شده و امیدواری زیادی برایشناور شدن این اتاقک و رساندن آن به ساحل وجود دارد.مدیرعامل پارس جنوبی با بیان اینکه نجات‌یافتگان شناور کوشا تحت نظارت پزشکی هستند، خاطرنشان کرد: سرنشینان نجات یافته شناور «کوشا یک» با هدف حفظ سلامت روحی و روانی و جسمی کامل آنان در محل مهمانسرای سیراف سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اقامت دارند و معاینات پزشکی بر روی آنان همچنان ادامه دارد. موسوی گفت: گروه‌های پزشکی تخصصی بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از پنج‌شنبه شب (28 مهر) تاکنون در منطقه ویژه پارس مستقر هستند و به صورت آماده‌باش، تجهیزات لازم برای انجام معاینات تخصصی پزشکی را فراهم کرده‌اند.وی با اشاره به تلاش تمامی نیروهای حراست ارشد منطقه ویژه پارس از زمان وقوع حادثه تاکنون، یادآور شد: حراست ارشد منطقه ویژه پارس در راستای امدادرسانی و نجات سرنشینان شناور «کوشا 1» تمامی عملیات حفاظتی را انجام داده‌اند و این عملیات همچنان ادامه دارد.موسوی تصریح کرد: تمامی امکانات و تجهیزات سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برای رسیدگی به وضعیت شناور کوشا یک، بسیج شده است و تمامی واحدهای تابعه این سازمان در حالت آماده‌باش کامل هستند.

به دو نمونه دو خبر ضمیمه شده توجه کنید

از صحن میادین ورزشی گرفته تا مساجد ومنابر تا لشکر کشی و صف بندی های میان باندهای مافیایی درون بازار مکاره ی مال فروشان موسوم به مجلس تا میان دولت متهم که حامیان و مشاوران و معاونان نزدیک رئیس جمهور متهم به جریان انحرافی شده اند تا درون دستگاه قضاییه فاسد اختلاف و رقابت اعتراض و پرخاش گری وموچ گیری همراه با جنگ قدرت و ثروت ودرگیری و زد وخورد مواجه نیستند. آنگونه که فرصت طلبانه از الگو بودن چنین رژیم ضد بشری قرون وسطایی غرق در فساد و جنگ قدرت و ثروت در قیام های ضد دیکتاتوری منطقه یاد می شود.

با اعتراض شدید طلاب؛جلسه سخنرانی نواب ناتمام ماند.خبرگزاری فارس: جلسه سخنرانی توجیهی رئیس سابق مرکز خدمات حوزه های علمیه با طلاب حوزه های استان تهران با اعتراض شدید طلاب مواجه و ناتمام ماند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900730001286

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ، جلسه توجیهی عصر امروز حجت الاسلام سید ابوالحسن نواب رئیس سابق مرکز خدمات حوزه های علمیه بدلیل اعتراض طلاب استان تهران به ناکارآمدی مرکز خدمات و بد قولی در ساخت و واگذاری مسکن طلاب ناتمام ماند.برپایه این گزارش تعاونی مسکن طلاب استان تهران که در سال ۸۶ اقدام به جمع آوری مبالغی در حدود ۵ میلیارد تومان از طلاب نموده تا پروژه ساخت مسکن طلاب در اسلامشهر تهران را راه اندازی نماید، قول داده بود که واحدهای مسکن طلاب را در ابتدای سال ۹۰ به آنان تحویل نماید اما پس از گذشت ۴ سال هنوز اقدام درخوری از ساخت این پروژه صورت نگرفته است.بر این اساس عصر امروز جلسه توجیهی حجت الاسلام نواب مدیر سابق مرکز خدمات حوزه های علمیه با طلاب تهرانی عضو تعاونی مسکن طلاب در مسجد امام صادق تهران برگزار شد اما به علت اعتراض طلاب به ناکارآمدی مرکز خدمات و توقف پروژه ساخت مسکن و عدم تودیه مبالغ پرداختی طلاب منصرف، ناتمام ماند.برپایه این گزارش نواب در بخشی از این سخنرانی که دائما با اعتراض طلاب مواجه بود، نبود سرمایه کافی را علت راکد بودن پروژه عنوان کرد.وی همچنین در سخنان خود که مورد اعتراض واقع شد پس از گذشت ۴ سال از شروع پروژه و جمع آوری مبلغی در حدود ۵ میلیارد تومان از طلاب حوزه های علمیه، خواستار تشکیل هیئت مدیره برای پروژه مذکور شد.در بخشی از این سخنرانی جمعی از طلاب با در دست گرفتن میکروفون موارد اعتراضی خود به نواب را اعلام کردند که توقف پروژه ساخت مسکن،عدم پاسخگویی مسئولین مربوطه در مورد روند اجرایی پروژه،عدم تودیه مبالغ پرداختی منصرفین پروژه و بلاتکلیفی روند آتی این پروژه از مهمترین بخش‌های این اعتراضات بود.همچنین در ادامه این جلسه شکوائیه ای از نواب و مسئولین مرکز خدمات حوزه های علمیه به محضر مقام معظم رهبری قرائت شد که طلاب اقدام به امضای این متن شکوائیه نمودند.جمع دیگری از طلاب نیز با اعلام عدم قانع شدن نسبت به سخنان رئیس سابق مرکز خدمات اعلام کردند تا با مراجعه به دادگاه ویژه روحانیت از وی اعلام شکایت خواهند کرد.در بخش دیگری از این جلسه یکی از طلاب به ابهامات موجود در علت برکناری نواب از مرکز مدیریت حوزه های علمیه و جانشین شدن حجت الاسلام ربانی به جای وی با حکم مقام معظم رهبری، اشاره و به نقش وی در کمک مالی به ستاد موسوی در انتخابات سال ۸۸ و نیز ابهامات در نحوه مدیریت وی در دانشگاه ادیان ومذاهب که منجر به آن شد تا چند تن از اساتید و مسئولین آن، رسما از فتنه ۸۸ حمایت نمایند پرداخت.برپایه این گزارش جلسه یاد شده زودتر از موعد تعیین شده به صورت ناتمام به پایان رسید.

