گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 28 مهر 90

گزارش ! (گفت و شنود)

گفتم : چرا سربازجوی جنایتکار؟در وارونه گویی دارد چنین پشتکار؟

گفت : آخه این زنجیری و معتاد ،در ادا در آوردن بچه هست استاد

روزی گفتند بچه شو به این رذل و پیس ، مقابل در خواست کننده خودشو کرد خیس

گفت: احمد شهيد كه از طرف كميسيون حقوق بشر سازمان ملل مامور بررسي حقوق بشر در ايران شده بود، گزارش خود را ارائه كرد!
گفتم: خب! ديگه چي؟!
گفت: در گزارش خود هيچ سندي ارائه نكرده و فقط از قول گروه هاي ضد انقلاب نظير سلطنت طلب ها و منافقين و از قول كساني كه مي گويد نخواسته اند نامشان فاش شود! و يا عباراتي نظير گفته مي شود! شنيده شده! و... جمهوري اسلامي ايران را به نقض حقوق بشر متهم كرده است.
گفتم: براي تكرار ادعاهاي گروه هاي ضد انقلاب كه نيازي به تعيين گزارشگر ويژه نبود!
گفت: آش اين گزارش به اندازه اي شور شده كه راديو آمريكا هم آن را غيرقابل استناد و كودكانه ناميده و گفته است؛ احمد شهيد روش تهيه گزارش را نمي داند و باعث بي اعتباري آمريكا و سازمان ملل شده است.
گفتم: به يارو گفتند؛ اداي بچه ها را دربيار! خودشو خيس كرد

گفت : سربازجوی شکنجه گر پلید ، باتوهین پاچه گرفته از احمد شهید

گفتم : داستان چیست؟ احمد شهید دیگه کیست؟

اگر ایشان شهید شده است؟ چرا مخاطب سربازجوشده است؟

گفت : شهید هست فامیلی ، اما سربازجو با روش قابیلی

برایش شده نمایش گر ، تاتو هین کنه به این گزارشگر

شاکیست چرا داده گزارش؟تا سربازجو بیافته به خارش

بد و بیراه گفته مخالفین ، بند کرده به مجاهدین

گفتم : چرا سربازجوی اوین؟ به مخالفین اشاره کرده این

گفت : گفته احمد شهید ازاینان کرده کسب خبر ، شاکی شده علیه ی مخالفین رفته برسر منبر

گفتم : چرا حاکمان جنایتکار رژیم ایران؟ مانع شدند تا احمد شیهیدنیاید تهران

گفت : چون مرتکب شدند بسیار جنایت ، وحشت دارند از پیآمد های شکایت

احمد شهید در دیدار با شاکیان کند روایت ، در جریان قرار گیرد اینان ندارند رضایت

در گزارش خود بازتاب دهد این حکایت ، چگونه جنایت در زندان ها کرده سرایت؟

گفتم : چرا سربازجوی جنایتکار؟در وارونه گویی دارد چنین پشتکار؟

گفت : آخه این زنجیری و معتاد ،در ادا در آوردن بچه هست استاد

روزی گفتند بچه شو به این رذل و پیس ، مقابل در خواست کننده خودشو کرد خیس