گزیده خبرهای 3 آبان 90 قسمت 3

داوود احمدی نژاد: جریان انحرافی می خواهد وارد فاز نظامی شود

http://www.fararu.com/vdcawuno.49ne015kk4.html

به احتمال زیاد با این اعراف مشخص می شود که چشم انداز دامنه ی رقابت و اختلاف ناشیا ز جنگ قدرت و ثروت در بر گزاری نمایش خیمه شب بازی دوره ی نهم بازار مکاره به سمت حالت قهر آمیز رفتن می باشد.

داوود احمدی‌نژاد،درباره فعالیت‌های جریان انحرافی برای کسب کرسی‌های مجلس شورای اسلامی و شدت گرفتن این فعالیت‌ها در شهرستان‌ها در آستانه انتخابات مجلس، تصریح کرد: جریان انحرافی از دیرباز ساماندهی و سازماندهی خود را انجام داده‌اند برای اینکه انقلاب را در اختیار خودشان بگیرند. به گزارش شبکه زندگی، نماینده ویژه رئیس جمهور در پدافند غیر عامل همچنین به تحرکات جریان انحرافی برای ضربه به نظام اشاره و تصریح کرد: این جریان در حوزه اقتصاد، حلقه‌های جداگانه‌ای از حلقه‌های اقتصادی نظام درست کرده‌اند که در موضوع سیاست و موضوع فرهنگ نیز به همین گونه است. احمدی‌نژاد با بیان اینکه «جریان انحرافی یک جریان جدا از جریان فرهنگی نظام ایجاد کرده است»، تاکید کرد: جریان انحرافی در تمامی موضوعات یک حلقه‌هایی درست کرده‌اند که این حلقه‌ها با حلقه‌های اصلی نظام در تعارض است و در روند حرکت نظام نیستند.

احمدی نژاد از جان داریوش و کوروش چه می خواهد؟

همانگونه که آویزان به دین وخلاف اسلامی ونفی جمهوریت و پست ریاست جمهوری برای ولی وقیح تبدیل به ابزار موروثی کردن خلافت اسلامی است .نوچه گماشته پاسدارش هم اینگونه اهدافش را دنبال می کند . اتفاقاً این یکی بیش از اون یکی خریدار دارد

محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور هراز چندگاهی با تاکید بر مواضع پیشین خود درباره ایران قبل از اسلام، باب تقابل مکتب ایرانی و مکتب اسلامی را می‌گشاید.محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور هراز چندگاهی با تاکید بر مواضع پیشین خود درباره ایران قبل از اسلام، باب تقابل مکتب ایرانی و مکتب اسلامی را می‌گشاید. به گزارش شفاف مهم‌ترین سخنان احمدی‌نژاد و نزدیکان وی پیرامون مکتب ایرانی عبارت‌اند از: من همیشه به ملت ایران افتخار می‌کنم و این روحیه ناسیونالیستی نیست بلکه یادآوری مسوولیت بزرگ ملت ایران است.کوروش یک شخصیت برجسته است که البته افتخار می‌کنیم او هم ایرانی بودحرکت کوروش‌‌ همان حرکت پیامبران استمشایی: هدف ما از این پس معرفی مکتب ایران است.حمید بقایی: احمدی‌نژاد کوروش زمان است.مخالفان این نگاه اما معتقدند:علی لاریجانی پیش‌تر از طرح موضوع «مکتب ایرانی» و توجه به منشور کوروش از سوی دولت و نزدیکان آقای احمدی‌نژاد انتقاد کردآیت‌الله جوادی آملی: درست است که ایران مرز پرگهر و وطن ما است، اما این اسلام، مذهب و روحانیت است که ایران را نگه داشته است.آیت‌الله حائری‌شیرازی معتقد است که دولت این کار را برای جذب آرای انتخاباتی انجام می‌دهد.علی مطهری طرح این مباحث را با هدف جذب آرای رقبای رییس‌جمهور می‌داند و با بیان اینکه مردمی که از رییس‌جمهور حمایت می‌کنند و در سفرهای استانی به استقبالش می‌آیند. در واقع احمدی‌نژاد جایگاه و نیروی خود را از اسلام و ولایت فقیه گرفته و اگر بر برخی مواضع خود اصرار ورزد این نیرو را از دست خواهد داد.

ماجرای پیرزن و سه فشنگ یک شهید

قسم حضرت عباس یا دم خروس ازز یر عبای ملا بیرون زده کدامیک را باید قول کرد؟ آیا د استان 3 میلیارد اختلاس بانکی وغارت نمودن بیت المال واقعیت دارد یا این داستان 3 فشنگ بدهی به بیت المال که فقط در دد 3 با هم اشتراک دارند؟!