پس از شکست برابر استقلال.بازیکنان ذوب‌آهن با یکدیگر کتک‌کاری کردند/ ختم درگیری با دخالت پلیس.خبرگزاری فارس: بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکست برابر استقلال و هنگام ترک رختکن با یکدیگر کتک‌کاری کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بازیکنان تیم در پایان مسابقه با استقلال که ۲ بر صفر شکست خوردند، هنگام ترک رختکن با یکدیگر درگیری فیزیکی پیدا کردند. آن طور که شاهدان عینی می‌گویند فیلیپ دسوزا هنگام ترک رختکن با یکی از هواداران استقلال عکس یادگاری می‌گرفت که برادر قاسم حدادی‌فر به او اعتراض کرد که بعد از باخت ۲ بر صفر عکس یادگاری می‌گیری.این جملات باعث درگیری دسوزا با علیرضا حدادی‌فر شد. سپس حسین ماهینی به طرفداری از دسوزا وارد معرکه شد و سایر بازیکنان نیز مانند ایگور کاسترو در این درگیری شرکت و با یکدیگر کتک‌کاری کردند.در نهایت با دخالت پلیس و نیروی انتظامی این ماجرا فیصله پیدا کرد.

"تصاویر" راهپیمایی طرفداران بشار اسد در پاریس وخبرگزاری فارس: جمعی از طرفداران رئیس جمهور سوریه با در دست داشتن پرچم سوریه و تصاویر اسد، هرگونه مداخله خارجی در این کشور را محکوم کردند.

چگونه است از یک سو در فرانسه با حجاب مبارزه می شود ولی مجوز تظاهرات به محجبه های حامی بشار اسد به دیکتاتورجنایتکار داده می شود ؟ تازه مگر این حامیان چقدر هستند ونسبت به معترضان داخل شهرهای سوریه چگونه است؟ از سوی دیگر مگر فرانسه عضو نا تو نمی باشد؟ مگر سارکوزی رئیس جمهور فرانسه با ناتو قذافی نقش کلیدی در سقوط وکشتن سزهنگ قذافی دیکتا تور نداشت؟ مگر همین سناریو برای بشار اسد جنایتکار رئیس جمهور سوریه از سوی وی و ناتو تدارک دیده نشده است؟ پس این نمایش خیمه شب بازی در پاریس برای چیست؟ چه تعداد از کارکنان سفارت سوریه و رژیم ضد بشری قرون وسطایی حامی اش در پاریس می باشد؟

به گزارش خبرنگار فارس از پاریس، جمعی از طرفداران "بشار اسد" امروز با حضور در خیابان‌های شهر پاریس پایتخت فرانسه،‌ از دولت کنونی سوریه حمایت کرده و هرگونه مداخله خارجی در این کشور را محکوم کردند.حاضران پرچم‌های سوریه و تصاویر بشار اسد را در دست داشته و در حمایت از اصلاحات داخلی در این کشور شعار دادند.