گزیده خبرهای 7 آبان 90 قسمت -4

بارزاني در سفر به تهران با رهبر انقلاب ديدار مي كند

این سفر هم حاصل تهاجم نظامی پاسداران به روستا های کردستان عراق و و ادار کردن سفر وی به تهران است . هم مرتبط به خارج شدن نظامیان آمریکاییان از عراق می باشد تاکه توافق شود چگونه جایش را سپاه قدس پر کند . هم می تواند حامل پیام از سوی آمریکا پیرامون فاش شدن طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن برای ولی وقیح منفور ونا مشروع و متقابلاً پاسخ پیام برای آمریکا باشد یعنی موازی نقش احمد چلبی جاسوس چند جانبه قبل از اشغال نظامی عراق می باشد. البته موضوع مجاهدین اشرف وتوطئه مشترک علیه شان هم جزو موضوع بحث شان می باشد.

رئيس منطقه كردستان عراق با هدف ميانجي گري درباره مسئله پژاك و پ ك ك، براي اولين بار با رهبرمعظم انقلاب ديدار خواهد كردفواد حسين» رئيس دفتر رياست منطقه كردستان عراق اظهار داشت: روز شنبه، «مسعود بارزاني» رئيس منطقه كردستان عراق در صدر هياتي بلندپايه وارد تهران خواهد شد.وي افزود: هدف از اين سفر بارزاني گسترش روابط دو جانبه در زمينه هاي سياسي، اقتصادي و گفت وگو درباره حل مشكلات مرزي است. به گفته رئيس دفتر رياست منطقه كردستان عراق قرار است بارزاني در اين سفر براي اولين بار با آيت الله خامنه اي رهبر انقلاب اسلامي ايران ديدار و گفت وگو كند.ديدار با رئيس جمهور، رئيس مجلس و وزير امور خارجه و دبير شوراي عالي امنيت ملي از ديگر برنامه هاي سفر بارزاني به ايران خواهد بود.ناظم دباغ، نماينده اقليم كردستان عراق در تهران هم با اعلام همين خبر گفت: در اين ديدارها درباره مسائل منطقه اي از جمله مسئله خروج آمريكا از عراق هم گفت وگو خواهد شد.روزنامه عراقي الصباح الجديد نيز در نسخه اينترنتي خود نوشت: آزاد ابوبكر زينل عضو ائتلاف كردستان در مجلس عراق گفت كه رئيس منطقه كردستان به تهران و آنكارا سفر خواهد كرد.روزنامه الصباح الجديد در ادامه به نقل از ابوبكر زينل افزود: مسعود بارزاني روابط خوبي با گروه هاي كرد در ايران و تركيه دارد و بر آن است كه بين تهران و آنكارا از يك طرف و از طرف ديگر با سران پژاك و پ ك ك به عنوان ميانجي وارد عمل شود. عضو ائتلاف كردستان گفت: هدف سفر بارزاني به اين دو كشور علاوه بر گسترش روابط، بررسي مسئله بمباران مناطق شمالي عراق از سوي تركيه و ايران خواهد بود

طرح كودتاي بعثي‌ها در عراق ناكام ماند

طرح توطئه آمیز بازداشت و اخراج نظامیان ارتش عراق که حامیان رقبای نوری مالکی مزدور و خائن ودست نشانده هستند .همچنین باید جزو مخالفان مداخله گری حاکمان ایران در امور داخلی عراق باشند از طریق فرمان ولی وقیح منفور ونا مشروع و مشورت سفیر پاسدار تروریست حسن دانایی فرد و پاسدار قاسم سلیمانی سپاه قدس و حمایت مزدور خائن نوری مالکی زیر پوشش اتهام ساخته طرح کودتای بعثی ها به پیش برده شده است و لابد جای شان را سپاه قدس پر می کند . به احتمال زیاد فراخوان به حضور جلال طالبانی در تهران و بیت جماران دادن بی رابطه به این موج بازداشت ها نیست.