کمی خسته بودم. نوبت به سخنرانی رسید. سخنران که پشت تریبون رفت؛ منتظر ماندم تا از فضای سیاسی کشور صحبت کند. از حوادث منطقه و از... سخن را با خاطره آغاز کرد. خاطره‌ای از یک پیرزن حدود ۷۰ ساله و من در دل از بی‌ربطی حرفای او متعجب.... اما به خط دوم متن که رسید متوجه قصد سخنران شدم. او با لحنی دلسوزانه خاطره را آنقدر زیبا و تاثیرگذار نقل می‌کرد که وقتی به خودم آمدم متوجه شدم اشک‌هایم بر صورت جاری شده‌اند....به گزارش شفافوبلاگ مبارز در آخرین پست خود نوشت: کمی خسته بودم. نوبت به سخنرانی رسید. سخنران که پشت تریبون رفت؛ منتظر ماندم تا از فضای سیاسی کشور صحبت کند. از حوادث منطقه و از...سخن را با خاطره آغاز کرد. خاطره‌ای از یک پیرزن حدود ۷۰ ساله و من در دل از بی‌ربطی حرفای او متعجب.... اما به خط دوم متن که رسید متوجه قصد سخنران شدم. او با لحنی دلسوزانه خاطره را آنقدر زیبا و تاثیرگذار نقل می‌کرد که وقتی به خودم آمدم متوجه شدم اشک‌هایم بر صورت جاری شده‌اند.... مادری حدودا ۷۰ ساله وارد اتاقم شد. از او پرسیدم مادر با کی کار داری؟ و او که زیادی پله‌های ساختمان نقسش را به هن هن انداخته بود پاسخ داد: با آقای رییس. گفتم در خدمتم. دست در کیف خود کرد ۳ فشنگ از آن خارج و روی میز من گذاشت. از او پرسیدم این‌ها چه هستند؟ و آن زن پاسخ داد: این‌ها امانتیست که از فرزند شهیدم دست من مانده. او قبل از شهادتش این سه فشنگ را به خانه آورد و دیگر فرصتی برای بازگرداندن ان‌ها پیش نیامد. این مادر شهید ادامه داد دیشب در عالم خواب دیدم این سه فشنگ به سمت من نشانه رفته‌اند. نگران شدم. بعد از مدتی، پسرم در مقابل من ظاهر شد و با لبخندی بر لب گفت: مادر نگران نشو. حال من خیلی خوب است. فقط همین سه فشنگ کمی مرا نگران کرده!! از او پرسیدم چرا؟ و او پاسخ داد: مادر این فشنگ‌ها از بیت المال تهیه شده و باید آن‌ها را به بیت المال برگردانی. من که دیدم این فشنگ‌ها دیگر غیرقابل استفاده است گفتم پولش را به شما بدهم. آقای رییس در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود؛ قیمت هر فشنگ را ۸۰۰ تومان محاسبه و به مادر شهید گفت: مادرجان شما ۲۴۰۰ تومان به بیت المال بدهکارید. مادر شهید ۳ اسکناس ۲هزار تومانی از کیفش بیرون آورد و به ازای هر فشنگ ۲۰۰۰ تومان روی میزم گذاشت و گفت: نمی‌خواهم من و فرزندم بدهی به بیت المال داشته باشیم

سلحشور : سینمای ایران لجنزار و صهیونیستی است/ در یک حوض لجن، نمی‌توان دنبال سیب گشت

پیرو ادعتراف قبلی اش که سینما فاحشه خانه شده است اکنون نیزدرست می گوید چون مگر در 33 سال حاکمیت فاشیستی دینی با دین ابزا قدرت و ثروت و سانسور وسرکوب شده وو زارت تفتیش عقاید ارشاد سینمایی بهتر از این قرار است وجود داشته باشد؟
شیعه آنلاین : «فرج الله سلحشور» کارگردان فیلم سینمایی حضرت یوسف ، با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم رویش در مشهد مقدس، طی اظهاراتی شدیداللحن گفت: دبیران جشنواره به صراحت گفته‌اند که سینما مذهبی یعنی چه و سینمای دینی را قبول ندارندسلحشور» با اشاره به برگزاری جشنواره فیلم دینی رویش که حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی مسئولیت برگزاری آن را بر عهده دارد، گفت: الان جشنواره فیلم رویش گذاشته‌اند. آقایی بنام «صانعی» و «بیگلری» به صراحت می‌گویند سینما مذهبی و این مسخره‌بازی‌ها یعنی چه، سینما سینما است و حرف آن یکی است و سینمای اسلامی را اصلاً قبول ندارند آن هم جایی مثل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی.کارگردان فیلم سینمایی حضرت یوسف همچنین گفت: وقتی در یک مملکت حرف سینمای اسلامی می‌زنند، در حالی که برای اسلامی‌شدن آن کاری نکردند معلوم است تصمیم‌شان غلط است.وی با بیان مثالی، عنوان کرد: در یک حوض لجن، نمی‌توان دنبال سیب، گلابی و انار تمیز گشت و این یک حماقت است، در یک لجنزاری به نام سینما که ریزه‌خوره دستورالعمل‌های صهیونیستی است نمی‌توان حرف اسلام را زد.سلحشور در پایان گفت: در این سینما که در دستان صهیونیست‌ها است نمی‌شود حرف اسلامی زد و مثل آن است که به یک دزد بگویی چرا مال حرام می‌خوری، به سینمایی که ماهیت صهیونیستی دارد نمی‌توان نام اسلامی داد.

