دو گزیده خبر تصویری تناقض آمیز و مسأله ساز

3 آبان 90

عشق بازی بازیکنان در مسابقات تیروکمان تهران
http://www.shafaf.ir/fa/pages/?cid=80347

بازهم مچ گیری کردن از سیاست های تناقض آمیز به خصوص که تصاویر بازتاب داده شده مغایر با مبارزه با بی حجابی و مقابل شعار روسری یا تو سی با زنان و دختران و حتی ورزشکاران و طرح تفکیک سازی جنسیتی دختران و پسران دانشجو در دانشگاه ها است که با شدت دنبال می شود اما نسبت به برخی از مواقع غلیظ تر خارجی است آنگاه با سیاست تقیه ی برخورد می شود که در روند رقابت و اختلاف جنگ قدرت و ثروت موجب می شود تا رندان رقیب مچ گیر و نکته سنج با شیوه ی سر پل خر به گیری وارد صحنه شود و با عکس گرفتن و نمایش آن چنین فریاد یافتم یافتم سر دهد.

در حاشیه این مسابقات یک دختر و پسر قزاقستانی به گونه ای به معاشقه پرداخته اند که باعث جلب توجه همه حاضرین شدند. متأسفانه این اقدام آنان هیچ واکنش و یا برخوری از سوی مسئولان و متولیان امر در بر نداشت.شیعه آنلاین: هفدهمین دوره مسابقات تیراندازی باکمان قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک لندن صبح روز پنجشنبه گذشته با حضور نمایندگان 22 کشور آسیایی در سایت آزادی تهران به طور رسمی آغاز شد.اما با وقوع برخی صحنه ها و انجام رفتارهای غیر اخلاقی توسط بازیکنان دختر و پسر که در حاشیه این مسابقات رخ داد، آرزو کردیم که ای کاش مسئولان و متولیان امر نظارت بهتری بر آن می کردند تا چنین مسابقاتی باعث مفسده نمی شد زیرا اکنون آرزو می کنیم که هیچگاه چنین مسابقاتی در جمهوری اسلامی ایران برگزار نمی شد.گفتنی است در حاشیه این مسابقات یک دختر و پسر قزاقستانی به گونه ای به معاشقه پرداخته اند که باعث جلب توجه همه حاضرین شدند. متأسفانه این اقدام آنان هیچ واکنش و یا برخوری از سوی مسئولان و متولیان امر در بر نداشت (پیشاپیش از انتشار این تصاویر نامناسب از همه بینندگان پوزش می طلبیم)نیروهای انتظامی نیز در محل حاضرندنظرات بینندگان:http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif آقاجان بيكاري؟ به ما چي اگر قرار بود بهش بگويي چرا دعوتش كردي .http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif چقدر جالب توی عکس اول نیمتنه ی پایین یه سرباز نیروی انتظامی هم پیداست ....!!http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif انتشار این عکسهامصداق اشاعه فحشا که نیست؟http://www.shafaf.ir/fa/img/comments.gif بايد به روانپزشك مراجعه كنيدبلاخره یه جوری باید یه خبری بنویسید دیگه...

گرین کارت مرتضی آقاتهرانی

این خبر بسیار جالب است چونکه آخوند مدعی اصول گرای عضو بازار مکاره که دبیر کل جبهه متحد اصول گرایان است که هم عضو بازار مکاره و هم معلم اخلاق دولت ساده زیست است که رئیس آن خواهان نا بودی اسراییل می باشد . همچنین مرید سینه چاک رهبر منفور و نا مشروع می باشد که هر زمان بر سر منبر می رود روضه ی ضد آمریکایی می خواند وهر صدای اعتراضی را متهم به بلند گوی صدای دشمن بیگانه ی آمریکا می کند . ولی اکنون طلبه شاگرد مرشدش آیت تمساح یزدی که تلاش همه جانبه می کند تا جمهوریت و پست ریاست جمهوری حذف شود تا مسیر موروثی بودن خلافت اسلامی فاش شود . فاش شده است که دارای گرین کارت آمریکا می باشد . یعنی تابعیت دوگانه دارد که در بازار مکاره فریاد مرگ بر آمریکا سر می دهد و هر زمان که به آمریکا می رود وارونه ی این شعار را فریاد می زند. بهر حال پیام های ضمیمه شده در این مورد جالب و روشنگر می باشد.

مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران و یکی از اعضای شاخص جبهه پایداری در یکی از گفت و گو های خود در پاسخ به سوال خبرنگار "رادیو گفت و گو" درباره اینکه آیا به کانادا رفته است، گفت: «خیلی کم می روم چون لب مرز خیلی اذیتم می کنند با وجود این که ما همدیگر را خوب می شناختیم و علیرغم این که گرین کارت هم داشتم.نظرات بازديدکنندگان: دلم براي اون زبون بسته هايي كه فريب اينها را ميخورند ميسوزه مثل همون بابايي كه به شما گفته خبرها را با حب و بغض اعلام ميكنيد .دوستان توجه کنند که گرین کارت با تابعیت تفاوت زیادی دارد. بعضی ها فکر کردن آقای اقا تهرانی تابعیت امریکا را دارد در حالی که اینطور نیست . فرد برای تابعیت کانادا یا امریکا باید سوگند بخورد برای حفظ منافع آنها. در حالی که گرین کارت این طور نیست. چطور این اقا از منابع امریکا استفاده کرده و میکند و موقع مرگ بر امریکا گفتن رگ گردنش راکلف میکند و فریاد میکشد ؟ این مرد مثلا روحانیست چرا نمک خورده و نمک دان میشکند ؟ اگر امریکا شیطان رجیم است و کلا غرب یک جایی ست منحرف و کثافت که فحشا از در و دیوارش به قول همین اخوند ها بالا میرد در ان زندگی میکنند ؟ چرا؟ اون دوست عزیز درست گفته مردم چقدر باید هزینه این دشمن تراشی اقایان را بدهند بعد خود اینها بروند در این کشورها حسابهای انچنانی باز کنند خانه های انچنانی بخرند ؟ ایرادی داره مگه؟این آقا تو آمریکا تحصیل کرده و گرین کارتشم داره .یاد دیالوگ فیلم آژانس شیشه ای افتادم: "حاج آقا من شما رو تو جبهه ندیدم؟" "التماس دعا داریم" مشخص است که با حب و بغض خبرها اعلام می کنید بهتر آن است که در کنار این خبر لطفا توضیح بفرمایید که ایشان قبلا ساکن امریکا و امام جماعت مسجدی در آمریکا بوده اند لذا از آن جهت این وضعیت را دارند. واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند. ما را باش رو ديوار كي يادگاري نوشتيم. انا لله و انا علیه راجعون. اين امريكا فقط براي مردم عادي شيطانه!! براي مسئولان واجب كفائيه! راستي شوراي نگهبان كجاست!!!!!!!!!!! حاج آقا سفارش ما رو هم بكنين بخدا قول مي‌دهيم بچه خوبي باشيم يك گرين كارت به ما هم بدن، ممنون مي شيم. جناب خاتمی در نماز جمعه فرمودند مارا چه به کشور های شما 00000 بیچاره ملتی که بخاطر شعارهای استکبار ستیزی اینهمه تحریم رو متحمل میشوند بعد برخی "وکلایشان" برای گرین کارت منت استکبار را میکشند! وای بر ما! واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند. یعنی چی ؟یعنی اینکه از الان مواظب ایشان هم باشند مثل خاوری؟یا اینکه چرا صلاحیت ایشان برای نمایندگی در ایران با توجه به دو تابعیتی صادر شده؟یا اینکه در آینده ایشان نماینده حوزه انتخابیه تورنتو میشوند تا با خاوری رقابت کنند؟یا ایشان هم به سر پادشاه کانادا قسم خوردند؟ايشون براي چي به كشورهاي بلاد كفر و استعمارگر و دشمنان ايران ميرن ؟ كدوم رو بايد باور كرد ؟ گفتار يا كردار ؟ تو امريكا آزادي نيست.تو ايران مهد آزادي هاي مدنيه.چرا دنيا نميفهمه. خوبه استاد اخلاق به این نکته اعتراف میکنه که در آمریکا هر کس آزاده که هر چی دوست داره انتخاب کنه. ببخشید میشه سوال آقا چطوری گرین کارت گرفته اند آیا هرکس دارای گرین کارت باشند شورای محترم نگهبان با صلاحیتش کار نداره یا استسناء هم داریم؟