مقامات عراقي از بازداشت صدها عضو سابق حزب بعث و نظاميان سابق در اين كشور خبر دادند كه در آستانه خروج نيروهاي آمريكايي از عراق در صدد كودتا در عراق بودند. به گزارش پايگاه خبري الجزيره، مقامات مسئول عراقي اعلام كردند كه دولت اين كشور حداقل 240 عضو سابق حزب بعث و افسران سابق ارتش اين كشور را به دليل تلاش براي كودتا در عراق همزمان با خروج نيروهاي آمريكايي از عراق بازداشت كردند. سرلشكر حسين كمال،‌ نماينده وزارت كشور عراق در امور اطلاعات و تجسس در گفت‌وگو با خبرگزاري رويترز تاكيد كرد كه گروهي از اعضاي وابسته به حزب منحل بعث در حال برنامه‌ريزي براي اقدامات تخريبي بودند و تلاش داشتند، مقاصد خود را با خروج نيروهاي آمريكايي از عراق به اجرا بگذارند. وي افزود: اين افراد به شكلي خاص در استان‌هاي بغداد، نجف، ناصريه، واسط، نينوا، ديالي، كركوك و الانبار فعاليت داشتند. وي از ارائه هرگونه اطلاعات بيشتر در اين‌باره امتناع كرد. در آستانه عقب‌نشيني نيروهاي آمريكائي از عراق، پيش‌بيني مي‌شود كه عناصر باقي مانده از حزب منحله بعث در راستاي اهداف واشنگتن كه بدنبال بهانه‌اي براي تداوم اشغالگري عراق است، دست به حملات تروريستي متعدد بزنند و امنيت و ثبات عراق را دچار تزلزل كنند در همين راستا نيز نيروهاي امنيتي عراق با اجراي يك طرح امنيتي در حال محدود كردن فعاليت تروريست‌ها هستند

نيويورك تايمز: بمب هاي منفجر شده در عراق از آمريكا مي آيد

این اقدام فاش شده بخشی از سیاست مماشات گرانه و د وبند های پشت پرده و آزاد گذاشتن نیروهای اعزامی به غرب به خصوص به آمریکا می باشد که زیر پوشش با لا بی ها ووصل شدن به لابی های آمریکایی مشغول کار جاسوسی و انتقال ابزار وتکنیک و ادوات به ایران می باشند که دارای کار برد اهداف نظامی می باشد آنگونه که می تواند از طریق بمب های کار گذاشته شده ی کنار جاده ای نظامیانی آمریکاییان را در افغانستان و عراق بکار گرفته شود.

روزنامه نيويورك تايمز در گزارشي نوشت بمب هايي كه نظاميان آمريكايي ادعا مي كنند كنار جاده هاي عراق كار گذاشته مي شده و نظاميان آمريكايي را هدف مي گرفته در واقع ساخت شركتي در آمريكاست.بنا بر اين گزارش، وزارت دادگستري آمريكا روز چهارشنبه در بيانيه اي ادعا كرد قطعات الكترونيكي كه در مينه سوتا ساخته و از طريق سنگاپور به ايران قاچاق شده اند در برخي دستگاه هاي كنترل از راه دور بمب هاي دست سازي كه به دست نيروهاي آمريكايي در عراق افتاده است كشف شده است.نيويورك تايمز در ادامه نوشته است: «4 نفر در سنگاپور به علت قاچاق 6000 قطعات راديويي از طريق سنگاپور به ايران در اوايل سال 2007 و به اتهام نقض قوانين كنترل صادرات آمريكا دستگير شده اند. دستكم 16 قطعه از اين وسيله كه از شركت مينه سوتا خريداري شده اند در بمب هاي منفجر نشده در عراق در سال هاي 2008، 2009 و 2010 كشف شده اند. سنگاپور قبول كرده است كه ترتيبات استرداد اين 4 نفر را به آمريكا براي محاكمه فراهم كندنيويورك تايمز مي گويد: «نفر پنجم، حسين لاريجاني كه تبعه و ساكن ايران است نيز به همراه شركت هايي كه تحت كنترل وي بودند در اين پرونده متهم هستند. وي هنوز بازداشت نشده استاين مطالب روز سه شنبه توسط ليزا موناكو، معاون دادستان كل در امور امنيتي آمريكا اعلام شده است.حتي اگر اين خبر صحيح باشد نشان دهنده آن است كه آمريكا نيز قادر به تطبيق دادن نظام صادرات خود با تحريم هايي كه عليه ايران وضع كرده نيست

اجساد كشف شده شناور كوشاي 1 به 10 نفر رسيد

در کشور ممدعی قدرت بر تر منطقه و جهان همچنین با ادعای امن و آزادترین کشور با وجنود اینکه صنعت نفت تنها منبع اصلی درآمد بودجه ی دولت و پشتوانه ی ذخیره ی ارزی کشور می باشد . اکنون که برای غارتگری بیشتر که به خاطرش کودتا شد تا رقبا حذف شون ودست عوامل رفسنجانی و خاتمی وحتی پاسدار گماشته احمدی نژاد در این وزارتخانه قطع گردد وبه اشغال پاسداران در آید .اما توان مانع شدن از شناور ندارد که در اثر توفان غرق نشود که 70 سرنشینانش اسیر مرگ شوند که پس از چند روز با افتخار گزارش شده است که تعداد 10 جسد کشف شده است.