جسد قذافی در مکانی نامعلوم دفن شد

مگر قرار نشد که جسدش تحویل همسرش داده شود؟ این چگونه ادعای در نظر گرفتن قانون شریعت شده که از ابتدا با دروغگویی همراه می باشد؟ چه وحشتی از جسد قذافی می باشد؟

بی بی سی : روز سه شنبه، ۳ آبان (۲۵ اکتبر)، سخنگوی شورای ملی انتقالی که اداره امور لیبی را برعهده دارد اعلام کرد که اجساد معمر قذافی، رهبر سابق لیبی، و معتصم قذافی، یکی از پسران او، در ساعات بامداد در مکانی سری دفن شده است.به گفته وی، تعدادی از خویشاوندان رهبر سابق لیبی و چند تن از مقامات دولتی در مراسم خاکسپاری شرکت داشتند اما هنوز اطلاعات بیشتری در این زمینه در دست نیست و این خبر از سوی منابع دیگر تایید نشده است.معمر قذافی و پسرش پنجشنبه هفته گذشته در جریان عملیات نیروهای شورای ملی انتقالی در سرت دستگیر شدند و بعدا خبر کشته شدن آنان در شرایطی سئوال برانگیز انتشار یافت.اعتراضات گسترده علیه حکومت معمر قذافی حدود هشت ماه پیش آغاز شد و سرانجام به چهل و دو سال حکومت او پایان داد در حالیکه سرهنگ قذافی تا چند روز پیش از دستگیری خود همچنان از مردم می خواست در مخالفت با عملیات قدرت های غربی در لیبی و حمایت از او قیام کنند.

تخلف 25 میلیارد تومانی واردات ميـوه‌هاي ممنوعـه همچنـان وارد مي‌شونـد

در کجا اختلاس نیست که در مورد واردات میوه شلیل و هلو و شفتالو وگلابی و انبه و سیب نباشد .راستی یک مسئول بگوید که چه چیزی ا کالایی وجود دارد که وارد کشور نمی شود؟

در حالي كه بيش از يك سال از اعلام ممنوعيت واردات ميوه‌هايي چون هلو، شليل، شفتالو، گلابي، انبه و سيب مي‌گذرد، طبق آمارهاي رسمي طي شش ماهه نخست امسال بيش از 22 هزار تن از اين ميوه‌ها به ارزش حدود 24.5 ميليون دلار وارد كشور شده است.به گزارش ایسنا، ثبت سفارش هفت محصول "انگور" ، "خربزه " ، "هلو- شليل - شفتالو" ، "سيب " ، " آلو" ، "گلابي " و "انبه" از 19 مهرماه سال 89 ممنوع بوده است كه با احتساب در نظر گرفتن مهلت شش ماهه براي واردات آن‌ها اين محصولات حداكثر تا پايان سال گذشته مي‌توانستند وارد شوند.به گفته رييس سازمان توسعه تجارت ايران، از زماني كه ثبت سفارش انجام مي‌شود حداكثر تا شش ماه بعد از آن هم امكان واردات وجود دارد، به شرط اين‌كه تعرفه تغيير نكرده باشد و اگر ثبت سفارش متوقف شود و تعرفه قبلي هم تغيير كند، اين دوره تا واردات خيلي كوتاه‌تر و به جاي شش ماه به دو ماه تبديل مي‌شود.در مجموع با وجود واردات حدود 24.5 ميليون دلاري (25 میلیارد تومان) ميوه‌هاي ممنوعه همچنان توضيحات قانع‌كنندهاي بيان نشده است.

در ادامۀ موج جدید اعدام ها یک زندانی در زندان ارومیه به دار آویخته شد

عجیب رقابتی در اعدام کردن میان زندان ارومیه با زاهدان به وجود آمده است چونکه در این کورس گذاشتن خیلی وقت است که ارومیه جای جای زاهدان را گرفته است؟ باا ین اختلاف که چون زاهدان مرز افغانستان است گفته می شود که مواد مخدر وارد می شود از ترکیه یا عراق چه واردا رومیه می شود؟

بنابه گزارشات رسیده به "فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران" در راستای موج لاینقطع اعدام ها که برای ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه می باشد، صبح امروز یک زندانی دیگر در زندان مرکزی ارومیه به دار آویخته شد.روز سه شنبه 3 آبان ماه زندانی صالح عابدینی حدودا 30 ساله اهل ارومیه که از سال 1387 تاکنون در زندان بسر می برد به اتهام داشتن مواد مخدر در زندان مرکزی ارومیه به دار آویخته شد.در طی چند ماه گذشته که موج جدید اعدام در زندانهای مختلف ایران شروع شده است و اکثر آنها بصورت گروهی و یا در ملا عام صورت می گیرد همچنان ادامه دارد.اکثر اعدام ها بصورت مخفیانه صورت می گیرد و قوۀ قضاییه از انتشار خبر اعدام زندانیان خوداری می کند.