گزارش چند خبر تصویری و نوشتاری مرتبط بهم . 30 مهر 90

مجموعه ی گزارش خبر های نوشتاری و تصویری ضمیمه شده مرتبط با سرهنگ قذافی است که برخی از این تصاویر مربوط به قبل از کشته شدن وی و زمانی است که در رأس قدرت بود که چگونه توجه شدید رهبران جهان بود که همچون نخست وزیر پیشین انگلیس تونی بلر و رئیس جمهور کنونی فرانسه ونخست وزیر ایتالیا و نخست وزیر کنونی و رئیس جمهور سابق روسیه همچنین رهبر ایران ولی وقیح منفور ونا مشروع و رئیس جمهور پاسدار گماشته احمدی نژاد می باشند . همینطور تصاویر پس از سقوط و شیوه کشته شدن وی می باشد که نه بطور دربست صحنه های این دیدار ها ی گذشته فراموش شده است ، بلکه تلاش مذبوحانه می شود تا که از طریق کنترل میدیا اذهان عمومی منحرف شودتا آثار حمایت رهبران جهان از دیکتاتور های ساقط شده به خصوص سرهنگ قذافی محو گردد تا شریک جرم بودن شان نیز به فراموشی سپرده شود . در صورتی که اگر چنانچه قذافی به این دلیل دیکتاتور بود که مخالفانش را تحمل نمی کرد و باز داشت و زندان و حذف فیزیکی می کرد . یا در انفجار و سقوط هواپیمای مسافری پان امریکن در لاکربی ایرلند دست داشت . خلاصه موجب نابودی منابع کشور ومردم لیبی می شد . سئوال است که مگر بمباران های جنگنده های هوایی نا تو با فرو رفتن بمب های خود در سراسر خاک لیبی و زیر ساخت های این کشور و بر سر مردم لیبی چه کردند؟ مگر سیف الاسلام فاش نکرده بود که سارکوزی با پول های اهدایی لیبی توانست رئیس جمهور شود؟ ولی پاداش و پاسخ آن با موشک های پرتاب شده ی میراژ فرانسوی و سایر جنگنده های ناتو داده شد . بالاخره قذافی هم همچون صدام حسین رفت . اگر مشکلات عراق و ملت عراق عراق پس از صدام حسین حل شد در کشور لیبی هم حل خواهد شد . همانگونه که وضعیت افغانستان بد تر از قبل و آشفته تر ازاین دو کشور می باشد . مشخص است که کاروان خود روهای قذافی و پسرش مورد تهاجم جنگنده های نا تو واقع شدند .سپس بدست نیروهای مخالفش افتادند تاکه کشته شود و مسئولیت بر گردن لیبی ها بی افتد و برای اینکه تحقیر شود که برای حامیانش قهرمان نشود. برای همین وانمود شده که وی از پنانگاه تونل فاضلآب بیرون کشیده شده است . البته هدف از کشته شدنش نگرانی از محاکمه و روشنگری وی بوده تا که در کار نباشد که منجر شود که بیشتر همگان بدانند که غرب با دیکتاتور و رژیم های دیکتاتوری در کشور های جهان سوم هیچ مشکلی ندارد ، برای اینکه اهداف غارت کردن منابع طبیعی وذخایر ارزی این کشور ها با فراهم شدن بازار مصرف تولیداتش را پیگیری می کند. البته با دیکتاتور خود سر و سرکش و نا فرمان مشکل دارد . به ویژه اینکه غرب هرگز رابطه ی مناسب و مساعدی با حکومت های دمکراتیک یا تلاش برای ایجاد آن در خاور میانه و آفریقا نداشته و ندارد. برای همین بیشترین دشمنی با شخصت های ملی و مستقل همچون زنده یاد دکتر مصدق و جمال عبدالناصر وپاتریس لومومبا و... دا شتند . همینطور در این کشور و سر زمین ها، نیروهای مستقل و ملی و دمکراتیک همچون ساف در فلسطین و مجاهدین در ایران را تحمل نمی کند . برای همین حماس را مقابل ساف تقویت می کند و در شرایطی که با ضددمکراتیک ترین رژیم ضد بشری و قرون وسطایی و تروریستی حاکم بر ایران کنار می آید . ولی برای دلجویی اش حاضر می شود نام سازمان قربانی اش مجاهدین را توی لیست تروریستی بگذارد . مثل وزارت امور خارجه ی آمریکا که از یک سو که طرح ترور سفیر عربستان از سوی سپاه قدس وابسته به حاکمان تهران در واشنگتن را افشا می نماید . با این وجود هنوز حاضر نیست که نام مجاهدین را از توی لیست سیاه تروریستی خارج کند.