مدير كل بنادر و دريانوردي استان بوشهر گفت: با كشف دو جسد ديگر از مفقود شدگان كشتي «كوشا يك» تعداد اجساد كشف شده اين حادثه به 10 نفر رسيد. محمد راستاد در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به كشف اجساد دو نفر از سرنشينان اين كشتي اظهار داشت: اجساد اين دو سرنشين توسط يك موتور لنج صيادي در حوالي سكوي نفتي بلال در نزديكي جزيره لاوان كشف شده است. وي اظهار داشت: پس از تاييد بالگرد تجسس اعزامي به منطقه اعلام شده شناور ناجي جهت انتقال اجساد به منطقه اعزام شده است. مدير كل بنادر و دريانوردي استان بوشهر گفت: اجساد كشف شده براي شناسايي و طي مراحل قانوني به مسئولان امر تحويل شده اند. راستاد با بيان اينكه عمليات جست وجو براي كشف اجساد سه نفر ديگر از سرنشينان اين شناور ادامه دارد، گفت: عمليات جست وجو بعد ازحدود گذشت يك هفته از اين حادثه همچنان ادامه دارد

فارس گزارش می‌دهد.تهران روی آب؛ بازخوانی سناریوی تکراری آب گرفتگی و ترافیک شدید.خبرگزاری فارس: با هر بارندگی شدید سناریوی آب گرفتگی معابر بازخوانی می‌شود. ریتم باران جوی‌ها را مواج و آهنگ حرکت خودروها را کند می‌کنند و شهروندان در این روز‌ها به سختی تردد می‌کنند.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900807000139

مشخص نیشست رژیم ضد بشری و قرون وسطایی که قادر نیست حتی امکانات خدماتی شهری و سرویس ایاب و ذهاب برای پایتخت کشور تأمین نماید که موقع یک برندگی ساده آبرفتگی موججب هرج ومرج وبی سامانی و آشفته بازار و اوضاع خرت و خر در کلان شهر تهران نشود . برای چه می خواهد برای پیگیر اهداف تروریستی اش پیمان های نظامی با مصر و لیبی منعقد کند؟ حال تصور کنید که بارندگی بانکوک پایتخت تا یلند در تهران رخ دهد . آنگاه چه اتفاقی خواهد افتاد؟

زباله‌های که به گوشه خیابان پس زده است.در شریان‌ها و معابر اصلی شهر شاهدیم که زباله‌ها به گوشه خیابان پس زده و چاله‌های بزرگ آب ایجاد شده است؛ به گونه‌ای که باید شهروندان با بپر بپر مسیر را طی کنند.اگر عابر پیاده‌ای در کنار خیابان در انتظار تاکسی‌ ایستاده باشد و ماشینی از کنار آن گذر کند تمام آب جمع شده در سطح خیابان به روی وی پاشیده می‌شود.سناریوی تکراری کیمیا شدن تاکسی.تاکسی و اتوبوس نیز در این روز کیمیا می‌شود و بیشتر مردم ترجیح می‌دهند از خودروی شخصی استفاده کنند همین امر باعث بروز ترافیک شدید می‌شود.ترافیک و عصبانیت رانندگان.با بارش باران در برخی نقاط شهر شاهد ترافیک سنگین بودیم و مسیرهای که در روزهای معمول نیم ساعته طی می‌کردیم باید در این روزها در ظرف ۲ ساعت طی کنیم.ترافیک شدید باعث اعصاب خردی رانندگان شده و در برخی از نقاط منجر به درگیری بین رانندگان می‌شود.آبگرفتگی منجر به ترافیک..قایق بادی و حرکت در شهر.شاهدیم در برخی نقاط آب گرفتگی شدید است و با داشتن یک قایق بادی به راحتی می‌توان در شهر تردد کرد.انهار کشش حجم زیاد بارندگی را ندارد.۴۰۲ نقطه آب گرفتگی در شهر

سردار وحیدی خبر داد:اعلام آمادگی ایران برای آغاز همکاری‌های دفاعی با مصر و لیبی.خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: وزیر دفاع با اعلام آمادگی برای همکاری‌های دفاعی با کشورهایی نظیر مصر، لیبی و تونس، یادآور شد: ایران آمادگی شروع همکاری‌ها را دارد اما باید طرف دیگرهم بخواهد تا محقق شود.

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13900807000314

این پاسدار تروریست وزیر دفاع که فرمانده سابق سپاه قدس بوده که اکنون فاش شده ست طرح ترور سفیر عربستان در واشنگتن عربستان داشته است . در شرایطی که نامش توی لیست تروریست وممنوع الخروج ها می باشد . تلاش کرده است درر استای سیاست صدور تروریسم و بحران و ارتجاع به برون مرز و پیگیری سیاست مداخله گیری در امور داخل کشورهای منطقه تجربه ی حیات خلوت وبی ثبات و ناامنی کردن عراق را درلیبی ومصر تکرار کند که چنین پیشنهادی داده است . همچنین تلاش برای پیشبرد ادعای مضحک که ولی وقیح منفور و نا مشروع رهبر ام القرای جهان اسلام و جنبش بیداری منطقه می باشد را اینگونه جا انداخته باشد.