تصاویر سانسور ولی ضمیمه شده به تصاویر صفحه اول امروز روزنامه کیهان تا کامل شود

بيوه قذافي خواستار تحقيق در مورد مرگ شوهرش شد

يك ايستگاه تلويزيوني طرفدار معمر قذافي روز جمعه گزارش داد : بيوه قذافي مصرانه ازسازمان ملل خواسته است در مورد شرايط مرگ شوهرش كه پس از دستگير شدن توسط نيروهاي رژيم جديد زنده بود ، تحقيق كند.به گزارش خبرگزاري فرانسه از طرابلس ، تلويزيون الراي مستقر در سوريه از صفيه قذافي نقل كرد :' ما از سازمان ملل مي خواهيم در مورد شرايط مرگ مجاهد معمر قذافي تحقيق كند. ' تصاوير تلويزيوني نشان مي دهد كه قذافي روز پنجشنبه پس از دستگير شدن توسط نيروهاي شوراي ملي انتقالي زنده بود. كمي بعد ، در شرايطي كه هنوز مبهم مانده است ، وي براثر جراحات ناشي از اصابت گلوله جانسپرد. هنوز معلوم نيست كه وي هدف تيراندازي قرار گرفته يا اعدام شده است . صفيه گفت :' من از شجاعت شوهر و پسران رزمنده ام كه با تجاوز 40 كشور و عوامل آنها طي شش ماه گذشته مقابله كرده و شهيد شده اند ، به خود مي بالم . '

چه کسی قذافی را کشت؟

http://www.fardanews.com/fa/news/166347

قذافی توسط نیروهای "کتیبه البراکین مصراته" (گردان «آتشفشان‌های مصراته») در شهر سرت کشته‌ شد.فارس: سخنگوی شورای انتقالی دولت لیبی گفت ساعت 14:36 دقیقه‌ به‌ وقت محلی، معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی توسط نیروهای "کتیبه البراکین مصراته" (گردان «آتشفشان‌ها مصراته») در شهر سرت کشته‌ شد."محمود شمام" سخنگوی شورای انتقالی دولت لیبی اظهار داشت: ساعت 14:36 دقیقه‌ به‌ وقت محلی، معمر قذافی دیکتاتور سابق لیبی توسط نیروهای "کتیبه البراکین مصراته" (گردان «آتشفشان‌ها مصراته») در شهر سرت کشته‌ شد.

محل کشته‌ شدن سرهنگ قذافی در سرت

وی افزود: درگیری نیروهای انقلابی و هواداران سرهنگ قذافی در محل اختفاێ سرهنگ قذافی ، 2 ساعت به‌ طول انجامید تا در نهایت ، دیکتاتور سابق لیبی بشدت مجروح و سپس توسط یکی از انقلابیون کشته‌ شده‌ است.پس از انتشار خبر کشته شدن معمر القذافی، منابع لیبیایی از بازداشت معتصم قذافی رئیس دستگاه اطلاعاتی رژیم قذافی در سرت خبر دادند.هنوز خبری از سیف الاسلام قذافی که گفته می‌شود از سرت فرار کرده است، در دست نیست.انقلابیون لیبی امروز با تسلط کامل بر شهر سرت زادگاه معمر القذافی دیکتاتور لیبی پرچم جدید لیبی را بر فراز مرکز این شهر به اهتزاز در آوردند.بر اساس این گزارش این اتفاق بعد از تسلط کامل انقلابیون بر منطقه 2 شهر سرت صورت گرفته بود که به وسعت یک کیلومتر مربع همچنان در اختیار نیروهای وابسته به قذافی باقی مانده بود.

عکس/ جسد قذافی و فرزندش معتصم